holebi-activiteiten

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Cécé
Regular user
Regular user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Cécé » 07 sep 2008 15:56

dat zou nog is een idee zijn! 8)

Margaux

Bericht door Margaux » 07 sep 2008 18:23

Wie zou er zo nog willen komen? :)

Cécé
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Cécé » 07 sep 2008 21:25

maareuh.. ik zou pas kunne vanaf 8u ofzo omdat ik tot 6u moe werke en dan nog met den trein tot da station zou moete en dan zit ek daar nog vast :P dusjah.. en dan moet ek zowiezo ook blijve slape..
dus voor mij is het moeilijk.. al lijkt het mij wel is leuk!

V
Regular user
Regular user

Bericht door V » 24 sep 2008 18:12

Zijn er misschien nog mensen die zin hebben om volgende week samen een eerste keer naar een &of activiteit te gaan? Ik ben niet zo'n held in Eerste Keren, en met een paar nieuwelingen is het toch direct heel wat anders...

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 24 sep 2008 18:19

V schreef:Zijn er misschien nog mensen die zin hebben om volgende week samen een eerste keer naar een &of activiteit te gaan? Ik ben niet zo'n held in Eerste Keren, en met een paar nieuwelingen is het toch direct heel wat anders...
ik wil wel meegaan :)
ik ga wel al mensen kennen, maar i kben nog nooit naar &of geweest, dus ga ik wel eens een uurtje vroeger piepen op de taartavond ^^
klinkt erg leuk!

pb me maar als je wilt afspreken ofzo ;)

megalomania
New user
New user

Bericht door megalomania » 26 sep 2008 21:19

ik ga volgende week ook naar &of voor de eerste keer. Ik vertrouw erop dat er veel nieuwelingen zullen zijn :)
tot dan!

Tim10
New user
New user

Bericht door Tim10 » 27 sep 2008 23:45

V schreef:Hetzelfde. Een hele pak drempelvrees, en het niet-alleen-willen-gaan....

Ik ben nu al twee jaar aan het zeggen dat ik naar de volgende activiteit van &of wél zal gaan...

Best wel triestig voor een 20jarige eigenlijk :roll:
Alleen gaan vind ik totaal niet zo erg, ik vind van mezelf dat ik vrij snel mensen leer kennen en vrij sociaal ben. Het probleem zit bij mij vooral bij mijn ouders. Voorlopig weet ik alleen dat ik homo ben en kvoel er mij ook nog volledig niet klaar voor om mij te outen. Toch zou ik dolgraag wat holebi-jongeren ontmoete. Vb Rookieweekend wil ik wel graag naar toe maar hoe leg ik aan mijn ouders uit dat ik even een weekend nie thuis kom :-? en mijn ouders hebben een achterdochtig kantje waardoor ik al een vree goei excuus ga moete vinde om te kunne kome:s Weet iemand de oplossing? :-?
grtz

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 27 sep 2008 23:51

Tim10 schreef:
V schreef:Hetzelfde. Een hele pak drempelvrees, en het niet-alleen-willen-gaan....

Ik ben nu al twee jaar aan het zeggen dat ik naar de volgende activiteit van &of wél zal gaan...

Best wel triestig voor een 20jarige eigenlijk :roll:
Alleen gaan vind ik totaal niet zo erg, ik vind van mezelf dat ik vrij snel mensen leer kennen en vrij sociaal ben. Het probleem zit bij mij vooral bij mijn ouders. Voorlopig weet ik alleen dat ik homo ben en kvoel er mij ook nog volledig niet klaar voor om mij te outen. Toch zou ik dolgraag wat holebi-jongeren ontmoete. Vb Rookieweekend wil ik wel graag naar toe maar hoe leg ik aan mijn ouders uit dat ik even een weekend nie thuis kom :-? en mijn ouders hebben een achterdochtig kantje waardoor ik al een vree goei excuus ga moete vinde om te kunne kome:s Weet iemand de oplossing? :-?
grtz
teveel schoolwerk, je gaat een weekendje moeten doorwerken op school.

euhm, (verjaardags)feestje zaterdagavond nacht, waardoor je moeilijk naar huis kan (want toevallig heb je die vrijdag les tot 18u ofzo.

zo'n dingen?

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 28 sep 2008 20:41

Tim10 schreef: ik al een vree goei excuus ga moete vinde om te kunne kome:s Weet iemand de oplossing? :-?
grtz
U snel outen? 8)
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

Jan88
Regular user
Regular user

Bericht door Jan88 » 28 sep 2008 22:45

Ik wil ook nog wel 's naar &of gaan, het is al tamelijk lang geleden, en ik wil wel 's een paar nieuwe mensen leren kennen.
Maar weer komt het woord drempelvrees dan boven :p.
"Let's make a law that gay people can have birthdays, but straight guys get more cake. You know, to send the right message to the kids." (Bill Maher)

cinderella
New user
New user

Bericht door cinderella » 13 okt 2008 19:32

Ik wil gaan!
gaan we gezellig allemaal de eerste keer! :D
Ride the balony pony, Baby!

matt_enz
Regular user
Regular user

Bericht door matt_enz » 14 okt 2008 21:48

wil wel gaan maar mag niet van mijn ouders
tsss jammer maar ja

Cécé
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Cécé » 17 okt 2008 00:19

rookieweekend zal mijn eerste bijeenkomst zijn..
ben spannend aant aftellen! 8)

Gesloten