MARTIN & MONITA
MARTIN & MONITA
Zijn er hier nog mensen verslaafd aan deze serie??? Of rijzen uw haren te berge bij de gedachte alleen al...
Ikzelf vind deze serie pure slapstick... tijdens het eten staat deze serie vaak op dus kijken we dan met het ganse gezin... het is niet ongewoon dat ik mij dus verslik in mijn eten van het lachen... die serie is gewoon ZO SLECHT dat het hilarisch wordt eh... maar wel verslavend...vooral quique en nieves... hilariteit als die twee beginnen
Ikzelf vind deze serie pure slapstick... tijdens het eten staat deze serie vaak op dus kijken we dan met het ganse gezin... het is niet ongewoon dat ik mij dus verslik in mijn eten van het lachen... die serie is gewoon ZO SLECHT dat het hilarisch wordt eh... maar wel verslavend...vooral quique en nieves... hilariteit als die twee beginnen
-
- Experienced user
eerst kon ik het niet hebben, ik kon er echt niet naar kijken.Maar nu kijk ik er graag aan.Je moet er gewoon aan wennen, de manier hoe ze serie's maken.De spaanse taal vind ik net als engels heel erg mooi.Spaans klinkt voor mij sensueel.Daarom hoor ik reeggeaton ook zo graag(
)

Verkeerd geparkeerd is de max!
-----------------------------------------------------
Goofy is nog steeds de beste
-----------------------------------------------------
Goofy is nog steeds de beste
-
- Senior user
ik zie het maar sporadisch passeren op mijn tv ('t wordt dan ook op zodanig slechte uren uitgezonden he
), maar ik blijf toch steeds een paar minuten hangen, want het is gewoon heerlijk overdreven 
en Monita is echt *kwijl*

en Monita is echt *kwijl*

To avoid discovery... I stay on the run
To discover things for myself... I stay on the run
To discover things for myself... I stay on the run
-
- Regular user
-
- Regular user
Helemaal mee akkoord !! Mmmm dat Spaans is zo'n sexy taaltje hé ! En reggaeton is echt zo Latijns-Amerikaans, I love itdancehallchicca schreef:De spaanse taal vind ik net als engels heel erg mooi.Spaans klinkt voor mij sensueel.Daarom hoor ik reeggeaton ook zo graag()

Maar belangrijker .... Natalia Oreiro (die actrice die dus Monita speelt) is echt 1 van de mooiste vrouwen ter wereld !!

-
- Forum addict
- Geslacht: Man
Ik heb er in de zomervakantie vaak naar gekeken. Eens ik terug op kot zat, heb ik het totaal uit het oog verloren. Maar ik weet wél dat ik elke ochtend opstond met dat programma, best leuk.
De dialogen vond ik ook wel grappig, al is het soms voorspelbaar en clichématig. 

Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias