ranking the stars

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Blyss

ranking the stars

Bericht door Blyss » 02 feb 2008 01:18

vanavond eens naar ranking the stars gekeken, met al die mannen vind ik het best leuk en zeer confronterende tv.
Natuurlijk maken heterds zoals pieter loridon en jo de poorter het programma nog boeiender. zeker bij die vragen over seksualiteit.
nog fans?

Siouxsie
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Siouxsie » 02 feb 2008 04:11

jo de poorter en heterd in één zin....

you're kidding, right?

pieter loridon komt dan weer regelmatig langs op m'n werk, is in 't echt nog meer yummie :D
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

De Paus
Senior user
Senior user

Bericht door De Paus » 02 feb 2008 10:17

perfect getimed op ne vrijdagavond, vlak voor ge weg gaat, nog eens goe lachen met het gezever van de mannen onder elkaar :lol: :lol: :lol:

herr sele heeft zich gemist van program peis ik , die denkt (en vooral in de eerste uitzending leek dat), dat het een serieuzer programma was en hij komt dan ook af en toe op met redevoeringen , wat het op zich ook weer grappig maakt :lol:

eenvoudig concept, eenvoudige vragen, eenvoudigweg lachen met oa "heten beir" sam gooris en "hete beze" evi hanssen :P

deze versie vind ik ook beter dan de vorige reeks met de vrouwen in het panel, maja kheb het nie zo voor vrouwen

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 03 feb 2008 19:06

hmmm deze week eens gekeken. wel ik moet eerlijk zeggen, soms was het grappig. soms wel. in vergelijking met ranking the stars in nederland (waar paul de leeuw presentator was) valt het op vtm wat mager uit. bij de nederlandse versie heb ik vaak strijk gelegen.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Blyss

Bericht door Blyss » 03 feb 2008 19:35

Siouxsie schreef:jo de poorter en heterd in één zin....

you're kidding, right?

pieter loridon komt dan weer regelmatig langs op m'n werk, is in 't echt nog meer yummie :D
waar werk jij en staan er nog vacatures open?
hoe is ie irl in de omgang?

Blackout
New user
New user

Bericht door Blackout » 04 feb 2008 14:25

Ik ben het eens met Matti, de nederlandse versie was grappiger, ookal kende ik de meeste mannen niet. Hopelijk zijn de volgende afleveringen een beetje beter. Ik vond trouwens dat Sergio een betere prestentator was dan Evi, toch zeker voor dit soort programma.

Siouxsie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Siouxsie » 04 feb 2008 23:53

Ik werk voor een kunsteducatieve jongerenorganisatie,werken met hem samen voor het project rond The OK Generation, een initiatief van hem. In het echt een hele lieve mens, maar groot! Groot ! Die past dus niet onder onze deur
Er zijn zowiezo altijd vacatures vrij voor freelancers die moeten doceren in tal van ateliers (Woord & drama, dans, percussie, .........)
maar da's off topic :)
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

De Paus
Senior user
Senior user

Bericht door De Paus » 05 feb 2008 15:12

matti schreef:hmmm deze week eens gekeken. wel ik moet eerlijk zeggen, soms was het grappig. soms wel. in vergelijking met ranking the stars in nederland (waar paul de leeuw presentator was) valt het op vtm wat mager uit. bij de nederlandse versie heb ik vaak strijk gelegen.
de tweede aflevering was tov de eerste niet zo goed, nogal veel geknip en geplakt met de beelden vond ik... maar er zaten zeker grappige stukken in... hangt misschien ook wat van de vragen af enzoo

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 10 feb 2008 19:28

euh de derde aflevering was wtf??? echt zo grof dat die soms gingen. en zo vaak gemene steken uitdelen naar elkaar toe. ik zal volgende week wel naar iets anders kijken op dat tijdstip
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Gesloten