mannenbesnijdenis = verminking?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

[voor de jongens] Ben jij besneden?

ja
38
32%
nee
82
68%

Totaal aantal stemmen: 120

Kwakie
New user
New user

Bericht door Kwakie » 10 jan 2008 09:46

kevin20 schreef:Ik heb alvast een nare ervaring opgedaan toen mijn vriendje plots bleek besneden te zijn! Alle respect voor hem maar ik heb meteen een einde aan onze vriendschap gemaakt! Een penis is maar half als je besneden bent!
En lees dat nu nogeens. Jawel: deze topic is overduidelijk een grap! :D

...of dat dacht ik gisteren toch. :roll:

Maar goed dat mijn ogen nu zijn opengegaan, mijn oude schellen richting de grond dwarrelend als versverwijderde babyvelletjes. Ik zal hoe dan ook paraat staan om mijn koters te berschermen tegen de snipgrage scharen van het Wereldwijde Jodendom!

Of nog beter: tegen Vreemde Meneren Op Het Internet. Ja, dat lijkt me een goed idee. En hier verder geen woorden aan vuilmaken is dat ook.
Tuurke schreef:in amerika heeft iedereen ook een wapen in huis en daar stemmen ze voor Bush ...
Tuurke schreef:dat is inderdaad waar, maar zegt het forumreglement niet dat racisme hier verboden is?
You must be new here :)

Kahbe
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Kahbe » 10 jan 2008 09:53

kevin20 schreef:Gelukkig komt het in Europa bijna niet voor iemand die besneden is! (<2%), enkel bij sommige vreemdelingen.Ik zal toen pech gehad hebben om net zo iemand ontmoet te hebben.
Hm. Dan zie jij overduidelijk andere lullen dan ik. 8) :roll: :P
kevin20 schreef:Een besneden penis is maar een halve penis voor mij.En de site "bensijdenisinfo.nl" is een walgelijke site die besnijdenissen nog eens gaat promoten! (verminkingen).Ik heb 1 maal een besneden iemand gehad,hij voelde totaal niets bij de sex! zijn penis was uitgedroogd,dor,gevoelloos.
Weet je zeker dat het niet aan jou lag dat hij niks voelde en dat hij hem niet rechtop kreeg?
kevin20 schreef:Goede nieuws is dat besnijdenissen uit de wereld zullen zijn en zullen verdwijnen binnen een 10 tal jaar.(uitgezonderd moslimlanden,maar daar trekken ze hun plan maar).
Weet je dat zeker? Ik dacht juist dat Moslims het hier aan het overnemen waar? Aan de ratio dat zij aan het kweken zijn ben ik er vast van overtuidg dat ze binnen 1à jaar juist de overhand hier gaan hebben. En dan zal jouw velleke niet meer veilig zijn, vermoed ik. Je kent dat wel, sharia, Osama, verplichte besnijdenissen voor heidenen.

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 10 jan 2008 10:02

'k Zeg het: dit topic is gewoon een grap :)

kevin20
New user
New user

Bericht door kevin20 » 10 jan 2008 10:03

Hoe dit thema algemeen is in de wereld maakt me geen barst uit,daar ging het topic niet over.Maar ik zou nooitmeer een vriend willen die besneden is,daar kan je geen normale sex mee hebben! :kots:

Kahbe
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Kahbe » 10 jan 2008 10:06

kevin20 schreef:Hoe dit thema algemeen is in de wereld maakt me geen barst uit,daar ging het topic niet over.Maar ik zou nooitmeer een vriend willen die besneden is,daar kan je geen normale sex mee hebben! :kots:
Met u persoonlijkheid kun je ook geen normale seks hebben. Die mersoonlijkheid is er teveel aan! wegsnijden ermee! WEGSNIJDEN!

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 10 jan 2008 10:06

kevin20 schreef:Hoe dit thema algemeen is in de wereld maakt me geen barst uit,daar ging het topic niet over.Maar ik zou nooitmeer een vriend willen die besneden is,daar kan je geen normale sex mee hebben! :kots:
Misschien kan jij er geen normale seks mee hebben omwille van factoren die psychisch of zelfs sociaal zijn, dat wil daarom niet zeggen dat seks met een besneden gast geen normale seks is ;-)

Allez, ga fietsen.

Kwakie
New user
New user

Bericht door Kwakie » 10 jan 2008 10:22

kevin20 schreef:daar kan je geen normale sex mee hebben!
Nog 'n voordeel! Besnijdenheid :love:

Echt ik zie het probleem niet. Buiten jezelf (en da's een heel neutrale opmerking hoor.)

Faramir
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Faramir » 10 jan 2008 10:41

Laat dit topic geen bekvechten worden, aub :merci:

Ik persoonlijk zie heus niet in waarom een besneden man minderwaardig zou zijn. Het enige verschil is het ontbreken van die voorhuid hetgeen, geef toe, toch geen cruciaal element vormt in het liefdesspel. Ik denk dat bij jou vooral 't idee speelt dat die penis "anders" is, en dat je daar een afkeer van hebt (wat ik feitelijk een gevaarlijke gedachtengang vind).

Een vriendje dumpen omdat blijkt dat die besneden is? Nee, dat zou echt niet in me opkomen. Dat is geen 'mankement' in mijn ogen.

