Studierichtingen holebi's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Wat doe jij / zou je graag van richting doen?

Iets in de sociale sector
447
48%
Iets in de praktische sector
107
12%
Iets op een kantoor
111
12%
Iets dat de creatieve richting uitgaat
265
28%

Totaal aantal stemmen: 930

Michelangelo
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Studierichtingen holebi's

Bericht door Michelangelo » 06 okt 2009 20:14

Pol Morris schreef:
Michelangelo schreef:
Pol Morris schreef:zit je in groep A of B ?
B, waarom?
omdat ik anders met u mechanica had
Jij zit in groep A, ir-architect dan?
"If Michelangelo had been straight, the Sistine Chapel would have been wallpapered."

Pol Morris
Regular user
Regular user

Bericht door Pol Morris » 07 okt 2009 12:42

Michelangelo schreef: Jij zit in groep A, ir-architect dan?
inderdaad

Michelangelo
Experienced user
Experienced user

Bericht door Michelangelo » 07 okt 2009 14:22

Pol Morris schreef:
Michelangelo schreef: Jij zit in groep A, ir-architect dan?
inderdaad
dan gaan we elkaar daar waarschijnlijk niet snel tegenkomen
"If Michelangelo had been straight, the Sistine Chapel would have been wallpapered."

Ashen-Shugar
New user
New user

Bericht door Ashen-Shugar » 09 okt 2009 12:57

@Michelangelo:
Ah, heeft Creemers nog steeds zijn gips?
En toeval of niet, maar ik "ken" twee homo's in 1ste fase groep B ... Nu ik er aan denk, ik ben van een van de twee zijn naam al een beetje vergeten ( slecht met namen & gezichten, yay! ).

Hou btw 9 december maar gedeeltelijk vrij in u agenda, want dan is't demodag van P&O 3... Dan kunt ge dus de teams zien, en hun creaties zoals bvb. een mechanische hand die een blikje uischenkt in een glas, een ornithopter (wikipedia is your friend), het ontwerp voor een voetgangersbrug aan't station in Leuven etc. etc. etc.

Maar, "om spijkers met koppen te slaan" en "onze scheikundige kleuterklas achterwege te laten", back on topic:
2de fase ir. aan de K.U.Leuven
(yes, de drie bach jaren zijn daar samengevoegd nu we met de diplomaruimte werken, en ze hebben 1ste bach, 2de bach en 3de bach gewoon in 1ste fase, 2de fase en 3de fase veranderd... :s)
Fate always gives you two choices: the one you should take, and the one you do.
~ Gregory David Roberts - Shantaram

Michelangelo
Experienced user
Experienced user

Bericht door Michelangelo » 09 okt 2009 23:58

Ashen-Shugar schreef:@Michelangelo:
Ah, heeft Creemers nog steeds zijn gips?
En toeval of niet, maar ik "ken" twee homo's in 1ste fase groep B ... Nu ik er aan denk, ik ben van een van de twee zijn naam al een beetje vergeten ( slecht met namen & gezichten, yay! ).

Hou btw 9 december maar gedeeltelijk vrij in u agenda, want dan is't demodag van P&O 3... Dan kunt ge dus de teams zien, en hun creaties zoals bvb. een mechanische hand die een blikje uischenkt in een glas, een ornithopter (wikipedia is your friend), het ontwerp voor een voetgangersbrug aan't station in Leuven etc. etc. etc.
Ja, 't is wel zo'n "soepel" gips nu, maar hij zit er nog altijd mee.
En blijkbaar zitten er veel holebi's bij ons. Op de tour van Enof vorige week donderdag waren er ook heel wat burg ir. studenten aanwezig.

Ik zal het direct in mijn agenda schrijven. Altijd handig om de uitgewerkte voorbeelden te zien, dan weet je ook aan wat voor dingen je je mag verwachten.

