Piercings

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: Piercings

Bericht door Echo » 27 nov 2008 20:37

Mysterious Girl schreef:Woe, ik weet welke piercing ik nog wil, buiten een labret zou ik graag een surface hebben aan mijn oor. Ik heb het proberen aanduiden op een afbeelding:
Spoiler! :
Afbeelding
Ik wou die ook een hele tijd geleden, maar omdat er te veel kans was dat hij zou uitgroeien, uiteindelijk (nog) niet gedaan...
Echo schreef:Ik zou ook heel graag een vertical tragus willen. Ofwel de tragus zelf, al lijkt me dat wel enorm pijnlijk. Ofwel er vlak naast met een surface dan. In den Tumi, in de Bagattenstraat in Gent, had ik gevraagd naar een surface zo'n kleine cm van m'n oor (dus verder dan een vertical tragus) maar daarvoor had ik niet vel en er zou 50% kans zijn dat hij zou uitgroeien. Heel erg jammer vond ik dat. Maar vlak naast m'n targus lijkt me wel wat.
Wat denken jullie?
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Appelboomconfiguratie
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Appelboomconfiguratie » 27 nov 2008 20:48

Echo schreef:
Mysterious Girl schreef:Woe, ik weet welke piercing ik nog wil, buiten een labret zou ik graag een surface hebben aan mijn oor. Ik heb het proberen aanduiden op een afbeelding:
Spoiler! :
Afbeelding
Ik wou die ook een hele tijd geleden, maar omdat er te veel kans was dat hij zou uitgroeien, uiteindelijk (nog) niet gedaan...
Echo schreef:Ik zou ook heel graag een vertical tragus willen. Ofwel de tragus zelf, al lijkt me dat wel enorm pijnlijk. Ofwel er vlak naast met een surface dan. In den Tumi, in de Bagattenstraat in Gent, had ik gevraagd naar een surface zo'n kleine cm van m'n oor (dus verder dan een vertical tragus) maar daarvoor had ik niet vel en er zou 50% kans zijn dat hij zou uitgroeien. Heel erg jammer vond ik dat. Maar vlak naast m'n targus lijkt me wel wat.
Wat denken jullie?
Is er meer beschadigingsrisico bij een verticale tragus dan bij een gewone of is dat al hetzelfde? Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die een verticale had maar t lijkt me wel wat :)

Noita
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Noita » 10 dec 2008 18:46

ik heb alleen maar n helixje zitten
waarvan k enorm veel spijt heb eigenlijk om volgende redenen:
- verkeerde plaats
- verkeerd gestekt (teveel naar de buitenkant toe)
- zit er nu al een jaar in en blijft permanent ontstoken
- ...

k wou eigenlijk nog een vertical labret, en erges een microdermal, maar na deze ervaring ist njet meer

Gast11111

Bericht door Gast11111 » 14 dec 2008 18:26

vanboven in men oor

En als't aan mij lag, kwamen er daar nog 2 bij :D

Feist
New user
New user

Bericht door Feist » 15 dec 2008 18:30

Weet er iemand toevallig een goeie piercingswinkel in leuven zijn?
Heb al wat gezocht, maar vind er geen :)
Wat ben jij een mooie eend
zei het mannetje in bed
wacht maar zei het vrouwtje
you eend seen nothing yet

ano
Regular user
Regular user

Bericht door ano » 15 dec 2008 18:37

niet echt exclusief piercingwinkel, maar in de jenna zetten ze piercings...
verder is er in wilsele op de aarschotsesteenweg (naast leuven dus) een tattoo-shop, miss dat ze daar ook piercings doen...

Appelboomconfiguratie
New user
New user

Bericht door Appelboomconfiguratie » 15 dec 2008 23:38

Feist schreef:Weet er iemand toevallig een goeie piercingswinkel in leuven zijn?
Mundustattoo, schapenstraat nr 4 ben ik heel content van zowel op piercing- als op tatoeagevlak, en van prijs ook heel schappelijk, zeker in vgl met jenna. en ik heb nog nix late piercen bij jenna, maar zou het precies ook niet meteen overwegen :-?

Feist
New user
New user

Bericht door Feist » 16 dec 2008 10:59

Appelboomconfiguratie schreef:
Feist schreef:Weet er iemand toevallig een goeie piercingswinkel in leuven zijn?
Mundustattoo, schapenstraat nr 4 ben ik heel content van zowel op piercing- als op tatoeagevlak, en van prijs ook heel schappelijk, zeker in vgl met jenna. en ik heb nog nix late piercen bij jenna, maar zou het precies ook niet meteen overwegen :-?
Danku voor de tip :)
Wat ben jij een mooie eend
zei het mannetje in bed
wacht maar zei het vrouwtje
you eend seen nothing yet

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 16 dec 2008 11:55

Noita schreef:ik heb alleen maar n helixje zitten
- verkeerde plaats
- ...
Idem, ongeveer. Hij is niet echt slecht gestoken denk ik, maar een beetje schuin, en die blijft ook maar ontsteken :-?
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 16 dec 2008 18:10

GroenWolkje schreef:
Noita schreef:ik heb alleen maar n helixje zitten
- verkeerde plaats
- ...
Idem, ongeveer. Hij is niet echt slecht gestoken denk ik, maar een beetje schuin, en die blijft ook maar ontsteken :-?
wat bij mij een ontsteking die een jaar lang terugkwam heeft opgelost:
2x per dag: eerst met water en een wattenstokje piercing propermaken, korstjes losweken nzo. Daarna met een wattenstokje wat fucidin op brengen (een ontsmettende zalf).
Dit 3 dagen herhalen, dan een week lang enkel met water.

Als het na een week niet beter is, nog is die drie dagen herhalen.
Voor de rest zoveel mogelijk afblijven.

