niet kussen, niet vrijen, wel relatie??

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
jeff
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door jeff » 02 aug 2008 22:02

Ik zou eens los van je lief denken, wat wil jij, wat is voor jou belangrijk. Liefde is goed, maar in een relatie lijken er me nog altijd zoveel zaken meer te zijn dan enkel die liefde over verliefdheid.
Ben het hier helemaal mee eens,
als jij het goed vind zoals het nu gaat en ook niet veel zin hebt in zoenen en al die dingen dan is het oké.
maar het feit dat je dit bericht hier al plaats betekend dat je er mee zit. en je kunt het er wel steeds niet over hebben maar dan zit jij ook niet lekker in je vel. als ik in die situatie zou zitten zou ik het er gewoon over hebben met haar.
en als ze er over heen gaat praten wel ff duidelijk maken dat je het niet wilt zoals het nu gaat. natuurlijk moet je niet ineens heel agressief gaan doen, geef haar wel een vertrouwd gevoel. maar maak wel duidelijk wat JIJ wilt. en vraag waarom zij dat niet wilt. mocht ze a-seksueel zijn (of wat dan ook) dan kan ze dat ook gewoon vertellen, en dan is aan jou de keus of je dan verder met haar wilt. en als ze heel bang is om seks te hebben, ga dan voorzichtig met haar oefenen enzo. en geef haar een vertrouwd gevoel.

maar wat je niet moet doen (althans, dat is mijn mening) niet gaan praten en het maar laten zoals het is, want JIJ zit er ook niet lekker mee. dus praat erover

Veel succes, :D
Groeten,
Jeff

Mateo
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Mateo » 06 aug 2008 20:49

ze is misschien aseksueel? ... er zijn mensen die dingen minder belangrijk/leuk/lekker vinden... Voor de rest weet ik er ook niet veel van.

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 06 aug 2008 22:00

^Kwam ook bij mij op. Het zou een logische verklaring kunnen zijn.
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

megalomania
New user
New user

Bericht door megalomania » 06 aug 2008 22:22

ookal is het voorstel hier fameus afgewezen: volgens mij is het wél heel interessant om te weten te komen hoe ze zich gedroeg in vorige relaties. Alleen al om te weten of ze zo reageerde bij vorige liefjes of niet, daar zou je al heel wat mee kunnen zijn.
Hoe dan ook kan je dat evengoed aan haarzelf vragen, ipv ex-vriendinnetjes te contacteren. Maar ik denk dat je met die informatie al een stap verder bent.

Gast

Bericht door Gast » 22 aug 2008 12:56

missch vind ze kussen te intiem , er zijn nu eenmaal mensen die niet graag kussen, zoiets zou dan na een tijdje wel beter moete gaan maar het is wel al 2 maand ...

sorry ma een relatie zonder kussen ?
praat erover met haar, ze weet wss wel zelf dat ze zo is want haar vorige lieven zullen er wel ook iets op gezegd hebben, ze praat er wss ni graag over, ma jij moet wel weten waar het op staat

barefootgirl

Bericht door barefootgirl » 25 aug 2008 23:18

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind een relatie van 2 maanden echt nog niet lang.
Ik (23) heb nu wel nog geen relatie gehad, maar tongzoenen lijkt me nu ook wel iets dat ik niet echt tof zou vinden om te doen.
Ik vind het in de eerste plaats noodzakelijk dat je mekaar graag ziet om van een relatie te kunnen spreken.
En er zijn idd nog wel mensen die het moeilijk hebben met het intiem zijn met hun partner. En dan bedoel ik meer dan louter seks.
Ze kan idd aseksueel zijn. Of gewoon meer tijd nodig hebben om zich op haar gemak te voelen om intiem te zijn. En ook gewoon niet van tongkussen houden.
Maar de beste raad is idd praat erover.
En als praten niet echt lukt, probeer dan met briefjes naar elkaar te schrijven ofzo.
Mss vindt ze het genant om daarover zo face-to-face te praten.
Waar ik heel goed kan inkomen.
En 't kan idd handig zijn om te weten hoe haar vorige relatie's zijn verlopen, maar vraag dat dan idd aan haar.
En niet achter haar rug aan ex-liefjes.

Gesloten