Jij zit in groep A, ir-architect dan?Pol Morris schreef:omdat ik anders met u mechanica hadMichelangelo schreef:B, waarom?Pol Morris schreef:zit je in groep A of B ?
Studierichtingen holebi's
-
- Experienced user
- Geslacht: Man
Re: Studierichtingen holebi's
"If Michelangelo had been straight, the Sistine Chapel would have been wallpapered."
-
- Regular user
inderdaadMichelangelo schreef: Jij zit in groep A, ir-architect dan?
-
- Experienced user
dan gaan we elkaar daar waarschijnlijk niet snel tegenkomenPol Morris schreef:inderdaadMichelangelo schreef: Jij zit in groep A, ir-architect dan?
"If Michelangelo had been straight, the Sistine Chapel would have been wallpapered."
-
- New user
@Michelangelo:
Ah, heeft Creemers nog steeds zijn gips?
En toeval of niet, maar ik "ken" twee homo's in 1ste fase groep B ... Nu ik er aan denk, ik ben van een van de twee zijn naam al een beetje vergeten ( slecht met namen & gezichten, yay! ).
Hou btw 9 december maar gedeeltelijk vrij in u agenda, want dan is't demodag van P&O 3... Dan kunt ge dus de teams zien, en hun creaties zoals bvb. een mechanische hand die een blikje uischenkt in een glas, een ornithopter (wikipedia is your friend), het ontwerp voor een voetgangersbrug aan't station in Leuven etc. etc. etc.
Maar, "om spijkers met koppen te slaan" en "onze scheikundige kleuterklas achterwege te laten", back on topic:
2de fase ir. aan de K.U.Leuven
(yes, de drie bach jaren zijn daar samengevoegd nu we met de diplomaruimte werken, en ze hebben 1ste bach, 2de bach en 3de bach gewoon in 1ste fase, 2de fase en 3de fase veranderd... :s)
En toeval of niet, maar ik "ken" twee homo's in 1ste fase groep B ... Nu ik er aan denk, ik ben van een van de twee zijn naam al een beetje vergeten ( slecht met namen & gezichten, yay! ).
Hou btw 9 december maar gedeeltelijk vrij in u agenda, want dan is't demodag van P&O 3... Dan kunt ge dus de teams zien, en hun creaties zoals bvb. een mechanische hand die een blikje uischenkt in een glas, een ornithopter (wikipedia is your friend), het ontwerp voor een voetgangersbrug aan't station in Leuven etc. etc. etc.
Maar, "om spijkers met koppen te slaan" en "onze scheikundige kleuterklas achterwege te laten", back on topic:
2de fase ir. aan de K.U.Leuven
(yes, de drie bach jaren zijn daar samengevoegd nu we met de diplomaruimte werken, en ze hebben 1ste bach, 2de bach en 3de bach gewoon in 1ste fase, 2de fase en 3de fase veranderd... :s)
Fate always gives you two choices: the one you should take, and the one you do.
~ Gregory David Roberts - Shantaram
-
- Experienced user
Ja, 't is wel zo'n "soepel" gips nu, maar hij zit er nog altijd mee.Ashen-Shugar schreef:@Michelangelo:
En blijkbaar zitten er veel holebi's bij ons. Op de tour van Enof vorige week donderdag waren er ook heel wat burg ir. studenten aanwezig.
Ik zal het direct in mijn agenda schrijven. Altijd handig om de uitgewerkte voorbeelden te zien, dan weet je ook aan wat voor dingen je je mag verwachten.
-
- New user
Soepele gips? Ah, wat een watjeMichelangelo schreef:Ja, 't is wel zo'n "soepel" gips nu, maar hij zit er nog altijd mee.
En blijkbaar zitten er veel holebi's bij ons. Op de tour van Enof vorige week donderdag waren er ook heel wat burg ir. studenten aanwezig.
Ik zal het direct in mijn agenda schrijven. Altijd handig om de uitgewerkte voorbeelden te zien, dan weet je ook aan wat voor dingen je je mag verwachten.

En ja, ik was er donderdag ook bij xD Dan hebt ge waarschijnlijk nog een paar mensen van dinsdag & woensdag gemist, dus echt... Tom (zelf archie) had ook al gezegd dat er verrassend veel burgies bij &of zitten.
-
- Experienced user
Ach die van di en wo zal ik nog wel eens met een of ander event (of blijkbaar in de les) wel eens tegenkomen. Enja er zijn de laatste tijd in't algemeen ook verassend veel burgies, dus dan is de kans ook groter dat er eens een paar naar enof afkomen zeker.Ashen-Shugar schreef: Soepele gips? Ah, wat een watje
En ja, ik was er donderdag ook bij xD Dan hebt ge waarschijnlijk nog een paar mensen van dinsdag & woensdag gemist, dus echt... Tom (zelf archie) had ook al gezegd dat er verrassend veel burgies bij &of zitten.
(donderdag alleen al waren we met 4 burgies als ik me goed herinner van de 20 mensen daar ofzo)
-
- New user
Amay veel beweging in Heverlee precies
Informatica met minor technologie hier, dus ik heb ook nog af en toe les met de burgies. 

-
- New user
Wel, ik was degene die nergens door de deur geraakte zonder zich te bukken... Dat zegt genoeg, denk ik..Michelangelo schreef:Ach die van di en wo zal ik nog wel eens met een of ander event (of blijkbaar in de les) wel eens tegenkomen. Enja er zijn de laatste tijd in't algemeen ook verassend veel burgies, dus dan is de kans ook groter dat er eens een paar naar enof afkomen zeker.Ashen-Shugar schreef: Soepele gips? Ah, wat een watje
(donderdag alleen al waren we met 4 burgies als ik me goed herinner van de 20 mensen daar ofzo)
@Christopher: Yay, informatica nog wel.. Ik ga waarschijnlijk computerwetenschappen doen, dus dan ga ik les hebben met jouw richting ^^
OT:
meh, al gezegd
-
- Experienced user
Oh was jij dat? Dan heb ik toen met jou ook nog een tijdje gebabbeld over de profs van 1e bachAshen-Shugar schreef: Wel, ik was degene die nergens door de deur geraakte zonder zich te bukken... Dat zegt genoeg, denk ik..
OT:
meh, al gezegd
-
- New user
- Geslacht: Vrouw
Nog een taal- en letterkundige hier. En wat is dit dat ik hoor over de Blandijn als holebiparadijs?! Waarom zijn al mijn nieuwe vriendinnetjes dan zo hetero als wat D: I fail!
Qui de nous deux inventa l'autre? (Eluard)
Hmmm, collega in Gent?PRiSMO schreef:Goede keuze!Michelangelo schreef:1e bach burgerlijk irAlléja, als het in Gent is.

Fell in love with this bright-eyed farmer's village boy pushing his luck, knowing the world for him would never be enough...
-
- New user
vorig jaar heb ik diergeneeskunde een jaartje gestudeerd
en nu ben ik bezig met psychologie
en nu ben ik bezig met psychologie

Hoe meer ik naar mensen kijk, hoe meer ik van dieren hou.
-
- Experienced user
Inderdaad, maar wel een 4 jaar oudere collega.xkeytje schreef:Hmmm, collega in Gent?PRiSMO schreef:Goede keuze!Michelangelo schreef:1e bach burgerlijk irAlléja, als het in Gent is.
Blijkbaar ben k toch niet de enige

-
- Senior user
- Contacteer:
ik zit ook op Blandijn, 1Bach geschiedenis. en dat van dat holibiparadijs klopt inderdaad welseizoensgroente schreef:Nog een taal- en letterkundige hier. En wat is dit dat ik hoor over de Blandijn als holebiparadijs?! Waarom zijn al mijn nieuwe vriendinnetjes dan zo hetero als wat D: I fail!

ook het 1e jaar van jou ?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. 

-
- Regular user
Ik zit in de Sint-Pietersnieuwstraat, wat toch wel in de invloedssfeer van de Blandijn ligt, maar ik loop precies stekeblind aan dat paradijs voorbij precies...miss fraise schreef:ik zit ook op Blandijn, 1Bach geschiedenis. en dat van dat holibiparadijs klopt inderdaad welseizoensgroente schreef:Nog een taal- en letterkundige hier. En wat is dit dat ik hoor over de Blandijn als holebiparadijs?! Waarom zijn al mijn nieuwe vriendinnetjes dan zo hetero als wat D: I fail!![]()
Sunlight whispers rainbows on the wall ...
levensmotto: Wat me niet breekt, maakt me sterker!
levensmotto: Wat me niet breekt, maakt me sterker!
T idee alleen al stelt me gerust, tis daar eenzaam genoeg in die "vijandige" wereldPRiSMO schreef:Inderdaad, maar wel een 4 jaar oudere collega.xkeytje schreef:
Hmmm, collega in Gent?Blijkbaar ben k toch niet de enige

Fell in love with this bright-eyed farmer's village boy pushing his luck, knowing the world for him would never be enough...
-
- Senior user
- Contacteer:
dan zit je in het Ufo?? ik herken ze ook niet altijd direct, maar ik ben eens naar een VG activiteit geweest en daarvan zaten 5 op de negen mensen op Blandijn..Miss Little schreef:Ik zit in de Sint-Pietersnieuwstraat, wat toch wel in de invloedssfeer van de Blandijn ligt, maar ik loop precies stekeblind aan dat paradijs voorbij precies...miss fraise schreef:ik zit ook op Blandijn, 1Bach geschiedenis. en dat van dat holibiparadijs klopt inderdaad welseizoensgroente schreef:Nog een taal- en letterkundige hier. En wat is dit dat ik hoor over de Blandijn als holebiparadijs?! Waarom zijn al mijn nieuwe vriendinnetjes dan zo hetero als wat D: I fail!![]()

Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. 

-
- Experienced user
Re: Re:
Hier ook een opvoedster!Enfant Terrible schreef:ehe hier ook! Hoewel, wel 1 met nog 2 herexamensmegustantodas schreef:prachtvlinder schreef:Ik studeer orthopedagogie! En er zijn veel mensen die de richting niet kennen!Maar ik ben ervan overtuigd dat de holebi-mensjes hier op dit forum slim genoeg zijn en weten wat is het! Heel wat anders dan die "oudere volwassenen" die dan verwonderd zeggen: 'aja, de voeten (of benen)!
![]()
Toevallig nog ortho-mensjes aanwezig op het forum?een afgestudeerde !