nep holebi's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

hoeveel % is niet echt holebi?

onder de 20%
79
81%
tussen de 20% en 40%
17
18%
tussen de 40% en 50%
0
Geen stemmen
tussen de 50% en 60%
0
Geen stemmen
tussen de 60% en 80%
1
1%

Totaal aantal stemmen: 97

yass<3
New user
New user
Geslacht: Vrouw

nep holebi's

Bericht door yass<3 » 06 feb 2008 14:04

Ik had het er vandaag over holebi zijn (met een vriendin, hetero), dat je daar ni voor kiest enz. en zij zei me dat 80% (4/5) holebi's beweren dat ze anders geaard zijn omdat ze aandacht willen, en zo denken aandacht te kunnen krijgen.. Ik zij haar dat dat niet zo is dat dat er mss 2 a 3% zijn, wat denken jullie ervan, hoeveel zullen dat er zijn en waarom zouden ze aandacht willen trekken met te zeggen dat ze anders geaard zijn?..

Faramir
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: nep holebi's

Bericht door Faramir » 06 feb 2008 14:08

yass<3 schreef:omdat ze aandacht willen
:roll:

Als je niet op z'n minst de, tjah, gevoelens voor je eigen sekse hebt, zou dat toch absurd zijn? :D Do explain, maar ik snap sommige van die mythes over holebi's toch écht niet...

Het omgekeerde kan wel, uiteraard: Holebi's die tegelijk ook (ehm) extreem extrovert zijn, en hun seksualiteit uitspelen als factor om de aandacht naar zich toe te trekken. Maar dat je holebi bent OM die mogelijke daaruit voortvloeiende aandacht, slaat toch echt nérgens op :o

Varkentje Knor

Re: nep holebi's

Bericht door Varkentje Knor » 06 feb 2008 14:25

Faramir schreef:
yass<3 schreef:omdat ze aandacht willen

Als je niet op z'n minst de, tjah, gevoelens voor je eigen sekse hebt, zou dat toch absurd zijn? :D Do explain, maar ik snap sommige van die mythes over holebi's toch écht niet...

Het omgekeerde kan wel, uiteraard: Holebi's die tegelijk ook (ehm) extreem extrovert zijn, en hun seksualiteit uitspelen als factor om de aandacht naar zich toe te trekken. Maar dat je holebi bent OM die mogelijke daaruit voortvloeiende aandacht, slaat toch echt nérgens op :o
Mij lijkt het dat een heterojongen toch al héél erg veel aandacht zoekt als hij een andere jongen begint te kussen ofzo.

Sothis
Experienced user
Experienced user

Bericht door Sothis » 06 feb 2008 15:37

Ik zou het maar eerder zielig vinden voor de hetero's die zich als holebi's gedragen om aandacht te eisen...wat natuurlijk wel kan zijn mensen die twijfelen over hun geaardheid en daardoor op een bepaald moment bvb denken dat ze holebi zijn maar achteraf toch een overtuigde hetero blijken te zijn, maar in dit geval gaan ze zich wel niet express als holebi gedragen natuurlijk!
w.out.er schreef:I wanna have like 10,000 of Sothis' babies.

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 06 feb 2008 16:45

ik haat het sowieso al om in de belanstelling te staan. echt een presentatie geven of iets anders waarbij alle aandacht naar mij gericht wordt is al een nachtmerrie. ik haat het gewoon.

en het lijkt me eerlijk gezegd maar een rare redenering om aandacht te zoeken. er lijken me makkelijker manieren.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Stein
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stein » 06 feb 2008 17:02

Ik vraag mij af wie die mensen zijn die zoiets zeggen om aandacht te krijgen :roll: Ze zullen misschien wel bestaan, maar ik denk dat hun percentage verwaarloosbaar is. Er zijn toch gemakkelijkere manieren om aandacht te trekken :-?

Apollo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Apollo » 06 feb 2008 17:11

Er zijn, denk ik, wel mensen die dat zeggen maar dat zal dan eerder zijn op chatsites om zo slachtoffers naar hun toe te lokken zodat ze die belachelijk ofzo kunnen maken. Maar ik ken persoonlijk niemand die zegt van zichzelf dat hij/zij holebi is om aandacht te krijgen. Daar kan ik eigenlijk ook niet bij. Ik krijg niet meer of minder aandacht nu (bijna) iedereen weet dat ik holebi ben. Dus weet ik ook niet goed waarom mensen dat zouden doen.

