Ik wil slapen verdomme

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Florre

Re: Ik wil slapen verdomme

Bericht door Florre » 29 okt 2008 15:17

- hoeveel uur heb je nodig per dag
Ik denk zo'n 8 à 9 uur, maar ik kom daar niet meer aan en bijgevolg ben ik veelal een zombie
- heb je nachtmerries
Vaak, meestal over dingen uit het verleden die blijkbaar niet goed verwerkt zijn
- ben je slaapwandelaar
Niet wandelen, maar ik kan veelal omgekeerd wakkerworden, met mijn hoofd waar mn voeten lagen toen ik insliep, of dwars liggend op mn bed (en nee, dat is niet bepaald comfortabel :P )
- ben je overdag al eens in slaap gevallen...hoe genanter hoe plezanter
Ja, al een paar keer. Tijdens de les, en het erge is dat de leerkrachten me laten slapen. Maar dat heeft niet echt iets te maken met te weinig slaap, maar eerder dat mn ademhaling te rustig en regelmatig was om actief te blijven, waardoor ik insliep
- neem je slaappillen of weiger je dat absoluut...
Ik heb er ooit genomen maar ik ben daarmee gestopt, t veranderde niets aan mn slaapkwaliteit/-duur
- Denk je dat er ooit een uitslaappil wordt uitgevonden en zou je deze nemen.
Misschien, als er niet te veel risico's aan verbonden zijn
- iemand ervaring met slaaponderzoeken of slaapparalyse?
Nee
- snurk je of ben je een verteller
Beide naar t schijnt, maar t gebeurd niet elke nacht, en ik ben me er niet bewust van, mn mama zei me dat een paar jaar geleden eens.
- val je liever in slaap apart of in de armen van je geliefde...
Alleen, al is het ook wel aangenaam in de armen van het liefje, maar ik ben wat ze noemen een spartelzwientje (iemand die niet stil kan liggen) dus is da niet altijd een even goed idee :P

Apricorn
New user
New user

Bericht door Apricorn » 29 okt 2008 18:16

Ik slaap door de week tussen 7h en 8h en in het weekend 10h.

Ik val bijna altijd in slaap als ik alleen langer dan 10 minuten op de bus/trein zit. Vrij vervelend wel, want net als je echt weg bent, val je precies en schrik je wakker. Dat gebeurt dan 10 keer na elkaar. Op dat moment kan het me nooit veel schelen, maar elke keer als ik zelf eens zo iemand zie indommelen, vervolgens wakker schieten, weer indommelen wakkerschieten, indommelen,... terwijl de andere medepassagiers toch wel wat lachen, denk ik: "ik moet toch eens leren wakker blijven!"

- neem je slaappillen of weiger je dat absoluut?
Ik neem ze soms tijdens de examens. Dan kan ik 's avonds niet slapen omdat ik altijd maar een leerstof blijf denken en niet in slaap val. Voor de rest blijf ik eraf.

- snurk je of ben je een verteller?
Ik ben een tandenknarser en blijkbaar kan dat veel lawaai maken.

- val je liever in slaap apart of in de armen van je geliefde?
Alleen, ik neem vrij veel plaats in in bed, niet omdat mijn BMI meer dan 35 is, maar doordat ik mijn armen en benen nogal ruim positioneer. Ik heb ook veel deken nodig en heb er de pest aan als de persoon naast mij té veel deken in pakt. Maar met twee in een bed liggen heeft dan ook weer een hoop voordelen die je niet op je eentje hebt.

TrendyFeestBeest
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door TrendyFeestBeest » 29 okt 2008 19:26

hoeveel uur heb je nodig per dag
Ik ben een aangenaam persoon vanaf 5uur slaap.

heb je nachtmerries
Wie heeft dat eens niet? Nachtmerries zijn meestal wel heel onecht. Ik heb ze vooral als ik de dronken ga slapen, dan zijn ze heel fantasierijk enzo. :)

