Wat vind jij het leukste aan holebi-zijn?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
TheRose
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door TheRose » 28 feb 2008 20:43

Alles, en ik weet niet waarom.
Ik zou voor geen geld van de wereld hetero willen zijn.
And prepared to be amazed

Chemistje
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Chemistje » 28 feb 2008 20:55

TheRose schreef:Alles, en ik weet niet waarom.
Ik zou voor geen geld van de wereld hetero willen zijn.
Tja, ik ben gewoon mezelf. Wat ik persoonlijk als een plusje ervaar is --los van mijn commentaar op losse sexuele contacten-- dat wij wel veel meer open zijn over die dingen. Veel hetero's flippen nog als er over sex maar gepraat wordt, of zijn zogezegd gedegouteerd of gechoqueerd (in hoeverre is dat dan gespeeld of niet?).
Velen zijn zelfs erg oncomfortabel bij het idee "naakt", terwijl toch wel héééél veel homo's geregeld een sauna binnenstappen.

Oja, nog een dikke +: er wordt nooit gevochten op holebifuiven. Voor de rest moet ik helaas zeggen dat ik er niet zo fan van ben: de muziek suckt meestal (of is niet mijn ding, beetje opletten met wat ik zeg :$), tenzij in een regelrechte dancing als La Demence. Veel mensen zijn daar ook opgevreten van de goesting om per sé iemand te vinden --> het wordt zelfs bijna de norm. En de bamba: echt jongens, het mag toch dringend eens over een andere boeg gegooid worden ;)

Dancings vind ik wel leuk als de muziek echt goed is, en ik moet zeggen een hoop fuiven heb ik nog niet meegemaakt (wegens omstandigheden) zoals Phenomena, wat ik blijkbaar echt moet gedaan hebben (en waar ik ook naar toe ga volgende keer).
Oja, en in Brussel zijn er daar ook es fuiven geweest in da station, da was ook echt wel leuk.

Annesofie
Regular user
Regular user

Bericht door Annesofie » 04 mar 2008 16:11

NutAssBitch schreef:1. nadelen: het aanbod aan potentiele partners is nog steeds beduidelijk minder dan diegenen die je in de heteropopulatie kan vinden...

2. de gruwelijke vraag van nieuwe mensen: 'hebt ge ne vriend?'...je kan niet altijd zeggen dat vriendinnetjes je meer liggen...ergens speelt die frustratie dan wel op
1. het 'aanbod' is inderdaad beduidend minder dan bij hetero's, maar maakt dat het op de een of andere manier niet net speciaal en spannend?
je afvragen of dat ene meisje lesbisch zou zijn, grappige situaties als je medeleerlingen/leerkrachten/kennissen op een holebifuif tegenkomt...

2. die vraag is wel enigzins vervelend. ik zeg meestal gewoon nee, en even later in 't gesprek zeg ik dat ik op meisjes val. de reactie soms: 'oh zo wijs, ik heb nog geen lesbische vriendinnen!' daarna is ook wel grappig 8) (ik heb praktisch géén negatieve reacties gekregen)

nog, zoals al eerder vermeld: de seks met een vrouw. vrijen met iemand die een lichaam heeft dat me ook echt opwindt was echt een openbaring voor mij :P

holebifeestjes afschuimen, -boeken en wetenschappelijke studies over geaardheid, gender etc lezen; een hobby die ik als hetero niet zou hebben

Gewoon ja, het idee hetero te zijn trekt mij absoluut niet aan. Wanneer ik me mijn leven als hetero probeer in te beelden ben ik zo blij dat ik lesbisch ben :lol:
Entre ciel et terre

NutAssBitch
Experienced user
Experienced user

Bericht door NutAssBitch » 04 mar 2008 17:54

Annesofie schreef:
NutAssBitch schreef:1. nadelen: het aanbod aan potentiele partners is nog steeds beduidelijk minder dan diegenen die je in de heteropopulatie kan vinden...

2. de gruwelijke vraag van nieuwe mensen: 'hebt ge ne vriend?'...je kan niet altijd zeggen dat vriendinnetjes je meer liggen...ergens speelt die frustratie dan wel op

2. die vraag is wel enigzins vervelend. ik zeg meestal gewoon nee, en even later in 't gesprek zeg ik dat ik op meisjes val. de reactie soms: 'oh zo wijs, ik heb nog geen lesbische vriendinnen!' daarna is ook wel grappig 8) (ik heb praktisch géén negatieve reacties gekregen)
ik had het niet zozeer op vrienden of vriendinnen...meestal weten zij dat al snel...en nemen ze het goed op...
MAAAAAAAAAAAAAR: wat bij niet-leeftijdsgenoten, zoals collega's op de stage, proffen met wie je nauwer moet samenwerken, promotors, die van den bakker, den beenhouwer,...

in mijn geval is het nu gewoon vervelend op de stage: ik weet zeker dat ze er absoluut geen probleem van zouden maken, maar ergens vind ik het ook absoluut overbodig hen dat te vertellen...en die lastige vragen en opmerkingen neem ik er dan bij en voor drie maanden kan ik wel fake hetero zijn...
Kent u dat gevoel? Je wil niet naar buiten, maar je haar zit zo goed!

I've got a nice body, it's in my trunk!

* joy feeds life *

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 04 mar 2008 18:05

Chemistje schreef:
Oja, nog een dikke +: er wordt nooit gevochten op holebifuiven.

.
LOL!

Het valt misschien niet zo hard op, maar er wordt WEL gevochten op holebifuiven :wink:

Een paar BUTCH's in de clinch of een stel JANETTEN krabbend en tierend om een 3de in het spel :lol:

Misschien niet zo vaak als op heterofuiven, maar het gebeurt zeker en vast en meer of je denkt :wink:

greeneggs7
Regular user
Regular user

Bericht door greeneggs7 » 04 mar 2008 21:45

ik = blij met mezelf
&
ik = lesbisch

dus: ik = blij met mijn geaardheid

Even lekker simplistisch enzo maar ik denk dat het wel verstaanbaar is :wink:

voordelen? achja, laten we even stellen dat ik kick op aandacht en het daarom ook dolletjes vind om anders te zijn dan de norm. Want mensen die afwijken van de norm krijgen aandacht. 8)

kus aan iedereen
pinguïns zijn hip!

Waarom God eerst de man maakte?
Je maakt toch altijd eerst een kladversie voor je aan je meesterwerk begint. :lol:

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 04 mar 2008 21:47

Djamila schreef:
Chemistje schreef:
Oja, nog een dikke +: er wordt nooit gevochten op holebifuiven.

.
LOL!

Het valt misschien niet zo hard op, maar er wordt WEL gevochten op holebifuiven :wink:

Een paar BUTCH's in de clinch of een stel JANETTEN krabbend en tierend om een 3de in het spel :lol:

Misschien niet zo vaak als op heterofuiven, maar het gebeurt zeker en vast en meer of je denkt :wink:
Ja inderdaad! Al zijn het mééstal wel lesbo's, naar mijn aanvoelen.

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 08 mar 2008 14:59

Keyser Soze schreef: Ja inderdaad! Al zijn het mééstal wel lesbo's, naar mijn aanvoelen.
:roflmao: :roflmao: :roflmao:

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 08 mar 2008 20:28

het feit dat ik mensen heb leren kennen die ik anders nooit zou leren kennen heb. mensen vanuit limburg, west-vlaanderen, antwerpen,...... sommigen zijn vrienden geworden en vertrouwenspersonen. ik zou soms niet weten hoe het zou zijn die mensen niet te kennen.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 08 mar 2008 21:45

matti schreef:het feit dat ik mensen heb leren kennen die ik anders nooit zou leren kennen heb. mensen vanuit limburg, west-vlaanderen, antwerpen,...... sommigen zijn vrienden geworden en vertrouwenspersonen. ik zou soms niet weten hoe het zou zijn die mensen niet te kennen.
Dat heeft op zich niets met holebi zijn te maken hoor.
Ik ken ook mensne uit heel vlaanderen en er zitten er veel bij die ik door mijn holebi zijn heb leren kennen maar ik ken er net zoveel uit die streken door totale andere redenen ook hoor. En als ik nu geen holebi zou zijn zou ik er gewoon nog evenveel anderen hebben leren kennen.
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

Ikzelf
Regular user
Regular user

Bericht door Ikzelf » 06 mei 2008 19:49

Het leukste, goh dat is moeilijk...

*Dat ik meer keuze heb als iemand anders (ben bi).
*Ik kan allé boeken uitpluizen over Holebi's. En ik lees zeer graag dus...
*Op straat proberen uit te vinden wie Holebi is. Ik heb mijn gaydar training hard nodig, geloof me. :P
*Contacten leggen met andere Holebi's.
*Op dit forum zitten.
Crash and burn!

R....
Regular user
Regular user

Bericht door R.... » 11 mei 2008 01:00

het tofste aan het feit dat ik biseksueel ben?
het feit dat ik hier in België woon en dat ik hier als bi kan doen wat ik wil en me niet hoef te schamen of vrezen voor men geaardheid.
En het feit dat er zoveel fantastische zaken bestaan voor holebi's... feestjes, dit forum, bars en clubs...
En natuurlijk de coolste mensen op deze planeet zijn allemaal holebi dus...
:)
Zelfs voor al het geld van de wereld wil ik geen hetero zijn... en daarbij, zou ik dan zoveel gelukkiger zijn?? kdacht het niet... :lol:
Who ever you are, I've always depended on the kindness of strangers

Xerxes
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Xerxes » 11 mei 2008 09:16

R.... schreef:het tofste aan het feit dat ik biseksueel ben?
het feit dat ik hier in België woon en dat ik hier als bi kan doen wat ik wil en me niet hoef te schamen of vrezen voor men geaardheid.
En het feit dat er zoveel fantastische zaken bestaan voor holebi's... feestjes, dit forum, bars en clubs...
En natuurlijk de coolste mensen op deze planeet zijn allemaal holebi dus...
:)
Zelfs voor al het geld van de wereld wil ik geen hetero zijn... en daarbij, zou ik dan zoveel gelukkiger zijn?? kdacht het niet... :lol:
Je zegt best wel wat dingen die ik kan bijtreden.

Ik kan het niet uitleggen, maar vind het op zich zeker wel leuk om bi te zijn.... vind het geenszins erg dat ik me tot beide geslachten aangetrokken voel.
Meer keuze ,zeg maar (al ben ik veeleisend :lol: ).
Ook leuk om te raden wie er al dan niet holebi is van de mensen die je tegenkomt.
En dit forum uiteraard :P Ook al ben ik hier nog maar net.

Blyss

Bericht door Blyss » 11 mei 2008 09:30

het voordeel: vrouwen willen graag onderhouden worden, nu kan ik met mijn geld doen wat ik wil.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 11 mei 2008 12:13

Blyss schreef:het voordeel: vrouwen willen graag onderhouden worden, nu kan ik met mijn geld doen wat ik wil.
:lol:

Ik weet niet echt wat ik leuk vind aan het homo-zijn, maar ik vind hetin ieder geval heel plezant. Ik denk dat ik eht vooral leuk vind omdat ik een beetje anders ben en vooral omdat ik als holebi veel beter kan begrijpen at het is om 'anders' te zijn; wat ook leuk is, is dat holebi's doorgaans een pak opener zijn als het over liefde en seksualiteit gaat en minder gebonden zijn aan de 'macho-code' die bij veel heteromannen de norm is.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

JL
New user
New user

Bericht door JL » 11 mei 2008 12:18

mijn vriendje :love:

Asmow
New user
New user

Bericht door Asmow » 11 mei 2008 21:01

Er wordt vaak geprobeerd mij te koppelen aan mannen maar steeds wijs ik die af, ze denken dat ik zeer kieskeurig ben. Ik ben het dan ook maar mannen moet ik niet... Behalve vriendschappelijk dan!

En er zijn zoveel mogelijkheden! Love it!!! :love:

I love to be a lesbian!!!
Just putting the 'ass' in 'classy'...

ezel
Experienced user
Experienced user

Bericht door ezel » 13 jul 2008 01:58

Het feit dat ik nu toffe mensen heb leren kennen, die ik anders nooit zou hebben ontmoet.
punt!

saiga
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door saiga » 13 jul 2008 02:09

Dat ik op het werk met de mannelijke collega's over vrouwen kan bezig zijn, zonder beschaamd te zijn. En gieren dat we doen! 8)
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
www.knijn.be

Afbeelding

Robin||
New user
New user

Bericht door Robin|| » 13 jul 2008 19:52

awel, ik kan jongens jaloers maken doordat ik euh onbedwonge kan babbelen enz met (knappe) meisjes :) en wat is nu beter dan naar jongens kijken 8)
I'm in love with a fairytale ...

Gesloten