Piercings

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Piercings

Bericht door Echo » 21 feb 2008 12:02

Omdat ik naast het tattoo-topic een piercing-topic miste, open ik er maar eentje. In het archief staat er wel eentje.

Heb jij een piercing? Waar? Waar zou je er eentje willen? Of is het helemaal niets voor jou? Welke piercingsshops zijn aan te raden? Welke helemaal af te raden? etc...

Om te beginnen...

Ik heb nu al een groot jaar een tongpiercing. Heerlijk subtiel (de meeste mensen merken het echt pas na een maand of zo) en ik zou niet meer zonder dat stukje metaal in mijn mond kunnen. Het deed ook totaal geen pijn om te laten steken, enkel wat last gehad van die opgezwollen tong en het lange staafje. Maar bij het korte staafje, alleen maar plezier mee gehad.

Foto

Ik zou ook heel graag een vertical tragus willen. Ofwel de tragus zelf, al lijkt me dat wel enorm pijnlijk. Ofwel er vlak naast met een surface dan. In den Tumi, in de Bagattenstraat in Gent, had ik gevraagd naar een surface zo'n kleine cm van m'n oor (dus verder dan een vertical tragus) maar daarvoor had ik niet vel en er zou 50% kans zijn dat hij zou uitgroeien. Heel erg jammer vond ik dat. Maar vlak naast m'n targus lijkt me wel wat.
Wat denken jullie?
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 21 feb 2008 12:51

gij hippie

ik heb enkel eentje bovenkant oor wat niet echt een piercing te noemen is
***MINGE!***

Coming from the camp I was walking along the dyke smoking a fag thinking how queer it is to feel so gay on such a rainy day!

Lady Ignasia
Regular user
Regular user

...

Bericht door Lady Ignasia » 21 feb 2008 13:58

Ik heb er momenteel 4 vroeger 5 maar die in mijn neus viel er altijd uit als ik moest niezen dus :D

- Tong
- Kin
- Wenkbrouw
- Tepel

Ik heb enkel bij mijn tepel-piercing verschrikkelijk veel pijn gehad, de andere helemaal nix eigenlijk, ik heb altijd gevonden dat 1e mijn gaatjes laten schieten in mijn oren pijnlijker was.

Ik zou er graag nog eentje willen in mijn hals, zo waar da putteke zo is onder u adamsappel (geen idee hoe da daar heet :D )
En eentje tussen mijn borsten, zo vanbove waar de 'plooi' begint.

x
nevermind my mistakes... I'm just dyslexic!

Dance like no-one is watching!
Where can you run to escape from yourself?

ezel
Experienced user
Experienced user

Re: Piercings

Bericht door ezel » 21 feb 2008 14:00

Echo schreef: Ik heb nu al een groot jaar een tongpiercing. Heerlijk subtiel (de meeste mensen merken het echt pas na een maand of zo)
Wel grappig dat je merken hebt gebruikt en niet zien, nu weet ik wat je doet met mensen die je al een maand kent. :mrgreen:
Nog drie weken wachten en je kent me een maand :greenthing:

Ik heb geen piercing. Ik ben ook niet van plan om er een te laten zetten.
punt!

ZF
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door ZF » 21 feb 2008 16:33

Ik heb een navelpiercing. Een tijd twijfelde ik om er één te laten zetten ergens aan/in mijn mond: tong, onder de lip, of zoiets,...maar ik vreesde dat ik het snel zou beu gezien zijn. Mijn navelpiercing ben ik 'beu', maar daar hoef ik gelukkig niet voortdurend op te kijken als ik in de spiegel kijk. Ook twee keer één gehad in mijn neus, maar twee keer verloren, dus dat laat ik nu maar zo.
KNUFFELS

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 21 feb 2008 18:21

Er bestaat wel degelijk een topic over piercings
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

Stein
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Stein » 21 feb 2008 18:40

Sid schreef:Er bestaat wel degelijk een topic over piercings
Ik dacht het ook, maar ik kan alleen maar archiefdingen vinden :)

Ik wil geen piercings en andere dingen. Dat lijkt me niets voor mij... Bij andere mensen past dat soms wel.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: ...

Bericht door Echo » 21 feb 2008 19:01

Lady Ignasia schreef:Ik zou er graag nog eentje willen in mijn hals, zo waar da putteke zo is onder u adamsappel (geen idee hoe da daar heet :D )
En eentje tussen mijn borsten, zo vanbove waar de 'plooi' begint.

x
Ik heb ook nog even gedacht om een bolletje (hoe heten ze dat nu weer?) te laten steken in dat putje, maar iedereen waartegen ik het vertelde, raadde het me af...

Dat tussen uw borsten, wordt bij ons al lachend 'tussentetpiercing' genoemd. In korte tijd kende ik plots drie mensen met zoiets. Grappig!

@ezel: :roflmao:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

funkfish
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door funkfish » 21 feb 2008 22:05

Echo schreef:Ik heb ook nog even gedacht om een bolletje (hoe heten ze dat nu weer?) te laten steken in dat putje, maar iedereen waartegen ik het vertelde, raadde het me af...
Enig idee waarom?

Ik heb een tragus in mijn linkeroor, 2 ringetjes in mijn rechteroor.
Nieuwe piercings komen er vermoedelijk niet meer bij.

