hoe werden jullie een koppel?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
vragenstelster :)

hoe werden jullie een koppel?

Bericht door vragenstelster :) » 29 jan 2008 15:11

Hey,

gewoon omdat dit wel tof is om eens te weten te komen...

Hoe werden jullie een koppel?
Hoeveel tijd is daarover gegaan? 8)
Hoe groot is het leeftijdsverschil? Is dat een probleem?
Wat studeer jij en wat studeert de andere?
Wanneer was de eerste keer dat jullie gekust hebben/seks hebben gehad?
Wanneer bleef je voor het eerst bij hem/haar slapen of zij/hij bij jou thuis?
Wanneer kwam je dan voor het eerst in contact met the parents en hoe viel dat mee?
Hoe lang zijn jullie nu al samen?

Bon, vertel het in het kort of het lang, dunno :wink:

Snicky
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: hoe werden jullie een koppel?

Bericht door Snicky » 29 jan 2008 17:58

's nachts lagen we in bed van een vriendin (we bleven er slapen) en na heel wat lieve aaitjes en over handen wrijven , uitgebreid naar de rug, de zij, de poep hihi ... en uiteindelijk beginnen kussen ...
het zat er al lang aan te komen :wink:

enkele maanden ... eigenlijk 2 jaar, we zitten in dezelfde klas maar et eerste jaar kenden we elkaar niet zo goed ... ik trok meer op met de mannen van de klas ... zij met onnozele geiten die ze nu hélemaal niet meer kan uitstaan :D THANK GOD ...
toen we échte vrienden werden, nog ongeveer 6 maanden ... 4 dagen nadat ze haar vriendje gedumpd heeft. (was trouwens een échte eikel die haar bedroog enzo :roll: )

10 dagen :D Ik ben de jongste :D
Geen probleem ... bij jongens had ik altijd de neiging oudere jongens/mannen te nemen ... die waren verstandiger en meer 'op mijn niveau' hihi

allebei Marketing

kus = 5 maart 2006
seks = exact 1 maand later, 5 april :lol:

ongeveer na een maandje of 3 - de eerste keer was toevallig: kwas in slaap gevallen.
Toen zei haar mama dat ik moest blijven slapen in't vervolg, want mn bollie bracht mij soms om 6u 's morgens naar huis (van de avond daarvoor zogezegd)

Wanneer kwam je dan voor het eerst in contact met the parents en hoe viel dat mee?

Al vrij snel, van de dag dat we samen waren ben ik ELKE dag naar haar thuis gegaan - haar mama wist het wel pas 3 maand later, maar nu is ALLES in orde en haar moeder heeft me KEIGRAAG ... ze heeft me liever bij hun thuis, omdat mijn liefje dan naar 't schijnt beter gezind rondloopt :D

op 5 februari 11 maandjes ... bijna een jaar dus :wink:

MIJN CONCLUSIE:

beste 11 maandjes uit mijn leven !!!!
* Proudly So *

K_x
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door K_x » 29 jan 2008 19:24

Seks

Een hele nacht ;-) Maar soit, ervoor: 3-4 weken.

Er is amper leeftijdsverschil. Hij is een paar maanden ouder.

De tijd van studeren ligt gelukkig al lang achter ons :-)

Kussen, op een TD, seks, my place.

Geen idee van, ik zat op kot dus vaak kwam dat niet voor. Al bij al: na een paar maanden?

Dat was wat sneller dan thuis blijven slapen. Viel best goed mee, zijn moeder en vader toch - dat zijn leuke mensen, en die hadden er ook helemaal geen problemen mee. Zijn stiefvader daarentegen... verschrikkelijk homofoob. Máár: hij is bijgedraaid, ondertussen. Niet dat hij ongelooflijk enthousiast is, maar hij kan er precies toch mee leven. Hij moest ook wel, gezien we hem duidelijk gemaakt hebben dat het ófwel aanvaarden was, ófwel zijn stiefzoon nooit meer zien.

