werchter 2008

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
captain D
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

werchter 2008

Bericht door captain D » 15 feb 2008 10:09

Eind februari en we worden wakker met het nieuws dat de eerste namen van werchter bekend zijn. Het is koud, we zijn moe, nuchter, alleen maw alles wat werchter het afgelopen jaar niet bracht.

in ieder geval de eerste namen:
dEUS,R.E.M., Lenny Kravitz, The Chemical Brothers, Mika, Sigur Rós, Kaiser Chiefs, Nightwish, Ben Harper, Counting Crows, Editors, Roisin Murphy, The Hives, Chris Cornell, The Kooks, Air Traffic, KT Tunstall, Beirut, The Gossip, John Butler Trio en Band Of Horses

radiohead was al bekend
Persoonlijk favoriet de kaiser chiefs komen net als de counting crows.
vind jij je gading? Kom je of zal je passen dit jaar? Is het een goede keuze of valt het toch wat te commercieel uit?
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: werchter 2008

Bericht door J-La » 15 feb 2008 10:41

captain D schreef:in ieder geval de eerste namen:
dEUS,R.E.M., Lenny Kravitz, The Chemical Brothers, Mika, Sigur Rós, Kaiser Chiefs, Nightwish, Ben Harper, Counting Crows, Editors, Roisin Murphy, The Hives, Chris Cornell, The Kooks, Air Traffic, KT Tunstall, Beirut, The Gossip, John Butler Trio en Band Of Horses
voor die 3 zou ik wel willen komen!

wedden dat ze alle 3 op een andere dag optreden? :roll:

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 15 feb 2008 10:57

Patricia schreef:Reeds jaren mis ik TW wegens geldgebrek of lief dat mogelijke examens had (en tegen dat examenrooster bekend was, waren combitickets al uitverkocht). Vanmorgen hoor ik die namen en stuiter ik bijna uit mijn bed van opwinding. Eindelijk beide werkend, centjes genoeg om te gaan en verlof om op te nemen! Lenny Kravitz, Mika, Radiohead, Deus en Beirut komen. Ik kijk op de kalender... :roll: zitten 3 juli 800 km verder in Duitsland voor concert van Elton John, zullen ten vroegste 4 juli rond 20u00 weer thuis zijn, en moeten echt dan naar huis wegens huisdieren te verzorgen. Dus, in het beste geval kunnen we enkel zaterdag en zondag naar TW. Bummer. Hoewel ik wel blij ben naar Elton te kunnen gaan natuurlijk. Maar wel spijtig dat alles elkaar moet overlappen. Hopen op een mooie affiche en hopen dat mijn favorieten in het weekend op de wei staan.
TW TW tis werchter :p
geldgebrek is een gekend fenomeen. Maar waarschijnlijk zal er wel weer een mooie wjnh gelstand komen alswaar we kunnen gaan helpen :roll:
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Kahbe
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Kahbe » 15 feb 2008 11:14

RADIOHEAD !!!!!

ik ben daar!

the switch
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door the switch » 15 feb 2008 12:08

Radiohead wordt alhier gecheckt met een zaalshow in A'dam of Parijs. Iets budgetvriendelijker en iets minder pubers.

Voor de rest niet zo'n sterke affiche eigenlijk. Vooral veel voorspelbare dingen en dingen waarvan de hype ondertussen toch al (hopelijk) gepasseerd is (cf. Justice).

Sonne
Experienced user
Experienced user

Re: werchter 2008

Bericht door Sonne » 15 feb 2008 13:52

captain D schreef:vind jij je gading? Kom je of zal je passen dit jaar? Is het een goede keuze of valt het toch wat te commercieel uit?
Té duur, té commercieel, Werchter lijkt qua line-up elk jaar hetzelfde, maar ze hebben dé commerciele top acts van het jaar altijd wel kunnen inpikken. Ik pas, ben ik tenminste geen kapitaal kwijt aan meneer Schuurpapier.
K'heb 2 festivals gepland tot nu toe, met betere prijs/qualiteit.

Sonne
Experienced user
Experienced user

Bericht door Sonne » 15 feb 2008 13:53

the switch schreef:Radiohead wordt alhier gecheckt met een zaalshow in A'dam of Parijs. Iets budgetvriendelijker en iets minder pubers.
I agree, take your chances on that, Radiohead fans.

Schaapseltje
New user
New user

Bericht door Schaapseltje » 15 feb 2008 15:07

hey,
kennen jullie pinkpop? daar zijn de namen ook net van bekend: Foo Fighters, Metallica, Incubus, Rage Against the Machine, Queens of the Stone Age, Kaiser Chiefs, Counting Crows, The Verve, The Hives, Groove Armada, KT Tunstall, Bad Religion, Editors, Flogging Molly, Justice, Porcupine Tree, Gavin DeGraw, Kate Nash, Alter Bridge, Roisin Murphy, Serj Tankian, The Wombats, Saybia, Pete Murray, Racoon, Patrick Watson, Novastar, Fiction Plane, Moke, Cavalera Conspiracy,

Kvind het een beetje op werchter van vorig jaar lijken, ok niet heel erg! maar wel een beetje. Ik heb tot 4 juli examens:( ik wilde voor Radiohead alleen al naar werchter maar nu moet ik bidden dat ze op de laatste dag gepland zijn. Anders kan ik het vergeten!, Pinkpop ga ik wss wel heen.. dan heb ik geen examens he:) en die bandjes zijn zo mooi roze!

dif
New user
New user

Bericht door dif » 17 feb 2008 13:51

John Butler Trio zeker gaan bekijken op werchter, heb ze vorig jaar in leffinge gezien en was zwaar onder de indruk.

ma pinkpop is veel beter dan werchter, het muziek aanbod is misschien wat minder dan werchter of pukkelpop maar de sfeer en de feestjes 's avond zijn wel 100000 keer beter.

nomeis

Bericht door nomeis » 17 feb 2008 16:56

Ik vind dat de Kaiser Chiefs op zijn minst vijf jaar van de Belgische festivalweides zouden moeten geband worden!
Voor de rest ben ik niet echt onder de indruk, enkele klinkende namen dat wel, maar ik ben van geen enkele naam echt gigantisch fan of zo.
(buiten Beirut en The Gossip dan)

Mr Johansson
Senior user
Senior user

Bericht door Mr Johansson » 17 feb 2008 17:38

nomeis schreef:Ik vind dat de Kaiser Chiefs op zijn minst vijf jaar van de Belgische festivalweides zouden moeten geband worden!
Voor de rest ben ik niet echt onder de indruk, enkele klinkende namen dat wel, maar ik ben van geen enkele naam echt gigantisch fan of zo.
(buiten Beirut en The Gossip dan)
Beirut :love:
Nee, ik ben ook geen fan van de Kaiser Chiefs, om niet te zeggen dat ik ze een beetje haat.
Mika, REM en The Kooks zijn natuurlijk altijd meegenomen en
KT Tunstall en Roisin Murphy verdienen het ook wel! Desalniettemin denk ik niet dat ik ga gaan, zowel om inhoudelijke als praktische redenen.

Sanne
Regular user
Regular user

Bericht door Sanne » 17 feb 2008 18:21

Voor Mika, Beirut, KT Tunstall, Lenny Kravitz, dEUS en Roisin Murphy kom ik al is graag uit mijne zetel. Dus ik zal de volle pot betalen en 4 volledige dagen aanwezig zijn, jawel!
When you're a famous boy_it gets really easy to get girls..

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 17 feb 2008 19:46

voor nightwish alleen al :love:

funkfish
Senior user
Senior user

Bericht door funkfish » 17 feb 2008 21:56

Een dagje Werchter zal er vermoedelijk wel inzitten, maar voorlopig zie ik niks spectaculairs op de affiche...
Ik wacht op de "tweede lading" namen, waarbij de Schuur ongetwijfeld Rage Against The Machine en Foo Fighters zal bevestigen (althans: dat hoop ik :wink:)...

Een dagje Pinkpop behoort zeker ook tot de mogelijkheden (QOTSA en Cavalera Conspiracy op dezelfde dag als RATM!).

aardbeitje

Bericht door aardbeitje » 18 feb 2008 00:19

het programma is :love:

als mijn budget het mij toelaat zal ik op Werchter 2008 aanwezig zijn

surferke

Bericht door surferke » 18 feb 2008 03:03

Radiohead :love: (al ga ik ze in mei ook al zien)
Sigur Ros :love: (de vorige dagen Screaming Masterpiece gezien en stiekem gehoopt dat ze nog eens zouden afkomen)
Lenny Kravitz :love:
The Gossip :love: (al hoop ik dat ze haar kleren aanhoudt)

exurbanite

Bericht door exurbanite » 18 feb 2008 10:10

dEUS, Kaiser Chiefs, Editors (!), The Hives (!), The Kooks (wegens vorig jaar gemist), Air Traffic, en Band Of Horses (!)

Daarvoor alleen al zou ik 200 € willen betalen.

En Radiohead, of course.

dieterr
Experienced user
Experienced user

Bericht door dieterr » 18 feb 2008 22:11

De datum past me volledig niet en daardoor zal ik er voor het eerst in jaren geen vier dagen bij zijn MAAR ik eis een dag congé op de dag dat R.E.M. komt ! :P
GEENwaardezoeker

Ik ben een JOCHIE, weliswaar een GROOT jochie.

bellie_G
New user
New user

Bericht door bellie_G » 20 feb 2008 21:47

dEUS,R.E.M., Lenny Kravitz, The Chemical Brothers, Mika, Sigur Rós, Kaiser Chiefs, Nightwish, Ben Harper, Counting Crows, Editors, Roisin Murphy, The Hives, Chris Cornell, The Kooks, Air Traffic, KT Tunstall, Beirut, The Gossip, John Butler Trio en Band Of Horses, digitalism

--> waw! weet wel nog niet zeker of ik dees jaar ga.. :roll:
tzit er weer dik in dat foo fighters gaan komen 8)

surferke

Bericht door surferke » 21 feb 2008 02:07

bellie_G schreef:tzit er weer dik in dat foo fighters gaan komen 8)
En volgens een vriendin hier die ze afgelopen maandag gezien heeft in Worcester worden ze alleen maar beter met de jaren 8)

Gesloten