Ashen-Shugar
New user
New user

Bericht door Ashen-Shugar » 10 okt 2009 14:15

Michelangelo schreef:Ja, 't is wel zo'n "soepel" gips nu, maar hij zit er nog altijd mee.
En blijkbaar zitten er veel holebi's bij ons. Op de tour van Enof vorige week donderdag waren er ook heel wat burg ir. studenten aanwezig.

Ik zal het direct in mijn agenda schrijven. Altijd handig om de uitgewerkte voorbeelden te zien, dan weet je ook aan wat voor dingen je je mag verwachten.
Soepele gips? Ah, wat een watje :P

En ja, ik was er donderdag ook bij xD Dan hebt ge waarschijnlijk nog een paar mensen van dinsdag & woensdag gemist, dus echt... Tom (zelf archie) had ook al gezegd dat er verrassend veel burgies bij &of zitten.

Michelangelo
Experienced user
Experienced user

Bericht door Michelangelo » 10 okt 2009 23:15

Ashen-Shugar schreef: Soepele gips? Ah, wat een watje :P

En ja, ik was er donderdag ook bij xD Dan hebt ge waarschijnlijk nog een paar mensen van dinsdag & woensdag gemist, dus echt... Tom (zelf archie) had ook al gezegd dat er verrassend veel burgies bij &of zitten.
Ach die van di en wo zal ik nog wel eens met een of ander event (of blijkbaar in de les) wel eens tegenkomen. Enja er zijn de laatste tijd in't algemeen ook verassend veel burgies, dus dan is de kans ook groter dat er eens een paar naar enof afkomen zeker.
(donderdag alleen al waren we met 4 burgies als ik me goed herinner van de 20 mensen daar ofzo)

Christopher*05*
New user
New user

Bericht door Christopher*05* » 12 okt 2009 23:46

Amay veel beweging in Heverlee precies :P Informatica met minor technologie hier, dus ik heb ook nog af en toe les met de burgies. :D

Ashen-Shugar
New user
New user

Bericht door Ashen-Shugar » 13 okt 2009 00:37

Michelangelo schreef:
Ashen-Shugar schreef: Soepele gips? Ah, wat een watje :P

Ach die van di en wo zal ik nog wel eens met een of ander event (of blijkbaar in de les) wel eens tegenkomen. Enja er zijn de laatste tijd in't algemeen ook verassend veel burgies, dus dan is de kans ook groter dat er eens een paar naar enof afkomen zeker.
(donderdag alleen al waren we met 4 burgies als ik me goed herinner van de 20 mensen daar ofzo)
Wel, ik was degene die nergens door de deur geraakte zonder zich te bukken... Dat zegt genoeg, denk ik..

@Christopher: Yay, informatica nog wel.. Ik ga waarschijnlijk computerwetenschappen doen, dus dan ga ik les hebben met jouw richting ^^

OT:
meh, al gezegd

Michelangelo
Experienced user
Experienced user

Bericht door Michelangelo » 13 okt 2009 13:35

Ashen-Shugar schreef: Wel, ik was degene die nergens door de deur geraakte zonder zich te bukken... Dat zegt genoeg, denk ik..

OT:
meh, al gezegd
Oh was jij dat? Dan heb ik toen met jou ook nog een tijdje gebabbeld over de profs van 1e bach

seizoensgroente
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door seizoensgroente » 03 nov 2009 16:47

Nog een taal- en letterkundige hier. En wat is dit dat ik hoor over de Blandijn als holebiparadijs?! Waarom zijn al mijn nieuwe vriendinnetjes dan zo hetero als wat D: I fail!
Qui de nous deux inventa l'autre? (Eluard)

xkeytje
Regular user
Regular user

Bericht door xkeytje » 05 nov 2009 18:50

PRiSMO schreef:
Michelangelo schreef:1e bach burgerlijk ir
Goede keuze! :) Alléja, als het in Gent is. :P
Hmmm, collega in Gent? :P Blijkbaar ben k toch niet de enige :)
Fell in love with this bright-eyed farmer's village boy pushing his luck, knowing the world for him would never be enough...