(tenzij ik een moordenaar ben, dan zij ze vaak heel echt, ben zo is wakker geworden en heel beginnen vluchten omdat ik echt dacht dat ik op de vlucht was) :)

ben je slaapwandelaar
nope

ben je overdag al eens in slaap gevallen...hoe genanter hoe plezanter
in de les, als ik nog in de academie zat vaak, en toen ik voor colruyt werkte had ik constant opleidingen en dat was ook nogal slaapverwekkend (mr dat was nt echt slapen, zo eerder in die toestand komen van mr dan heel verschrikt wakker schieten)

neem je slaappillen of weiger je dat absoluut...
Geen voorstander, maar af en toe wel, maar zo van die dingen die ge zonder voorschrift krijgt. Dus geen dingen waar ik nood zou aan kunnen krijgen denk ik. Wel enkel in situaties als ik écht slaap nodig heb of mijn zenuwachtig zijn onder controle wil krijgen.

val je liever in slaap apart of in de armen van je geliefde.
vroeger (dus in al mijn vorige relaties) sliep ik veel liever alleen, ik vond dat leuker en ook gewoon beter slapen, nu kan ik dat veel beter, mr wel enkel als ik de kleine lepel mag zijn, anders voelt het niet natuurlijk aan

ik slaap ook wel grg alleen, dan slaap ik nu eenmaal vaster.
Who wants to be balanced? Balance is overrated!

K_x
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door K_x » 29 okt 2008 19:41

Hangt er zeer sterk van af wat er de dag erna te doen is. Voor de gemiddelde dag heb 'k toch graag 7h slaap, liefst 8, en dan kom ik de dag zonder problemen door. Maar 't valt op dat mijn graad van moeheid nogal sterk samenhangt met wat ik te doen heb: als 'k een hele dag bezig ben met iets leuks heb 'k veel minder last van weinig slaap. Af en toe 'n nachtje met 3h slaap of gewoon geen slaap gaat ook nog wel, maar liefst toch niet te vaak. Nuja, ik drink dan natuurlijk wel slóten koffie op zo'n dagen. :)

- heb je nachtmerries

Kan gebeuren, maar meestal herinner ik me noch dromen, noch nachtmerries.

- ben je slaapwandelaar

Nope.

Goh, even knikkebollen ofzo wel natuurlijk, en als 'k gewoon thuis zit of 'n filmpje aan 't bekijken ben (al dan niet in de cinema) val 'k ook wel eens in slaap. Oh, en ook 1x in slaap gevallen terwijl ik aan 't rijden was - de perte totale die daarop volgde is 't bewijs dat dat een ronduit slécht idee is.

Ik weiger, ook nog nooit nodig gehad - ik val eigenlijk zeer makkelijk in slaap. Wat ik wel eens placht te doen als 'k moeilijk de slaap kan vatten is 'n jointje roken; daar val je zalig aangenaam van in slaap - alleen heb 'k gemerkt dat ik dan totaal niet uit m'n bed raak de dag erna, dus dat doe ik tegenwoordig nog maar weinig.

In the end zou 'k veel liever toekomen met 'n uurtje slaap ipv met 7-8h - dus als er iets zou bestaan met amper bijwerkingen waardoor ik me even uitgerust zou voelen als na 8h slaap: laat maar komen!

Nope

Snurken: als 'k verkouden ben. Praten in m'n slaap: zover ik weet niet. Of toch niet vaak. :-)

Pfrt, hangt van m'n goesting af :-)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

nicktjen
Forum addict
Forum addict

Bericht door nicktjen » 29 okt 2008 19:42

Goja als ik men 8uurtjes heb ben ik al content. Vroeger sliep ik heel weinig enzo maar de laatste jaren is da veel veranderd. Als ik nu gene wekker zet blijf ik gwn slapen :D

- heb je nachtmerries

Nope, soms wel dromen gelijk en zo paar maanden later heb je het gevoel " hoe maar is da al nie gebeurd of ik heb da gelijk al meegemaakt" das wel creepy :P

- ben je slaapwandelaar
Nee

- ben je overdag al eens in slaap gevallen...hoe genanter hoe plezanter.

