niet kussen, niet vrijen, wel relatie??

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gast

niet kussen, niet vrijen, wel relatie??

Bericht door Gast » 31 jul 2008 19:19

hallo,

Ik zit met iets... Sinds ongeveer twee maanden geleden heb ik een relatie met een meisje. Alles zit echt goed, ik ben verliefd op haar zij op mij... Er is allen iets vreemds. Ze kust me niet. we kussen amper!! eenmaal in de week een gewone kus op de mond. Tongzoenen is nog maar een drietal keer gebeurd. Ik probeer haar soms te zoenen maar steeds als ik dichterbij kom dan draait ze haar hoofd en kust me op de wang.
Toen we een week of twee samen waren heb ik het haar gevraagd. waarom ze mij zo weinig kuste. Ze zei dat het haar nog niet eens was opgevallen. Dat ze er niet eens bij stilstond. Ik dacht, mischien moet ik het wat tijd geven haar wat los laten komen enzo. Maar nu twee maanden verder is het nog steeds zo!!
Vrijen doen we ook amper. en als we vrijen is het bijna met alle kleren aan. Nu, ze heeft me wel verteld dat ze heel onzeker is op seksueel vlak. dat ze schrik heeft om iets fout te doen... Ik heb haar gezegd dat ze hier niet teveel over hoeft na te denken want het draait toch juist om je veilig voelen en je kunnen laten gaan bij iemand? Dit is echt geen probleem voor mij, als ze liever nog niet met me naar bed gaat dan wacht ik gerust. Maar ik weet niet zo goed hoe ik har op haar gemak kan stellen. Dat ze weet dat het ok is. hmm moelijk. Ik heb respect voor haar en laat voldoende ruimte hiervoor, geen enkel probleem. Maar het kussen!!!!! Ik ben echt een kusser. zij niet dan? of zou ze ook gewoon onzeker zijn... Hoe kan ik er het beste over praten met haar zonder dat ik haar kwets? want ze is heeeeeel snel gekwetst.
Door mijn verhaal lijkt het mischien alsof ik praat over een jong meisje dat in haar eerste lesbische relatie beland is. maar niets is minder waar. Ze is al samen geweest met meisjes, nooit met mannen en ze is al eind in de twintig.
Iemand raad? Hoe kan ik haar op haar gemak stellen en erover praten zonder haar pijn te doen??

groetjes

....

jeff
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door jeff » 31 jul 2008 19:56

Ik heb hier eigenlijk geen ervaring mee. maar ik denk dat je gewoon met haar erover moet praten.
Zeg wat je er van vind, dat ze niet bang hoeft te zijn en dat het niet erg is als ze wat verkeerd doet enz.. het zelfde geldt voor dat vrijen met kleren aan, het er gewoon een keer over hebben dat je ook graag naakt met haar wilt vrijen. zelf denk ik dat als je het rustig verteld en haar vertrouwen geeft dat ze zich niet gewest zal voelen.

veel succes,
Groeten,
Jeff

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 31 jul 2008 20:13

Twee maand zó? Da's al lang volgehouden. I'd run away.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 31 jul 2008 23:19

K_x schreef:Twee maand zó? Da's al lang volgehouden. I'd run away.
:roflmao:
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

B_Out
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door B_Out » 31 jul 2008 23:29

Meestal zeggen ik op zoiets dat ik het niet weet en dat doe ik ook niet. Die weet zit meestal tussen jullie en eigenlijk is het dan ook aan jullie of jij om het te achterhalen.

Voor sommige zou het duidelijk zijn - en eigenlijk ook voor mij - seks en kussen zou me te lief zijn of ik zou het veel te moeilijk hebben om die drang constant te onderdrukken. Maar zo voel ik het aan...

Ik zou eens los van je lief denken, wat wil jij, wat is voor jou belangrijk. Liefde is goed, maar in een relatie lijken er me nog altijd zoveel zaken meer te zijn dan enkel die liefde over verliefdheid.
Als ze niet wenst te praten dan zal ze zwijgen, daar bestaan geen middeltjes tegen denk ik. De vraag is enkel hoeveel geduld jij kunt opbrengen om je affectie te verdrukken en om verder op eieren te lopen omdat ze vlug gekwetst is.

Ik ken je lief niet, maar ik weet wel dat het 'vlug gekwetst' zijn soms misbruikt wordt om over iets niet te moeten praten. Al heb ik zo'n vermoeden dat jij daardoor dan gekwetst wordt. Misschien toch gewoon eens wat harder zijn, want leuk voor jou lijkt het me niet.
[Outro_Spective]

Gast

Bericht door Gast » 31 jul 2008 23:55

ik snap echt wat jullie zeggen. en het is soms echt ook neit gemakelijk. maar ik wil het zo graag proberen met haar. Ik ga erover praten met haar. maar het ding is. ze geeft me zo het gevoel dat hetgene wat we hebben super normaal is. terwijl dat dus overduidelijk niet is. Ik denk echt dat ze helemaal uit de lucht gaat komen vallen als ik het haar zeg. of vraag.
Maar we zullen zien wat het geeft.

