Mijn restaurant!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Siouxsie
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Siouxsie » 30 mei 2008 17:25

die limo was gewoon zo laat omdat die misschien 17 keer achteruit en vooruit heeft moeten rijden omdat em zijn bocht nie gepakt kreeg (da zijn daar allemaal kringelkootjes van straatjes)
door de straat zelf rijden ging heel vlot

soit doet er ook niet toe, het maakte het lekker spannend

die van de vtm hebben wel snel hun promostandjes mogen opruimen, ze waren niet meer echt gewenst na afloop door ons hasselaars
:)
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

arwen'ke
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door arwen'ke » 30 mei 2008 17:41

Yodhaka schreef:Vtm.be
Yanaïka en Stephanie mogen de finale van Restaurant! verloren hebben, maar Exquisa blijft bestaan. Het koppel uit Hasselt gaat wel eerst een paar daagjes uitblazen in Barcelona.

Geweldig!! Ze verdienen dat echt mega fel!
Life can only be understood backwards but it must be lived forward.

lucy jordan
New user
New user

Bericht door lucy jordan » 30 mei 2008 18:17

Eight schreef:Wat een vreselijke show. Hoe lang kan je iets laten duren? :o
Anyway, ik wist al een halfuur voor de rest dat leuven won want de helicopter vloog over mijn huis :D , nu ja hij kon ook via een vreemde bocht naar hasselt vliegen maar toch, maar toch.
Er waren dacht ik twee helikoppters opgestegen, in de tweede zaten de "bodyguards"...

Salvi
New user
New user

Bericht door Salvi » 30 mei 2008 18:22

lucy jordan schreef:
Anyway, ik wist al een halfuur voor de rest dat leuven won want de helicopter vloog over mijn huis :D , nu ja hij kon ook via een vreemde bocht naar hasselt vliegen maar toch, maar toch.
Er waren dacht ik twee helikoppters opgestegen, in de tweede zaten de "bodyguards"...
Nee, er is maar één helicopter opgestegen. Er stonden gewoon 2 limousines met bodyguards klaar, waarvan er ééntje is overgenomen door Rani en haar delegatie.

Verder is het ook wel duidelijk dat je enkel wint via een underdogpositie. Chris en Angelo gingen te vlotjes, te nonchalant... weg ermee... Antwerpen ging te vlotjes, te nonchalant... hup weg ermee, Limburg begon wat te hard te teren op hun "Limburgs gevoel", hop weg ermee... en ja, Oostende lag er uiteraard uit omdat Ghislaine de biatch heeft uitgehangen.

Milec2
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Milec2 » 30 mei 2008 18:29

om over helikopters te beginnen, heel in het begin was dat toch een rooie helikopter en toen de live uitzending echt begon was het een gele...

Salvi
New user
New user

Bericht door Salvi » 30 mei 2008 18:34

Milec2 schreef:om over helikopters te beginnen, heel in het begin was dat toch een rooie helikopter en toen de live uitzending echt begon was het een gele...
Ook vond ik het niet echt tactisch gespeeld om toch nog even de weg te filmen waarlangs de echte limousine reed. Als dat ook echt die weg was, dan hadden de mensen uit die buurt die in het publiek stonden bij Leuven die weg vast herkend nog voor de limousine er was.

Mwah
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mwah » 30 mei 2008 19:05

Jij bent mijn buurvrouw ofzo :o

Ik woon vlak aan de brabanthal waar hij rond 21 u20 al enkel cirkeltjes maakte en dus zeker geen aanstalte maakte richting Hasselt te vliegen. Ik heb dus NIET tot kwart na elf moeten wachten voor het verdikt. Ik had het trouwens om 21 u20 in het babbeltopic omgeroepen 8)

Mysterio

Bericht door Mysterio » 30 mei 2008 19:08

wat een live-uitzending.

zonde voor de koks in de studio die daar voor niks zaten. Het enige dat hun kan troosten is dat ze nu toch een keertje dicht in de buurt van Peter Goossens hebben gezeten. :lol:

ik vond Rani haar kleedje wel schoon, maar de vlotte air die ze ten tijde van De Droomfabriek had, is ze toch wel wat verloren. jammer jammer.

(De vrouw die in Leuven aan het presenteren was, wat had zij met haar wenkbrauwen gedaan? :o )

Maar goed. Het is gedaan nu, op naar de Volgende Hype op VTM. Het zesde Zintuig! 8)

Mwah
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mwah » 30 mei 2008 19:14

Mysterio schreef:wat een live-uitzending.

zonde voor de koks in de studio die daar voor niks zaten. Het enige dat hun kan troosten is dat ze nu toch een keertje dicht in de buurt van Peter Goossens hebben gezeten. :lol:

ik vond Rani haar kleedje wel schoon, maar de vlotte air die ze ten tijde van De Droomfabriek had, is ze toch wel wat verloren. jammer jammer.