Zonder al teveel te willen veralgemenen vermoed ik wel dat sommige meisjes af en toe wel eens durven beweren dat ze holebi zijn omdat, vermoed ik, ze zo meer aandacht van jongens krijgen. Maar omgekeerd zie ik dat niet gebeuren. Maar dit kan wel een veralgemening zijn van mij. Dit is gewoon pure speculatie van mij.
Adventure lies ahead. You only need to take the first step.

blacktear
Regular user
Regular user

Bericht door blacktear » 06 feb 2008 19:04

ik hou net juist niét van de aandacht die mensen aan me geven als ik over straat loop met men lief. ( zelfs zonder lief is het al erg)
altijd zo gapen alsof ik een alien ben, in school ook. Ik kleed me niet zo omdat ik lesbisch ben, maar gewoon omdat ik mij erbij goed voel.

zoals hierboven al werd gezegd, zou ik het ook maar zielig vinden als een hetero zich uit als holebi gewoon om aandacht. Ik vind dat dit ook wel de holebi-vooroordelen een steun in de rug geeft, waar ik totaal tegen ben.
A genius can get from A to D , without passing
through B and C.
I need the B and C...

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 06 feb 2008 19:36

Ik denk dat ze wel bestaan, mensen die -in hun puberteit- beweren holebi te zijn, niet omdat ze tijwfelen maar omdat ze willen rebelleren. Wat dus ook een vorm van aandacht vragen is. Maar zoiets houd je geen jaren vol. En het is zeker een sterke minderheid.
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

koksmuts

Bericht door koksmuts » 06 feb 2008 20:01

zeg tegen uw vriendin dat moest het zo gemakkelijk zijn om te kiezen er bijna geen holebi's zouden zijn, want dat is nog altijd de "gemakkelijke weg"...

fuck zeg, van zo'n uitspraken brrrrrrr. :roll:

PassionX
Regular user
Regular user

Bericht door PassionX » 06 feb 2008 20:32

Iedereen kent wel zulke vrouwen, denk ik. Ze staan met elkaar te flikflooien en aan te pappen aan de toog zodat alle mannelijke ogen op hen gericht zijn.

Het is gewoon in om lesbotrekjes te hebben, net zoals je moet wenen voor de dood van Heath Ledger, je botjes moet dragen en een mening moet hebben over de emocultuur.
Limited Edition.

Expecting the world to treat you fairly because you are good is like expecting the bull not to charge because you are a vegetarian.

Steffi
New user
New user

Bericht door Steffi » 06 feb 2008 23:25

PassionX schreef:Iedereen kent wel zulke vrouwen, denk ik. Ze staan met elkaar te flikflooien en aan te pappen aan de toog zodat alle mannelijke ogen op hen gericht zijn.

Het is gewoon in om lesbotrekjes te hebben, net zoals je moet wenen voor de dood van Heath Ledger, je botjes moet dragen en een mening moet hebben over de emocultuur.
Volledig mee akkoord en ik vind het verschrikkelijk! Ik kan er echt niet tegen.

Sommige meisjes van mijn school proberen mij zelfs jaloers te maken door met hun vriendinnen te kussen... Iets wat ik dus nooit zal kunnen volgens hen :roll:
Saffy - 'You took my face with your four hands and pushed it up against the window.'
Patsy - 'We should have pushed it through...'

Summerbloom!
New user
New user

Bericht door Summerbloom! » 07 feb 2008 11:50

Denk dat het voor de echte holebi's al moeilijk genoeg is om hun te outen, dus denk ni da er veel holebi's hun gaan outen omdat ze aandacht willen..
ik heb dus onder de 20% aangeduid..
MAAR als je op een holebi chatbox gaat kijken zyn er zeker meer dan 70% NEP holebi's... :s

Wardje
Experienced user
Experienced user

Bericht door Wardje » 07 feb 2008 15:47

Wordt de identiteitscrisis (lees: zoektocht) niet vergeten?
Bovendien, ik heb het moeilijk met het woordje nep.
Iemand die ervoor kiest is net zo goed homo als iemand die er niet voor kiest. De vraag moet eerder zijn; hoeveel procent kiest ervoor homo te zijn (lesbo voor de vrouwen)

Bovendien is het vrij zielig allemaal.
Kon je maar hetero worden,
dan was het een boel miserie gespaard voor sommigen.
Maar blijkbaar gaat dat niet.
Ik bedoel stel jezelf voor dat je als homo een vrouw kust en ermee trouwt ... en er seks mee hebt.
Dus de vraag is "in welke mate zijn die nep dan wel nep?"
Volgens mij zeggen ze dat ze holebi zijn en ervoor kiezen om te verdringen dat ze het zijn en dat zelf niet onder handen hebben.
Althans, een mens (zie: Maslow) wil beheersing.
Waarom dan niet over zijn seksuele oriëntatie?
All it takes is faith and trust. And a little bit of Pixie dust.

