Uitschreeuwen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Anne*

Uitschreeuwen

Bericht door Anne* » 28 jun 2008 01:16

Ze is mooi, ze is lief, ze is een hard meisje dat zich volgens mij soms af en toe even eenzaam voelt als ik...

Ik denk het, neen ik denk het niet, ik denk het of misschien toch weer niet dat ik van haar hou.

Soms heb ik de drang het uit te roepen : " IK HOU VAN HAAR, mijn meisje !".
Ik wil zo vaak mogelijk een glimp van haar schoonheid opvangen maar dan denk ik bij mezelf, "neen". Waarom doe ik dit toch ? Hoe minder ik haar zie, hoe sneller ik haar vergeet. Niet ?

Scarlett
Experienced user
Experienced user

Bericht door Scarlett » 28 jun 2008 13:42

Over wie gaat het? Een goede vriendin, een kennis, iemand die je amper kent, een ex...?
Weet zij dat je haar -al dan niet misschien- graag ziet?
En waarom wil je haar vergeten?

Anne*

Bericht door Anne* » 29 jun 2008 02:22

Hoi !

Het gaat eigenlijk om een 'vriendin'. We kennen elkaar al lang maar praatten nooit tegen elkaar. Vorige zomer kwam ik via via in rechtstreeks contact met haar en gingen we af en toe samen uit in de zomervakantie. Sinds het schooljaar was gestart zag ik haar nog amper en mijn gevoelens leken verdwenen te zijn.
Maar vanaf het moment dat ik ergens contact met haar krijg (haar zien, iets van haar horen, iemand over haar horen vertellen), krijg ik haar niet meer uit mijn gedachten...
Dan denk ik terug aan de vorige zomer die we samen beleeft hebben en probeer ik signalen te halen uit haar gedrag ten opzichte van mij. Ze heeft vaak gezegd dat ze niks heeft tegen holebi's maar hoogstwaarschijnlijk is zijzelf hetero. Ik weet wel dat ze zich af en toe heel eenzaam voelt en een sterk verlangen heeft naar iemand die haar liefheeft op die speciale manier... Ik denk niet dat ze van mij weet dat ik biseksueel ben, niemand trouwens. Ik zou er met haar willen over spreken maar ik durf absoluut niet ! Ik kan echt niet inschatten hoe ze zal reageren. Een gesprek ivm dit onderwerp met haar aanschakelen zal ook niet meteen lukken omdat we elkaar nog amper zien en die zeldzamen contacten zijn bovendien erg kort. Toch ben ik in de 7de hemel als ik een glimp van haar heb opgevangen. Daarna zit ik natuurlijk opnieuw met dezelfde vragen en verwardheid. Ik haat er mezelf om en ik zal nooit de moed hebben zoals sommigen van jullie om eerlijk te kunnen uitkomen voor wat ik voel. Ik hou al deze problemen al zo lang voor mezelf dat ik het gevoel heb dat ik het naar de toekomst toe plots zal opgeven omdat ik het allemaal niet meer aankan.

Bedankt voor je reactie. x

Scarlett
Experienced user
Experienced user

Bericht door Scarlett » 29 jun 2008 11:53

Kan je op de één of andere manier (msn, mail, sms, ...) contact met haar krijgen? Zo ja, zou ik dit zeker proberen. Spreek haar gewoon via de 'gemakkelijke wegen' aan. Een koetjes - kalfjesgesprek. En misschien kan je dan eens vragen om nog eens af te spreken.
Misschien kan je dan na een tijdje eens praten over je gevoelens.

Of. Je zoekt geen contact met haar en probeert haar te vergeten.

Je zal moeten beslissen wat je wil/wat je aan kan.
Je kan gekwetst worden, daar moet je rekening houden (je zegt dat ze waarschijnlijk hetero is).
Maar anderzijds zal het contact met haar je misschien wel goed doen. En of het gevoel dan wederzijds is of niet, er over praten zal sowieso deugd doen.

