Piercings

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
sofietje
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door sofietje » 16 sep 2008 13:01

Surface in de rechter heup (ik links trouwens...)

http://img382.imageshack.us/my.php?image=surfacefl3.jpg
steph schreef:Das nu ons Fie sie 8) Altijd attent op het juiste moment én op de juiste plaats! Dankuwel. Lieve :hugs: voor jou.

Ik blog : http://myvirginstateofmind.blogspot.com

megustantodas
Regular user
Regular user

Bericht door megustantodas » 17 sep 2008 17:40

Amai Sofietje, dat moet toch echt... ongelofelijk veel pijn gedaan hebben ?
Maar 'k vind hem wel HEEL leuk !

sofietje
Experienced user
Experienced user

Bericht door sofietje » 18 sep 2008 01:06

megustantodas schreef:Amai Sofietje, dat moet toch echt... ongelofelijk veel pijn gedaan hebben ?
Dat was stiekem mijn minst pijnlijkste piercing om te laten zetten, achteraf wel pijngezichtjes getrokken toen ie achter mijn riem en de autogordel bleef steken... MAAR ik heb ze nu al 3 maanden en ik voel er helemaal niets meer van :)
steph schreef:Das nu ons Fie sie 8) Altijd attent op het juiste moment én op de juiste plaats! Dankuwel. Lieve :hugs: voor jou.

Ik blog : http://myvirginstateofmind.blogspot.com

artemis

Bericht door artemis » 18 sep 2008 12:44

Ik heb ooit een lippiercing gehad, maar vond dat een hele lastige piercing om iemand mee te zoenen enzo.
Heb die piercing er dan eens uit gehaald en na 5 min was dat gat al volledig dicht.
Bij de gaatjes in mijn oren is dit trouwens ook zo. Steek ik er langer dan 2 dagen geen oorbellen in, is dat gat volledig dicht.
Nu zit ik erover na te denken om een neuspiercing te nemen, maar heb een beetje schrik van de pijn.

megalomania
New user
New user

Bericht door megalomania » 26 sep 2008 21:24

goed nieuws dan: het tweede gat dat ze piercen bij een industrial doet nog veel meer zeer dan het eerste :D
succes!

megustantodas
Regular user
Regular user

Bericht door megustantodas » 29 sep 2008 23:46

sofietje schreef:
megustantodas schreef:Amai Sofietje, dat moet toch echt... ongelofelijk veel pijn gedaan hebben ?
Dat was stiekem mijn minst pijnlijkste piercing om te laten zetten, achteraf wel pijngezichtjes getrokken toen ie achter mijn riem en de autogordel bleef steken... MAAR ik heb ze nu al 3 maanden en ik voel er helemaal niets meer van :)
Wil je daarmee zeggen dat hij niet pijnlijk was? of dat de ander ZOT veel pijn deden :p?
Daar gaan mijn plannen precies ^^

nomeis

Bericht door nomeis » 10 nov 2008 21:58

Ik heb nu in mijn linkeroor een klein zwart bolletje, maar dat zit redelijk hoog (bijna in mijn kraakbeen). Ik ben het vrij beu dus wil ik iets anders, aan stretchen begin ik niet en voor de rest vind je voor jongens maar bitter weinig 'oorringen' die op iets trekken. Diamanten zijn uit den boze, gouden ringen en houten namaakstretches ook.

Heeft er iemand tips?
Ik dacht eigenlijk aan een tweede gat, onder mijn eerste (om het eens omgekeerd te doen). Maar ik weet niet of dat mooi zou zijn.

Who cares eigenlijk. Nuja ik :)

Mysterious Girl
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mysterious Girl » 11 nov 2008 02:00

_Autumn_ schreef:
bij m'n volgende piercing (industrial) ga ik me véél pijn inbeelden, want blijkbaar helpt dat..
Z. heeft dat gehad :) En 'k geloof dat zelfs zíj pijn had ^^

Ik heb links een stretch van 6mm en een oorring onder het kraakbeen. Rechts heb ik een 2de gaatje en oorring ing het kraakbeen. Ik ben van plan om er nog te laten steken, maar ik weet nog niet goed wat voor één.