Tijdens zo interessante les viel ik echt bijna in slaap. Twas in de winter en ik kzat vlak naast de verwarming .... kwam de leraar zo naar mij " jah we zullen hier het venster wat openzetten voor wat frisse lucht ". En kval bijna iedere keer in slaap als ik op de trein zit, zowel sochtends al savonds :D

lol nee

Ja, hoe rapper uitgeslapen zijt hoe meer ge vant leven kunt genieten. Aan de andere kant minder lang slapen is minder lang naast diegene liggen die je graag ziet eh ;)

lichte snurker :oops: :lol:

Liefst in de armen van een geliefde maar ge moet er wel eerst ene vinden aja :P

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 29 okt 2008 20:21

hoeveel uur heb je nodig per dag

Liefst 8 maar 9 is ook altijd fijn

heb je nachtmerries
Heel af en toe maar. Als ik in mijn slaap ziek wordt, dan droom ik meestal nogal vies.

ben je slaapwandelaar
Neen, hoewel, de dodentocht slapend afleggen me wel cool lijkt

ben je overdag al eens in slaap gevallen...hoe genanter hoe plezanter
Op de bus, en 1 keertje in de klas (gelukkig maar heel even, de leerkracht had niets gemerkt.

Warme melk met honing, kamillethee en/of relaxatie oefeningen doen wonderen. En als deze niet helpen, het kussen anders leggen desnoods weggooien en de kamerjas als kussen gebruiken, en als dat allemaal niet helpt. 1 of 2 nachtjes slecht slapen en dan valt alles op zijn plooi (oké wel frustrerend dat wel)

Denk je dat er ooit een uitslaappil wordt uitgevonden en zou je deze nemen.
Neen, ik ben wel voor het microgolf bed, dan kan je in 10 minuten het equivalent van 8 uur slapen

iemand ervaring met slaaponderzoeken of slaapparalyse?
Nope

snurk je of ben je een verteller
Ik zeg van niet, volgens mijn lief van dat moment snurk ik een beetje, en volgens sommigen zag ik muren door.

val je liever in slaap apart of in de armen van je geliefde...
Apart inslapen, of als lepeltjes en dan 's nachts in zijn armen liggen, of hem in mijn armen nemen (vooropgesteld dat er al geslapen wordt :roll: )
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 29 okt 2008 21:19

om het uit te houden volstaan 5-6 uurtjes. om het uit te houden en een goed humeur te hebben 8-9 uurtje

- heb je nachtmerries
soms

- ben je slaapwandelaar
niet dat ik weet. ik denk het niet

euh ja, sommige lessen zijn nu eenmaal saai. wel genant als je elleboog waar je hoofd op rust plots wegschiet.

niet nodig

indien nodig waarom niet

nope

geen idee. ik veronderstel geen van beiden

wa had je nu gedacht.

en nu ga ik die 150 schapen gaan zoeken eer ik in slaap donder.
slaapwel
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

B_Out
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door B_Out » 29 okt 2008 23:03

HAH lijstjes!

Alles tussen de 6-8u is goed, meestal slaap ik er zo'n 8u. Een beetje zoals K_x zegt is - bij mindere slaap - het een beetje afhankelijk van de activiteitsgraad van de dag erna. Als ik een drukke dag op mijn werk heb zal dit geen probleem opleveren, als ik een lazy sunday beleef ben ik een wrak.

- heb je nachtmerries

Nee, ik herinner mijn dromen zelden tot nooit.

- ben je slaapwandelaar

Nope...

- ben je overdag al eens in slaap gevallen...

Als ik onder mensen ben zal ik niet in slaap vallen als de situatie er zich niet toe verleent. Ik ben een 'waker' zelfs als ik met vrienden ga slapen lig ik meestal wakker tot iedereen slaap alvorens zelf in slaap te vallen. En dit terwijl ik anders na 5 min. vertrokken ben.
Indommelen... ja wie heeft dat niet :-)

niet absoluut tegen, maar ik heb er geen nood aan en er zijn nog andere opties.

Nee - er bestaan nu ook pillen die je naar een andere wereld brengen en daar heb ik ook niet direct nood aan.

Ik ben de stilte zelve, als ik bij iemand slaap verroer ik zelfs bijna niet.

Apart, ik krijg het op mijn heupen van die arm die in de weg ligt, het haar in mijn gezicht, de warmte. Neenee om te slapen heb ik graag wat ruimte, als slaap ik wel graag met iemand... is gezelliger.
[Outro_Spective]

Miésterken
Regular user
Regular user

Bericht door Miésterken » 29 okt 2008 23:12

Meestal slaap ik 6 tot 8u per dag. Maar het lastige is dat ik mij soms overdag vermoeid voel, maar naarmate de avond vordert, ik echt terug actief word en ik voel dan totaal geen vermoeidheid meer. Het kan dan wel eens lastig zijn voor in slaap te vallen mja. Als ik eens een nacht heel lang slaap, dan voel ik mij de dag erna futloos.

