Heath Ledger is dood aangetroffen in apartement

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Heath Ledger is dood aangetroffen in apartement

Bericht door eekhoorntje » 22 jan 2008 23:06

OMG!

Op het nederlands nieuws zeiden ze het!

Actor Heath Ledger Is Found Dead
By SEWELL CHAN
The actor Heath Ledger was found dead this afternoon in an apartment building at 421 Broome Street in SoHo, according to the New York City police. Mr. Ledger was 28.

At 3:31 p.m., a masseuse arrived at Apartment 5A in the building for an appointment with Mr. Ledger, the police said. The masseuse was let in to the home by a housekeeper, who then knocked on the door of Mr. Ledger’s bedroom. When no one answered, the housekeeper and the masseuse opened the bedroom and found Mr. Ledger unconscious. They shook him, but he did not respond. They immediately called the authorities. The police said they did not suspect foul play. Officials said pills fear found near the body.

Mr. Ledger, a native of Perth, Australia, won acclaim for his role as a co-star in “Brokeback Mountain”, a 2005 film. The film, based on a short story by Annie Proulx about two cowboys who fall in love, won critical acclaim. Reviewing the film in The New York Times, the critic Stephen Holden wrote, “Mr. Ledger magically and mysteriously disappears beneath the skin of his lean, sinewy character. It is a great screen performance, as good as the best of Marlon Brando and Sean Penn.”

Mr. Ledger met the actress Michelle Williams while filming ‘’Brokeback Mountain.” The two actors fell into a very public romance. They had a daughter, Matilda Rose, who was born on Oct. 28, 2005. They moved to Brooklyn, but then separated last year.

Calls by The New York Times to Mara Buxbaum, a publicist for Mr. Ledger, and Steve Alexander, the actor’s agent, were not immediately returned this afternoon.

bron: http://cityroom.blogs.nytimes.com/2008/ ... ound-dead/
***MINGE!***

Coming from the camp I was walking along the dyke smoking a fag thinking how queer it is to feel so gay on such a rainy day!

gj
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gj » 22 jan 2008 23:10

WTF!

NO, you're kidding right?

F*ck, seg.
JE VEUX QU'ON BAISE SUR MA TOMBE.

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 22 jan 2008 23:12

bron deredactie

http://www.deredactie.be/cm/de.redactie ... 122_ledger

di 22/01/08 - Acteur Heath Ledger (28), bekend van zijn rol in "Brokeback mountain", is dood teruggevonden in zijn flat in Manhatten. Hij overleed vermoedelijk aan de gevolgen van een overdosis.
Heath Ledger (28) werd dood aangetroffen door zijn huishoudster. De precieze omstandigheden van zijn overlijden zijn nog niet duidelijk, maar de politie sluit een overdosis drugs niet uit.

Ledger is een van oorsprong Australische acteur. Hij kreeg eerst enkele kleine rolletjes in Australische soaps (waaronder "Home and away") en trok daarna naar de Verenigde Staten.

Daar brak hij door in het oorlogsdrama "The patriot", aan de zijde van Mel Gibson. In 2005 speelde Ledger in "Brokeback mountain" een homoseksuele cowboy, een rol waarvoor hij genomineerd werd voor een Oscar en een Golden Globe.

Hij was verloofd met actrice Michelle Williams en had met haar ook een dochtertje.
***MINGE!***

Coming from the camp I was walking along the dyke smoking a fag thinking how queer it is to feel so gay on such a rainy day!

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 22 jan 2008 23:14

:o :o :o

Vorige week Brad Renfro en nu Heath Ledger, wat is dat toch allemaal zeg!

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 22 jan 2008 23:22

jawadde, ik hoorde het net op het nieuws

toen ze zeiden "en in Soho is acteur..." dacht ik eerst dat het weer om ene van de jaren stillekes ging...

Maar heath? die is ocharme 2 jaar ouder dan ik...
Laatst gewijzigd door Omicron op 22 jan 2008 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.

surferke

Bericht door surferke » 22 jan 2008 23:25

Ow :-? 'k Heb em twee of drie weken geleden nog zien spelen in "I'm Not There", de film over Bob Dylan. En zoals altijd zette ie een schitterende rol neer. Quite a pity, met andere woorden ...

zize
Regular user
Regular user

Bericht door zize » 22 jan 2008 23:26

ik ben er effe ni goe van , amai ! :o :o :o

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 22 jan 2008 23:42

Ik ook niet. Man toch...
Rendez-vous!

sisken
Senior user
Senior user

Bericht door sisken » 23 jan 2008 00:19

'k verschoot ook enorm toen ik het las op een andere site :cry:

zo jong en getalenteerd, 't is niet eerlijk...
To avoid discovery... I stay on the run
To discover things for myself... I stay on the run

Steven
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Steven » 23 jan 2008 00:24

Een gigantisch verlies voor de filmindustrie. Heath Ledger is toch wel één van de grootste en meest beloftevolle talenten van zijn generatie. No doubt.

