nep holebi's
nep holebi's
Ik had het er vandaag over holebi zijn (met een vriendin, hetero), dat je daar ni voor kiest enz. en zij zei me dat 80% (4/5) holebi's beweren dat ze anders geaard zijn omdat ze aandacht willen, en zo denken aandacht te kunnen krijgen.. Ik zij haar dat dat niet zo is dat dat er mss 2 a 3% zijn, wat denken jullie ervan, hoeveel zullen dat er zijn en waarom zouden ze aandacht willen trekken met te zeggen dat ze anders geaard zijn?..
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
Re: nep holebi's
yass<3 schreef:omdat ze aandacht willen

Als je niet op z'n minst de, tjah, gevoelens voor je eigen sekse hebt, zou dat toch absurd zijn?

Het omgekeerde kan wel, uiteraard: Holebi's die tegelijk ook (ehm) extreem extrovert zijn, en hun seksualiteit uitspelen als factor om de aandacht naar zich toe te trekken. Maar dat je holebi bent OM die mogelijke daaruit voortvloeiende aandacht, slaat toch echt nérgens op

Re: nep holebi's
Mij lijkt het dat een heterojongen toch al héél erg veel aandacht zoekt als hij een andere jongen begint te kussen ofzo.Faramir schreef:yass<3 schreef:omdat ze aandacht willen
Als je niet op z'n minst de, tjah, gevoelens voor je eigen sekse hebt, zou dat toch absurd zijn?Do explain, maar ik snap sommige van die mythes over holebi's toch écht niet...
Het omgekeerde kan wel, uiteraard: Holebi's die tegelijk ook (ehm) extreem extrovert zijn, en hun seksualiteit uitspelen als factor om de aandacht naar zich toe te trekken. Maar dat je holebi bent OM die mogelijke daaruit voortvloeiende aandacht, slaat toch echt nérgens op
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
Ik zou het maar eerder zielig vinden voor de hetero's die zich als holebi's gedragen om aandacht te eisen...wat natuurlijk wel kan zijn mensen die twijfelen over hun geaardheid en daardoor op een bepaald moment bvb denken dat ze holebi zijn maar achteraf toch een overtuigde hetero blijken te zijn, maar in dit geval gaan ze zich wel niet express als holebi gedragen natuurlijk!
w.out.er schreef:I wanna have like 10,000 of Sothis' babies.
-
- Forum addict
Er zijn, denk ik, wel mensen die dat zeggen maar dat zal dan eerder zijn op chatsites om zo slachtoffers naar hun toe te lokken zodat ze die belachelijk ofzo kunnen maken. Maar ik ken persoonlijk niemand die zegt van zichzelf dat hij/zij holebi is om aandacht te krijgen. Daar kan ik eigenlijk ook niet bij. Ik krijg niet meer of minder aandacht nu (bijna) iedereen weet dat ik holebi ben. Dus weet ik ook niet goed waarom mensen dat zouden doen.
Zonder al teveel te willen veralgemenen vermoed ik wel dat sommige meisjes af en toe wel eens durven beweren dat ze holebi zijn omdat, vermoed ik, ze zo meer aandacht van jongens krijgen. Maar omgekeerd zie ik dat niet gebeuren. Maar dit kan wel een veralgemening zijn van mij. Dit is gewoon pure speculatie van mij.
Zonder al teveel te willen veralgemenen vermoed ik wel dat sommige meisjes af en toe wel eens durven beweren dat ze holebi zijn omdat, vermoed ik, ze zo meer aandacht van jongens krijgen. Maar omgekeerd zie ik dat niet gebeuren. Maar dit kan wel een veralgemening zijn van mij. Dit is gewoon pure speculatie van mij.
Adventure lies ahead. You only need to take the first step.
-
- Regular user
ik hou net juist niét van de aandacht die mensen aan me geven als ik over straat loop met men lief. ( zelfs zonder lief is het al erg)
altijd zo gapen alsof ik een alien ben, in school ook. Ik kleed me niet zo omdat ik lesbisch ben, maar gewoon omdat ik mij erbij goed voel.
zoals hierboven al werd gezegd, zou ik het ook maar zielig vinden als een hetero zich uit als holebi gewoon om aandacht. Ik vind dat dit ook wel de holebi-vooroordelen een steun in de rug geeft, waar ik totaal tegen ben.
altijd zo gapen alsof ik een alien ben, in school ook. Ik kleed me niet zo omdat ik lesbisch ben, maar gewoon omdat ik mij erbij goed voel.
zoals hierboven al werd gezegd, zou ik het ook maar zielig vinden als een hetero zich uit als holebi gewoon om aandacht. Ik vind dat dit ook wel de holebi-vooroordelen een steun in de rug geeft, waar ik totaal tegen ben.
A genius can get from A to D , without passing
through B and C.
I need the B and C...
through B and C.
I need the B and C...
Ik denk dat ze wel bestaan, mensen die -in hun puberteit- beweren holebi te zijn, niet omdat ze tijwfelen maar omdat ze willen rebelleren. Wat dus ook een vorm van aandacht vragen is. Maar zoiets houd je geen jaren vol. En het is zeker een sterke minderheid.
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth
-
- Regular user
Iedereen kent wel zulke vrouwen, denk ik. Ze staan met elkaar te flikflooien en aan te pappen aan de toog zodat alle mannelijke ogen op hen gericht zijn.
Het is gewoon in om lesbotrekjes te hebben, net zoals je moet wenen voor de dood van Heath Ledger, je botjes moet dragen en een mening moet hebben over de emocultuur.
Het is gewoon in om lesbotrekjes te hebben, net zoals je moet wenen voor de dood van Heath Ledger, je botjes moet dragen en een mening moet hebben over de emocultuur.
Limited Edition.
Expecting the world to treat you fairly because you are good is like expecting the bull not to charge because you are a vegetarian.
Expecting the world to treat you fairly because you are good is like expecting the bull not to charge because you are a vegetarian.
Volledig mee akkoord en ik vind het verschrikkelijk! Ik kan er echt niet tegen.PassionX schreef:Iedereen kent wel zulke vrouwen, denk ik. Ze staan met elkaar te flikflooien en aan te pappen aan de toog zodat alle mannelijke ogen op hen gericht zijn.
Sommige meisjes van mijn school proberen mij zelfs jaloers te maken door met hun vriendinnen te kussen... Iets wat ik dus nooit zal kunnen volgens hen

