Herrezen uit de dood: Bekentenissentopic

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
poiika

Re: Herrezen uit de dood: Bekentenissentopic

Bericht door poiika » 06 sep 2010 14:07

2 weken geleden heb ik van een vriend een fles enorm zoete likeur gekregen, en toen ik naar huis reed heb ik ze op de achterbank van de auto van mijn ma willen zetten, spijtig genoeg was ze niet goed toe, en nu klaagt ze al een week over een enorme hoeveelheid kleine vliegjes in haar auto :oops:

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 06 sep 2010 14:24

Ik lees graag de krant, maar in die krant lees ik het liefst van al de overlijdensberichten. En in die overlijdensberichten nog het liefst de titels van die overleden mensen. Genre mede-oprichter van bvba De Siertak of zo. Professoren en andere coole intelligente titels zijn de coolste, die vind ik de leukste van allemaal.

Geen idee van waar het komt, maar die overlijdensberichten, dat lees ik nu eens écht graag.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

came deathless
Experienced user
Experienced user

Bericht door came deathless » 06 sep 2010 14:32

Facebook-foto's van andere mensen bekijken, en meteen daarna het VOLLEDIGE album waar die mensen in getagged zijn checken... Als je dan interessante mensen tegen komt, die opzoeken, etc...

Urén kan je er mee vullen !
"Let me explore ! (ver)scheurkalender

Julien.
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Julien. » 06 sep 2010 20:50

Calix schreef:Ik kan echt genieten van een goeie wijvenfilm. Van die romantische komedies. En niet als afleiding ofzo, ik ga er dan ook echt in op.
Same here!

Love it :)

Achteraf denk ik dan altijd: 'Goh, waarom is mijn leven niet zo' :D (en dan droom ik wééral weg)

Galione
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Galione » 07 sep 2010 12:28

Secret2 schreef:Ik ben een facebookvoyeur en -stalker.
Idem.
Bij mensen die ik pas leer kennen (nog niet genoeg om toe te voegen), lees ik dan alvast hun hele prikbord en info, en bekijk ik alle foto's. Maar als ik die mens dan een volgende keer irl tegenkom, doe ik alsof ik nog zo goed als niets van hem weet, uit angst dat die mij anders als stalker-freak gaat beschouwen, en bang wordt. Terwijl Facebook eigenlijk om zo'n gedrag vrààgt. :)
Leef!

Bolsdon
New user
New user

Bericht door Bolsdon » 07 sep 2010 13:27

Ik verzin allerlei scenario's in mijn hoofd, wat er zou gebeuren als ik dit of dat deed.
En ik fantaseer over mijn eigen dood, hoe mensen zouden reageren etc... :roll:

Hanneke

Bericht door Hanneke » 07 sep 2010 14:12

Deze zomer tijdens de Gentse Feesten.
Ik heb dikwijls moeilijkheden met het onderscheiden van geluiden (niets mis met oren, iets met "geluidsfilter" in je hersenen). We zijn met een groepje weg en iemand, die ik nog niet kende komt een beetje socializen met mij. Hij vraagt iets als "en wat is jouw naam". Ik versta en zeg dus ook "wilt gij ne kus van mij!?" (helemaal uit m'n lood geslagen natuurlijk). En dat scenario herhaalde zich zo'n drie keer, tot een vriendin mij op z'n eigenlijke vraag wees..
Jaaa, daar gaat den eersten indruk.. De keren daarna bleef'ie precies toch wel mooi uit m'n buurt :(

Neen, ik was zelfs niet dronken :supersad:

Secret2
Experienced user
Experienced user

Bericht door Secret2 » 07 sep 2010 15:03

Galione schreef:
Secret2 schreef:Ik ben een facebookvoyeur en -stalker.
Idem.
Bij mensen die ik pas leer kennen (nog niet genoeg om toe te voegen), lees ik dan alvast hun hele prikbord en info, en bekijk ik alle foto's. Maar als ik die mens dan een volgende keer irl tegenkom, doe ik alsof ik nog zo goed als niets van hem weet, uit angst dat die mij anders als stalker-freak gaat beschouwen, en bang wordt. Terwijl Facebook eigenlijk om zo'n gedrag vrààgt. :)
Inderdaad :D
Bolsdon schreef:Ik verzin allerlei scenario's in mijn hoofd, wat er zou gebeuren als ik dit of dat deed.
Same here! En soms echt van die super onwaarschijnlijke scenario's! (Ik kijk teveel tv denk ik :p)
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 07 sep 2010 20:00

Echo schreef:Ik lees graag de krant, maar in die krant lees ik het liefst van al de overlijdensberichten. En in die overlijdensberichten nog het liefst de titels van die overleden mensen. Genre mede-oprichter van bvba De Siertak of zo. Professoren en andere coole intelligente titels zijn de coolste, die vind ik de leukste van allemaal.