- heb je nachtmerries

Heel weinig, en als ik er heb, herinner ik er meer dan de helft niet meer van

- ben je slaapwandelaar

nope

Alleen maar na een 'nachtje doordoen'. Na zo'n nacht ging ik naar de voetbal met mijn broer en ik dommelde in tijdens de match. Het was gewoon een saaie, sfeerloze wedstrijd :P

Neen, dan liever een uurtje woelen in mijn bed voor ik in slaap val. Ik ben niet zot van medicijnen, ik neem dat alleen als het nodig is.

Neen

neen

Beide, maar ik snurk vooral als ik een verkoudheid heb (of als ik teveel gedronken heb :P)

In de armen, maar dan om later in de nacht meer en meer naar mijn kant op te schuiven (want ik hou niet echt van zweterig gedoe :P)

lizzy
New user
New user

Bericht door lizzy » 30 okt 2008 02:15

Hoeveel uur heb je nodig per dag?
Dat varieerd, ik kan gemakkelijk een drietal dagen achter elkaar met maar een vijftal uur slaap per nacht. En dan zijn er weer dagen dat ik 12 uur slaap nodig heb eer ik uit men bed geraak.
(Volgens mij leef ik te onregelmatig :P)

Heb je nachtmerries?
Neen, daar heb ik geen last van.

Ben je slaapwandelaar?
Ja, al van kleins af aan wandel ik 's nachts rond. Dan stond ik beneden om naar school te vertrekken. Sta ik ineens achter mijn zus haar bed (die heeft zo'n vlinder omhoog hangen die fladderd als je aan zo'n koortje trekt) waardoor die zich een bult verschiet.
En een keer hebben ze zelfs de politie gebeld thuis omdat in het midden van de nacht de voordeur openstond en ze dachten dat er was ingebroken. Uiteindelijk kwamen ze erachter dat ik s nachts op straat was gaan wandelen. Sindsdien gaat de voordeur s nachts op dubbel slot ;).

(Niet moeilijk dat ik 's ochtens altijd nog zo moe ben :o )

Ben je overdag al eens in slaap gevallen?
Tijdens de examens ben ik wel eens in slaap gevallen. Super moe, zeggen ze me op kot, drink een red bull ben je zo wakker! Drink ik dat spul op val ik boven mijn boeken in slaap :).

Neem je slaappillen of weiger je dat absoluut...?
Vroeger had ik slaapproblemen en ik denk dat ik toen een tijdje iets homeopatisch heb genomen om in slaap te vallen. Na een tijdje lukte het in slaap vallen zonder de pillen ook terug.

Denk je dat er ooit een uitslaappil wordt uitgevonden en zou je deze nemen?
Miss tijdens de examens :P. Maar voor de rest... No way ik slaap veel te graag ;)!

snurk je of ben je een verteller?
Ik snurk niet.
En ja ik ben een verteller. Als ik s nachts slaap begin ik vaak te praten. En naar het schijnt antwoord ik nog ook als je me dan iets vraagt...

Val je liever in slaap apart of in de armen van je geliefde...
Hangt ervan af...

kleintje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door kleintje » 30 okt 2008 12:20

Hoeveel uur heb je nodig per dag?
Veel, liefst een uur of 9. In de week haal ik dat niet, met als gevolg dat ik in de weekends voortdurend slaap. Als ik een aantal dagen te weinig geslapen heb word ik ofwel hyperactief en lacherig ofwel begin ik te huilen.

Heb je nachtmerries?
Vroeger meer dan nu, af en toe durf ik nog wel eens eentje hebben. Maar ik weet nu dat ze toch altijd over hetzelfde onderwerp gaan, dus ik kijk er niet meer van op.

Ben je een slaapwandelaar?
Ja, en dat geeft soms grappig momenten . Ooit eens wakker geworden aan de andere kant van mijn kamer, met mijn hoofd op de poten van mijn burostoel. Vorig jaar op het min 19 weekend ook ergens anders wakker geworden dan de plaats waar ik in slaap viel.