Saffy - 'You took my face with your four hands and pushed it up against the window.'
Patsy - 'We should have pushed it through...'
Patsy - 'We should have pushed it through...'
-
- New user
Wordt de identiteitscrisis (lees: zoektocht) niet vergeten?
Bovendien, ik heb het moeilijk met het woordje nep.
Iemand die ervoor kiest is net zo goed homo als iemand die er niet voor kiest. De vraag moet eerder zijn; hoeveel procent kiest ervoor homo te zijn (lesbo voor de vrouwen)
Bovendien is het vrij zielig allemaal.
Kon je maar hetero worden,
dan was het een boel miserie gespaard voor sommigen.
Maar blijkbaar gaat dat niet.
Ik bedoel stel jezelf voor dat je als homo een vrouw kust en ermee trouwt ... en er seks mee hebt.
Dus de vraag is "in welke mate zijn die nep dan wel nep?"
Volgens mij zeggen ze dat ze holebi zijn en ervoor kiezen om te verdringen dat ze het zijn en dat zelf niet onder handen hebben.
Althans, een mens (zie: Maslow) wil beheersing.
Waarom dan niet over zijn seksuele oriëntatie?
Bovendien, ik heb het moeilijk met het woordje nep.
Iemand die ervoor kiest is net zo goed homo als iemand die er niet voor kiest. De vraag moet eerder zijn; hoeveel procent kiest ervoor homo te zijn (lesbo voor de vrouwen)
Bovendien is het vrij zielig allemaal.
Kon je maar hetero worden,
dan was het een boel miserie gespaard voor sommigen.
Maar blijkbaar gaat dat niet.
Ik bedoel stel jezelf voor dat je als homo een vrouw kust en ermee trouwt ... en er seks mee hebt.
Dus de vraag is "in welke mate zijn die nep dan wel nep?"
Volgens mij zeggen ze dat ze holebi zijn en ervoor kiezen om te verdringen dat ze het zijn en dat zelf niet onder handen hebben.
Althans, een mens (zie: Maslow) wil beheersing.
Waarom dan niet over zijn seksuele oriëntatie?
All it takes is faith and trust. And a little bit of Pixie dust.
-
- Experienced user
Ze bestaan wel degelijk, van die vieze sletterige tienerkinderen die aandacht willen, experimenteren noemen ze dat dan..
En dan misbruiken ze u(w gevoelens die wel oprecht zijn) om u dan te dumpen omdat het 'toch niet hetgene is wat ze zocht'
JA, ik ben gefrustreerd
Excuseert u mij. En ook nog, (on topic blijven..) volgens mij komt het meer voor bij meisjes dan bij jongens..
En dan misbruiken ze u(w gevoelens die wel oprecht zijn) om u dan te dumpen omdat het 'toch niet hetgene is wat ze zocht'