(Ideeën zijn gerust welkom :wink: )
A friend would lend you an umbrella in the rain,
but a true friend would take yours
and scream "RUN, BITCH, RUN!"

Enfant Terrible
Regular user
Regular user

Bericht door Enfant Terrible » 12 nov 2008 13:14

Mysterious Girl schreef:
_Autumn_ schreef:
bij m'n volgende piercing (industrial) ga ik me véél pijn inbeelden, want blijkbaar helpt dat..

Ik heb links een stretch van 6mm en een oorring onder het kraakbeen. Rechts heb ik een 2de gaatje en oorring ing het kraakbeen. Ik ben van plan om er nog te laten steken, maar ik weet nog niet goed wat voor één.

Kheb zelf ook ooit stretchings gehad van een 6-tal mm en het deed verdomd veel zeer. Mijn lippiercing daarentegen was een prikje en dan gedaan. Maar zo'n stretch is om de paar weken opnieuw afzien wanneer je er een dikker staafje doorsteekt. Ik snap echt niet hoe mensen het volhouden het gat te rekken tot enkele centimeters doorsnede of het geld ervoor over hebben. (elke week nieuwe oorringen kost toch vrij veel geld, tenzij je zo'n (lelijke) krulvormige dingen erin propt)

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe ver wil je ze nog rekken? Persoonlijk zou ik het laten op 6 mm dan is het nog mooi en niet te opvallend. Maar ieder zijn/haar ding natuurlijk :wink:

Als tip zou ik zeggen: overdrijf niet met piercings e.d. Vaak raak je zelf 'gewend' aan lichaamsversieringen waardoor je er steeds meer wil en het subtiele 'verrassingseffect' ervan verloren gaat. Maar het is jouw keuze en als je iets echt wil moet je ervoor gaan.

Mysterious Girl
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mysterious Girl » 13 nov 2008 00:31

Enfant Terrible schreef:
Mysterious Girl schreef:
_Autumn_ schreef:

Kheb zelf ook ooit stretchings gehad van een 6-tal mm en het deed verdomd veel zeer. Mijn lippiercing daarentegen was een prikje en dan gedaan. Maar zo'n stretch is om de paar weken opnieuw afzien wanneer je er een dikker staafje doorsteekt. Ik snap echt niet hoe mensen het volhouden het gat te rekken tot enkele centimeters doorsnede of het geld ervoor over hebben. (elke week nieuwe oorringen kost toch vrij veel geld, tenzij je zo'n (lelijke) krulvormige dingen erin propt)

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe ver wil je ze nog rekken? Persoonlijk zou ik het laten op 6 mm dan is het nog mooi en niet te opvallend. Maar ieder zijn/haar ding natuurlijk :wink:

Als tip zou ik zeggen: overdrijf niet met piercings e.d. Vaak raak je zelf 'gewend' aan lichaamsversieringen waardoor je er steeds meer wil en het subtiele 'verrassingseffect' ervan verloren gaat. Maar het is jouw keuze en als je iets echt wil moet je ervoor gaan.
Ik heb bijna geen pijn gehad bij het stretchen en die 'lelijke krulvormige dingen' zijn de beste manier om te stretchen omdat het dan gelijdelijk gaat. Elke dag probeer je het wat verder te steken en voor je het weet ben je weer 2 mm verder. Op die manier heb je bijna geen pijn.
Ik had me voorgenomen om te stoppen bij 6 mm (dat heb ik ook gedaan). Want mijn oren zijn nogal klein en ik kan niet veel verder rekken, 't zou lelijk worden. Het valt eigenlijk niet echt op dat ik een stretch heb, al kan je d'r wel doorkijken hoor :wink:
Ik wil heel graag een labret, maar 'k ben toch wel wat bang voor de pijn (ookal zegt men dat het meevalt) en mijn vriendin zou het lelijk vinden zegt ze.. En mijn ouders waarschijnlijk ook :wink:

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Re: Piercings

Bericht door GroenWolkje » 13 nov 2008 17:24

^ een wàt? :wtf:
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

Mysterious Girl
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mysterious Girl » 15 nov 2008 14:36

GroenWolkje schreef:^ een wàt? :wtf:
?