Een 6-tal jaar. :)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

liever anoniem

Bericht door liever anoniem » 29 jan 2008 20:23

Eerste keer door gekoppel van een vriendin die daarna er alles aan deed om ons uit elkaar te houden (deels daardoor uit geraakt). 3jaar later elkaar terug tegengekomen en boem! 't zat er weer op. en dan uiteraard zo open geweest om mijn hart op tafel te leggen.

Hoeveel tijd is daarover gegaan?
de eerste keer een dikke maand, de andere keer euh 1 week ofzo? we waren eigenlijk al behoorlijk samen voor dat dat uitgesproken werd, hell yeah wanneer zijt ge "samen"?

12j. dat is... niet evident, maar dat is hoeft ook niet. elke relatie zo zijn eigen "ongewoonlijkheden" zeker.

ik studeer sociaal werk en zij werkt.

eerste kus, eerste keer na een maand, tweede keer na 1-2weken, aangezien ik de eerste dag nog zoiets had van "zo gemakkelijk ga ik het u niet maken hoor"

zij bij mij? na een klein maandje zeker?

haar moeder heeft mij al gezien maar weet totaal niet wie ik ben en ik heb haar ook nog niet mee naar huis genomen, maar ze weten wel dat ik iets met haar heb.

nu? euhm anderhalve maand? zoiets.

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 29 jan 2008 22:44

knip knip knip
Laatst gewijzigd door AZERTYUIOP op 09 feb 2008 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Seitcent

Bericht door Seitcent » 30 jan 2008 10:28

Goh, raar verhaal eigenlijk had ik hem ontmoet via een chatsite, op dat moment was ik eigenlijk niet echt op zoek naar iets of iemand, gewoon tijdverdrijf. Per ongeluk vroeg ik aan hem welk type kapsel hij kon voorstellen, dit klinkt nogal raar maar in feite wou ik een kapper aanklikken maar ik heb toen verkeerd geklikt waardoor ik bij hem terecht kwam. Hij viel een beetje uit de lucht natuurlijk, want wat voor openingszin is dat nu. En dan gewoon blijven chatten met elkaar en al rap door gehad dat het wel goed klikte tussen ons.

Wij hebben ongeveer een maand zitten chatten met elkaar nog voor de eerste ontmoeting, nadien is eigenlijk alles rap gegaan. Na de eerste ontmoeting sloeg de vonk pas echt over en ben ik toen blijven slapen bij hem (geen seks enkel knuffelen en kussen).

We verschillen 4 jaar, nog nooit een probleem geweest, ben altijd al wat volwassener geweest dan leeftijdsgenoten.

Studeer bijkomende master, hij werkt al tijdje.

Eerste keer gekust bij de memorabele eerste ontmoeting na al dat gechat en ge'sms, we waren net binnen in zijn appartement met de onze jassen nog aan (was in januari) en we hebben gewoon elkaar passioneel gekust.
Eerste keer seks waarschijnlijk twee weken na die beruchte kus, eerste keer seks was een gestuntel maar oefening baart kunst en nu echte pro's op dat vak :p

Bij de eerste echte ontmoeting ben ik blijven slapen bij hem, was echt gezellig.

Heeft heel lang geduurd, ik heb met zijn ouders pas na eerste jaar in contact gekomen, dat viel heel goed mee. Omgekeerd heeft het nog langer geduurd, ik geloof een jaar of twee en dat viel heel sterk tegen, alez mijn ouders hebben er openlijk geen probleem mee maar de ontmoeting verliep stroef en voelde precies heel zakelijk aan. Ze hebben het met andere woorden na al die tijd nog niet goed verwerkt, zolang ze er niet mee geconfronteerd worden is alles geen probleem. Nu ja we proberen dat dus ten allen tijde te vermijden, maar na al die jaren is dat niet echt mogelijk. Je ziet toch wel dat telkens ik spreek over hem dat ze toch wat anders reageren maar het betert wel.

