Rave Party's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man
Contacteer:

Rave Party's

Bericht door Stylistic Sagittarius » 13 okt 2008 18:12

Toevallig hier ook een aantal ravers onder ons?
Of gewoon weg van het genre fuifen of simpel en alleen van de gigantish veel mega coole accesoires?
Ik anders van zowat alles derrond:D.
Zoals net toen ik deze schatjes op het net vond.
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Soul Fushion Glow Shoes 8).

Of een van de vele andere accesoires:D.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

Nickodemus
Regular user
Regular user

Bericht door Nickodemus » 13 okt 2008 19:03

Totaal mijn ding niet, maar ge moogt ze wel eens tonen op rookieweekend (in mate natuurlijk :) )

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 13 okt 2008 19:53

oh my god, dat zijn zo ongeveer de lelijkste schoenen die ik al ooit gezien heb. wel, na buffalo's dan (waar is de tijd... :wink: ).

al zal jij er ongetwijfeld beeldig mee staan steve :wink:

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 13 okt 2008 22:11

zolang het maar licht geeft ?

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 13 okt 2008 22:43

Nickodemus schreef:Totaal mijn ding niet, maar ge moogt ze wel eens tonen op rookieweekend (in mate natuurlijk :) )
Alles heeft zen tijd en plaats en met uitgaanstoestanden trek ik niet op weekend net zoals ik ook niet met slaapzak naar een fuif trek :P .

@Keyser Soze:
Waar zijn die tijden van geen vooroordelen toch.
Meneer heeftis een belachelijk programmatje gezien waarin 16 mensen wat idioot doen voor een camera en em denkt da die ook zo zijn. Die buffalo's draag ik al byna niet in de eerste plaats ook byna niet gedaan als slechts op sommige feesjes. Maarjah als jij je propaganda wilt voortdoen met "hoera iedereen hetzelfde" hou ik je niet tegen :wink: .
Grtz Steve xXx

B_Out
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door B_Out » 14 okt 2008 13:55

Stylistic Sagittarius schreef:@Keyser Soze:
Meneer heeftis een belachelijk programmatje gezien waarin 16 mensen wat idioot doen voor een camera en em denkt da die ook zo zijn.
Er is veel te lezen tussen de woorden van Keyser Soze...

Persoonlijk vind ik de schoenen ook uitermate lelijk, mocht er een kleuter staan pronken met die lichtjes dan zou ik dat nog begrijpen. Al begrijp ik het minder als volwassenen daarmee gaan rondlopen ook al was het maar voor een specifieke fuif.

Al hoef ik niet alles te begrijpen en doet een mens waar die zich goed bij voelt.

Ps. Ik heb geen kabeltelevisie ;)
[Outro_Spective]

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 14 okt 2008 14:52

Stylistic Sagittarius schreef:
Nickodemus schreef:Totaal mijn ding niet, maar ge moogt ze wel eens tonen op rookieweekend (in mate natuurlijk :) )
Alles heeft zen tijd en plaats en met uitgaanstoestanden trek ik niet op weekend net zoals ik ook niet met slaapzak naar een fuif trek :P .

@Keyser Soze:
Meneer heeftis een belachelijk programmatje gezien waarin 16 mensen wat idioot doen voor een camera en em denkt da die ook zo zijn. Die buffalo's draag ik al byna niet in de eerste plaats ook byna niet gedaan als slechts op sommige feesjes. Maarjah als jij je propaganda wilt voortdoen met "hoera iedereen hetzelfde" hou ik je niet tegen :wink: .
Oei, wat is dat hier allemaal!

Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen Steve, met die "jij zal er ongetwijfeld beeldig mee staan" bedoelde ik dat die schoenen ongetwijfeld meer staan bij jouw look dan bij de mijne of bij die van de meeste andere mensen. Daar bedoel ik niets verkeerds mee, maar ik mag toch zeggen dat jij een erg specifieke stijl hebt, denk ik, dat zal je zelf ook wel beamen ;)

Ik vind dus dat iedereen die deze schoenen graag wil dragen, dat gewoon moet doen, en ik vind helemaal niet dat iedereen er hetzelfde moet uitzien. Maar IK vind het wel waanzinnig lelijke schoenen dus mag ik dat toch ook zeggen hier, niet?

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 15 okt 2008 00:13

Keyser Soze schreef:
Stylistic Sagittarius schreef:

@Keyser Soze:
Oei, wat is dat hier allemaal!

Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen Steve, met die "jij zal er ongetwijfeld beeldig mee staan" bedoelde ik dat die schoenen ongetwijfeld meer staan bij jouw look dan bij de mijne of bij die van de meeste andere mensen. Daar bedoel ik niets verkeerds mee, maar ik mag toch zeggen dat jij een erg specifieke stijl hebt, denk ik, dat zal je zelf ook wel beamen ;)

Ik vind dus dat iedereen die deze schoenen graag wil dragen, dat gewoon moet doen, en ik vind helemaal niet dat iedereen er hetzelfde moet uitzien. Maar IK vind het wel waanzinnig lelijke schoenen dus mag ik dat toch ook zeggen hier, niet?
Ja gy moogt da zeker.
Ma ik sta er gewoon bij stil da mensen niet beter weten dan elkaar na te doen. Zo twijfel ik bv er heel erg aan of dat je menign zou blijven als pakt 1/5 die schoenne draagt. Dat is het principe van mode gewoon.
Grtz Steve xXx

surferke

Bericht door surferke » 15 okt 2008 07:22

Stylistic Sagittarius schreef:Ja gy moogt da zeker.
Ma ik sta er gewoon bij stil da mensen niet beter weten dan elkaar na te doen. Zo twijfel ik bv er heel erg aan of dat je menign zou blijven als pakt 1/5 die schoenne draagt. Dat is het principe van mode gewoon.
Dit is precies het fameuze Crocs-argument :o

En ondanks dat half België een paar Crocs heeft blijven ze gewoon oerlelijk :kots:

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 15 okt 2008 19:05

surferke schreef:
Stylistic Sagittarius schreef:Ja gy moogt da zeker.
Dit is precies het fameuze Crocs-argument :o

En ondanks dat half België een paar Crocs heeft blijven ze gewoon oerlelijk :kots:
Awel een beter voordbeeld kon ik niet nemen :merci: .
Grtz Steve xXx

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 16 okt 2008 11:39

het is niet omdat iedereen die schoenen gaat dragen, dat ik ze ooit zou willen aantrekken.. dan mag het zelfs 4/5de zijn, als ik mezelf er niet in kan vinden, ga ik dat niet aandoen.. en gelukkig zijn er nog mensen die zo denken :wink:

nu over de schoenen zelf: lelijk :o kan best zijn dat dit 'hip' is in bepaalde milieus, maar daar behoor ik iig niet toe.. voor de rest heb ik wel respect voor de mensen die dit willen & durven dragen..

ik vraag me wel af: doe je dit dan enkel aan op zo'n fuif zelf, of loop je daar overdag ook mee te flashen?

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 16 okt 2008 13:06

J-La schreef:het is niet omdat iedereen die schoenen gaat dragen, dat ik ze ooit zou willen aantrekken.. dan mag het zelfs 4/5de zijn, als ik mezelf er niet in kan vinden, ga ik dat niet aandoen.. en gelukkig zijn er nog mensen die zo denken :wink:

nu over de schoenen zelf: lelijk :o kan best zijn dat dit 'hip' is in bepaalde milieus, maar daar behoor ik iig niet toe.. voor de rest heb ik wel respect voor de mensen die dit willen & durven dragen..

ik vraag me wel af: doe je dit dan enkel aan op zo'n fuif zelf, of loop je daar overdag ook mee te flashen?
Da is me breekbandjes e(iets bredere versie).
En die steek je er langs achter in en dan geven ze licht tot ze uit zijn of je ze eruithaalt. Overdag zijn da doodgewone schoene je zou het zelfs niet merken dat het zulke zijn dan :wink: .
Grtz Steve xXx

geflambeerde berggeit
New user
New user
Contacteer:

Bericht door geflambeerde berggeit » 30 okt 2008 17:08

Lekker flashy man! Die schoenen had 'k nog nooit gezien, ben der niet zo zot van. ma die lampjes voor in de haren zijn wel leuk! 't is in alle geval handig als je mekaar kwijt raakt op 'n fuif.. Waar koop je zoiets?
Qua inkleding van de fuifzaal ben meer te vinden voor de goa- looks, met de fluo gele spinnendraden enzo...

Wat de crocs betreft, 'k vind ze ook ni zo mooi en wat lomp, ma word wel vrolijk van die kleurkes. We hebben 'n familie-aankoop gedaan.:-) M'n oma gele, m'n moeder roze en k heb er zelf groene. ma die lopen echt zaaaalig man! Net of je op luchtkussens loopt. Der bestaan nu zelfs plastieke juweeltjes om uw crocs te versieren..

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 30 okt 2008 20:38

Stylistic Sagittarius schreef:Overdag zijn da doodgewone schoene je zou het zelfs niet merken dat het zulke zijn dan :wink: .
ik denk dat ik het wel zou zien 8)

artemis

Bericht door artemis » 30 okt 2008 22:33

Dat is wel veilig als ge in het donker over straat moet.
Iedereen ziet u gegarandeerd. Mocht de overheid
nu iedereen verplichten om naast het fluohesje ook nog fluoschoenen te dragen bij een ongeval, konden er misschien nog ettelijke ongevallen vermeden worden.

Los van dat zou ik in zulke schoenen nog niet dood gevonden willen worden. Die zijn gewoon archi- lelijk.

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Re: Rave Party's

Bericht door JonathanVG » 22 nov 2008 14:42

Ik dacht dat het hier over reefteven ging gaan. I was wrong. :)
Rendez-vous!

Gesloten