Heeft bij mij goed geholpen, 't is nu amper nog gevoelig, terwijl hij een jaar lang heeft zitten kloten. 't Is helemaal niet meer ontstoken.

Ondertussen heb ik trouwens nog een rook laten zetten ook, de prik deed wel zeer vond ik, maar 'k ben wel blij met het resultaat ^^.

latiere
New user
New user

Bericht door latiere » 23 dec 2008 19:43

ik heb een stretch van 8mm, en weet niet juist wat ik nog wil, maar wil wel 'nog iets' :p
wss een tongpiercing omdat die nog het meest subtiel is. Kwil gelik niet iets dat onmiddelijk zichtbaar is, maar vind het wel supermooi bij andere mensen.

ik vroeg mij trouwens af, klopt het dat stretchers tot 1cm nog dichtgroeien?

xxx

surferke

Bericht door surferke » 23 dec 2008 20:03

Seg voor de mensen met tongpiercings hier. Waarom laten mensen zich nu eigenlijk een tongpiercing steken?

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 23 dec 2008 21:02

surferke schreef:Seg voor de mensen met tongpiercings hier. Waarom laten mensen zich nu eigenlijk een tongpiercing steken?
Ja, dat vraag ik me ook wel eigenlijk af. :')

En, kan dat gaatje dan nog terug toegroeien als je het beu bent?
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Florre

Bericht door Florre » 23 dec 2008 21:35

latiere schreef:ik heb een stretch van 8mm, en weet niet juist wat ik nog wil, maar wil wel 'nog iets' :p
wss een tongpiercing omdat die nog het meest subtiel is. Kwil gelik niet iets dat onmiddelijk zichtbaar is, maar vind het wel supermooi bij andere mensen.

ik vroeg mij trouwens af, klopt het dat stretchers tot 1cm nog dichtgroeien?

xxx
Normaal wel, k ken iemand die een stretch van 8,5mm had, ze heeft die uitgedaan en da is uiteindelijk terug dicht gegroeid.

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 24 dec 2008 11:46

Knuffelslet schreef:
surferke schreef:Seg voor de mensen met tongpiercings hier. Waarom laten mensen zich nu eigenlijk een tongpiercing steken?
Ja, dat vraag ik me ook wel eigenlijk af. :')

En, kan dat gaatje dan nog terug toegroeien als je het beu bent?
Valt te zien na hoe lang je het beu bent...

Ik heb nu al meer dan 3maand m'n lippiercing, Hetty (the piercer) was ff bezig met de nieuwe piercing en hij was al terug dicht aan het groeien.

Een lippiercing duurt zeker een jaar voor het vanbinnen helemaal genezen is en dus niet direct meer dicht groeit vanaf 5min...
Ik gok dat de tongpiercing ook zoiets moet zijn...

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 25 dec 2008 17:31

ah, tongpiercing :love: Ik hou van het stukje metaal in mijn mond! En waarom? Waarom laat je een piercing steken? Omdat het relatief mooi is, en plezierig in bepaalde situaties. :D
Het duurde trouwens niet zo lang om te genezen. Een drie weken rondgelopen met een lang staafje. 4 dagen niet echt deftig kunnen eten, niet kunnen roken (of jawel, wel kunnen roken maar toen kwam er op een nogal pijnlijk wijze geel vocht uit m'n tong) en gedurende die drie weken vaak op het lange staafje gebeten wat ook nogal pijnlijk was. Maar daarna niets van last meer.

Ik ben nu bezig aan een stretch. Net de 2mm er door geramd en nu wachten totdat het geneest. Het zit zo'n beetje op het randje van ontsteken, maar het is al wat gebeterd in vergelijking met vorige week toen ik het net had doorgeduwd.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

nomeis

Bericht door nomeis » 25 dec 2008 22:25

Echo schreef:ah, tongpiercing :love: Ik hou van het stukje metaal in mijn mond! En waarom? Waarom laat je een piercing steken? Omdat het relatief mooi is, en plezierig in bepaalde situaties. :D
Het duurde trouwens niet zo lang om te genezen. Een drie weken rondgelopen met een lang staafje. 4 dagen niet echt deftig kunnen eten, niet kunnen roken (of jawel, wel kunnen roken maar toen kwam er op een nogal pijnlijk wijze geel vocht uit m'n tong) en gedurende die drie weken vaak op het lange staafje gebeten wat ook nogal pijnlijk was. Maar daarna niets van last meer.

Ik ben nu bezig aan een stretch. Net de 2mm er door geramd en nu wachten totdat het geneest. Het zit zo'n beetje op het randje van ontsteken, maar het is al wat gebeterd in vergelijking met vorige week toen ik het net had doorgeduwd.
Een stretch in je tong? :)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 26 dec 2008 00:48

nomeis schreef:
Echo schreef:ah, tongpiercing :love: Ik hou van het stukje metaal in mijn mond! En waarom? Waarom laat je een piercing steken? Omdat het relatief mooi is, en plezierig in bepaalde situaties. :D

Een stretch in je tong? :)
Ja, ik was aan het twijfelen of ik hem zou laten splitsen of stretchen...
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

nomeis

Bericht door nomeis » 26 dec 2008 01:19

Echo schreef:
nu vraag ik me af of dat eigenlijk wel mogelijk is, je tong stretchen.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 26 dec 2008 13:58

nomeis schreef:
Echo schreef:
nu vraag ik me af of dat eigenlijk wel mogelijk is, je tong stretchen.
Ik denk het wel. Alleen lijkt het me nogal pijnlijk, en onhygiënisch. Als je daar dan zo'n gat van 5mm of zo hebt, dan kun je beginnen met voedselvoorraden aan te leggen in je tong.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

Gesloten