In vergelijking met sommige andere mensen hier nog niet zo lang, 3 jaar binnenkort.

dancehallchicca
Experienced user
Experienced user

Bericht door dancehallchicca » 30 jan 2008 14:32

Amaai dat is toch wel al lang :wink:
Verkeerd geparkeerd is de max!
-----------------------------------------------------
Goofy is nog steeds de beste

Tuurke
Regular user
Regular user

Bericht door Tuurke » 31 jan 2008 14:06

laatste vriendje was eigl gekoppeld door een vriendin.
eerst wat op msn gebabbeld en dan afgesproken.

leuke avond in gent, cafeetjes doen beetje babbelen, gewoon wat rondstappen
zeg ik tgn hem dat ik de laatste tijd weinig zelfvertrouwen heb en zo om verschillende redenen
zegt hij tegen mij: 'ik zal u es wat zelfvertrouwen geven' waarop we eensklaps begonnen te kussen (op nog geen 20meter van de casa rosa trouwens ;) ...)
enfin tot hier zoals het gaat in de films :D ...
twee dagen later spreken we nog eens af ... zegt hij tegen mij datem mij eigl niet ziet zittn als vriendje :s .. bye bye zelfvertrouwen .... :(

nou ja ander en beter zekers ;) (hoewel dak daar no nie veel van heb gezien)
Als men zegt dat niets onmogelijk is, is het dan in feite niet onmogelijk dat het woord onmogelijk is uitgevonden?

nomeis

Bericht door nomeis » 31 jan 2008 14:37

twee dagen, noem je dat al een vriendje?
nuja

-Hoe werden jullie een koppel?
Hij had geen slaapplaats en ik bood 'geheel zonder verwachtingen' mijn kot aan.

-Hoeveel tijd is daarover gegaan?
Ik denk dat ik hem twee weken daarvoor voor het eerst gesproken had, daarna een eind vriendelijk gelachen en zo. De dag zelf gesproken in de les, en dan ja in mijn kot beland en uiteindelijk seks gehad. Ik dacht eerlijk gezegd dat het iets eenmalig was. Ik was ook niet verliefd of zo, maar nu zie ik hem echt graag.

-Hoe groot is het leeftijdsverschil? Is dat een probleem?
Hij is twee jaar ouder, maar als hij het niet gezegd had, had ik het ook nooit gemerkt. Dus helemaal geen probleem.

-Wat studeer jij en wat studeert de andere?
Ik studeer Taal- en Letterkunde Frans- Spaans, hij doet Sinologie. Mijn afkeer voor China is toch al een beetje minder dan vroeger 8)

-Wanneer was de eerste keer dat jullie gekust hebben/seks hebben gehad?
De 'eerste dag' van onze relatie dus.

-Wanneer bleef je voor het eerst bij hem/haar slapen of zij/hij bij jou thuis?
Hij blijft vaak slapen op mijn kot, maar ik ben nog nooit bij hem thuis geweest en hij ook nog nooit bij mij thuis. En dat houden we voorlopig zo.

-Wanneer kwam je dan voor het eerst in contact met the parents en hoe viel dat mee?
Ja, nog niet dus.

-Hoe lang zijn jullie nu al samen?
Bijna vijf maanden denk ik.

Geen idee waarom ik hier eigenlijk op geantwoord heb, ik ga hier waarschijnlijk zelfs spijt van hebben, maar alles lijkt me nu beter dan me bezig houden met mijn cursus.

Mr Johansson
Senior user
Senior user

Bericht door Mr Johansson » 06 feb 2008 18:26

Tuurke schreef:
twee dagen later spreken we nog eens af ... zegt hij tegen mij datem mij eigl niet ziet zittn als vriendje :s .. bye bye zelfvertrouwen .... :(

nou ja ander en beter zekers ;) (hoewel dak daar no nie veel van heb gezien)
Dat is wel heel smerig om zo te handelen na u eerst gezegd te hebben dat hij je zelfvertrouwen zou geven. Zo voelt ge u waarschijnlijk alleen maar gebruikt, bedrogen en met nog minder zelfvertrouwen, zoals ge zegt. Maar, je moet maar denken dat zo'n mensen het nog vaak moeilijk gaan hebben en dat het voor jou enkel beter kan worden.

blacktear
Regular user
Regular user

Bericht door blacktear » 06 feb 2008 18:48

-Hoe werden jullie een koppel?

is eigelijk lang verhaal, maar zallet verkort opschrijve :P
op men vorige school zocht ik een vertrouwensleerkracht om me te helpen met mijn problemen enzo, en ze verwijsde me naar een geweldig persoon die me idd kon helpen. Ik heb haar ook verteld over mijn geaardheid en dat ik wa problemen mee had, toen zei ze : ja mijn zus is lesbisch,mss kan zij u helpe, enja ze heeft haar email gegeve, en we hebben keer afgesproken enja, love was in the air :D

-hoeveel tijd is daarover gegaan?