JA, ik ben gefrustreerd

Excuseert u mij. En ook nog, (on topic blijven..) volgens mij komt het meer voor bij meisjes dan bij jongens..
Waarom kenden we geen simpeler verhaal?
-
- I have no life
- Contacteer:
-
- Regular user
Een klasgenoot uit het secundair had zich fake geout als bi. Puur voor in de spotlights te staan in de klas, bij de leerkrachten en de rest van de leerlingen.
Na 2 weken zei hij dan "Ja, maar tes allemaal maar fake ze, ik ben 100% hetero."
Ik was echt woedend op hem. Omdat ik toen nog in de kast zat, kon ik dat natuurlijk niet tonen maar kheb toch een tijdje die gast genegeerd. Het kieken en zielig om op deze manier aandacht te willen krijgen...
Na 2 weken zei hij dan "Ja, maar tes allemaal maar fake ze, ik ben 100% hetero."
Ik was echt woedend op hem. Omdat ik toen nog in de kast zat, kon ik dat natuurlijk niet tonen maar kheb toch een tijdje die gast genegeerd. Het kieken en zielig om op deze manier aandacht te willen krijgen...
't Verbaast me eigenlijk dat die fakers bestaan. Ik zou net zo lang mogelijk proberen vol te houden dat'k 'niet anders' ben, in plaats van ten onrechte te zeggen dat je niet straight bent. Nuja... aandachttrekkerij... Ik denk dat er betere manieren bestaan om aandacht te trekken dan dit. Ik vermoed toch dat anderen nadien vaak aan je twijfelen aan wat je dan zegt?
Ieder zijn manier om in de belangstelling te komen...
Ieder zijn manier om in de belangstelling te komen...
-
- Experienced user
Ik denk dat het meeste al gezegd is, maar toch...
mensen die doen alsof ze holebi zijn, zijn zielig. Meer kan ik er niet over zeggen. Alé serieus, wie wil er nu vrijwillig holebi zijn? Als het aan mij lag, wou ik 100% hetero zijn, en ok nu dat niet het geval is, heb ik me er bij neergelegd en mijn geaardheid min of meer aanvaard. Maar vrijwillig holebi worden?! nee echt niet
aandachttrekkerij, ja zoiets, maar er bestaan andere manieren, volgens mij vinden ze het gewoon boeiend en interessant om dat zo es te 'zijn', maar ze beseffen volgens mij niet hoe erg ze mensen daarmee kunnen kwetsen.
en voor de rest, ik kan me wel vinden in bovenstaande meningen...
maar het verbaast me niet dat er fakers bestaan, er zijn altijd en overal 'bedriegers' die ergens altijd wel iets in zien. Maar wat, daar kan ik naar raden.
mensen die doen alsof ze holebi zijn, zijn zielig. Meer kan ik er niet over zeggen. Alé serieus, wie wil er nu vrijwillig holebi zijn? Als het aan mij lag, wou ik 100% hetero zijn, en ok nu dat niet het geval is, heb ik me er bij neergelegd en mijn geaardheid min of meer aanvaard. Maar vrijwillig holebi worden?! nee echt niet
aandachttrekkerij, ja zoiets, maar er bestaan andere manieren, volgens mij vinden ze het gewoon boeiend en interessant om dat zo es te 'zijn', maar ze beseffen volgens mij niet hoe erg ze mensen daarmee kunnen kwetsen.
en voor de rest, ik kan me wel vinden in bovenstaande meningen...
maar het verbaast me niet dat er fakers bestaan, er zijn altijd en overal 'bedriegers' die ergens altijd wel iets in zien. Maar wat, daar kan ik naar raden.
A cynic is a man who knows the price of everything and the value of nothing. (O. Wilde)
-
- Regular user
Klopt, ik het me ook nooit geout in de klas, puur omdat ik die aandacht niet wou, en zeker niet die sensatieaandacht die mijn klasgenoot kreeg na zijn fake-outing.Express schreef:'t Verbaast me eigenlijk dat die fakers bestaan. Ik zou net zo lang mogelijk proberen vol te houden dat'k 'niet anders' ben, in plaats van ten onrechte te zeggen dat je niet straight bent.
JepExpress schreef:Ik vermoed toch dat anderen nadien vaak aan je twijfelen aan wat je dan zegt?

Toen ik het voor de eerste keer zei dat ik homo was tegen een klasgenoot, geloofde die mij niet. Hij dacht dat het een 'grap' was, net zoals bij die andere. Het duurde enkele dagen voordat hij uiteindelijk geloofde dat het geen grap was... Het is allesbehalve tof als een van je beste vrienden je niet op je woord geloofd door een fake-outing van een zielig manneke.