Begonnen met enkele jongerenfilms, maar fantastisch goed bezig in latere projecten. Die Oscar voor Brokeback Mountain is onterecht aan zijn neus voorbij gegaan. Hij wist ook wat komische timing is en slaagde er in zich helemaal te verstoppen in sterke typetjes die hij zelf tevoorschijn toverde. (The Brothers Grimm) Reeds van het eerste nieuwsbericht rond het casten van The Joker geloofde ik rotsvast in die kerel. En hij was meteen ook de reden waarom ik wél wou geloven in 'The Dark Knight'.

Serieus verschoten, I am. En ik was (met Depp nominaties voor Sparrow en Sweeney in het achterhoofd) daarnet nog aan't denken aan een eventuele Oscarnominatie voor zijn versie van The Joker ...

En ik keek zeker uit naar z'n hoofdrol in de nieuwe Gilliam "The Imaginarium of Doctor Parnassus".

Heath Ledger verdorie. :(
Laatst gewijzigd door Steven op 23 jan 2008 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Walewein
Experienced user
Experienced user

Bericht door Walewein » 23 jan 2008 00:36

Ik hoorde het net op het nieuws. Ik versta dus niet waarom die man zelfmoord gepleegd heeft (dat is het waarschijnlijk). Die man heeft talent, een schone job, hij is geil, hij heeft genoeg geld om de rest van zijn leven van absolute vrijheid te genieten... Waarom jezelf dan van het leven beroven? Die vent had gewoon alles. Blijf dan toch van de drugs af. Kieken! Oh, ik begrijp dat dus niet he.
blatantlie schreef:wijze walleeraad, daar is iedereen mee gebaat
raskolnikow schreef:Uiteraard is Walewein ne freak. En nog authentiek ook. Niet zo een van die fakers.
Hannes schreef:[Vr 17:39] Hannes.: ik vind uw euri geil walewein

surferke

Bericht door surferke » 23 jan 2008 01:21

Walewein schreef:Oh, ik begrijp dat dus niet he.
"Death is the greatest kick of all. That's why they save it for last."

:?:

Nielske
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Nielske » 23 jan 2008 01:40

Oooh nee! :o :cry:

Life's unfair... Nog zo jong, zo veel talent en nu al moeten gaan. K ga hem missen...
Du är perfekt, precis som du är!

BeTheB
New user
New user

Bericht door BeTheB » 23 jan 2008 04:20

Ik was er ook echt ni goe van toen ik het hoorde... echt effe stil van geweest... Die kerel kon echt goed acteren, echt een groot verlies!
Vanavond de soundtrack van Brokeback Mountain nog eens opgezet in een soort van eerbetoon. Dat gaat echt dubbel janken worden als ik die film terugzie!

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 23 jan 2008 08:38

Good God.. Wat een vreselijk nieuws.. Wat een zalig acteur, zo veelbelovend en dan gebeurt dit :( R.I.P. Heath.
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

Moth
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Moth » 23 jan 2008 08:54

Afbeelding

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 23 jan 2008 09:26

dieptriest.. hij laat ook een dochtertje na..

28 nog maar, allee man.. :supersad:

Buffyken69
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Buffyken69 » 23 jan 2008 09:31

moch amai, das 1 van de weinige acteurs dak ook echt knap en goe von,
(meestal bennek meer geintereseerd in actrices ;))
em overlaatst nog in "10 i hate about you"

Knight_of_Cydonia
Senior user
Senior user

Bericht door Knight_of_Cydonia » 23 jan 2008 09:46

Walewein schreef:Waarom jezelf dan van het leven beroven? Die vent had gewoon alles. Blijf dan toch van de drugs af. Kieken! Oh, ik begrijp dat dus niet he.
Ge weet nooit wat hierachter schuilt, he. Misschien leek het naar de buitenwereld toe alsof hij alles had. Maar dat wil niet zeggen dat hij daarom gelukkig was.

Het is echt verschrikkelijk. En zo...absurd. Ergens had ik het idee dat hij voor eeuwig die knappe, getalenteerde man zou zijn... :-?
Schmeiss die Möbel aus dem Fenster. Wir brauchen Platz zum Tanzen.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 23 jan 2008 09:58

Knight_of_Cydonia schreef:
Walewein schreef:Waarom jezelf dan van het leven beroven? Die vent had gewoon alles. Blijf dan toch van de drugs af. Kieken! Oh, ik begrijp dat dus niet he.
Ge weet nooit wat hierachter schuilt, he. Misschien leek het naar de buitenwereld toe alsof hij alles had. Maar dat wil niet zeggen dat hij daarom gelukkig was.

Het is echt verschrikkelijk. En zo...absurd. Ergens had ik het idee dat hij voor eeuwig die knappe, getalenteerde man zou zijn... :-?
volgens de nieuwsberichten die de familie heeft rondgestuurd zou het trouwens om een ongeluk gaan, nu ja, niemand geeft graag toe dat zijn zoon zelfmoord heeft gepleegd.

Hoe het nu werkelijk in elkaar zit, weet je als publiek toch nooit, er zullen altijd tegenstrijdige verhalen de wereld rondgaan.

In het ene verhaal zal hij worden afgebeeld als een depressieveling in een ander als een boegbeeld van levensvreugde...

Gesloten