Iemand nog genante dingen mee gemaakt?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Schaapseltje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Iemand nog genante dingen mee gemaakt?

Bericht door Schaapseltje » 17 feb 2008 21:31

het onderwerp zegt het al he! :D ik weet niet of het al eens gedaan is dus sorry als ik in de herhaling val, maar het leek me leuk te horen of jullie ookal genante dingen hebben meegemaakt mede dankzij jullie geaardheid :P ik zal maar beginnen,
Mijn broertje stormde laatst mijn kamer binnen net toen mijn vriendin en ik net aan het zoenen waren (gelukkig niks meer ander had mijn broertje echt wel trauma gehad :P ) maar ja, ik had mijn broertje nog niks verteld over dat ik een vriendin had en ik was eigelijk wel blij want dankzij dit hoefde ik dat ook niet meer! Mijn broertje was trouwens ook heel beschaamd, misschien wel beschaamder dan ik, hij mompelde "what the..??" en is toen met een rood hoofd de kamer uitgelopen :P
De andere genante keer was toen ik lingerie ging kopen voor mijn vriendin. De verkoopster dacht dat het voor mij was en zei dat ik al de goede maat had, toen ik zei dat het voor mijn lief was keek ze nog raarder en fluisterde ze me toe dat ik op de afleveringen vrouwenlingerie was. Omg! :D
kben nieuwsgierig naar jullie verhalen!

edit door J-La: aangezien genante verhalen niet altijd met geaardheid te maken hebben, en het anders te beperkt wordt, stel ik voor het topic open te trekken naar genante dingen in het algemeen

post dus gerust al jullie genante momenten, of deze nu iets te maken hebben met je geaardheid of niet

ZF
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door ZF » 18 feb 2008 11:32

Mijn excuses, ik antwoord deels :offtopic: . Ja, ik heb nog iets genants meegemaakt, doch het heeft NIETS te maken met mijn geaardheid. Ik heb zaterdag eindelijk nog eens een stapje in het uitgaansleven gezet. Dat was al geleden van half december (terwijl ik eigenlijk nogal een feestbeest ben, ik had het een tijd zeer druk, en nu zit ik al vier weken met een gescheurde gewrichtsband). Goed, eerst ben ik gaan eten, daar liep het eigenlijk al fout. Bij het aperitief was ik al behoorlijk dronken (weinig gegeten overdag, en het was dus ook al een hele tijd geleden). Uiteindelijk kon ik niet stoppen met alcohol consumeren (ik dacht even dat ik mijn 'problemen' kon verdrinken). Ik ben mijn ex tegengekomen op café, en hij leek zich goed te amuseren met een meisje dat ik nog nooit gezien had (gewoon babbelen en lachen). Plots werd ik overmand door tranen... Ik heb zeker een half uur staan huilen. Nadien zijn we verder gegaan naar een dancing (een discotheek kan je het niet noemen). Daar heb ik één water gedronken, maar toen was het al te laat. Men heeft me, langs de nooduitgang, naar buiten begeleid. Thuisgekomen heb ik nog net mijn schoenen kunnen uitdoen, en ben ik (met alle lichten aan) in de zetel in slaap gevallen. Shame, shame, shame, over de hele avond!
KNUFFELS

Schaapseltje
New user
New user

Bericht door Schaapseltje » 18 feb 2008 17:02

hay ZF, je verhaal is best hoe zal ik het zeggen... zielig? :-? maar ja je antwoord tenminste he :P oftewel is iedereen zo super verlegen, of ze maken gewoon niks genant mee.. Maar ik vind dat je het recht hebt om een flink te huilen want een gescheurde gewrichtsband is gewoon echt heel kut.. hoe kwam je er aan? sterkte:)
en omg wel al 112 keer gelezen maar nog geen antwoord! kom aan belgjes!
I don't mind straight people as long as they act gay in public.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 18 feb 2008 20:13

Goh, genoeg genante momenten, maar nauwelijks holebigerelateerd.

Misschien dat deze nog net telt: Melodietje. Ik die overenthousiast 'Hey! Ik ken een dansje hierop', begin (opnieuw overenthousiast) te dansen, maar met te veel alcohol in m'n bloed en val. Kan niet meer op de voet steunen en ze hebben me naar mijn kot moeten dragen (ondanks mijn trots weigeren, maar kon echt niet meer lopen). En het holebi-gedeelte: het was op een holebifuifje, genant-gedeelte: ik heb dat verhaal nog een half jaar mogen aanhoren...