4dagen :P

-hoe groot is het leeftijdsverschil:

9maanden en dat is zeker geen probleem

-Wat studeer jij en wat studeert de andere?

allebij biotechnische wetenschappen in dezelfde school

-Wanneer was de eerste keer dat jullie gekust hebben/seks hebben gehad?

gekust: week erna
seks gehad: een maand ofzo later

-Wanneer bleef je voor het eerst bij hem/haar slapen of zij/hij bij jou thuis?

zij bleef bij mij een nacht slapen ongeveer 1,5 maand later
ik heb nog niet blijven slapen bij haar.

-Wanneer kwam je dan voor het eerst in contact met the parents en hoe viel dat mee?

wel, eigenlijk niet echt contact, haar ma heeft me 1 keer gezien aan men deur en dat was toen S mocht blijven slapen( en haar ma wist het dan ook nog niet) enja, ze glimlachte enzo, maar kdenk moest ze me nu zien dat da wa anders zou zijn.... :P

-Hoe lang zijn jullie nu al samen?

11 februarie een jaar
A genius can get from A to D , without passing
through B and C.
I need the B and C...

party*time
Experienced user
Experienced user

Bericht door party*time » 06 feb 2008 19:09

Toen ik mij aan jullie voorstelde in de Inkomhal...
Joanofarc verwelkomde mij.
Ze had toen een foto van zichzelf als avatar... een hele mooie glimlach... :)
Ik heb haar het volgende gezegd:
'kwil u nu ni beginnen verleiden ofzo eh :wink: , ma gij hebt een heeeeel mooi gezicht'

misschien... héél misschien wou ik haar toch wel verleiden... :P :) maar verleiden klinkt zo erg... :)

Een maand - anderhalve maand?

5 jaar, eerst was het een probleem maar nu niet meer, zolang je van elkaar houdt, is er niets mis

ik: latijn-wiskunde
zij: leerkracht po & zedenleer

bijna 2 maand :)
Laatst gewijzigd door party*time op 09 feb 2008 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Are you tokking to me? Are you tokking to me?!

Sid
Senior user
Senior user

Bericht door Sid » 06 feb 2008 19:47

Hij had een café, ik werkte bij hem. We hadden eerst een sexrelatie, daarna werd het meer.

Ik kende hem al 7 jaar voor we een koppel werden.

Mijn vriend is 6 jaar ouder, ik vind het absoluut geen probleem, ik merk er weinig van. Behalve in details, maar dat is dan meestal vooral grappig :)

Ik studeer in taal- en regiostudies in Leuven, hij werkt nu als grafisch ontwerper.

3 jaar voor we een koppel werden al :wink:

Diezelfde nacht dus :wink: (ik bij hem)

Toen we iets minder dan 2 maanden samen waren. Het viel wel mee, vriendelijke mensen, heel braaf vooral, mss een beetje saai. Ze hadden gehoopt dat hun zoon een leuk meisje zou vinden (hij is bi), maar hij kwam met mij af :P

8 maanden
If you'd been a dog, they would have drowned you at birth

Steffi
New user
New user

Bericht door Steffi » 06 feb 2008 23:20

*Hoe werden jullie een koppel?
Door te kussen op een fuif.

*Hoeveel tijd is daarover gegaan?
Een paar weken

*Hoe groot is het leeftijdsverschil? Is dat een probleem?
We verschillen 7maand. Ik ben de jongste.

*Wat studeer jij en wat studeert de andere?
We zitten in dezelfde klas. Economie-Talen alleen ik 5u wiskunde en hij 3u.

*Wanneer was de eerste keer dat jullie gekust hebben/seks hebben gehad?
Gekust: op die fuif dus.
Seks: hou ik liever voor mezelf.

