Verliefd op uiterlijk!!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Ik val op...

Innerlijk
3
3%
Uiterlijk
7
7%
Innerlijk en uiterlijk
93
90%

Totaal aantal stemmen: 103

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Verliefd op uiterlijk!!

Bericht door J-La » 12 aug 2008 20:50

Ikzelf schreef:Veel Holebi's zeggen dat ze verliefd worden op innerlijk en niet op uiterlijk. "We vallen op een persoon, niet op geslacht"
MAAR ikzelf val wel op een geslacht. Ik vind meisjes qua uiterlijk veel mooier en daar kan ik op verliefd worden!
als jij met "uiterlijk" geslacht bedoelt, moet ik uiterlijk antwoorden.. ik val enkel op meisjes, dus dan zou ik volgens jouw theorie eerder voor het uiterlijk dan het innerlijk gaan.. maar soit, ik zie dat de vraag hier op een andere manier beantwoord wordt :wink:

uiteraard val ik dan op persoonlijkheid, en niet enkel op de looks..

Enfant Terrible
Regular user
Regular user

Bericht door Enfant Terrible » 12 aug 2008 22:11

Volgens mij kan het ene niet zonder het andere. Ik zou niet verliefd kunnen worden op iemand die ik echt afstotelijk vind maar ook niet op een griet waarvan enkel haar uiterlijk mij kan bekoren. :)

Het is wel zo dat intelligente, humoristische mensen mooier worden naarmate je ze beter leert kennen en mooie mensen hun schoonheid kunnen 'verliezen' door o.a. arrogante of racistische opmerkingen te maken..

Tja schoonheid is dus wel iets heel relatiefs en zoals reeds gezegd:
beauty only exists in the eye of the beholder.

Wat ikzelf mooi vind aan mensen is een eigen stijl, dat ze persoonlijkheid uitstralen, een beetje eigenzinnigheid hebben en geen moeite doen om er 'perfect' uit te zien. (dus geen plastisch chirurgie, dure merkkledij/juwelen,overdadig veel schmink,...

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Springbal » 14 aug 2008 23:16

Cliché, maar het totaalpakket heeft me danig de das omgedaan :wink: . Beide dus.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Apocalypsje
New user
New user

Bericht door Apocalypsje » 17 aug 2008 15:51

Ben iemand die eerlijk toegeeft dat ze niet enkel op het innerlijke valt..
Hygiëne vind ik zeer belangrijk. Voor mij moet een vrouw er verzorgd en vrouwelijk uitzien, en zich niet als een man gedragen.

Ik kan niet zeggen welke van de twee primeert, vind ze allebei even belangrijk.

snoesj

liefde op het uiterlijk

Bericht door snoesj » 17 aug 2008 21:49

als je iemand leert kennen , mooi of niet .
het innerlijk wordt vaak uitgestraat,
het innerlijk bepaalt toch vaak het uiterlijk denk ik.
vb: aan iemands ze kleren , of hoe iemand zich gedraagt , ...
dus als je tot een persoon aangetrokken voeld, vriendschappelijk of op vlak van liefde zal , denk ik dat dit evenveel op het uiterlijk dan het inerlijk .zal zijn ( onbewust of nie ) en ik weet dat je je zo vaak kan vergissnen :p ...

saiga
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door saiga » 17 aug 2008 21:51

Da's waar. Soms straalt het innerlijke door in het uiterlijk.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
www.knijn.be

Afbeelding

paikea
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door paikea » 22 aug 2008 23:19

uhu, ik zou eerder voor een vrouw vallen omdat ze véél mooier zijn! Ik dacht vroeger dat ik enkel op het innerlijke viel, maar minder is méér waar! Ik kan me hard aangetrokken voelen door een speciaal uiterlijk, maar van iemand houden doe ik bijna enkel om het innerlijke en dan maakt het me bitterweinig uit hoe ze eruit ziet! Al heb ik op beide vlakken niet te klagen!

Missy
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Missy » 23 aug 2008 13:29

Ik vind ook persoonlijk da meisjes mooier en sensueler zijn dan jongens. Meisjes doen iets en kan dat ook niet echt omschrijven, de manier hoe ze kijken is soms echt om van weg te dromen :P
Het lichaam van een meisje is ook 10 x mooier dan dat van een jongen, dus ik denk dat het uiterlijk wel een grote rol speelt bij het verliefd worden. :)

Snicky
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Snicky » 23 aug 2008 16:19

idd ... het lichaam van een vrouw is 100x mooier ...

bedoel, wat is er nu bijvoorbeeld mooi aan een penis ? :-? vies whaha :lol:

en al die kleine dingen ... hoe een vrouw wandelt, hoe ze beweegt, hoe ze met haar ogen kan knipperen, hoe die blik soms doorgrond ......................... must luv women! :P
* Proudly So *

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 23 aug 2008 16:28

de meest logische optie 3 aangeklikt. normaal toch. je mag iemand nog zo graag hebben, ge moet er nog mee durven buitenkomen ook he. het innerlijk heeft duidelijk voorrang voor me maar uiterlijk heeft het recht om een veto te stellen.

liefde is gewoon een combinatie van innerlijk en uiterlijk. ik begrijp niet hoe iemand enkel op het innerlijk of op het uiterlijk kan vallen.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Maité
New user
New user

Bericht door Maité » 24 aug 2008 20:12

Verliefd ben ik al geweest op jongens en meisjes, Maar naar jongens kijk ik niet zo meteen, ze vallen me gewoon niet op, en meestal vind ik ze ook niet mooi. Meisjes kan ik dan weer echt bewonderen. Maar toch als ik iemand leer kennen waar ik niet meteen iets moois aan vind, kan dat heel rap veranderen, zoals iemand anders opmerkte kan een mooi iemand ook plots heel lelijk zijn. Ik geloof niet dat alle mannen hetzelfde zijn zoals veel gezegd wordt, alsie vrouwelijk genoeg is heeft ie een kans:p en dan bedoel ik niet dat ie vrouwelijk moet lopen, maar ja me een genoeg vanzelf begrijpen enzo :)
Dus uiterlijk past zich aan aan innerlijk als ik iemand leer kennen, ofzoiets :p

nopurpose
New user
New user

Bericht door nopurpose » 24 aug 2008 23:38

ik heb "uiterlijk" aangeduid. Mensen die alleen verliefd worden op innerlijk vind ik bullshit. Als je iemand ziet zitten moet er toch iets van aantrekkingskracht zijn, zonder hem/haar te kennen? Lijkt het uiterlijk je wat, dan kijk je pas naar het innerlijk. 8)
Bij nader inzien had ik toch beter het derde gekozen.
Too drunk to fuck!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 aug 2008 16:42

Als dieje van mij nu een van de 2 bovenste aanduidt, dan gaat hij iets meemaken :lol: :roflmao:

:wink:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Hnné
New user
New user

Bericht door Hnné » 25 aug 2008 18:03

Ik val op meisjes voor zowel hun uiterlijk als innerlijk.
Ik vind meisjes veel mooier, leuker, interesanter, ...

Ik denk dat het daarom ook is dat ik meer op vrouwlijkere types val.

abcdefg

Bericht door abcdefg » 25 aug 2008 20:00

Tuurlijk speelt het uiterlijk een grote rol voor mij. Maar een positieve ingesteldheid, intelligentie, humor, zin voor kunst, wetenschap en politiek... - kortom het innerlijk dus - zijn zeker ook factoren die meespelen.

Als lief zoek ik een gelijkgestemde. Iemand die even "knap" is en veel overeenkomende doelen en hetzelfde blikveld op de wereld heeft. Natuurlijk hoef je daarom helemaal niet hetzelfde karakter te hebben of iets in dezelfde branche te studeren, 't zit hem dieper.