Ben je overdag al eens in slaap gevallen?
Ja hoor, gebeurdt heel vaak. Als ik thuis ben, durf ik s'middags na mijn eten een uurtje in bed kruipen om echt te slapen.
Ook al eens op het werk even ingedommeld, gelukkig dat mijn baas er niet was. Als ik pijnstillers neem, durf ik ook wel in slaap vallen. Raar , ik weet het, maar pijnstillers en ik gaan niet goed samen.

Neem je slaappillen of weiger je dat absoluut...?
Al genomen( vooral in mijn slechte periode), nu heel zelden durf ik nog eentje te nemen. Onlangs wel door mijn huisarts op een slaappil/anti-allergicum gezet geweest, omdat hij merkte dat ik te uitgeput raakte door een luchtweginfectie en hij vond dat ik eens een aantal nachten moest kunnen doorslapen.

Denk je dat er ooit een uitslaappil wordt uitgevonden en zou je deze nemen?
Neen, denk het niet, en nemen zou ik niet doen. Ik vind slapen juist zeer leuk.

Snurk je of ben je een verteller?
Snurken durf ik doen als ik verkouden ben. Op reis tegengekomen dat ik aan het snurken was en ze hebben me wakker gemaakt .
Verteller ben ik enkel als ik een nachtmerrie heb ( denk ik toch).

Val je liever in slaap apart of in de armen van je geliefde...
Aangezien ik geen geliefde heb, val ik dus alleen in slaap. Ik moet wel zeggen dat ik enorm veel beweeg in mijn slaap ( ooit een dokter een mep verkocht in mijn slaap).
Life is beautiful.
I am great, i am super , oh no i am a lunatic.
Zot zijn doet geen zeer, het jeukt alleen een beetje.

Cherise
New user
New user

Bericht door Cherise » 31 okt 2008 19:22

Tgoh toch zeker acht uur

- heb je nachtmerries
Ik herinner me zelden iets van m'n dromen (of nachtmerries)

- ben je slaapwandelaar
Gelukkig niet

Af en toe val ik overdag in slaap, meestal bij extreme moeheid of extreem saaie cursussen

Ik heb nog een tijdje Sedinal genomen (Da's natuurlijk niet echt een slaapmiddel) Het heeft een gruwelijke smaak maar bij mij werkte het af en toe

Een uitslaappil heb ik niet nodig. Kan er misschien een inslaappil uitgevonden worden?

Neen

Ik snurk niet, maar praat soms.

Liever samen
Laatst gewijzigd door Cherise op 06 nov 2008 14:29, 3 keer totaal gewijzigd.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 31 okt 2008 19:35

Ik heb veel slaap nodig , maar meestal kom ik er niet (zeker niet tijdens de week) , nachtmerries heb ik niet , wel rare dromen , heb ook nog nooit een pil genomen om te slapen (als je pijnstillers niet meerekent) , tijdens de dag val ik nooit in slaap , wel een tukje doen in bus , maar slapen , neen!
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Skin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Skin » 31 okt 2008 20:00

8 uur is ruim voldoende

- heb je nachtmerries
Heel zelden, eigenlijk enkel tijdens de examens en dan nog meestal over de examens. Vreselijk.

- ben je slaapwandelaar
Neen, nog nooit gedaan

Neen..

Ik neem geen slaappillen aangezien ik niet echt slaapproblemen heb. Maar ik ga geen mensen veroordelen die dit wel nemen..

Ik heb geen pilletje nodig daarvoor, ik kan dat zo ook wel :)

neen

Neen, naar mijn weten niet. :)

Ik slaap liever met iemand anders bij me in bed, maar niet teveel aan mekaar geplakt.. Een beetje lichaamscontact mag maar niet overdreven

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 31 okt 2008 21:08

hoeveel uur heb je nodig per dag -

als ik meer dan tien uur geslapen heb (zonder dat het nodig was) ben ik enorm mottig. Acht à negen uur is ideaal. In de week izit ik tegenwoordig meestal aan zes à zeven uur, maar we proberen er verandering in te brengen!

heb je nachtmerries

heel soms (ik ga die ene over Jafar uit Aladdin toen ik zeven was NOOIT vergeten), maar veel vaker bizarre en prettige dromen

- ben je slaapwandelaar

neen

neen, maar ik heb wel al eens alsof gedaan

Een keer gedaan, toen ik zo een beetje veranderd was in een depressieve zenuwbrok tijdens mijn tweede zit. Na die ene pil heb ik er geen meer genomen. Geen slechte ervaringen of zo maar volgens mij is dat gewoon niet nodig. Zoals springbal al zei: thee of andere (natuurlijke) dingen om rustig van te worden kunnen al heel wat doen.