Voor de rest genoeg genante momenten bij Acantha, vooral dan bierspelletjes waar je net te veel details vertelt of zo... Maar dat ga ik niet op het forum smeren :P
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

ZF
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door ZF » 19 feb 2008 13:42

@ Schaapseltje: idd, een zielig verhaal, er bestaat geen ander woord voor. Vandaar, shame, shame, shame. Mijn ergste dronken ervaring (hoewel ik dat elke keer denk), deze wil ik zo snel mogelijk vergeten! Ach, ik kan er maar lessen uit (proberen te) trekken hé :-)
KNUFFELS

joanofarc
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door joanofarc » 19 feb 2008 14:37

Mijn stiefbroer en ik hadden vroeger altijd de gewoonte om elkaar te "clumpen' (ne aanloop nemen, op elkaars rug springen en de eerste vijf minuten ni meer loslaten) wanneer we elkaar zagen.

Het was net tijdens de periode van de solden en ik was met een paar mensen gaan shoppen (in Leuven), zie ik daar plots tussen de mensenmassa mijn stiefbroer lopen... dus ik neem (vol overtuiging) een aanloop richting mijn stiefbroer, ik spring, kom op zijn rug terecht en hoor hem roepen... "WTF, wa gebeurt er?!"...
Op zich is het al genant genoeg dat ik het in mijn hoofd haalde om dat te doen in een overvolle winkelstraat maar... het ergste moet nog komen...

bleek dat het mijn stiefbroer niet was maar gewoon iemand die er heeeeeeeeeeel hard op leek... :oops:

Heb wel thuis vol trots kunnen zeggen dat ik voor de verandering een keer een man besprongen heb :lol:
you can't stop the waves but you can learn how to surf

Schaapseltje
New user
New user

Bericht door Schaapseltje » 19 feb 2008 16:29

Lief en ik lagen te vrijen (ik lag tussen haar benen...),
omg! ik had dat 2 weken geleden BIJNA meegemaakt! het scheelde 2 minuten! er werd op de deur van mijn kamer gedrukt en ik had net nog de tijd om mijn broek dicht te knopen :D wat is er toch met al die broers die totaal niet je privacy respecteren! :P als ik jou was zou ik nooit meer een normaal gesprek met die broer van je lief kunnen hebben :P

Apollo
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Apollo » 19 feb 2008 17:52

Ik heb dit eventjes verplaatst naar het praatcafé omdat ik vind dat het hier beter tot zijn recht komt. Hier kunnen jullie dus al jullie gênantste momenten kwijt die je al hebt meegemaakt als holebi.

Om zelf te antwoorden op de vraag: Ik heb bij mijn weten nog niet echt iets gênant meegemaakt als holebi. Gewoon als mijzelf maak ik geregeld wel iets gênant mee maar daar gaat het hier niet over. Echt iets holebi-gericht gênant heb ik nog niet meegemaakt. Of ik kan het mij toch niet herinneren.
Adventure lies ahead. You only need to take the first step.

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 19 feb 2008 20:24

ik ben vandaag op de trap gevallen, helaas was het niet thuis maar dus wel degelijk op het werk :roll: Sjans dat het in een draai was en niet op de trap zelf.. Waarom is dat daar ook zo glad :(

miss peggy
New user
New user

Bericht door miss peggy » 19 feb 2008 20:38

k'weet nie of ik echt on topic ben... een beetje zoals ZF, deels on, deels off, ma t'was best wel schaamtelijk dus... here i go...

k'heb zo'n jaar geleden eens op het einde van een vooruit-fuif een ongelooflijke brainfreeze gehad op een écht armzalig moment...

het is tussen 3 en 4 uur s'morgens... de concertzaal begint zich langzaam te ledigen; er heerst een echte nafuif-sfeer ( de mensen zijn moegedanst, anderen zijn compleet aangeschoten, de organisatie is bezig aan het inpakken... )
ik besluit vooraleer een laatste drank te benuttigen nog een sigaretje te roken en eens te checken of de file aan de vestiaires al een beetje mindert...
maar... in diezelfde file staat een jongen :o waarbij ik op het eerste aanblik mijn ogen niet van kan afwenden en wat blijkt, het is wederzijds!!... zonder veel moeite, komt hij op mij af en vraagt mij om een sigaret... hij vraagt zelf hoeveel dat hij mij moet terwijl hij zijn portefeuille tevoorschijn haalt ( voor u niks duh!! :lol: )... en na zijn sigaret te hebben aangestoken, en na nog enkele minuten diepoogcontact gebeurt het... hij neemt mijn gezicht in zijn handen en hij kust me... :oops: ... ik meen letterlijk :oops: ...
ik bloos van hier tot naar hinder en krijg onverwachts ( maar komen ze niet allemaal zo :roll: ) een brainfreeze... ik weet gewoon niet meer hoe ik mij moet gedragen, wat te zeggen, in welke taal ( ben tweetalig) te spreken noch te denken... een complete, gigantische brainfreeze!!
zie mij daar nu staan, helemaal onwennig... dienen jongen weet ook niet wat er gebeurd en vraagt zich ook af wat er met den dienen aan de hand is... en vooraleer dat ik het besef (want ben nog altijd mijn kluts kwijt), keert hij zich om en verlaat de fuif... zonder iets te zeggen, zonder zich te hebben voorgesteld, zonder te weten wie ik was... :(

voilà, als dat geen genant bedoening was, dan weet ik het niet meer... maar na dit eens te herlezen, vind ik het eigenlijk vooral best meer droevig dan genant... :supersad:
het heeft mij wel deugd gedaan om het eens van me af te schrijven, geef ik toe... voor wat dit forum allemaal niet kan dienen... :roll:

na dit zal ik zekers als de grootste loser van dit forum afgaan... but really, i don't care... i'm still the prettiest... :P
so long everybody, mp :sweetkiss:

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 19 feb 2008 21:35

genante verhalen, ik probeer ze altijd te vergeten, maar heb er wel eentje

lang lang geleden, toen de dieren nog spraken, en er holebi fuiven waren in zaal jacob, was ik daar een regular (da's al genant op zich), en stond ik ook geregeld, zeg maar altijd, op het podium te dansen (da's nog genanter) en ja, als ze dan michael jackson draaiden kon ik het nooit laten om de moonwalk uit te voeren... nu bestond zo'n podium uit verschillende stukken, en in het naar achter gaan had ik niet gezien dat twee stukken van elkaar geschoven waren, en ik floeps, met een been door de podiumspleet gezakt :oops: da was wel een deftige schaafwonde nadien!

en andere blunders ben ik vergeten neh!
***MINGE!***

Coming from the camp I was walking along the dyke smoking a fag thinking how queer it is to feel so gay on such a rainy day!

bambi
Regular user
Regular user

Bericht door bambi » 19 feb 2008 21:37

@ Miss Peggy: OOOOoooh waw, ik dacht dat zo'n dingen alleen maar in de film gebeurden... maar wel kut dat hij is weggegaan en je niet weet wie het was :(

Genant moment met mijn geaardheid te maken. Vorig weekend gaan uiteten met mijn ouders, broer, grootouders en tante en nonkel. We zitten allemaal aan tafel en ze komen de bestellingen opnemen. Ik had zin in vis en op de dagkaart stond 'griet' (hoorde hem al aankomen?) das ne vis dus. Dus ik zeg: voor mij de griet met frietjes aub. En die vrouw zo: 'voor jou een lekker grietje?' en mijn ma zo: 'ja, ons Inne is voor de grietjes!' Was rare situatie :D
I will find you, love you, marry you and live without shame.

melinde
New user
New user

Bericht door melinde » 21 feb 2008 12:22

Genant moment met mijn geaardheid te maken. Vorig weekend gaan uiteten met mijn ouders, broer, grootouders en tante en nonkel. We zitten allemaal aan tafel en ze komen de bestellingen opnemen. Ik had zin in vis en op de dagkaart stond 'griet' (hoorde hem al aankomen?) das ne vis dus. Dus ik zeg: voor mij de griet met frietjes aub. En die vrouw zo: 'voor jou een lekker grietje?' en mijn ma zo: 'ja, ons Inne is voor de grietjes!' Was rare situatie :D
da vind ik nu eens een zalig verhaal!

ik zelf al veel te veel genante dingen meegemaakt: door stoel gezakt als ik heel alleen op podium zat ( met zeker 300 mensen die naar mij zaten te kijken), tegen paal gelopen als ik met iemand aan het praten was en veel van die "toe laat mij verdwijnen"-momentjes, maar met mijn geaardheid voorlopig nog niet. ( hoewel een kindje aan wie ik het vertelde op de plaats waar ik werk begon ervan te wenen, dat was niet bepaald genant, maar wel vervelend , maar heb altijd deftige uitleg klaar en is opgelost nu :-)
mèh

party*time
Experienced user
Experienced user

Bericht door party*time » 21 feb 2008 20:29

Hehe, zo'n "leuke" verhaaltjes hier... :lol:

Ik heb ook een verhaaltje (eigenlijk verschillende maar ik kan ze mij niet allemaal meer herinneren), (deze is ook niet zo choquerend):

Mijn moeder en ik waren aan het winkelen en we stonden naast elkaar wat te kijken naar bepaalde zaken. Ik liep 2 meter verder om iets anders te bekijken, bleef er een aantal seconden staan en ik kwam rustig terug naast haar staan.
Terwijl ik weer iets anders aan het bekijken was naast haar, zei ik: 'Zeg mama, ik heb iets moois gezien, ge moet da echt eens bekijken...'
Ik keek op nadat ik dat had gezegd en keek haar aan. Niet mijn moeder, maar een andere vrouw keek mij vies in de ogen...
Ik draaide mij vlug om zodat het leek alsof ik het eigenlijk terloops tegen iemand achter mij zei.