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Re:

Bericht door GroenWolkje » 15 nov 2008 15:58

^
Mysterious Girl schreef: Ik wil heel graag een labret
Nog nooit van gehoord..
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

Maaikt
Regular user
Regular user

Bericht door Maaikt » 15 nov 2008 21:46

Vorig jaar had ik ongeveer een half jaar lang een neuspiercing. Ik vond hem echt mega mooi, maar hij begon te ontsteken en hij moest eruit.. :'(
Hij was voor ik het wist al toegegroeid en heb hem nooit laten herschieten. Ik zou hem wel willen laten herschieten, maar ik maak heel snel littekens dus twijfel ik wel...

Ennas
Regular user
Regular user

Re: Re:

Bericht door Ennas » 16 nov 2008 16:00

GroenWolkje schreef:^
Mysterious Girl schreef: Ik wil heel graag een labret
Nog nooit van gehoord..
Labret is een piercing in de onderlip.
Ik heb de mijne iets meer dan een maand laten zetten, hoera!
Geen spijt van, jammer dat ze erover zagen op stage :roll: .
Only she knows when to rise and shine.

Saartjeuh
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Saartjeuh » 21 nov 2008 15:45

Ik heb men stretches zelf gedaan, en nee ni met dat lelijk krul-ding, maar met die staafjes dat je kunt kopen om het te stretchen, dat kost ongeveer 7euro per staaf.

Als je het zelf zet doet het wel een beetje meer pijn omdat het langer duurt om dat erdoor te krijgen, (als je dat laat steken is dat "poef-en-gedaan")maar dan doe je het ook wel minder vlug uit.. denk ik, bij mij was het toch zo, nu zit ik aan 6mm, maar ik twijfel toch om tot 8mm en dan te stoppen..

Appelboomconfiguratie
New user
New user

Bericht door Appelboomconfiguratie » 24 nov 2008 21:20

Ik heb een tragus en dat heeft absoluut geen pijn gedaan..behalve toen mn pull bleef haken dan :lol:

Dan heb ik zelf proberen te stretchen maar veeeel pijn en een ontsteking later was het plan alweer afgeblazen..en daar heb ik achteraf gezien toch geen spijt van..

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 27 nov 2008 18:20

Ik heb 2 piercings.
Ene in de navel en dan nog ene in de lip rechts onderaan.
Beiden deden geen pijn. (:

K'heb ook nog zo één rechtsboven in mijn oor, maar kweet niet of je dat wel een 'piercing' kan noemen.

Een 3e piercing mag er nog wel bijkomen, maar dat is nog niet voor nu.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Mysterious Girl
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mysterious Girl » 27 nov 2008 19:51

Woe, ik weet welke piercing ik nog wil, buiten een labret zou ik graag een surface hebben aan mijn oor. Ik heb het proberen aanduiden op een afbeelding:
Spoiler! :
Afbeelding

Appelboomconfiguratie
New user
New user

Bericht door Appelboomconfiguratie » 27 nov 2008 20:13

Mysterious Girl schreef:Woe, ik weet welke piercing ik nog wil, buiten een labret zou ik graag een surface hebben aan mijn oor. Ik heb het proberen aanduiden op een afbeelding:
Spoiler! :
Afbeelding
Dat ziet er op papier wel sexy uit :love: het is dan ook gewoon een mooi oor op zich.

Gesloten