Silke PinkH
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Silke PinkH » 22 jul 2008 16:07

Ga er voor, dan weet je meteen hoe jij je er bij voelt, en hoe zij zich er bij voelt. Klikt het niet, dan is het zo, klikt het wel: You go girl. Maar hoe minder je haar ziet, hoe meer je aan haar denkt, vertrouw me, ik weet hoe het voelt. Dan ga je je nog slechter voelen.
Some of you are thinking: Eppic love can't happen to me... But when true love enters your life, eppic happens.

Anne*
New user
New user

Bericht door Anne* » 22 jul 2008 22:34

Eerst en vooral bedankt voor je antwoord !

Soms heb ik zo van die momenten dat ik denk van : foert ik ga ervoor, wat heb ik nog te verliezen. Wie niet waagt, niet wint !

Het enige probleem is dat ze gewoon teveel contact heeft met mijn vriendenkring, die dan weer contact heeft met mijn familie en ouders.... Als ik volledig zeker zou weten dat zij dit voor zichzelf zou houden, dan zou ik het haar misschien met heel veel moed en een glaasje op durven zeggen.

Pffff, het is gewoon de hel. Ik heb haar vandaag voor het eerst in maanden ergens zien wandelen en kon mijn ogen niet van haar afhouden. Ik was toen aan het werk en kon het wel "uitschreeuwen" maar dat ging natuurlijk niet... Pffff

Kus,
ik

BastardPriest
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 23 jul 2008 09:21

Anne* schreef:Eerst en vooral bedankt voor je antwoord !

Soms heb ik zo van die momenten dat ik denk van : foert ik ga ervoor, wat heb ik nog te verliezen. Wie niet waagt, niet wint !

Het enige probleem is dat ze gewoon teveel contact heeft met mijn vriendenkring, die dan weer contact heeft met mijn familie en ouders.... Als ik volledig zeker zou weten dat zij dit voor zichzelf zou houden, dan zou ik het haar misschien met heel veel moed en een glaasje op durven zeggen.

Pffff, het is gewoon de hel. Ik heb haar vandaag voor het eerst in maanden ergens zien wandelen en kon mijn ogen niet van haar afhouden. Ik was toen aan het werk en kon het wel "uitschreeuwen" maar dat ging natuurlijk niet... Pffff

Kus,
ik
Ik bevind mij in de exact zelfde situatie. Het is een ware kwelling die erger en erger lijkt te worden.

Anne*
New user
New user

Bericht door Anne* » 23 jul 2008 23:20

Hoi My Shameful,

Mss is het niet aardig om te zeggen maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit meemaakt. Ik ben blij dat er hier toch tenminste één iemand op de aardbol rondloopt die goed begrijpt wat ik wil zeggen, door welke hel ik ga.

Ik heb haar vandaag opnieuw gezien... Het gevoel op zo'n moment kan ik niet met woorden omschrijven. Op zo'n moment zou ik willen dat het een videofilm is die zich afspeelt zodat ik het beeld zolang als ik wil op pauze kan zetten. Wees er maar van overtuigd dat ik dan ook vertederd een kusje op het scherm zal plakken ;) Pfff, kon het allemaal maar zo gaan...

Soms denk ik eraan om een briefje tussen de ruitenwissers van haar auto te plaatsen. Ik zou er niet veel opschrijven maar vooral wel dat ik van haar hou. Mijn naam blijft echter anoniem :)
Denken jullie dat dit een goed ideetje zou zijn of niet ?

Kus,
ik

Silke PinkH
Experienced user
Experienced user

Bericht door Silke PinkH » 24 jul 2008 09:39

Ah, je hebt je nog niet geout. Oké dan begrijp ik de situatie wat beter. Maar stel nu dat het toch klikt tussen jullie, dan gaat zij toch niets zeggen, want ze heeft zichzelf waarschijnlijk ook nog niet geout. En anders, als het toch een vriendin is, moet je een serieus gesprek houdezn met haar, waarmee je je allereerst out, daarna kan je nog beslissen of je haar meteen wilt zeggen dat je iets voor haar voelt. Je zal je uiteindelijk toch moeten outen, dus zeg het tegen haar. Als ze het rondbazuind en je bent er niet klaar voor, dan zeg je dat het een roddel is, en dan weet je meteen met wat voor iemand je echt te maken hebt.

