Nergens beter dan ... thuis!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
1985

Re: Nergens beter dan ... thuis!

Bericht door 1985 » 01 mei 2009 17:02

In Thuis zijn er wel meerdere zaken irreëel. :P
(Aan de overige "Nergens beter dan ... thuis!"-posters om ze allemaal eens op te sommen... kwestie van wat tijdverdrijf) :)

bieke007
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door bieke007 » 01 mei 2009 19:21

1985 schreef:In Thuis zijn er wel meerdere zaken irreëel. :P
Zoals het feit dat ik Peter al met twee verschillende auto's heb zien rijden. Het is wel een notaris, hij zou dus wel een uigebreid wagenpark kunnen hebben, maar toch... :)
every new beginning comes from some other beginning's end

quickie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door quickie » 01 mei 2009 19:54

1985 schreef:In Thuis zijn er wel meerdere zaken irreëel. :P
(Aan de overige "Nergens beter dan ... thuis!"-posters om ze allemaal eens op te sommen... kwestie van wat tijdverdrijf) :)
Nog zoiets: Femke die het geld van Mike erft. Je kan alleen maar erven als de afstammingsband tussen jou en de overledene tijdens diens leven officieel is vastgesteld. Aangezien Mike tijdens zijn leven Femke nooit officieel als zijn dochter erkend heeft, was het dus in principe te laat voor haar om nog te erven. De enige die recht had op die erfenis, was den Eddy verdorie :lol:

Of de politie-inspecteurs die tijdens het onderzoek naar de moord op Mike flagrant hun beroepsgeheim schenden en de vorderingen van het onderzoek tussen pot en pint bij Jenny aan de toog komen vertellen... :-?
"The first thing we do: let's kill all the lawyers!" (W. Shakespeare, Henry VI, Part II)

Wapiti

Bericht door Wapiti » 01 mei 2009 22:30

Of dat Jenny nu nog altijd naar dat gezaag van Rosa luistert... een normale persoon had al lang een keukenmes gegrepen, haar neergestoken en t mes in de vaatwasser gestoken...

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 01 mei 2009 23:25

wapiti schreef:Of dat Jenny nu nog altijd naar dat gezaag van Rosa luistert... een normale persoon had al lang een keukenmes gegrepen, haar neergestoken en t mes in de vaatwasser gestoken...
:lol:

Of het feit dat Nancy en Cois niet in een beschutte werkplaats zijn tewerkgesteld.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

quickie
Senior user
Senior user

Bericht door quickie » 02 mei 2009 13:22

Nog z'n onverklaarbare dingen:

- Bianca, Tom en Peggy, verhuisden destijds naar het buitenland, niks hoorde je daar nog van, geen bezoekje met Kerstmis, geen telefoontje, Jenny, Rosa en Marianne spraken zelfs nooit meer over hun kinderen, het leek wel of ze van de aardbol verdwenen waren... tot ze dan plots... TADAA... uit de lucht komen vallen en terug bij hun ouders intrekken alsof ze er altijd al gewoond hebben :)

- dit is al wat langer geleden, maar Marie was lesbisch toen ze nog blind was en na haar oogoperatie is ze plots hetero, zonder dat daar enige verklaring aan gegeven wordt, zonder dat ze ooit eens vermeldt dat ze eigenlijk bi is of zo... rien, nada.

- Aïsha en Dorien die "op kot" kwamen in de loft van Eric en Martine... Doe niet belachelijk hé :lol:

- De Fit & Fun waar ik nog NOOIT iemand heb zien fitnessen, zelfs nog geen buikspieroefeningen op een turnmatje... De enige "sport" die daar beoefend wordt is pinten naar binnen gieten... In de fitness waar ik klant bij ben, serveren ze geen alcohol hoor :wink:
"The first thing we do: let's kill all the lawyers!" (W. Shakespeare, Henry VI, Part II)

gj
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gj » 02 mei 2009 14:24

Of toen Sofie bij de notaris werkte en de deur tussen zijn kantoor en har bureautje altijd wagenwijd bleef openstaan en zij zo alles kon afluisteren.
JE VEUX QU'ON BAISE SUR MA TOMBE.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 02 mei 2009 23:48

quickie schreef:Nog z'n onverklaarbare dingen:

- 1) Bianca, Tom en Peggy, verhuisden destijds naar het buitenland, niks hoorde je daar nog van, geen bezoekje met Kerstmis, geen telefoontje, Jenny, Rosa en Marianne spraken zelfs nooit meer over hun kinderen, het leek wel of ze van de aardbol verdwenen waren... tot ze dan plots... TADAA... uit de lucht komen vallen en terug bij hun ouders intrekken alsof ze er altijd al gewoond hebben :)

- dit is al wat langer geleden, maar Marie was lesbisch toen ze nog blind was en na haar oogoperatie is ze plots hetero, zonder dat daar enige verklaring aan gegeven wordt, zonder dat ze ooit eens vermeldt dat ze eigenlijk bi is of zo... rien, nada.

