Mijn restaurant!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Omicron
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Omicron » 28 mei 2008 15:16

JL schreef:Natuurlijk gaat hasselt winnen, die komen veel sympathieker over.
Gisteren ook als zij in leuven waren, veel volk, bij jelle en micheline in hasselt was bijna geen volk
onderschat de montagekrachten niet. VTM heeft (net zoals vt4 eigenlijk) de neiging om de teams die er het beste voorstaan het slechtst af te beelden en andersom.

Vorige eliminatie: Antwerpen had geen problemen, ze zouden het zonder problemen over kunnen nemen etc... Hasselt had problemen... Wie wint er?
Net zoals bv in Pekin Express: wie werd er in de eerste aflevering afgeschilderd als perfecte mensen: die tweeling, wie lag er het eerst er uit? juist ja, de tweeling.

Zo wekken ze op alsof Leuven helemaal geen succes heeft en dan (moest Leuven winnen): tada! verrassing die niemand zag afkomen.
Ik vermoed daarom ook dat Leuven iets voorligt in de polls.

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 28 mei 2008 15:28

Omicron schreef:montagekrachten
Inderdaad. VTM monteerde het alsof er in Hasselt bij Jelle en Micheline amper volk was gekomen, terwijl ze heel snel zonder eten bleken te zitten (en dat dan nog ondanks het feit dat ze er zelfs een kleine bijdrage voor vroegen :) ).

Het viel gisteren alleszins op dat in álle, maar dan ook echt álle mogelijke puntjes Exquisa moest en zou afgeschilderd worden als dé favoriet... :)

amoG
New user
New user

Bericht door amoG » 28 mei 2008 17:54

SB schreef:Ja, ze moeten precies wat zoeken om het programma op te vullen tegenwoordig. En dan Rani die alles 5000x zegt op dat trage tempo.

"Of... Jelle & Micheline... of.. Yanaika & Stephanie... zullen..hun..eigen..restaurant..winnen. Jij...beslist... Als je wil dat Yanaika en Stephanie winnen... stuur dan Hasselt.. naar 3170 (?)... Als je wil dat Jelle & Micheline winnen...stuur dan..."

AAAAHHHH!!!!!
3274 :wink: En Hasselt sturen he !

En idd, die Rani steekt echt een pak tegen, altijd met haar stomme pepermolen bij ELKE pauze (hoeveel pauzes heeft dat programa trouwens niet?) en zo traaaaaaag praten !

Hopen dat Yanaïka en Stéphanie gaan winnen ... alhoewel dat moeder-zoon-verhaal is wel mooi en zal waarschijnlijk veel mensen voor zich winnen (drugsverslaafde zoon die nu zijn geluk vindt in het restaurant met mama, om het wat te karikatureren).

** Go Hasselt **

Yúdai
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Yúdai » 28 mei 2008 19:26

Ik vond het concept zeer goed, maar helaas heeft het programma de laatste uitzendingen aan kracht ingeboet:

- veel te veel pauzes voor reclame ....het moet renderen

- veel te veel nadruk op het sms'en ipv het kunnen koken...het moet renderen

- rani ....een goedkope snol...het moet renderen

Jammer, maar het is VTM.

Bxrt
New user
New user

Bericht door Bxrt » 28 mei 2008 20:13

Een klein vraagske... Zouden velen van jullie ook nog op Hasselt stemmen moesten de twee bevallige dames niet lesbisch zijn? Ik vind ze erg sympathiek. Maar dat vind ik van Leuven ook. Elk op hun eigen manier. Maar euh, om daarom voor een duo te stemmen... Wat mij meer interesseert is welk restaurant het lekkerste en gezelligste is. En wie van de twee de beste toekomstperspectieven heeft...
Tattoo me, tattoo moi
T'as tout dit, t'as tout mis
Des roses rouges sur mes bras

Mateo
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Mateo » 28 mei 2008 20:22

Bxrt schreef:Een klein vraagske... Zouden velen van jullie ook nog op Hasselt stemmen moesten de twee bevallige dames niet lesbisch zijn?
overbodige vraag lijkt mij: natuurlijk niet! :roll:

Maar ik spreek niet voor mezelf want ik stem niet. Persoonlijk kan het mij weinig schelen wie van de twee er wint, ik heb niet echt een voorkeur..

freakchick
Regular user
Regular user

Bericht door freakchick » 28 mei 2008 21:18

gj schreef:
Omicron schreef:
SB schreef:Ja, ze moeten precies wat zoeken om het programma op te vullen tegenwoordig. En dan Rani die alles 5000x zegt op dat trage tempo.