Denk je dat er ooit een uitslaappil wordt uitgevonden en zou je deze nemen.

Ik zou het belachelijk vinden als zoiets zou worden uitgevonden (nog iets tegennatuurlijks)

geen van beide, maar ik zal wel eerder beginnen brabbelen dan snurken (dat is meer iets voor mijn lief hihi)

héél graag in haar armen, maar het met-tweeën-in-een-eenpersoonsbed-concept begint me toch op de zenuwen te werken.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

jeff
New user
New user

Bericht door jeff » 01 nov 2008 13:16

7 uur wel (kan met minder maar dan ben ik wel het meest uigeslapen)

- heb je nachtmerries
Tegenwoordig bijna nooit meer, als kind wel vaak last van gehad.

- ben je slaapwandelaar
Nee, zover ik weet

Niet echt vaak, wel een keer weggedommeld maar niet echt veel ofzo. Ben ook niet iemand die echt snel slaap, duurt minimaal wel een uur ofzo :), voor ik een beetje de draai gevonden heb

Nee, nooit gedaan, en ben dat ook niet van plan

NEE

Het schijnt te zijn dat ik wel eens praat in mijn slaap, maar volgens mn moeder is dat niet verstaanbaar, dus weet ook niet wat ik nu allemaal zeg :S

als ik een liefje krijg heeeeel graag in zijn armen ;)

jiru
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door jiru » 03 nov 2008 08:27

sterk afhankelijk, een 7 tot 8 uur is het ideaal, maar is niet altijd realistisch, dikwijls lukt et helemaal niet om in slaap te raken

- heb je nachtmerries
redelijk veel, maar ik herinner heel dikwijls mijn dromen (en dus ook nachtmerries)

- ben je slaapwandelaar?
Nee

In boeiende lessen na een feestje of cantus loopt het wel eens verkeerd

Niet meer, vroeger wel en ze waren heerlijk (verslavend).

mss af en toe

neen

een verteller, maar dit gebeurd maar af en toe, meestal gewoon kortje geluidjes en geen gesprekken om het zo te zeggen

ik slaap veel rustiger met mijn liefje ^^ in de armen dus :p :merci:
Always be yourself. Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn

Mr Cash
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mr Cash » 12 nov 2008 23:08

Isokrates schreef: De geliefde in kwestie is zoals op veel vlakken het tegengestelde van mijzelf :) Ogen dicht, tot drie tellen, en vertrokken, the lucky devil!
Ain't that the truth (hihi)

vandaag zal het al niet meer lukken, maar 7-8 uur is toch wenselijk, vroeger 10 uur maar het is minder geworden uit gewoonte, ik krijg hoofdpijn als ik te lang slaap nu.

- heb je nachtmerries
Neen, ik slaap alleen onrustig als ik stress heb, anders nooit eigenlijk, dan gaat de hoger genoemde 3 seconden regel ook niet op. Onrustig slapen betekent woelen en met mijn benen trappen: sorry iso :P

- ben je slaapwandelaar?
Ik ben als kind uit het stapelbed gevallen (dan weet je hoe zo'n valdroom eindigt als je echt op de grond smakt), sindsdien nooit meer.

Oh ja, honderden keren: in de les (auw hoofd op bank!), op het werk (PC-scherm omver), al wandelend (auw elektriciteitskast), staand op de tram (fuck halte gemist), op de trein (oeps, net op tijd uit kunnen stappen het was mijn station, volgende halte Parijs), op de fiets (dat was echt levensgevaarlijk ik werd 200m verder wakker en al het verkeer was natuurlijk helemaal anders, ik schrok me rot)

Eigenlijk ben ik een ramp, als ik moe ben, moet ik slapen of er gebeuren accidenten.

ab-so-luut niet vandoen.