- Aïsha en Dorien die "op kot" kwamen in de loft van Eric en Martine... Doe niet belachelijk hé :lol:

- 2) De Fit & Fun waar ik nog NOOIT iemand heb zien fitnessen, zelfs nog geen buikspieroefeningen op een turnmatje... De enige "sport" die daar beoefend wordt is pinten naar binnen gieten... In de fitness waar ik klant bij ben, serveren ze geen alcohol hoor :wink:
1) Het grappige is dat mensen pas als waardevol en onmisbaar worden geacht als ze in de serie aanwezig zijn, van zodra ze niet meer in de verhaallijn passen lijkt elke emotionele band totaal verbroken, alsof Rosa, Jenny en Marianne zelfs niet meer beseffen dat ze kinderen hadden. Merk ook op hoe klein dat die familie Bastiaens blijkt te zijn tijdens de begrafenis van Sofie. :P

2) Er worden ook massages gegeven. :lol:

quickie
Senior user
Senior user

Bericht door quickie » 03 mei 2009 00:47

De lachende profeet schreef:
quickie schreef: - 2) De Fit & Fun waar ik nog NOOIT iemand heb zien fitnessen, zelfs nog geen buikspieroefeningen op een turnmatje... De enige "sport" die daar beoefend wordt is pinten naar binnen gieten... In de fitness waar ik klant bij ben, serveren ze geen alcohol hoor :wink:
Ze serveren er alcohol en er staan dames ter beschikking van het cliënteel om "massages" te geven in een klein achterkamertje... Voor mij is het duidelijk: de Fit & Fun gewoon een dekmantel voor een bordeel!!!! :lol:

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 03 mei 2009 00:49

quickie schreef:
De lachende profeet schreef:
quickie schreef: - 2) De Fit & Fun waar ik nog NOOIT iemand heb zien fitnessen, zelfs nog geen buikspieroefeningen op een turnmatje... De enige "sport" die daar beoefend wordt is pinten naar binnen gieten... In de fitness waar ik klant bij ben, serveren ze geen alcohol hoor :wink:
Ze serveren er alcohol en er staan dames ter beschikking van het cliënteel om "massages" te geven in een klein achterkamertje... Voor mij is het duidelijk: de Fit & Fun gewoon een dekmantel voor een bordeel!!!! :lol:
Ik voel een flauwe woordspeling opborrelen: Clit & Fun.

quickie
Senior user
Senior user

Bericht door quickie » 03 mei 2009 01:33

De lachende profeet schreef:Ik voel een flauwe woordspeling opborrelen: Clit & Fun.
Heel flauw :P

Ik vond die Julia en die andere masseuse (die dikke) al iets vulgairs over zich hebben, maar nu weet ik dus gewoon wat het is: 't zijn hoeren :)

Nog bizar:
- Simonneke is ooit verkracht door Luc, maar tilt daar achteraf precies niet te zwaar aan. Uw verkrachter een kus op de wang ter begroeting geven, er alleen mee in dezelfde kamer zijn... Moet kunnen in Thuis-land... Ook Frank Bomans ziet daar precies allemaal de ernst niet van in :wink:

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 03 mei 2009 10:16

quickie schreef:Nog z'n onverklaarbare dingen:

- Bianca, Tom en Peggy, verhuisden destijds naar het buitenland, niks hoorde je daar nog van, geen bezoekje met Kerstmis, geen telefoontje, Jenny, Rosa en Marianne spraken zelfs nooit meer over hun kinderen, het leek wel of ze van de aardbol verdwenen waren... tot ze dan plots... TADAA... uit de lucht komen vallen en terug bij hun ouders intrekken alsof ze er altijd al gewoond hebben :)
Als trouwe kijker kan ik u wel zeggen dat zowel Peggy als Bianca regelmatig ter sprake kwamen. Peggy is zelfs in de loop der jaren een paar keer teruggekeerd als klein bijrolletje. De oorspronkelijke acteur die Tom speelt is enkele jaren geleden gestorven. Het is dan ook logisch dat ze die rol doodzwijgen omdat de kans op het terugkomen wel klein was.

- De Fit & Fun waar ik nog NOOIT iemand heb zien fitnessen, zelfs nog geen buikspieroefeningen op een turnmatje... De enige "sport" die daar beoefend wordt is pinten naar binnen gieten... In de fitness waar ik klant bij ben, serveren ze geen alcohol hoor :wink:[/quote]

En dan vergeet je ook nog de sauna. En het zwembad waar Sofie een Simonneke heeft gedaan.
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

1985

Bericht door 1985 » 03 mei 2009 15:09

Gewoon het feit dat iedereen daar al eens op iemand gekropen heeft. (En dat ritueel gewoon zullen voortzetten in de toekomst). Het verhaal van Frank is gewoon om u kreupel te lachen.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 03 mei 2009 15:23

1985 schreef:Gewoon het feit dat iedereen daar al eens op iemand gekropen heeft. (En dat ritueel gewoon zullen voortzetten in de toekomst). Het verhaal van Frank is gewoon om u kreupel te lachen.
Nog zoiets. Er wordt in Thuis wel heel veel gedronken: Nancy, Eddy, Leo en Frank drinken bier van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, Luc is onafscheidelijk van zijn whiskey en Marianne zit constant aan de porto. Er gaat geen maal voorbij of de drank wordt aan tafel gehaald.

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 03 mei 2009 19:31

waar is de tijd van een simmoneke doen

:lol:
misschien een mooie afsluiter van dit topic en tijd voor een nieuw :)
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Gesloten