Succes,

Silke
Some of you are thinking: Eppic love can't happen to me... But when true love enters your life, eppic happens.

Anne*
New user
New user

Bericht door Anne* » 25 jul 2008 00:15

Ah, pfff het is allemaal zo moeilijk ! Wat ik vanavond terug voel is weer niet met woorden te beschrijven. Ik kan alleen zeggen dat het gevoel heel intens is, zo intens dat ik het soms bijna niet uithoud.

Er met haar over praten zal dan weer moeilijk lukken doordat we bijna nooit meer afspreken of we moeten elkaar 'toevallig' zien. Het is dan ook moeilijk om (als deze momenten zich dan al voordoen) een dergelijk deliquaat gesprek aan te knopen.

1 meisje heb ik ooit vertelt dat ik wat verward was en wel denk dat ik (ook) op vrouwen val. Gevolg daarvan was dat allemaal uitkwam dat zij verliefd op me bleek te zijn. Ze kon op die momenten heel opdringerig zijn en ik zei haar ook dat ik het zou afliegen wanneer ze het ooit aan iemand zou vertellen.
Dat heeft ze gelukkig niet gedaan. Ik heb haar een hele tijd vermeden, dit moet voor haar heel hard zijn geweest maar het was volgens mij dan ook de enige manier om haar over haar gevoelens heen te helpen. Ondertussen sms'en we nog vaak en ik heb haar ook vertelt dat ik het soms heel moelijk heb omdat ik weeral verliefd ben op de verkeerde en onbereikbare persoon. Ik heb haar gezegd dat het om een jongen gaat :oops: Gewoon omdat ik anders het gevoel heb dat ik echt aan mezelf toegeef dat ik ook op vrouwen val. Zolang ik haar nog niet vertelt heb dat het om een vrouw gaat, heb ik het gevoel dat ik me er nog volledig overheen zal kunnen zetten. Toch weet ik diep in mijn hart dat dit niet zo is. Pffff, het is een grote puinhoop geworden...

Nu ga ik terug slapen en morgen sta ik terug op met datzelfde enorm intense gevoel. Ik wou dat ik er vanaf was maar ik vind gewoon geen moed om er zelf verandering in te brengen, hoewel dit dan ook mijn enige kans is..... :cry:

Bedankt iedereen voor jullie antwoorden. Ik ben blij dat ik dit allemaal toch wel ergens kwijt kan. Dan heb ik toch het gevoel dat ik dit niet steeds voor mezelf moet houden (tot ik ontplof).

Kus,
ik

Silke PinkH
Experienced user
Experienced user

Bericht door Silke PinkH » 25 jul 2008 08:45

Maar waarom wil je het ontkennen? Als je op een site als weljongniethetero.be gaat, dan heb je een reden. Dat je hier bent is al een teken dat je het aanvaard, omdat je wilt lezen en schrijven over de dingen die je voelt.
Je hoeft het niet aan de wereld te vertellen, maar jezelf kan je vertrouwen. Je moet dit helemaal niet laten voorbijgaan, in tegendeel, geniet ervan zolang het duurt. Zelfs al blijk je dan toch hetero te zijn, dan heb je tenminste de ervaring gehad.

X

Silke

Anne*
New user
New user

Bericht door Anne* » 27 jul 2008 12:13

IK WORD GEK :cry:

zizo
New user
New user

Bericht door zizo » 27 jul 2008 14:12

:hugs:

Wat ik wel ervaar is dat mensen in mijn omgeving (de weinigen die ervan weten), die weliswaar vrij tolerant zijn tegenover holebi's, niet goed begrijpen dat het vanbinnen zo ongelooflijk ingewikkeld kan zijn, de strijd met je gedachten en gevoelens, ze proberen te begrijpen en op een of andere manier aanvaarden...

PassionX
Regular user
Regular user

Bericht door PassionX » 27 jul 2008 19:34

Kun je het haar niet in vertrouwen zeggen? Als je haar nou zegt dat je iets moet vertellen, maar dat ze het voor zich moet houden omdat het grote gevolgen voor jou kan hebben?
Limited Edition.