"Of... Jelle & Micheline... of.. Yanaika & Stephanie... zullen..hun..eigen..restaurant..winnen. Jij...beslist... Als je wil dat Yanaika en Stephanie winnen... stuur dan Hasselt.. naar 3170 (?)... Als je wil dat Jelle & Micheline winnen...stuur dan..."

AAAAHHHH!!!!!
i kvind vooral het stukje waar ze zo het koppel bekend maken dat moet sluiten idioot.
'het restaurant dat onmiddellijk zijn deuren moet sluiten is...' *reclame*
Da's zo typisch amerikaans en boers en achterlijk
Je vergeet, en zijn droom opgeven, en de sleutels afgeven, en blabla altijd die duizend mogelijkheden. Zeg gewoon wie er doorgaat. simpel.
Dat is gewoon super. Perfect om Rani (van in De Droomfabriek voor degenen die vtm niet kunnen ontvangen) meer in beeld te brengen. Ik hoop dan ook echt dat ze wint. Peper schudden kan ze alleszins als de beste.

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 28 mei 2008 21:19

freakchick schreef:Dat is gewoon super. Perfect om Rani (van in De Droomfabriek voor degenen die vtm niet kunnen nemen) meer in beeld te brengen. Ik hoop dan ook echt dat ze wint. Peper schudden kan ze alleszins als de beste.
Damn. Ik had ook moeten meedoen! Ik had zó hard gewonnen. 8)
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

freakchick
Regular user
Regular user

Bericht door freakchick » 28 mei 2008 22:15

Aha, ge denkt dus da ge der beter uitziet terwijl ge met peper schudt dan Rani, interessant!

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 29 mei 2008 00:02

freakchick schreef:Aha, ge denkt dus da ge der beter uitziet terwijl ge met peper schudt dan Rani, interessant!
Mij duidelijk nog niet bezig gezien in de keuken.

Shaken, not stirred, baby! 8)
Spoiler! :
:lol:
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

boesboes
Experienced user
Experienced user

Bericht door boesboes » 29 mei 2008 12:22

Als ge de twee campagnes vergelijkt dan schiet Hasselt er toch wel boven uit...

-die stoet
-optreden daar
-veel volk ginder

Buiten Leuven

Een glaasje chardonnay uit een tuinhuis...

:-?

Nochtans staat leuven op kop in een poll van 'het nieuwsblad'...

Ik dacht dat Hasselt op 1 been ging winnen ma ik begin toch te twijfelen...

Callisto
Experienced user
Experienced user

Bericht door Callisto » 29 mei 2008 12:44

Wikie schreef:
Breeze schreef:Als ik goed gelezen heb in de krant (Het Laatste Nieuws, mini artikeltje), word er nu donderdag (29 mei) een provinciewissel ingelast. Yanaïka en Stephanie komen naar het Ladeauzeplein. Micheline en Jelle gaan naar het Dusartplein.
Jammer maar helaas...
De provinciewissel was gistere. En k moet zeggen ze zagen er echt wel goed uit :D En Yanaïka, man echt rauwtch ofzo :lol: Nog beter dan op tv...

Kus Wikie
Verdorie seg!
En waarom weet ik zo'n dingen pas als het te laat is?

Is er vanavond in Leuven iets 'groot scherm-achtigs' gepland voor de hen die nood hebben aan ontspanning en niet over een tv bezitten op kot?
Girl gets boy, girl loses boy, girl gets cute girl back.