gekkie
Experienced user
Experienced user

Bericht door gekkie » 07 feb 2008 18:29

Ze bestaan wel degelijk, van die vieze sletterige tienerkinderen die aandacht willen, experimenteren noemen ze dat dan..
En dan misbruiken ze u(w gevoelens die wel oprecht zijn) om u dan te dumpen omdat het 'toch niet hetgene is wat ze zocht'
JA, ik ben gefrustreerd :x :evil:

Excuseert u mij. En ook nog, (on topic blijven..) volgens mij komt het meer voor bij meisjes dan bij jongens..
Waarom kenden we geen simpeler verhaal?

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 07 feb 2008 19:19

Ja, ze zijn er. Maar zolang ze uw gevoelens niet misbruiken, maakt het mij niet uit. Experimenteren is sowieso toch leuk.

Miésterken
Regular user
Regular user

Bericht door Miésterken » 08 feb 2008 01:38

Een klasgenoot uit het secundair had zich fake geout als bi. Puur voor in de spotlights te staan in de klas, bij de leerkrachten en de rest van de leerlingen.

Na 2 weken zei hij dan "Ja, maar tes allemaal maar fake ze, ik ben 100% hetero."

Ik was echt woedend op hem. Omdat ik toen nog in de kast zat, kon ik dat natuurlijk niet tonen maar kheb toch een tijdje die gast genegeerd. Het kieken en zielig om op deze manier aandacht te willen krijgen...

Express
New user
New user

Bericht door Express » 10 feb 2008 15:26

't Verbaast me eigenlijk dat die fakers bestaan. Ik zou net zo lang mogelijk proberen vol te houden dat'k 'niet anders' ben, in plaats van ten onrechte te zeggen dat je niet straight bent. Nuja... aandachttrekkerij... Ik denk dat er betere manieren bestaan om aandacht te trekken dan dit. Ik vermoed toch dat anderen nadien vaak aan je twijfelen aan wat je dan zegt?

Ieder zijn manier om in de belangstelling te komen...

angel in heaven
Experienced user
Experienced user

Bericht door angel in heaven » 12 feb 2008 21:41

Ik denk dat het meeste al gezegd is, maar toch...
mensen die doen alsof ze holebi zijn, zijn zielig. Meer kan ik er niet over zeggen. Alé serieus, wie wil er nu vrijwillig holebi zijn? Als het aan mij lag, wou ik 100% hetero zijn, en ok nu dat niet het geval is, heb ik me er bij neergelegd en mijn geaardheid min of meer aanvaard. Maar vrijwillig holebi worden?! nee echt niet

aandachttrekkerij, ja zoiets, maar er bestaan andere manieren, volgens mij vinden ze het gewoon boeiend en interessant om dat zo es te 'zijn', maar ze beseffen volgens mij niet hoe erg ze mensen daarmee kunnen kwetsen.

en voor de rest, ik kan me wel vinden in bovenstaande meningen...

maar het verbaast me niet dat er fakers bestaan, er zijn altijd en overal 'bedriegers' die ergens altijd wel iets in zien. Maar wat, daar kan ik naar raden.
A cynic is a man who knows the price of everything and the value of nothing. (O. Wilde)

Miésterken
Regular user
Regular user

Bericht door Miésterken » 13 feb 2008 00:51

Express schreef:'t Verbaast me eigenlijk dat die fakers bestaan. Ik zou net zo lang mogelijk proberen vol te houden dat'k 'niet anders' ben, in plaats van ten onrechte te zeggen dat je niet straight bent.
Klopt, ik het me ook nooit geout in de klas, puur omdat ik die aandacht niet wou, en zeker niet die sensatieaandacht die mijn klasgenoot kreeg na zijn fake-outing.
Express schreef:Ik vermoed toch dat anderen nadien vaak aan je twijfelen aan wat je dan zegt?
Jep :(

Toen ik het voor de eerste keer zei dat ik homo was tegen een klasgenoot, geloofde die mij niet. Hij dacht dat het een 'grap' was, net zoals bij die andere. Het duurde enkele dagen voordat hij uiteindelijk geloofde dat het geen grap was... Het is allesbehalve tof als een van je beste vrienden je niet op je woord geloofd door een fake-outing van een zielig manneke.

Gesloten