Hello
Hello
Mijne moeder heeft me Pixie genoemd bij de geboorte dus here I am. Ik ben geboren in 1992 dat maakt mij dus nu bijna 16. Ik ben een biseksuele blijkt nu. Het vreemde is, hoe ouder ik word hoe meer ik meisjes aantrekkelijker vind als jongens. Misschien maakt mij dat een lesbienne. Dat weet ik dus niet. Ik ben hier omdat ik mezelf wil ontdekken. Zoals de meeste hier veronderstel ik. Of kennis te kunnen maken met andere mensen met dezelfde geaardheid.
Ik hou van lezen, schrijven, dromen, véél dingen weten. Ik doe Sociaal technische en ik zou later iets willen doen in de sociale sector. Psychologe of Rechten studeren lijkt me heel wat.
Zo, ik hoop dat dit genoeg is. Nu ken jij me ook al weer een beetje beter dan hiervoor.
Groetjes,
Thé Pixie
Ik hou van lezen, schrijven, dromen, véél dingen weten. Ik doe Sociaal technische en ik zou later iets willen doen in de sociale sector. Psychologe of Rechten studeren lijkt me heel wat.
Zo, ik hoop dat dit genoeg is. Nu ken jij me ook al weer een beetje beter dan hiervoor.
Groetjes,
Thé Pixie
-
- I have no life
- Geslacht: Vrouw
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
Van mij ook van harte welkom op het forum.
Je vindt hier veel verhalen over mensen die hetzelfde meemaken of hebben meegemaakt als jou. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan post je het hier maar. En mensen met dezelfde geaardheid kun je hier ook wel vinden. Ik hoop dat je het hier snel gewoon mag worden en ik wens je nog veel lees- en schrijfplezier.
Je vindt hier veel verhalen over mensen die hetzelfde meemaken of hebben meegemaakt als jou. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan post je het hier maar. En mensen met dezelfde geaardheid kun je hier ook wel vinden. Ik hoop dat je het hier snel gewoon mag worden en ik wens je nog veel lees- en schrijfplezier.
Adventure lies ahead. You only need to take the first step.
-
- Forum addict
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
-
- I have no life
- Contacteer: