werchter 2008

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
*Just me*
Regular user
Regular user

Bericht door *Just me* » 26 feb 2008 21:01

Hoogst waarschijnlijk mijn eerste jaar Werchter, en vooral Radiohead en Nightwish 8)

surferke

Bericht door surferke » 29 feb 2008 10:21

Neil Young op Werchter :rock: 't Is bijgod te hopen dat em zijn Crazy Horses meebrengt!

Count me in, met andere woorden :)

captain D
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door captain D » 29 feb 2008 10:42

de nieuwe namen dus:
Neil Young, Moby, Beck, The Verve, Kings of Leon, Babyshambles, Underworld, Soulwax, 2 many dj's, The National, Kate Nash, Galactic en Duffy.

en ooit ga ik mijn mening hier over posten
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

dieterr
Experienced user
Experienced user

Bericht door dieterr » 29 feb 2008 11:06

Ewel, dat programma zegt me verdacht weinig!

Nog een geluk dat R.E.M komt anders ging ik niet gaan. (Hopelijk komen die dag ook Moby, Kings of Leon, Sigur Ros en Air Traffic)

En al die dance, bwurk.
GEENwaardezoeker

Ik ben een JOCHIE, weliswaar een GROOT jochie.

funkfish
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door funkfish » 29 feb 2008 14:39

Nog steeds niet erg onder de indruk.
Duffy en The National zijn natuurlijk wel leuk, maar volgens mij niet bijster geschikt voor een festival. Neil Young, mjah, misschien kan dat wel iets worden...

De Schuur verklaarde deze morgen op StuBru dat Rage Against The Machine zeker niet naar Werchter komt... :cry:.
Dan moet ik toch dringend die helse visbokaal van een Sportpaleis overwegen, of een dagje Pinkpop.

En: vanaf nu € 2,5 voor een pintje sèg :o.

megalomania
New user
New user

Bericht door megalomania » 29 feb 2008 15:59

ik pas dit jaar. Behalve radiohead is er niet echt iets wat voor mij een echte must is om te zien. In feite ben ik een beetje uitgewerchterd (in de mate dat dit een werkwoord is).
Met Muse op de affiche had ik er sowieso weer gestaan, maar aangezien deze ontbreken... nope, voor mij geen werchter. Alleszins al goed voor mijn bankrekening.

surferke

Bericht door surferke » 01 mar 2008 08:17

Ik hou het bij de zaterdag, de rest is me wat te duur ... 4 dagen overleven aan 2,5 euro per pint, zotjes :)

Mijn ticketje is dus besteld ...

dieterr
Experienced user
Experienced user

Bericht door dieterr » 01 mar 2008 12:43

surferke schreef:Ik hou het bij de zaterdag, de rest is me wat te duur ... 4 dagen overleven aan 2,5 euro per pint, zotjes :)

Niet voor het één of het ander maar Neil Young komt de vrijdag langs. (afgaande op je post hierboven had ik het gevoel dat je werchter deed voor Neil Young).

R.E.M. komt de donderdag dus I'll be there.
GEENwaardezoeker

bellie_G
New user
New user

Bericht door bellie_G » 01 mar 2008 13:41

dieterr schreef:
surferke schreef:Ik hou het bij de zaterdag, de rest is me wat te duur ... 4 dagen overleven aan 2,5 euro per pint, zotjes :)

Niet voor het één of het ander maar Neil Young komt de vrijdag langs. (afgaande op je post hierboven had ik het gevoel dat je werchter deed voor Neil Young).

Ik vind tot nu toe de zaterdag toch den besten dag ook..
ben ni echt voor neil young
alsk oude zakken wil zien gaak wel naar lokerse feesten: THE SEX PISTOLS :D

surferke

Bericht door surferke » 01 mar 2008 15:51

dieterr schreef:

Ja, maar 75 euro voor Neil Young alleen is wat veel :)

Mateo
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Mateo » 02 mar 2008 11:19

ik heb eigenlijk steeds minder goesting om te gaan.

gepenetreerd_konein
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door gepenetreerd_konein » 02 mar 2008 11:47

Wijn in zakken here we come... Zakken drank mogen toch mee op de pleine?
Ik heb zes kippen en een zus.

nomeis

Bericht door nomeis » 02 mar 2008 12:10

gepenetreerd_konein schreef:Wijn in zakken here we come... Zakken drank mogen toch mee op de pleine?
dat betwijfel ik sterk

dieterr
Experienced user
Experienced user

Bericht door dieterr » 02 mar 2008 14:27

gepenetreerd_konein schreef:Wijn in zakken here we come... Zakken drank mogen toch mee op de pleine?
Absoluut niet!
Ben voor het volgen van de regels maar op deze maak ik graag een uitzondering. Wij proberen altijd die zakken goed weg te moffelen (op allerhande manieren) en vaak lukt het nog ook hoor.
GEENwaardezoeker

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 02 mar 2008 19:18

dieterr schreef:
Absoluut niet!
Ben voor het volgen van de regels maar op deze maak ik graag een uitzondering. Wij proberen altijd die zakken goed weg te moffelen (op allerhande manieren) en vaak lukt het nog ook hoor.
Zakken, geen idee - maar als je iets mee wil krijgen op het plein: overgieten in bric-verpakkingen, zoals van fruitsap of melk fzo (wel eerst even goed uitspoelen ;-)). Dat type verpakkingen mag zeker mee op de wei.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 02 mar 2008 19:40

Ik moet zeggen dat ik ook een keer een beetje onder de indruk ben van het programma van Rock Werchter en dat gebeurt niet veel, maar niettemin vind ik het buitensporig duur, overgeorganiseerd en overschat. Hoe kan het nu leuk zijn om met duizenden tegelijkertijd voor een podium te staan waardoor je de artiest niet kan zien en amper kan bewegen? Je krijgt immers maar twee podia.

Daarnaast is Werchter een overgeorganiseerd gebeuren waar je niet eens fatsoenlijk kan doorzakken zonder vooraf de Lotto te hebben gewonnen.

Bovendien zit het daar vol met artiesten die iedereen al kent, waardoor je dus weinig nieuws kan ontdekken en zijn het doorgaans mainstream-artiesten wat de tendens tot een eeuwige wederkeer van dezelfde bullshit nog versterkt. Toegegeven, het programma valt dit jaar best te pruimen, maar met hetgeen ik hiervoor reeds heb opgesomd kan je wel begrijpen dat ik niet geneigd ben om een half maandloon uit te geven aan een draak van een festival dat zijn goede reputatie vooral dankt aan de lofbetuigingen van verwaande rocksterren.

Kortom, Werchter zuigt en ik zal er niet naar toe gaan: dit jaar niet, volgend jaar niet en de jaren daarna ook niet (behalve als ik zelf ooit eens op het podium kom te staan natuurlijk. 8) ) En ja, ik ben zo'n vervelende, koppige Dour-alternativo.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Metsadevin
New user
New user

Bericht door Metsadevin » 03 mar 2008 21:45

ik zeg dat er wel een paar goede namen tussen zitten maar in verhouding met de prijs :o ..
Vorig jaar ook helemaal niet zo een leuke sfeer.

Nu, ik geraak er gratis binnen
Werk er al 2 jaar, 1 jaar zelfs in de backstage maar zelf dan is het helemaal niet meer zo leuk als vroeger..
Dit jaar zit ik een hele maand in Frankrijk met mijn kotgenootjes .. Spendeer daaraan veel liever geld.
Bovendien als er een band is die ik echt doodgraag wil zien ga ik wel naar een concert .. De sfeer met alle superfans is ALTIJD beter !!
Alleen jammer dat de meeste van mijn favo bands niet meer bestaan, laat staan optreden..
Lang leve de 60' 70' en 80' ben in de verkeerde tijd geboren :evil: :cry:

En het is waar dat werchter overgeorganiseerd is .. Voor de festivalgangers inderdaad helemaal niet zo leuk. Maar ik vond het wel leuk .. Had namelijk ooit , toen ik op pukkelpop werkte een shift van 4 uur in de frituur . Kstond alleen , zonder overdrijven 2 uur te wachten op de frieten die ergens verloren of vergeten waren en die hongerige mensen maar blijven zagen, alsof ik er iets aan kon doen !! ;-) OP werchter NOOIT problemen gehad met uren of organisatie .. Is wel leuk ..
Ook een prive camping voor medewerkers .. Met toiletten die doorspoelen !! en douches met warm water .. Haha
Ben echt een festivalwoosie :lol:

koksmuts

Bericht door koksmuts » 03 mar 2008 21:53

hallooo, 2.5 euro voor een (wss lauwe) pint???? :o

en dan nog 2.25 in vvk. :roll: what makes the difference... !

mij zien ze daar dus al niet op Werchter.
kzal wel via de stream volgen , ofzo.

er zijn grenzen, ey...

Jaguar
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Jaguar » 03 mar 2008 21:57

Ik wacht op de pukkelpop-affiche 8) zoveel meer te ontdekken meestal.

Al klinken The National, Kings of Leon, en verder The Verve, Underworld, Beirut, dEUS, The Gossip, Radiohead, Sigur Ros en Band of Horses wel uitnodigend ;-)
Knijp nu je ogen dicht, mijn luie luipaard, en strek je heupen naar je lust. Ach du... du.

SinusCosinus

Bericht door SinusCosinus » 06 mei 2008 08:20

De programmering (uren) staat online en is niet fijn! :(

Gesloten