Sweet Sugar
Regular user
Regular user

Bericht door Sweet Sugar » 29 mei 2008 15:54

Is er vanavond in Leuven iets 'groot scherm-achtigs' gepland voor de hen die nood hebben aan ontspanning en niet over een tv bezitten op kot?
Zowel in Hasselt als in Leuven is er waarschijnlijk wel wat te doen. In Hasselt staat er in elk geval een groot scherm. Waar is de Live show zelf eigelijk? In Leuven dan?

Ze verdienen het beiden.
Ma toch .. Aangezien ik dat aardappelrestaurant zeker nog eens wil inspecteren (en Yanaika stiekem ook) ..

.. Go Hasselt 8)
"The Reward for our Work is not what we get, but what we become"
(Paulo Coelho)

arwen'ke
Experienced user
Experienced user

Bericht door arwen'ke » 29 mei 2008 16:07

Ik heb gehoord dat alle gesloten restaurants terug hun deuren openen nu zaterdag.
Life can only be understood backwards but it must be lived forward.

boesboes
Experienced user
Experienced user

Bericht door boesboes » 29 mei 2008 16:08

Disco Trut schreef:
boesboes schreef:Nochtans staat leuven op kop in een poll van 'het nieuwsblad'...
Ahja maar het Nieuwsblad! Dat is niet Het Belang he :lol:

Ik heb een poll gezien van tv-visie ofzo (met een dikke 20.000 stemmen) en daar staat Hasselt ietsje voor :-)
Mja die polls; ge kunt er ni echt op voortgaan ma toch

Ik had gedacht dat Hasselt het met verpletterende cijfers zou halen...
't wordt toch nog spannend...

V
Regular user
Regular user

Bericht door V » 29 mei 2008 16:16

Om eerlijk te zijn zal ik blij zijn als het gedaan is. Je kan tegenwoordig de krant niet meer openslaan of je krijgt een overdosis Mijn Restaurant over je heen geflikkerd.

No offense voor mensen die dat een goed programma vinden natuurlijk. Maar hypes zijn vermoeiend...

Jazz
Regular user
Regular user

Bericht door Jazz » 29 mei 2008 16:26

Is wel logisch da Leuven op kop staat in Polls...
Ze doen dat omdat iedereen dan massaal op Leuven zou gaan stemmen...

Bij verkiezingen is dat ook zo. Groen! stond in de polls altijd helemaal vanonder, maar deed het tijdens de verkiezingen niet zo slecht. Juist omdat mensen zeide '' Ohnee, ik wil toch ne groene in mijn gemeenteraad...''

Dus ben benieuwd of mijn theorie klopt! Komaan Leuven! (alhoewel Y en S ook heeel sympathiek zijn...)

ikke_8
Regular user
Regular user

Bericht door ikke_8 » 29 mei 2008 17:42

Sweet Sugar schreef:Zowel in Hasselt als in Leuven is er waarschijnlijk wel wat te doen. In Hasselt staat er in elk geval een groot scherm. Waar is de Live show zelf eigelijk? In Leuven dan?
Waar de liveshow precies is heb ik geen idee van, ik heb wel gelezen in de krant dat Rani met de helikopter naar de winnaars gaat. We zijn benieuwd ;)

Bxrt
New user
New user

Bericht door Bxrt » 29 mei 2008 18:40

Poll, Polls, Polls
Dat is echt helemaal vertekend hoor. Bijvoorbeeld door mezelf. Ik zou echt nooit een smsje sturen om iemand, in dit geval een koppel, een programma te laten winnen. Noem me gierig, maar ik voel er echt nooit behoefte toe. Maar neem nu een internetpoll. Daar ben ik dan wel weer geneigd om mijn stem te laten gelden.

Conclusie: Poll heeft ander stemgedrag dan de smsjes !

Hoe we het ook draaien of keren. Hoe vaak we ook speculeren. Vanavond is het én erop én eronder voor iemand.
Tattoo me, tattoo moi
T'as tout dit, t'as tout mis
Des roses rouges sur mes bras

Siouxsie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Siouxsie » 29 mei 2008 21:39

Ik ben richting Dusartplein achter mijnen hoek om de liveshow te volgen... en die helicopter over een dik uur boven onze hoodjes te zien vliegen.

Hasselt wint!! 8)
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

Gesloten