Piercings

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Silke PinkH
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Silke PinkH » 28 jul 2008 15:33

Heb net in elk oor stretch laten zetten, vordert wel, maar een klein beetje ontstoken, en ik heb een bovenaan in mijn oor, maar zoals sommigen al hebben gezegd, dat is amper een piercing te noemen
Some of you are thinking: Eppic love can't happen to me... But when true love enters your life, eppic happens.

Ennas
Regular user
Regular user

Bericht door Ennas » 28 jul 2008 16:23

Heb net een grotere stretch gekregen (8mm), vond het leuk om het door m'n kleiner (oor)gat te duwen, gaf wel eek kick! Voor de rest ben ik er serieus over aan het denken om een piercing te laten steken in da driehoeking flapje aan je oor (geen idee hoe je dat noemt :D ) en mss een tattoo tussen borst en sleutelbeen, zou echt nice zijn..

megalomania
New user
New user

Bericht door megalomania » 30 jul 2008 19:02

opgelet met dat stretchen, ik heb al vaak gezien dat mensen er veel te snel mee gaan, en uiteindelijk heeft het gat in hun oor dan fameus veel weg van een aars. Als het onstoken is wil dat zeggen dat er een scheurtje in zit, en je zou het echt tijd moeten geven om het te laten genezen (niet dat het mijn zaken zijn natuurlijk).
@ Ennas: ik geloof dat je de tragus bedoelt? Persoonlijk heb ik nooit een piercing gehad die zo rap genezen was als mijn traguspiercing :)

Ennas
Regular user
Regular user

Bericht door Ennas » 30 jul 2008 20:03

megalomania schreef:@ Ennas: ik geloof dat je de tragus bedoelt? Persoonlijk heb ik nooit een piercing gehad die zo rap genezen was als mijn traguspiercing :)
Jip, ik bedoelde dat! Heb ook al vriendinnen gehad waarbij dat serieus is gaan ontsteken, dusja, kdenk dat het bij iedereen wat anders is. Maar ik heb nog nooit echt last gehad van ontstekingen bij m'n oorbellen, ook nooit bij m'n stretch, dus wie weet zittek nu ook wel safe :D

megalomania
New user
New user

Bericht door megalomania » 30 jul 2008 20:08

Een stretch mag dan ook nooit ontsteken, het is de bedoeling dat er zelfs helemaal geen wonde komt bij stretchen :)
daarmee ook dat ze het 'stretch' genoemd hebben, anders zou het eerder 'scheur-je-oorbelgat-open-totdat-het-bloed' noemen.

maar idd, zelfs als je piercings goed verzorgt kan het nog mis gaan.
succes alleszins

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 20 aug 2008 19:17

'k Denk al een eindje aan een ringetje door lip, nu komt een vriend van me op de proppen met het voorstel dat hij me er eentje cadeau geeft...

Ik zoek dus de beste zaak voor zo'n piercing in GENT...

dutske*
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door dutske* » 20 aug 2008 19:22

Navelpiercing en tongpiercing :wink:
Freedom comes when you learn to let go.

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 21 aug 2008 11:22

Sweet Sugah'Lips schreef:'k Denk al een eindje aan een ringetje door lip, nu komt een vriend van me op de proppen met het voorstel dat hij me er eentje cadeau geeft...

Ik zoek dus de beste zaak voor zo'n piercing in GENT...
Ik heb veel goeie dingen gehoord over Bodydesign. Da's aan de nederkouter, als je van aan het station komt aan de linkerkant ergens halverwege (of tik het in op google, dan komt de site wel tevoorschijn :) ). Ik ben van plan van mijn volgende piercing (als het er ooit van komt, een tongpiercing) daar te laten zetten.

En een piercing wil echt niet genezen bij mij he. Aan die boven in mijn oor staat al meer dan een half jaar vanvoor en vanachter een bult, en ze blijft etteren. 'k Ben aan het twijfelen van ze eruit te halen. En als een oorbelgaatje bij mij ontsteekt komt er vanbinnen een hele bult hard weefsel, zal wel littekenweefsel zijn of zoiets, dat nooit meer weggaat :( . Nu wil ik mijn tweede gaatje stretchen, maar ik heb schrik dat als het gaat irriteren, dat er ook zo'n bult op komt.

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 21 aug 2008 11:43

Als je echt zo'n last hebt met ontstekingen en al, dan zou ik toch maar opletten met stretchen...

Denk ook eens na over je tongpiercing, is het wel veilig als je oren zo vlug ontsteken?

En dank je wel voor het adres, ga eens surfen naar die site...

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 21 aug 2008 12:18

Het probleem is niet dat het rap ontsteekt, dat die boven in mijn oor geïrriteerd geraakt is, was wel mijn eigen fout, het probleem is dat, eens het ontsteekt, het heel moeilijk terug geneest.
Het is al lang geleden dat mijn gewone gaatjes nog ontstoken zijn geweest, maar die bultjes die ervan gekomen zijn, zijn nooit weggegaan. Je ziet ze gelukkig niet aan de voorkant, maar naar het schijnt wel redelijk hard aan de achterkant, en vooral aan de ene kant voel je echt een hele bobbel als je mijn oor vastpakt.