Geen idee van waar het komt, maar die overlijdensberichten, dat lees ik nu eens écht graag.
:roflmao:

Aan de ene kant is het nog wel schattig. Het is precies iets wat bejaarden doen. 8) :wink:

En geef het maar toe, je kickt op titels, Echo! :wink:

OT.
Mijn zus en ik hebben maar één liedje die we keiluid in de auto opleggen en meejanken.

Fluctuat nec mergitur

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 07 sep 2010 23:44

JFK schreef: OT.
Mijn zus en ik hebben maar één liedje die we keiluid in de auto opleggen en meejanken.

:lol: We meet again JFK, das een zalig nummer!

OT: Op het werk draaien ze nu al gans de week JOE FM want het is de HITLIJST 2000 en ik kijk eigenlijk nu al uit naar morgen want er zitten verdomd zalige platen tussen. En ik durf ook wel eens luidkeels mee te zingen, geen kat die omkijkt :)

Ja, ik ga het voorlopig hierbij houden want ik ben precies goed "op dreef" :)

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 09 sep 2010 23:59

Sinds een tweetal maandjes ben ik Oostende echt leuk gaan vinden.
en ookal zit ik al drie jaar in Gent, sinds het laatste jaar ben ik Gent pas echt gaan appreciëren.

gekkie
Experienced user
Experienced user

Bericht door gekkie » 10 sep 2010 16:04

Bij 90 % van de posts van Echo denk ik 'ik ook!'

Nog een bekentenis: ik zit al twee jaar met allerlei Erasmusstudentes als directe buur naast mij op kot. Omdat ik daar eigenlijk geen zin meer in had mailde ik naar iemand die mij vroeg de kamer te beschrijven dat het vuil en oud was enz. Maar! Ik googlede haar (ik kon niet opmaken uit de naam of het een jongen of een meisje was) en ik zag haar foto's en 't is een supermooie! Dus mailde ik terug dat ik had overdreven en dat de kamer wel okee was.

Ze heeft het huurcontract getekend. 8) Kotgenoten, here I come
Waarom kenden we geen simpeler verhaal?

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 12 sep 2010 19:56

Al kijk ik best graag naar fragmenten van programma's à la Britain's Got Talent om mensen met te veel noten op hun zang genadeloos neergesabeld te zien worden, vind ik het veruit het mooist om te zien wanneer mensen waarvan je het niet meteen/absoluut niet verwacht een schitterende prestatie neerzetten - en daarvoor ook welverdiende lof ontvangen. :)

Kippenvelmoment, telkens weer:
Spoiler! :
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Bericht door Glamourgirl_10 » 12 sep 2010 19:57

Goals scoren is verslavend. En als ik dat doe, zwaai ik overwinnend met m'n rechterarm. En ik vind het het leukst als mijn ploegmaats mij op m'n wang slaan tijdens de cheering.
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 12 sep 2010 20:36

Galimatias schreef:Al kijk ik best graag naar fragmenten van programma's à la Britain's Got Talent om mensen met te veel noten op hun zang genadeloos neergesabeld te zien worden, vind ik het veruit het mooist om te zien wanneer mensen waarvan je het niet meteen/absoluut niet verwacht een schitterende prestatie neerzetten - en daarvoor ook welverdiende lof ontvangen. :)

Kippenvelmoment, telkens weer:
Spoiler! :

Ik heb er gisteren ook nog naar zitten kijken :D :P
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 19 sep 2010 18:45

Ik zag gisteren een klein meisje met een waaier van Katy Perry' California Girls. En eigenlijk diep in mijzelf wou ik dat ook wel hebben.

:oops:
Fluctuat nec mergitur

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 19 sep 2010 19:41

Dit forum suckt soms echt zwaar...
De non-discussies, de wanna-be ik-ga-hier-efkes-mijn-groot-smoel-opentrekken.

OT: ik ben verliefd, ik beken...

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 19 sep 2010 20:14

Ms Nobody. schreef:Dit forum suckt soms echt zwaar...
De non-discussies, de wanna-be ik-ga-hier-efkes-mijn-groot-smoel-opentrekken.

OT: ik ben verliefd, ik beken...
En zat. Of aangeschoten op zijn minst. :p
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Wapiti

Bericht door Wapiti » 19 sep 2010 21:42

Als ik kook loop ik de hele tijd te zingen en te schudden met mijn gat? Vraag mij af waar dat vandaan komt

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 19 sep 2010 21:54

Ik doe er alles aan om een reactie uit te lokken, gewoon omdat ik haar leuk vind.

Gesloten