De Zwarte BV lijst

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Jo V.D.
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door Jo V.D. » 20 okt 2008 22:24

Pooky schreef:Gerty Christoffels (Net ontdekt op wikipedia dat ze de uitbaatster is van mijn favoriete cocktailbar in Antwerpen :o :( )
Cocktails @ nine! :adore:
Kore schreef:De Pfaffs. Kots. Vooral Jean-Marie, Jean-Marie zijn wijf, Kelly, Sam, Lindsey, Dave, Nicolas, Nicolas zijn wijf en Kenji en Shania.
Denk dat er dan alleen nog een paar baby's overschieten :P

OT: Bart Peeters (zijn stem alleen al :-?), Ben Crabbé en de helft van de politieke wereld.

Oja: ik nomineer Samson als meest irritante BV-hond (dat ik daar zes jaar naar heb kunnen kijken :o )

Annesofie
Regular user
Regular user

Bericht door Annesofie » 25 okt 2008 13:55

Disco Trut schreef:De enige die ik écht niet kan zien (maar de afkeer is dan ook grondig):

Ianka f*cking Fleerackers

ofte

Het wandelde rosse ego zonder een greintje acteertalent dat in elke rol wanhopig probeert de haar op het lijf geschreven Prinses Prieeltje-houding/look/pruillip te gebruiken. Vooral haar arrogante columns zijn onuitstaanbaar. Zelden iets op Vlaamsche bodem gevonden met zoveel misplaats superioriteitsgevoel. Een stamp onder haar gat, terug in haar hol en liefst nooit meer op mijn televisiescherm.
Hoe gefrustreerd kunt ge zijn :)
Ik vind die Ianka nog wel ok
Andere bovenvernoemde "bv's" daarentegen
Entre ciel et terre

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 25 okt 2008 19:38

Pater Damiaan
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Gesloten