Nu, da's voor de types waar ik op val. Wil je vriend zijn hoef je echt niet knap te zijn ofzo. Wel moet ik me een beetje goed voelen bij je dus is je innerlijk belangrijk.
Dat laatste een beetje off topic.

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 25 aug 2008 21:43

Springbal schreef:Als dieje van mij nu een van de 2 bovenste aanduidt, dan gaat hij iets meemaken :lol: :roflmao:

:wink:
aangezien ik het geluk heb dat mijn fantastisch lief er ook nog eens zo knap uitziet, ga ik als vanzelfsprekend voor optie 3! :D
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

ff gast

Bericht door ff gast » 04 sep 2008 16:21

uiterlijk en innerlijk, als zovelen.
maar toch: ik en mijn vriendin was zeer duidelijk een liefde op het eerste zicht en ik vind ze echt mooi, maar ik ben natuurlijk niet objectief, het was echt haar uitstraling waar ik op viel, wat een mooi lach, en die ogen ...

maar toch: ben een echt hele knappe meid tegen't lijf gelopen, en qua innerlijk écht nul!, maar toch was er die dwaze verliefdheid, voor mezelf nog steeds niet te snappen.

gelukkig heb ik een fantastisch vriendinnetje en zijn we er samen uitgekomen en weer verliefder dan ooit tevoren ! :)

megalomania
New user
New user

Bericht door megalomania » 04 sep 2008 16:39

mensen zonder inhoud zijn echt...vervelend. Liefde op het eerste zicht heb ik eigenlijk nooit goed begrepen, je moet toch iemand eerst goed kennen voordat je die écht interessant kan vinden?
Niet dat ik wil zeggen dan uiterlijk onbelangrijk is, maar voor mij moet iemand niet mooi zijn, maar eerder aantrekkelijk. Als iemand echt afstotelijk is zal het natuurlijk niets worden. Maar zo'n mensen kom ik niet vaak tegen.

Margaux

Bericht door Margaux » 08 sep 2008 02:42

Ik ben zo'n drie keer verliefd geweest in mijn leven, maar dan echt doodverliefd.

Soms had ik wel zoiets, dat ik een "crushke" noem :) Een 'kleine verliefdheid'.
Het is mij al overkomen dat ik keek naar een meisje dat ik niet ken, en maar bleef kijken en me zo verliefd voelde worden - ondanks ik die persoon helemaal niet kende!
Maar dat kan even snel als het komt weer verdwijnen. Het lijkt niet echt een 'goede basis' te hebben....

Het is wel zo dat mensen met een mooi uiterlijk, voor mij ook meteen een mooi innerlijk hebben. Dat is een automatisme, voor wie al gehoord heeft van het 'hallo-effect'.. Je linkt het mooie uiterlijk ook aan een mooi innerlijk.
Je bent een beetje 'blinder' voor slechte innerlijke eigenschappen, of je verbloemt ze. I'm guilty.

jeff
New user
New user

Bericht door jeff » 28 sep 2008 17:25

tja moeilijk te zeggen....denk allebij. :)

Ben dus verliefd geworden op een jongen waar ik heel goed mee kan praten. hij is ook bi en ik kan het met hem heel goed over relaties en seks en al die dingen hebben. heb die jongen nog nooit in het echt ontmoet maar op een of andere manier begon ik wel wat voor hem te voelen. maar het is dus niet zo dat hij een super lekker ding is. oke...hij is niet lelijk maar tis ook geen fotomodel.

(Hij is overigens een stuk ouder dan ik en hebben het er over gehad en vinden allebij het leeftijdsverschil te groot en hebben elkkar nog nooit in real-life gezien, dus wordt geen relatie)

Maar ik kan ook bet wel verdrinken in iemand z'n ogen. als je begrijpt wat ik bedoel. dat...als hij je aankijkt, hij zulke mooie ogen blijkt te hebben dat je daar zo'n raar zweverig gevoel van krijgt.

Gesloten