(De vrouw die in Leuven aan het presenteren was, wat had zij met haar wenkbrauwen gedaan? :o )

Maar goed. Het is gedaan nu, op naar de Volgende Hype op VTM. Het zesde Zintuig! 8)
Jaaaaa! We hebben het er hier thuis ook uitvoerig over gehad, vreselijk!

Mysterious Girl
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mysterious Girl » 30 mei 2008 19:58

Al gehoord wat de opvolger van 'Mijn Restaurant' wordt? 'Mijn Bed & Breakfast', benieuwd wat dat zal opbrengen. Hoogstwaarschijnlijk al zeker niet evenveel kijkcijfers.
A friend would lend you an umbrella in the rain,
but a true friend would take yours
and scream "RUN, BITCH, RUN!"

Marre
Experienced user
Experienced user

Bericht door Marre » 30 mei 2008 20:00

Mwah schreef:
Mysterio schreef:wat een live-uitzending.

Jaaaaa! We hebben het er hier thuis ook uitvoerig over gehad, vreselijk!
Wij ook :lol:
Afbeelding

Schaapseltje
New user
New user

Bericht door Schaapseltje » 30 mei 2008 20:24

aah ik spuug echt op vtm. Sorry hoor maar erg kun je iets overdrijven en hoe erg kun je met mensen hun gevoelens spelen? ik ben ni kwaad op vtm omdat hasselt verloor, ookal was ik wel voor hen, maar om die limo's daar te zetten en dan nog te moeten afwachten, en dan die presentators, die vrouw met die rare wenkbrouwen! :p en dan die andere sukkel die niks ancders kunnen vragen dan: hoe voel je je en denk je dat je gaat winnen?
jezus, gister wist ik weer waarom ik niet naar VTM kijk, ik vond het gewoon zielig.
Spelen met gevoelens van mensen en dan ultiem geluk naast ultieme pijn laten zien om zo een mooi contrast te krijgen.
I don't mind straight people as long as they act gay in public.

Salvi
New user
New user

Bericht door Salvi » 30 mei 2008 21:02

Hoe ironisch dat je het dan toch allemaal gezien hebt, niwaar? :wink:

De Paus
Senior user
Senior user

Bericht door De Paus » 30 mei 2008 23:48

Schaapseltje schreef:aah ik spuug echt op vtm. Sorry hoor maar erg kun je iets overdrijven en hoe erg kun je met mensen hun gevoelens spelen? ik ben ni kwaad op vtm omdat hasselt verloor, ookal was ik wel voor hen, maar om die limo's daar te zetten en dan nog te moeten afwachten, en dan die presentators, die vrouw met die rare wenkbrouwen! :p en dan die andere sukkel die niks ancders kunnen vragen dan: hoe voel je je en denk je dat je gaat winnen?
jezus, gister wist ik weer waarom ik niet naar VTM kijk, ik vond het gewoon zielig.
Spelen met gevoelens van mensen en dan ultiem geluk naast ultieme pijn laten zien om zo een mooi contrast te krijgen.
ik spuug op uw goedkope, ouwbollige en overroepen reactie. zielig dat jij het geheel zielig vond maar het toch helemaal uitgekeken hebt? :lol:

als ze bij de eerste minuut zouden zeggen zonder veel poespas, limo, volk , wie er won, goh dát zou plezant zijn he... en het was niet de bedoeling om met gevoelens te spelen, niet overdrijven eh...

heb toch indruk dat hevige hasselt fans het moeilijk kunne verwerken en maar beginnen kakken op "de vtm", of op rani (die overdonderd was), de journalisten ter plaatse (die hun werk goed deden, beter dan Rani), de limo's, geld, manipulatie insinueren, etc... dit alles gezien de omstandigheden (hype, volk, spanning, eerste keer, twee live locaties, etc) (vooral reacties op hln.be zijn soms echt wel walgelijk maja hln.be :p)

SB
New user
New user

Bericht door SB » 31 mei 2008 08:11

^ Als ze het niet goed kunnen doen zo'n grote show, dat ze het dan niet doen hé. Waarom was die helicopter nu eigenlijk nodig? Ik vond het maar belachelijk. En idd geen goede live show, Rani was vrij slecht... Het was toch maar een flop, of het nu de eerste keer was of niet. Ze hebben het zichzelf zo moeilijk gemaakt door het groots te willen doen hé. Jammer maar dat is toch redelijk mislukt vind ik. Het was gewoon één soep, wie dat niet kon zien...