Als ik begin te stretchen ben ik zowieso van plan van het traag en voorzichtig te doen, zolang het niet teveel irriteert denk ik wel dat mijn oortje daar tegen moet kunnen. En als ik die tongpiercing laat zetten ga ik wel eerst eens navragen over de risico's van ontsteking enzo, ik wil liever niks voorhebben met mijn tong :) .

megalomania
New user
New user

Bericht door megalomania » 21 aug 2008 13:23

flodder ** schreef: En een piercing wil echt niet genezen bij mij he. Aan die boven in mijn oor staat al meer dan een half jaar vanvoor en vanachter een bult, en ze blijft etteren.
Heb ik ook gehad met m'n industrial, de ellende van kraakbeenpiercings. Vooral als je ze laat schieten ipv piercen krijg je kans op ontstekingen.
probeer eens een zeezoutoplossing, zoek ontsmettingsmiddel speciaal voor piercings, of ga gewoon terug naar de piercer en vraag wat die ervan vindt.
Volgens mij is eruit halen niet zo verstandig als er nog een hele bult op staat, daar komen lelijke littekens van denk ik.

flodder **
Regular user
Regular user

Bericht door flodder ** » 21 aug 2008 13:40

Ze is gepierced en niet geschoten :) .

En ik denk niet dat die bult van de ontsteking is, eerder gewoon littekenweefsel. Zeezoutoplossing heb ik al geprobeerd, maar deed niet veel bij mij. Nu houd ik het gewoon schoon met water, en blijf er voor de rest zoveel mogelijk af. Ik ben wel van plan om, als ik nog eens in Gent ben terug te gaan naar de piercer, zien wat die ervan zegt. Om het eruit te halen moet ik dat toch sowieso, ik krijg dat ringetje zelf niet open.

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 21 aug 2008 16:02

Sweet Sugah'Lips schreef:Ik zoek dus de beste zaak voor zo'n piercing in GENT...
Absoluut DEN TUMI . In de straat rechtover de Vooruit. Echt de beste zaak voor piercings en tattoo's. Altijd heel erg vriendelijk enzo, en altijd goed gedaan. :)
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

FromYesterday
New user
New user

Bericht door FromYesterday » 21 aug 2008 23:22

Ik heb in mijn beide oren een stretch van 6 mm. Nu steekt er een metalen tunnel door. :lol: Ik heb het zelf gestretcht (vrij amateuristisch, gewoon afgebroken dingen van speelgoed, oorstokjes, lekstokjes, rietjes enzo.) XD
Elk oor is 1 keer ontstoken geweest de 1ste keer dat ik in mijn normale oorbelgaatje wat groters stak. 't Is precies of het na de 1ste keer er beter tegen kan. Maar groter als 6 mm ga ik niet, ik laat het zo want tis nu perfect genezen allemaal.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 22 aug 2008 18:08

GroenWolkje schreef:
Sweet Sugah'Lips schreef:Ik zoek dus de beste zaak voor zo'n piercing in GENT...
Absoluut DEN TUMI . In de straat rechtover de Vooruit. Echt de beste zaak voor piercings en tattoo's. Altijd heel erg vriendelijk enzo, en altijd goed gedaan. :)
²! Ik ben er heel erg tevreden over geweest!

Ik ben aan het zoeken naar een stretcher maar ik wil er niet te veel voor betalen :P
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

paikea
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door paikea » 22 aug 2008 23:28

Vroeger had ik een wenkbrauwpiercing, haha shame (&margi&zoo lesbo!)!
Ik ben blij dat ik hem weggedaan heb

geronimoooo
New user
New user

Bericht door geronimoooo » 07 sep 2008 10:50

ik wil al enkele jaartjes een madonna piercing,
maar durf niet echt

megalomania
New user
New user

Bericht door megalomania » 07 sep 2008 18:00

geronimoooo schreef:maar durf niet echt
gaat dat nog steeds om de angst voor de reacties van anderen? Want als je dat écht al jaren wilt, doe dat dan toch gewoon?
wat kan het jou nu een bal schelen wat anderen ervan denken?

JamieLora
New user
New user

Re: ...

Bericht door JamieLora » 07 sep 2008 20:16

Lady Ignasia schreef: Ik zou er graag nog eentje willen in mijn hals, zo waar da putteke zo is onder u adamsappel (geen idee hoe da daar heet :D )
En eentje tussen mijn borsten, zo vanbove waar de 'plooi' begint.
x
Gij wilt een 'dermal anchor' (dat 'putteke') en een surface (die 'plooi' tussen u borsten) ;]

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 15 sep 2008 18:01

Eindelijk m'n lippiercing! Neuspiercing heb ik al van 17de...
Spoiler! :
Afbeelding

Gesloten