Expecting the world to treat you fairly because you are good is like expecting the bull not to charge because you are a vegetarian.

Anne*
New user
New user

Bericht door Anne* » 27 jul 2008 22:39

Ik weet het allemaal niet meer...
Pfff, ik was helemaal van streek deze morgen omtdat ik haar onverwacht tegenkwam met de auto. Stel je voor...

Ik denk niet dat ik het haar zou durven zeggen. Om eerlijk te zijn, ik weet niet of ze er iets van doorheeft dat ik weleens verliefd zou worden op een meisje. Ze is echter een jaar ouder dan ik en de eerste keer dat ik verliefd werd op een meisje was dit een klasgenote van haar. Ik heb toen nooit toegegeven dat ik iets voor dit meisje voelde, maar diep vanbinnen ging ik eraan kapot. Ik kon het ook moeilijk verbergen omdat ik mijn ogen niet van haar af kon houden (jullie kennen de feiten wel)... Ik vraag me af of dit al eens opnieuw door haar gedachten is gegaan.

Vorige zomer toen we af en toe weggingen had ik het op een avond zo moeilijk. Ik kon gewoon niet dansen toen we uitgingen terwijl zij dit wel deed. Ze heeft me toen gevraagd of er iets scheelde maar ik zei dat alles oke was (euh NOT). Ze vroeg me die avond zelfs om een slow te dansen (ik denk uiteindelijk gewoon om me toch maar mee te krijgen op de dansvloer, hoewel ik liever andere dingen geloof) maar ik heb haar aanbod afgeslaan. Stom kieken dat ik ben ! Nuja, dan plots wel met haar willen dansen op een slow ging wel raar lijken... Pff, ik stel me er nog steeds vragen bij en hoop... Maar toch weet ik diep in mijn hart dat ze het waarschijnlijk nooit iets zal worden tussen ons. Wat is dan ook het nut van het haar te vertellen ?

Ik heb het op sommige momenten toch zo moeilijk en het wordt er niet beter op :( hoelang moet ik dit nog volhouden ?

Kus,
ik

Silke PinkH
Experienced user
Experienced user

Bericht door Silke PinkH » 28 jul 2008 08:51

Ik heb het al gezegd, vertel haar gewoon dat je op meisjes kan vallen. Als jij er tegen haar voor uitkomt, is de mogelijkheid er dat zij er ook voor uit komt tegen jou, omdat zij misschien ook denkt dat je er vreemd op zou reageren. Je moet het nut er zeker van inzien dat je het haar zegt. Je gaat er vanbinnen alleen maar slechter van worden als je er niet fysiek met iemand over kan praten. Je hoeft haar daarom niet meteen te vertellen dat je haar leuk vindt. En zelfs al valt zij dan niet op jou, dan heb je nog altijd iemand om mee te praten, over je gevoelens.

Anne*
New user
New user

Bericht door Anne* » 01 aug 2008 20:49

Ik ga nu vertrekken voor een tamelijk lange autorit met een vriendin (we moeten ergens iemand gaan oppikken) maar het enige waar ik de hele tijd aan zal denken is "haar".

Ik weet nu al dat ik ook de hele tijd op alles voorbijrijdende auto's zal letten in de hoop dat ik haar tegenkom en als dat dan het geval zal zijn zal ik opnieuw helemaal van slag zijn... Echt hatelijk. Ik vraag me af waar ze vanavond naartoe gaat... Is ze wel veilig ? Er zal haar toch niks overkomen ?

Aaaargh, zot word je ervan.
Tot straks (als ik thuiskom van de autorit en nadat ik me mss ben gaan bezatten ;))

Kus,
ik

Anne*
New user
New user

Bericht door Anne* » 10 aug 2008 22:42

VEERLE B.-W. IK HOU VAN JE !!

Voila si, nu heb ik het toch kunnen zeggen en kan ik stilletjes hopen dat je ook eens een bezoekje brengt aan de site, dit hier leest en beseft dat ik heel veel van je hou !

Kus,
ik

Gesloten