En nee ik ben niet zuur omdat Leuven gewonnen heeft. VTM heeft in mijn ogen gewoon gefaald met die show, punt. Ik heb hem uitgekeken omdat ik wou weten wie er won, lijkt me niet zo vreemd. :)

Ik vond het over het algemeen een leuk programma om te volgen maar dat wil niet zeggen dat je niet kritisch mag zijn en alles maar goed moet vinden hé.

Milec2
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Milec2 » 31 mei 2008 10:16

God seg, live shows zijn altijd chaotisch, als je naar de verkiezingshow zit te kijken is die ook lichtjes chaotisch en die mensen zijn dan nog gewend om live dingen te doen :roll:
Die helikopter was simpelweg nodig om snel genoeg in hasselt te geraken.
Ik heb het liever zo dan die afgelikte overgerepeteerde sportuitreikingsshows...
En die accidents de parcours maakte het toch wel erg spannend met de limousines.
Over de koks: kijk naar de groepen in doe de stemtest enz. daar wordt toch ook niet iedereen gevraagd naar hun mening. Hier was het misschien wel de bedoeling, waarschijnlijk praten de gasten wat te veel.

Technetium
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Technetium » 31 mei 2008 10:35

Ik vond de live-show vooral een gemiste kans, ze hadden veel leuke dingen kunnen doen. Ik had toch liever wat meer archiefbeelden en beelden van de vroegere afvallers enzo gezien dan tien keer na elkaar de vraag 'wat gaat er nu door je heen?', 'wie denk je dat er gaat winnen?', 'hoe hoog schat je je kansen in?' :x

Wapiti

Bericht door Wapiti » 31 mei 2008 12:44

en zijt nu es allemaal eerlijk: hadden jullie naar dit programma gekeken als er geen Ghislaine was geweest of geen lesbo koppel had deelgenomen... ik dacht het niet eh...

heb juist het filmke gezien op de site van vtm en da duurde dus echt een eeuwigheid mee die limo's eh... typisch VTM, maar ja, ge moet dan maar nie kijken

vind de hype licht overdreven...heb opgevangen da er zelf een vervolg komt: 'Mijn Bed and Breakfast'...pieter en ghislaine in de provence, kan al nie wachten! (ironie troef!)

Salvi
New user
New user

Bericht door Salvi » 31 mei 2008 12:54

Disco Trut schreef:
Milec2 schreef: Die helikopter was simpelweg nodig om snel genoeg in hasselt te geraken.
Dat zou ik nu toch ook durven betwijfelen, aangezien ze naar Leuven gingen en er ook een Limo vertrok van (wrs ergens in het midden tussen Leuven en Hasselt).

Voor de rest: bende bleiters, iedereen hier heeft er toch maar naar gekeken he :D Ik blijf erbij, ik vind het echt fascinerend hoe mensen kunnen opgaan in idolaterie en overhellen naar totale antipathie ten overstaan van mensen die ze niet eens kennen.

Die eindshow kraakte onder het succes, en dat is het enige dat er 'mis' was.
Daar ga ik volledig in mee.
wapiti schreef:en zijt nu es allemaal eerlijk: hadden jullie naar dit programma gekeken als er geen Ghislaine was geweest of geen lesbo koppel had deelgenomen... ik dacht het niet eh...
Uhm, jawel?
wapiti schreef:heb juist het filmke gezien op de site van vtm en da duurde dus echt een eeuwigheid mee die limo's eh... typisch VTM, maar ja, ge moet dan maar nie kijken
Ja, want VTM staat bekend om zijn trage limo's. *not*
Precies of dat is geen koe van een vooroordeel.

Mja, als zijnde minderheidsgroep heb ik een beetje een lichte afkeer van vooroordelen :wink:

Jesse
Forum addict
Forum addict

Bericht door Jesse » 31 mei 2008 13:52

wapiti schreef:en zijt nu es allemaal eerlijk: hadden jullie naar dit programma gekeken als er geen Ghislaine was geweest of geen lesbo koppel had deelgenomen... ik dacht het niet eh...

heb juist het filmke gezien op de site van vtm en da duurde dus echt een eeuwigheid mee die limo's eh... typisch VTM, maar ja, ge moet dan maar nie kijken

vind de hype licht overdreven...heb opgevangen da er zelf een vervolg komt: 'Mijn Bed and Breakfast'...pieter en ghislaine in de provence, kan al nie wachten! (ironie troef!)
tuurlijk zou ik gekeken hebben. ik had namelijk de originele versie gevolgd en wilde weten wat ze er in vlaanderen van gingen maken.

en dan nog.... toen 'mijn restaurant' begon wist niemand dat Gishlaine geprofileerd zou worden tot 'geit van het jaar' , dat jelle een drugsverleden had, ...

Gesloten