Als ik lang genoeg geslapen heb, ben ik altijd uitgeslapen, ook als ik te weinig geslapen heb geraak ik op 2" uit bed. Tot ergenis van mijn huisgenoten ben ik ook nog eens opgewekt 's morgens (springen, zingen, dansen)

Mijn theorie? je moet kunnen loslaten om te slapen: dus een zuiver geweten en meditatie-ervaring gewenst. hihi.

Ik ben een zanger!, voorlopig beperkt mijn geweten repertoire zich tot:

you are my sunshine
yellow submarine
all you need is love
en een Duits berglied

Ik weet ook niet waarom.

Daarnaast mompel ik of vertel onsamenhangende dingen of giechel wat. Ik heb ook al mijn zus haar naam geschreeuwd 's nachts tot heel het huis wakker was en kwam kijken waarom ik zo keelde.

Snurken doe ik soms, m.n. als ik verkouden ben, maar meestal adem ik gewoon zwaar, wat niet hetzelfde is.

liever in, maar dan kan hij niet slapen, dus laat ik me in slaap vallen, vervolgens kan hij naar zijn kant migreren. Ter info, dat is niet vervelend voor hem, want het duurt maar 3 seconden voor ik lig te ronken. hihi.
Darjeeling, Assam, Lapsang -
Kenya, India, Ceylon -
The Empire flows like rivers through your living room

Mysterious Girl
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mysterious Girl » 13 nov 2008 02:43

Daar kan ik moeilijk op antwoorden, ik ben namelijk nooit uitgeslapen.

- heb je nachtmerries
Er zijn periodes waarbij ik bijna elke nacht nachtmerries heb en soms nooit.

- ben je slaapwandelaar
Neen.

Toen ik in het secundair zat, een paar keer in de les. En anders regelmatig als ik op bed lig in de namiddag of in de auto (als passagier dan uiteraard).

Ik neem het niet omdat ik héél snel in slaap val

't Zou me waarschijnlijk wel ten goede komen, maar ik probeer zo weinig mogelijk pillen te nemen. Tenzij er een andere oplossing is voor mijn probleem zou ik het overwegen.

Ik heb 2 weken geleden een slaaponderzoek moeten laten doen (niet leuk). Het werd écht tijd, want ik ben op.. Over een 2 à 3tal weken zal ik de resultaten weten en hopelijk is dit het einde van mijn, ondertussen al bijna een jaar durende, zoektocht voor mijn klachten.

Ik snurk als ik met mijn kin op mijn borstkas lig (naar het schijnt) en ik vertel toch wel meerdere keren per nacht iets, soms besef ik het, soms niet, soms is het verstaanbaar, soms niet.

Ik ben nogal gesteld op veel plaats in bed, maar 't is natuurlijk wel leuker om bij mijn vriendin te slapen.
A friend would lend you an umbrella in the rain,
but a true friend would take yours
and scream "RUN, BITCH, RUN!"

Gast11111

Bericht door Gast11111 » 13 nov 2008 17:51

-hoeveel uur heb je nodig per dag
Hangt er vanaf hoe je wil dat ik me gedraag :D met
7h per dag ben ik gelukkig
5h per nacht chagrijnig
3h een zombie...
- heb je nachtmerries
Soms wel, als ik droom dat iedereen rond me wordt vermoord en ik hulpeloos moet toekijken...
- ben je slaapwandelaar
De eerste stap wel :D ik zet me rechtop in mijn bed en vertel vanalles en nogwat :D
nope, ik kan niet slapen met tetterende mensen rond mij... :(
aangezien ik geen half uur wakker kan blijven na 2 neurofens had ik daar geen nood aan.
Nope :D niet nodig laat me een knap mensje zien en ik ben gelukkig :D
Neen
Ik vertel gehele verhalen en mijn ma heeft al gezegd dat je dus rustig kan beginnen praten met mij :D en ik antwoord zelf op vragen die ze stelde...
De droom ging over motoren ofzo... En da boeit mij dus niet eens :D
appart... veel te warm die andere :p eerst afkoelen dan mag me geliefde erbij :D

Gesloten