Niet zo genant als de andere dingen die hier gezegd zijn maar als ze u dan zo vies bekijken, vind ge het op da moment toch wel een beetje genant... :oops: :lol:

(Ik heb nog iets genants meegemaakt maar ik kan het mij niet volledig herinneren... Maar als ik het mij weer herinner, zal ik het hier eens schrijven.)
Are you tokking to me? Are you tokking to me?!

Schaapseltje
New user
New user

Bericht door Schaapseltje » 21 feb 2008 21:51

omg mijn vader las net in de krant over Mister Gay Belgium, en hij leest artikels die 'interessant' zijn voor ons altijd luidop. Dus ik zit op de bank tv te kijken met broertje en zusje en hij gaat dat artikel voorlezen en vraagt dan zo van: Is er ook een Miss Gay Belgium? iets voor jou misschien. :oops: ikke: "papa hou je mond!". Mijn vader is echt super vaak de oorzaak van genante momenten. Hij heeft mijn oma ook verteld dat ik een vriendin heb. Zonder even erover na te denken of ik dat mss wel wilde!

en ik zat laatst the l word te kijken op de computer en hij loopt langs NET als er een seks scene is he :P keb altijd pech! en hij vraagt: Wat kijk je? en ik wil zo snel wegklikken maar de site zit vast en zo 2 half naakte vrouwen zijn in beeld... "euh... een film over iets?..." aaaaaaahhhhhh!

melinde
New user
New user

Bericht door melinde » 22 feb 2008 12:08

en ik zat laatst the l word te kijken op de computer en hij loopt langs NET als er een seks scene is he :P keb altijd pech! en hij vraagt: Wat kijk je? en ik wil zo snel wegklikken maar de site zit vast en zo 2 half naakte vrouwen zijn in beeld... "euh... een film over iets?..." aaaaaaahhhhhh!
haha, ocharme toch; leg het dan maar eens uit :)
[/quote]
mèh

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 22 feb 2008 12:56

Hmm al veel genante momenten in het holebiwereldje...

'k Moet ze mij alleen nog kunnen/willen herinneren, aangezien ik ze heel erg ver weggestopt heb :D

Eentje dat ik nooit vergeet...
Zat met een homoseksuele vriend op een bankje, komt er daar een echt bloedmooi meisje passeren. Zit ik daar echt zo naar te staren met open mond...
Zegt diejen gast wel niet 'hey nichtje, cava' en doet terzelfder tijd mijn mond dicht door mijn kin omhoog te duwen.

Wat ik dikwijls tegenkom... Als er schoon meiske voorbijkomt en ik zeg er iets over tegen vriend of vriendin, dat die dat toch altijd horen hé...

Eentje dat ik nooit vergeet... Stond met (nu eens een heteroman) vriend te wachten aan het station, komt er daar een vamp voorbij... Zeg ik tegen mijne vriend: 'Hey maat, fuck die heeft een lekkere kont, ideaal om keer vast te pakken' (op zijn West-Vlaams btw) Draait die zich wel niet om en knipoogt die naar mij... Kan u zeggen, ik bloos niet veel... Maar toen werd ik bloedrood!

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 22 feb 2008 13:02

tijdens de L.O les van het podium struikelen (allez, het was een serieuze val) net op het moment dat de directrice binnenstond met bezoek.
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

jorgio
Regular user
Regular user

Bericht door jorgio » 22 feb 2008 21:42

Het overkomt me vaker dat als ek naar iemand toe wandel plots m'n voet oversla en dan een tuimeling maak ... je weet wel dat je soms net niet valt en soms wel.
Het is me ooit overkomen in het magazijn op m'n werk toen ik een leverancier een rondleiding gaf. Uiterst lachwekkend maar ook uiterst genant. 'k Denk dat ek in m'n leven nog nooit zo'n rode kop heb gehad.
Ideas are the salvation by using your imagination

Passer
Regular user
Regular user

Bericht door Passer » 23 feb 2008 01:20

ik denk eergisteren ofzo de meest genante ervaring van mijn prille leven meegemaakt (al was er niemand bij ik schaamde me toch dood!)
was namelijk naar boven aan't gaan bij ons thuis en onze trap maakt in't begin een hoek van negentig graden, welnu mijn zus was in de woonkamer en ik keek nog even om vooraleer ik de trap opging, wat doe ik natuurlijk *mot* keihard, ma echt gigantisch hard met mijn voorhoofd tegen de leuning van de trap gelopen, ik was een half metertje te vroeg de trap op gegaan, blij dat er niemand vroeg wat die luide bonk was!
Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα

Ομνύω Δία Γήν ΄Ηλιον ΄Αρη Αθηνά καί τούς άλλους θεούς πάντας καί πάσας

Gesloten