Reptieleke
New user
New user

Bericht door Reptieleke » 06 nov 2009 20:37

vorig jaar heb ik diergeneeskunde een jaartje gestudeerd
en nu ben ik bezig met psychologie :wink:
Hoe meer ik naar mensen kijk, hoe meer ik van dieren hou.

noi esquerre
Experienced user
Experienced user

Bericht door noi esquerre » 06 nov 2009 20:43

Journalistiek in Brussel.
Redacteur WJNH Nieuws.

PRiSMO
Regular user
Regular user

Bericht door PRiSMO » 06 nov 2009 20:59

xkeytje schreef:
PRiSMO schreef:
Michelangelo schreef:1e bach burgerlijk ir
Goede keuze! :) Alléja, als het in Gent is. :P
Inderdaad, maar wel een 4 jaar oudere collega. :)

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 06 nov 2009 21:18

seizoensgroente schreef:Nog een taal- en letterkundige hier. En wat is dit dat ik hoor over de Blandijn als holebiparadijs?! Waarom zijn al mijn nieuwe vriendinnetjes dan zo hetero als wat D: I fail!
ik zit ook op Blandijn, 1Bach geschiedenis. en dat van dat holibiparadijs klopt inderdaad wel :)
ook het 1e jaar van jou ?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Miss Little
Regular user
Regular user

Bericht door Miss Little » 06 nov 2009 21:45

miss fraise schreef:
seizoensgroente schreef:Nog een taal- en letterkundige hier. En wat is dit dat ik hoor over de Blandijn als holebiparadijs?! Waarom zijn al mijn nieuwe vriendinnetjes dan zo hetero als wat D: I fail!
ik zit ook op Blandijn, 1Bach geschiedenis. en dat van dat holibiparadijs klopt inderdaad wel :)
Ik zit in de Sint-Pietersnieuwstraat, wat toch wel in de invloedssfeer van de Blandijn ligt, maar ik loop precies stekeblind aan dat paradijs voorbij precies...
Sunlight whispers rainbows on the wall ...

levensmotto: Wat me niet breekt, maakt me sterker!

xkeytje
Regular user
Regular user

Bericht door xkeytje » 07 nov 2009 21:10

PRiSMO schreef:
xkeytje schreef:
Inderdaad, maar wel een 4 jaar oudere collega. :)
T idee alleen al stelt me gerust, tis daar eenzaam genoeg in die "vijandige" wereld :D Heteronormaliteit onder al die burgies...
Fell in love with this bright-eyed farmer's village boy pushing his luck, knowing the world for him would never be enough...

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 08 nov 2009 19:57

Miss Little schreef:
miss fraise schreef:
Ik zit in de Sint-Pietersnieuwstraat, wat toch wel in de invloedssfeer van de Blandijn ligt, maar ik loop precies stekeblind aan dat paradijs voorbij precies...
dan zit je in het Ufo?? ik herken ze ook niet altijd direct, maar ik ben eens naar een VG activiteit geweest en daarvan zaten 5 op de negen mensen op Blandijn.. :)
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Appleheadcat
Experienced user
Experienced user

Re: Re:

Bericht door Appleheadcat » 09 nov 2009 21:10

Enfant Terrible schreef:
megustantodas schreef:
prachtvlinder schreef:Ik studeer orthopedagogie! En er zijn veel mensen die de richting niet kennen! :P Maar ik ben ervan overtuigd dat de holebi-mensjes hier op dit forum slim genoeg zijn en weten wat is het! Heel wat anders dan die "oudere volwassenen" die dan verwonderd zeggen: 'aja, de voeten (of benen)! :x

Toevallig nog ortho-mensjes aanwezig op het forum?
:D een afgestudeerde !
ehe hier ook! Hoewel, wel 1 met nog 2 herexamens :(
Hier ook een opvoedster!

Gesloten