Een aanrader: de Zimba-shop in Roeselare.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 21 feb 2008 23:16

funkfish schreef:
Echo schreef:Ik heb ook nog even gedacht om een bolletje (hoe heten ze dat nu weer?) te laten steken in dat putje, maar iedereen waartegen ik het vertelde, raadde het me af...
Enig idee waarom?
Het zou niet mooi zijn, te zichtbaar, te erogene zone (en daar moet ik ze wel in gelijk geven, liever geen metalen in mijn erogene zones eigenlijk...)
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

lady_vampirella
Regular user
Regular user

Bericht door lady_vampirella » 22 feb 2008 08:59

Ik heb 1 ringetje in mijn rechteroor, bovenaan door het kraakbeen. Verder hoef ik niets.

Ik zie wel graag zo een bolletje onder de onderlip, maar dat kan ik niet nemen aangezien het trompet spelen niet echt meer zou gaan. Dus alle piercings regio mond zijn buiten de kwestie :P

Grtz.
“Look down at me and you see a fool;
look up at me and you see a god;
look straight at me and you see yourself” Charles Manson

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 22 feb 2008 10:50

Neuspiercing en navelpiercing...

Een klein ringetje helemaal aan het uiterste van je lip zie ik ook nog graag, maar ben nog aan het twijfelen... Dan nog moet ik wachten tot ik het huis uit ben of mijn ma krijgt een hartaanval.

Ze vond het al veel dat ik ééntje in het kraakbeen van linkeroor had + een tweede vanonder. Ondertussen heb ik al lang geen meer gestoken in het bovenste, dus 'k weet zelfs niet of er nog een gaatje is...

EDIT: Ik heb het net geprobeerd aan kraakbeen, zat klein vliesje dat ik net doorprikt heb... Dus heb ik terug plaats voor een oorringetje daar :D

Kahbe
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Kahbe » 22 feb 2008 14:21

ik HAD een lippiercing. Mijn trots voor 5 jaar, maar vorige week besloot ik dat ik er genoeg van had en een andere piercing wou. Zodus, nu is mij gaatje al een het dichtgroeien en dit weekend wacht er mij in Amsterdam een nieuwe piercing. Wat en waar is nog niet beslist 8) .

CrossBonesStyle
New user
New user
Contacteer:

Bericht door CrossBonesStyle » 23 feb 2008 16:55

ik heb er 8..
maar momenteel maar 4 in :)
ik heb een Industrial, een neuspiercing, een tongpiercing , een tongueweb , een labret , een schuine lippiercing , een navel & een madonna.
ik heb momenteel de industrial , de tongpiercing , de tongueweb & de madonna nog in, de rest was ik ff beu , maar ik hou ze open door ze elkedag weer eens open te duwen :P
Afbeelding

Apollo
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Apollo » 23 feb 2008 17:07

Ik heb zelf geen piercings en ik vind dat eigenlijk ook compleet niet mooi bij andere mensen, of toch meestal niet. Zoiets is in mijn ogen eigenlijk lichtjes uzelf verminken. En daar kan ik niet goed bij dat je zoiets vrijwillig laat doen. Maar ik zal er geen mensen op veroordelen. Als mensen dat perse willen dragen, mogen ze dat van mij. Bij mijzelf zal ik het enkel nooit doen.
Adventure lies ahead. You only need to take the first step.

Rune.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Rune. » 23 feb 2008 21:32

CrossBonesStyle schreef:ik heb er 8..
ik heb een Industrial, een neuspiercing, een tongpiercing , een tongueweb , een labret , een schuine lippiercing , een navel & een madonna.
ik heb momenteel de industrial , de tongpiercing , de tongueweb & de madonna nog in, de rest was ik ff beu , maar ik hou ze open door ze elkedag weer eens open te duwen :P
Wat is een tongueweb?

Ik heb er zelf geen... bij anderen kan ik het (soms, vaak niet) wel mooi vinden, maar voor mezelf hoeft het precies niet. Hoewel ik een neuspiercing (maar dan een heel subtiele) of tragus wel heel mooi kan vinden, dus dat zou ik nog overwegen...
You made me a shadowboxer, baby.
I wanna be ready for what you do.

gj
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gj » 23 feb 2008 21:52

Ik ZIE liever piercings als tattoo's. Ik vind zo een piercing vanachter in de nek mooi, weet de correcte benaming niet, maar, I like it.
JE VEUX QU'ON BAISE SUR MA TOMBE.

Genner
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Genner » 23 feb 2008 21:55

Ik heb geen piercings en ga er ook niet direct één nemen. Ik vind het nogal geldverspilling, zeker als het een navelpiercing oid is. Niemand ziet dat toch en waarvoor is het eigenlijk nodig?
Toch zou ik eerder voor een piercing dan voor een tattoo kiezen. Waarom? Simpel: een piercing is véél makkelijker weg te halen. Als ik er al één zou nemen, dan zou het een wenkbrauwpiercing zijn.
Maar daar lijkt het niet op. Ik ben geen fervente verkenner van de pijngrenzen en als ik geen pijn moet lijden doe ik het ook niet. Het lijkt me niet dat zo'n pinnetje door je vel veel deugd doet, dus pas ik ervoor ^^

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 24 feb 2008 11:59

ik heb er zelf geen en ook geen behoefte aan.. ik heb niet eens oorbellen :P

bij anderen is het zéér zelden dat ik de piercing mooi, geslaagd en passend vind.. navelpiercings vind ik sowieso lelijk.. en hoe vaak zie je geen mensen met de totaal verkeerde piercing? of mensen die heel de tijd met hun piercing zitten spelen.. irritant om te zien!

Mademoiselle Babette
New user
New user

Bericht door Mademoiselle Babette » 25 feb 2008 20:54

CrossBonesStyle schreef:ik heb er 8..
Moogt gij op het vliegtuig met al dat ijzer?...neenee, kzou dat precies wel is willen zien, lijkt mij er goed uitzien.

Gesloten