*Wanneer bleef je voor het eerst bij hem/haar slapen of zij/hij bij jou thuis?
Nog nooit gebeurd. Wel al eens na een fuif bij een vriendin en dat was na 8maand.

*Wanneer kwam je dan voor het eerst in contact met the parents en hoe viel dat mee?
Na 3dagen ofzo. Ze waren wel vriendelijk.

*Hoe lang zijn jullie nu al samen?
Binnenkort 9 maand.
Saffy - 'You took my face with your four hands and pushed it up against the window.'
Patsy - 'We should have pushed it through...'

PokerFace
Experienced user
Experienced user

Bericht door PokerFace » 06 feb 2008 23:58

Gewoon elkaar leren kennen op een fuif, er was meteen een 'flash' langs beide kanten, maar daar hebben we -domme ik- niks mee gedaan... Er is véél tijd over gegaan (en beide ondertussen ook héél even een 'liefje') en dan elkaar getroffen op een fuif in augustus. Dat gaf weer hetzelfde effect waarop een 'date' volgde en zo ja.. :D

4 maand, maar niet dat we dan echt op elkaar zaten te wachten! :D Alles ging gewoon zijn gang... Wat kwam dat kwam.

Mijn vriendin is 3 jaar en half ouder, maar ik denk zelfs dat we dat pas later 'ontdekt' hebben.

Ik studeer Toegepaste Economische Wetenschappen en zij Pedagogie.

Gekust op de 'date'. Seks de tweede keer.

Bij de tweede ontmoeting. Het was laat. We waren op Maanrock. Ze vroeg of ik met haar meeging. Ik zei ja.

Niet die volgende ochtend. Ik moest al vroeg door, want ik had met vriendinnen afgesproken. Maar misschien de week daarop, in een weekend... 'k Weet het niet zo precies meer. :?:

5 maandjes en een halve maand!
Once the music hits your system, there's no way you are gonna stop.

Skin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Skin » 08 feb 2008 20:38

Na drie jaar 'vriendschap' elkaar gekust in een behoorlijk zatte bui en dan de dagen daarna in nuchtere toestand ontdekt dat we wel wat meer voelden voor elkaar...

Van de moment dat we het beseften zijn we er bijna direct voor gegaan..

10 maand, geen probleem dus

Alletwee 4e jaar rechten

Bijna 3 maand geleden...

de eerste nacht van ons samenzijn

Zij op de eerste avond aangezien ik ze heb meegesleurd naar de trouw van mijn zus :lol: Mijn beurt kwam een paar weken later...

Bijna 3 maand

Sweet Sugar
Regular user
Regular user

Bericht door Sweet Sugar » 10 feb 2008 14:42

We leerden elkaar kennen in een holebi-café. Ik was alleen en overhaalde mezelf met iemand te praten. En zij stond daar toevallig .. Toen we ontdekten dat we dezelfde muzieksmaak hadden (aan de bandjes), werd het gesprek vlotter en uitgebreider. Daarna zagen we elkaar regelmatig op msn, e-mailden we dikwijls, en spraken we af & toe af op holebifuiven en later op festivals. We zagen elkaar vaker & vaker en zij werd 1 van mijn beste vriendinnen. Intussen wist ik al wel dat zij meer wou dan dat, maar een echte relatie is er pas anderhalf jaar later gekomen.

Anderhalf jaar dus.

Zij is 1 jaar ouder, geen probleem.

Zij studeert voor kok, ik studeer pyschologie.

Gekust .. Op haar verjaardag. Later nog enkele keren .. Dit was nog tijdens de 'vrienden'fase.
Seks .. 1 week nadat we officieel samen waren. We hadden al lang genoeg gewacht :).

Ik bij haar niet lang erna. Zij bij mij heeft wel even geduurd.

Ik met haar ouders was geen probleem. Ik kan er goed mee overweg! De tijd dat we nog niet samen waren, kon zij dat ook met die van mij. Toen ik thuis vertelde dat er meer was, werd dat anders. Maar nu, een tijd later, is dat alweer terug dik in orde :).

