Herrezen uit de dood: Bekentenissentopic

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: Herrezen uit de dood: Bekentenissentopic

Bericht door Echo » 29 aug 2010 20:44

JFK schreef:
Stilicho schreef:Ik vind mensen die mijn voornaam delen bij voorbaat sympathiek. Geprojecteerde eigenliefde? :)
Haha. Eigenlijk wel. Ik vind mijn naamgenoot (zelfde naam en familienaam. Plus ook homo) ook sympathiek, zonder dat wij elkaar bijster goed kennen.
Op dezelfde manier heb ik bijna automatisch een hekel aan mensen met dezelfde voornaam, maar een andere schrijfwijze. Sophie, alsjeblieft, als je voor Sofie kunt kiezen. Mijn ouders hebben toch wel de betere van de twee gekozen. :)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Stiko
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door Stiko » 29 aug 2010 20:49

Ik ben stiekem een beetje ambetant omdat een klasgenoot zich recentelijk tegenover mij outte, en ondertussen zijn geaardheid al héél vlot aanvaard... En dat terwijl ikzelf lang met mezelf heb moeten worstelen.
't Doet me aan mezelf twijfelen...
Hoe kan het dat ik zo met mezelf in de knoop lag? Of heeft hij dat nu gewoon niet omdat ik hem "goed opgevangen" heb?
People
if there was one who would understand,
one that would comfort me and would take my hand,
one that would guide me and help me to find,
but there are no such people,'cause people are blind
JS

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 29 aug 2010 20:52

Echo schreef:
Op dezelfde manier heb ik bijna automatisch een hekel aan mensen met dezelfde voornaam, maar een andere schrijfwijze. Sophie, alsjeblieft, als je voor Sofie kunt kiezen. Mijn ouders hebben toch wel de betere van de twee gekozen. :)
Dan moet ik bekennen dat ik 'Sofie' consquent als 'Sophie' zou schrijven. Mijn francofilie zeker?
:oops:
Fluctuat nec mergitur

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 29 aug 2010 21:15

JFK schreef:
Echo schreef:
Dan moet ik bekennen dat ik 'Sofie' consquent als 'Sophie' zou schrijven. Mijn francofilie zeker?

Bourgeois Brugge ja :wink:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 29 aug 2010 21:19

Echo schreef:
JFK schreef:

Bourgeois Brugge ja :wink:
Ik beken.

De lucht doet mij hier echt niet goed.
Fluctuat nec mergitur

jiru
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door jiru » 30 aug 2010 00:26

Ik steek stiekem chocolade tussen mijn cursussen voor ik ga slapen, zo kan ik de volgende morgen gemotiveerd mijn cursus openslaan (en het werkt écht). :oops:
Always be yourself. Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn

Djoelie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Djoelie » 30 aug 2010 18:33

jiru schreef:Ik steek stiekem chocolade tussen mijn cursussen voor ik ga slapen, zo kan ik de volgende morgen gemotiveerd mijn cursus openslaan (en het werkt écht). :oops:
Schattig

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 30 aug 2010 20:24

in de categorie jeugd"trauma": ik baal nog altijd dat ik van mijn ouders toen ik jong was niet naar de scouts of chiro mocht gaan, ik heb echt vaak het gevoel gehad dat ik echt iets heb gemist.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 30 aug 2010 20:32

Gasquet schreef:in de categorie jeugd"trauma": ik baal nog altijd dat ik van mijn ouders toen ik jong was niet naar de scouts of chiro mocht gaan, ik heb echt vaak het gevoel gehad dat ik echt iets heb gemist.
2
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Wapiti

Bericht door Wapiti » 30 aug 2010 20:33

miss fraise schreef:
Gasquet schreef:in de categorie jeugd"trauma": ik baal nog altijd dat ik van mijn ouders toen ik jong was niet naar de scouts of chiro mocht gaan, ik heb echt vaak het gevoel gehad dat ik echt iets heb gemist.
2
3
En was ook de enige da nie voetbalde

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 30 aug 2010 20:45

Ik ben 3 maanden naar de chiro geweest ooit toen ik zes was (help dat is dit jaar 16 jaar geleden of zo :lol: ) maar ik vond die eigenlijk grosso modo te boertig en onbeleefd en al, en ik als stille en veel te brave knul liep daar soms wat verloren :( . Want eigenlijk deed ik de spelen wel graag, maar de groep lag me niet echt.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

poiika

Bericht door poiika » 30 aug 2010 20:55

wapiti schreef:
miss fraise schreef:
2
3
En was ook de enige da nie voetbalde
4, ik wou ook graag iets van sport doen maar dat kon ook niet..

Bekentenis 2: Ik kan enorm genieten van een heerlijke sigaret in bad.

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 30 aug 2010 21:00

poiika schreef: Bekentenis 2: Ik kan enorm genieten van een heerlijke sigaret in bad.
Ik moet bekennen (en jawel, ik ben zelf een roker, zijnde sporadisch of laat ons zeggen, veel minder als vroeger) dat ik dit enorm degoutant vind :) Mijn excuses Poiika!

poiika

Bericht door poiika » 30 aug 2010 21:10

Ms Nobody. schreef:
poiika schreef: Bekentenis 2: Ik kan enorm genieten van een heerlijke sigaret in bad.
Ik moet bekennen (en jawel, ik ben zelf een roker, zijnde sporadisch of laat ons zeggen, veel minder als vroeger) dat ik dit enorm degoutant vind :) Mijn excuses Poiika!
Haha, velen vinden dit, daarom kan ik het ook maar zo'n 2 keer per jaar doen ofzo :p
En in mijn nieuwe woonst heb ik ook geen bad, dus laten we dit gewoon verzwijgen ;)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 02 sep 2010 20:30

Ik wou dat het al terug mijn eerste schooldag was. Dat het maar snel 28 september wordt. (Eigenlijk vind ik het zelfs een beetje jammer dat dit mijn laatste jaar universiteit wordt...)
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 02 sep 2010 20:53

Echo schreef:Ik wou dat het al terug mijn eerste schooldag was. Dat het maar snel 28 september wordt. (Eigenlijk vind ik het zelfs een beetje jammer dat dit mijn laatste jaar universiteit wordt...)
²
Fluctuat nec mergitur

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 02 sep 2010 21:09

JFK schreef:
Echo schreef:Ik wou dat het al terug mijn eerste schooldag was. Dat het maar snel 28 september wordt. (Eigenlijk vind ik het zelfs een beetje jammer dat dit mijn laatste jaar universiteit wordt...)
²

Kei hard ³

Mensen terug zien, opnieuw starten met GRAS, eindelijk terug P&O krijgen, bijleren, echt ik heb er zin in.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Calix

Bericht door Calix » 04 sep 2010 22:11

Ik kan echt genieten van een goeie wijvenfilm. Van die romantische komedies. En niet als afleiding ofzo, ik ga er dan ook echt in op.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 sep 2010 22:21

Als het kouder of gewoon frisser is (eigenlijk ook de afgelopen weken soms al) moet ik met van die gekke bedsokken slapen of ik geraak niet in slaap van de koude tenen
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Secret2
Experienced user
Experienced user

Bericht door Secret2 » 05 sep 2010 23:26

Ik ben een facebookvoyeur en -stalker.
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

Gesloten