bedankt al voor alle reacties!!!

maar zou het ook kunnen dat er nu eenmaal gewoon mensen zijn die om een of andere reden niet graag kussen?

ano
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door ano » 01 aug 2008 00:07

Anoniem schreef: maar zou het ook kunnen dat er nu eenmaal gewoon mensen zijn die om een of andere reden niet graag kussen?
Tuurlijk kan dat.
Ik ken zo'n mensen, maar ik hou er wel van.
Ieder diertje zijn pleziertje (en dus ook omgekeerd:))

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 01 aug 2008 17:28

Anoniem schreef:maar zou het ook kunnen dat er nu eenmaal gewoon mensen zijn die om een of andere reden niet graag kussen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aseksueel

freakchick
Regular user
Regular user

Bericht door freakchick » 01 aug 2008 19:16

Ik gok toch op verlegen en/of onzeker.
Het is niet omdat ze eind de 20 is is dat ze daarom per se veel ervaring heeft, ook al waren er voorheen andere relaties. Hints geven dat je haar zeer graag kust en dus niet gewoon graag kust in het algemeen zouden misschien kunnen helpen…
Kunnen informeren bij een ex kan efficiënter zijn.

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 01 aug 2008 19:18

freakchick schreef:Kunnen informeren bij een ex kan efficiënter zijn.
Bíg no-no!

freakchick
Regular user
Regular user

Bericht door freakchick » 01 aug 2008 19:40

piemelkop schreef:
Bíg no-no!
Efficiënter qua tijd, niet beter, niet sympathieker.

megustantodas
Regular user
Regular user

Bericht door megustantodas » 01 aug 2008 20:16

piemelkop schreef:
Bíg no-no!
² NO NO !!
Bespreek da gewoon es :)

PassionX
Regular user
Regular user

Bericht door PassionX » 01 aug 2008 20:45

Geef haar complimentjes en doe veel dingen waarvan je weet dat ze zich op haar gemak voelt erbij. Zeker niks forceren. Als ze een nieuw rokje of een nieuwe broek of weet ik veel gekocht heeft, geef je haar een compliment over hoe goed ze er wel uitziet, en dat je haar wel wil zoenen. Zoek toenadering, raak haar aan en bouw stelselmatig op.
Limited Edition.

Expecting the world to treat you fairly because you are good is like expecting the bull not to charge because you are a vegetarian.

megustantodas
Regular user
Regular user

Bericht door megustantodas » 01 aug 2008 21:00

PassionX schreef:Geef haar complimentjes en doe veel dingen waarvan je weet dat ze zich op haar gemak voelt erbij. Zeker niks forceren. Als ze een nieuw rokje of een nieuwe broek of weet ik veel gekocht heeft, geef je haar een compliment over hoe goed ze er wel uitziet, en dat je haar wel wil zoenen. Zoek toenadering, raak haar aan en bouw stelselmatig op.
:) En dat is natuurlijk ook een degelijke aanpak ...

Quietus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Quietus » 01 aug 2008 21:32

megustantodas schreef:
PassionX schreef:Geef haar complimentjes en doe veel dingen waarvan je weet dat ze zich op haar gemak voelt erbij. Zeker niks forceren. Als ze een nieuw rokje of een nieuwe broek of weet ik veel gekocht heeft, geef je haar een compliment over hoe goed ze er wel uitziet, en dat je haar wel wil zoenen. Zoek toenadering, raak haar aan en bouw stelselmatig op.
:) En dat is natuurlijk ook een degelijke aanpak ...
Ik volg ook. Een overdreven hoeveelheid lesbo is voor iederéén beangstigend. Gewenningstherapie toepassen, dus.
Starry, starry night, paint your pallets blue and gray

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 02 aug 2008 14:43

You got to be shitting me.
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 02 aug 2008 14:45

Ik bedoel dit echt niet beledigend, maar... ik zou iets nooit als 'relatie' kunnen definiëren als de basics niet aanwezig zijn. :-? Daarmee doel ik niet zozeer op het seksuele aspect maar wel vooral op het kussen.

Misschien voelt ze zich inderdaad onzeker op emotioneel gebied en/of probeert ze zichzelf te beschermen; misschien heeft ze niet veel nood aan (lichamelijke) affectie... Het lijkt me alleszins niet bepaald makkelijk. :hugs:
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

barbara_vd
New user
New user

Bericht door barbara_vd » 02 aug 2008 15:35

Ik sluit me volledig bij ^^ aan.

joanofarc
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door joanofarc » 02 aug 2008 16:02

helemaal mee eens :-)
you can't stop the waves but you can learn how to surf

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 02 aug 2008 19:30

Galimatias schreef:Ik bedoel dit echt niet beledigend, maar... ik zou iets nooit als 'relatie' kunnen definiëren als de basics niet aanwezig zijn. :-? Daarmee doel ik niet zozeer op het seksuele aspect maar wel vooral op het kussen
i agree.

I have needs mister !

Gesloten