3 maand en 8 dagen.
"The Reward for our Work is not what we get, but what we become"
(Paulo Coelho)

Lorke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lorke » 03 mar 2008 23:39

Ik was zo op een avond iemand aant zoeken om mee te babbelen die avond en ik zag iemand van Brussel, en iemand da nog kei dichtbij woont. Dus, vond ik dat al heel tof en qua leeftijd enz ook. Vanaf het eerste moment dat ik zijn foto zag, was ik zo van ‘ja, ni mis! Helemaal ni!’. En ik wou hem dan ook beter leren kennen enz. En BOEM 10maand later zijn we nog altijd zo gelukkig als in begin. PS: ik vond men ventje via GAYID.

Hij heeft me direct aangesproken toen ik hem ‘hey, alles goed?’ zei via GAYID. En een paar weken later zijn we beginnen af te spreken en na de 2de afspraak was het raak.

Men ventje is 4 maand ouder dan ik en ik vind dat totaal geen probleem. Hij kan mij wel telkens mee plagen. Omdat hij de oudste is van ons 2.

Ik ben na men secundair direct beginnen gaan werken en hij studeert Accountancy-fiscaliteit (2de jaar bezig)

Gekust op ons 2de afspraak, seks is iets later gekomen 8)

Een maand later. Eerst elkaar beter leren kennen, je weet da wel, he ;-)

Ik viel in contact met the parents en de broer op ons 2de afspraak en ook bij ons begin van onze relatie.

10 maand en 3dagen
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE :D :D

jurgenn
New user
New user

Bericht door jurgenn » 06 mar 2008 20:43

Hoe werden jullie een koppel? [/color]
elkaar leren kennen op werk

3-4 weken, en na werk eens afgesproken en van het ene is het andere gekomen

3 jaar hij jonger dan ik

werk als verpleegkundige hij werkt en studeerd

Wanneer was de eerste keer dat jullie gekust hebben/seks
hebben gehad?
op onze eerste date, zelfde avond

op avond van de date

viel goed mee
Hoe lang zijn jullie nu al samen? [/b]
bijna 5 jaar[/list][/b]

greeneggs7
Regular user
Regular user

Bericht door greeneggs7 » 08 mar 2008 04:43

Ik had op het forumpje van &of een berichtje gezet gericht aan alle nieuwelingen. Dat was in het begin van dit schooljaar. Ik had wel zin om naar activiteiten te gaan maar ik kende er dus nog niemand en mijn berichtje was dus een oproep aan mensen die hetzelfde probleem hadden. Msch dat we met een paar nieuwelingen konden afspreken om samen de eerste stap te zetten. Ik had zo na een tijdje al een paar mensen leren kennen en al afgesproken met wat mensen. Op een dag kreeg ik dus van haar een mail of ze me mocht toevoegen op msn. Ze zat wat in de knoei met haar geaardheid enzo en ze had behoefte aan een babbel. Wat gebabbeld op msn en een paar keer afgesproken maar we zaten op dat moment beide met andere mensen in ons hoofd en waren eigenlijk helemaal niet opzoek naar een relatie ofzo. Een paar maanden later, tijdens een feestje van &of is de vonk dan toch overgeslagen.

Weet ik niet juist eigenlijk, ik denk een paar maanden.

Ze is 3 jaar en een maand ouder dan ik. Geen van ons beide ziet dit als een probleem.

Ik doe psychologie, zij doet taal en letterkunde

Gekust: De avond dat de vonk over sloeg, op dat feestje. Ik ben die avond ook bij haar op kot blijven slapen en toen is er al één en ander gebeurd.

Ik ben al verschillende keren bij haar op kot blijven slapen, zij is ook al een paar keer bij mij op kot blijven slapen. Dit weekend is ze voor de eerste keer bij mij thuis blijven slapen (ouders op vakantie ;))

Ik heb haar ouders nog niet gezien en zij de mijne ook niet.

Sinds 21 december 2007, 2 maanden en een half dus ongeveer

Kus aan iedereen
pinguïns zijn hip!

Waarom God eerst de man maakte?
Je maakt toch altijd eerst een kladversie voor je aan je meesterwerk begint. :lol:

Gesloten