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 10 jan 2008 10:57

Een besneden vent moet ik nog tegenkomen, de vraag is of ik die wil tegenkomen.. Het maakt in se niks uit vermoed ik..
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

Hn

Bericht door Hn » 10 jan 2008 11:17

Als vrouw zijnde (en helemaal niet op de hoogte van het mannelijk lichaam) en nadat ik alles van dit topic heb gelezen, vraag ik mij af hoeveel mannen er eigenlijk besneden zijn?

In de reacties te lezen, zijn er dat blijkbaar veel meer dan ik dacht? Of is dat dan meestal om medische redenen? Ik weet er werkelijk niks van, maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig...

Misschien eens een poll van maken? (dan wordt dit topic misschien toch nog interessant?)

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 10 jan 2008 11:21

Hn schreef:Misschien eens een poll van maken?
toegevoegd en topictitel ietwat aangepast, lijkt me ook interessant om eens te kijken hoeveel er hier besneden zijn..

sebashan
Experienced user
Experienced user

Bericht door sebashan » 10 jan 2008 11:23

Zou het niet slimmer geweest zijn om er nog de optie 'ik heb alleen een clitoris' bij te steken ;)
Kwestie van geen vertekend beeld te geven

Tuurke
Regular user
Regular user

Bericht door Tuurke » 10 jan 2008 11:24

ik heb mijn antwoord gepost, maar ik veronderstel dat het bij mij al duidelijk was ... :D ...

en voor de geïnteresseerden: niet omdat ik het per sé wou .. (wie wil nou per sé onder het mes) maar omdat het om medische redenen nodig was.

daar kan bij mijn weten niet veel fout aan zijn.

en zoals hierboven ook al gezegd: de besnijdenis van een man is idd helemaal NIET te vergelijken met die van een vrouw (waar de clitoris wordt weggesneden ....)
Als men zegt dat niets onmogelijk is, is het dan in feite niet onmogelijk dat het woord onmogelijk is uitgevonden?

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 10 jan 2008 11:40

sebashan schreef:Zou het niet slimmer geweest zijn om er nog de optie 'ik heb alleen een clitoris' bij te steken ;)
kleine aanpassing van de vraag gedaan.. vrouwen kunnen natuurlijk ook besneden worden, maar hier gaat het over mannenbesnijdenis.. zo zou het duidelijker moeten zijn :wink:

Kahbe
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Kahbe » 10 jan 2008 11:42

J-La schreef:
sebashan schreef:Zou het niet slimmer geweest zijn om er nog de optie 'ik heb alleen een clitoris' bij te steken ;)
kleine aanpassing van de vraag gedaan.. vrouwen kunnen natuurlijk ook besneden worden, maar hier gaat het over mannenbesnijdenis.. zo zou het duidelijker moeten zijn :wink:
Je kan ook voor de vrouwen onder ons een topic met bijhorende poll maken. Nietwaar? lijkt me een interessantere dicussie dan over voorhuiden te tetteren.

dieterr
Experienced user
Experienced user

Bericht door dieterr » 10 jan 2008 11:44

@Kevin
Schrijf je in bij één of andere voetbbalploeg en bij het douchen zult ge zien dat het niet enkel islam personen zijn die besneden zijn...

Mateo
Forum addict
Forum addict

Re: besnijdenis=verminking,ook bij jongens!

Bericht door Mateo » 10 jan 2008 11:45

Kahbe schreef:Een idee: uw thesis online zetten! :ibi:
hoe weet jij dat? En de liefhebbers moeten maar naar de bib van de criminologie gaan; universiteitsstraat 4 te Gent. En hij zou voor de gentse studenten ook online beschikbaar moeten zijn, maar vraag me niet waar want daar heb ik zelf geen idee van..

En even over de vergelijking vrouwen-/mannenbesnijdenis: in sommige opzichten is er wel een vergelijking te vinden, in andere dan weer helemaal niet. De term 'vrouwenbesnijdenis' dekt ongeloofelijk veel ingrepen. Van de allerergste die we allemaal kennen, tot ook degene die eigenlijk minder ingrijpend zijn dan een mannenbesnijdenis. Maar over het algemeen gaat een vergelijking niet op, het zijn meestal twee zeer verschillende dingen. En ik zeg hier dus meestal want in sommige gevallen (lees: wel een enorme minderheid) verschilt de ingreep niet zo veel.. Maar da's voor de muggenzifters die veel te veel met het onderwerp bezig (geweest) zijn.

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 10 jan 2008 11:53

Kahbe schreef:Je kan ook voor de vrouwen onder ons een topic met bijhorende poll maken. Nietwaar?
ik hou niemand tegen om zo'n topic te maken, maar vrouwenbesnijdenis lijkt me minder vaak voor te komen in deze moderne wereld.. vrouwenbesnijdenis wordt ook sowieso aanzien als verminking, ik denk niet dat er daar veel twijfel over bestaat.. bij mannen is er daar (duidelijk!) heel wat meer discussie rond..

the switch
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door the switch » 10 jan 2008 12:30

Faramir schreef:Ik persoonlijk zie heus niet in waarom een besneden man minderwaardig zou zijn.
Ik wel. Een besneden man (en penis) heeft geen last meer van smegma ofzo. En we weten allemaal dat smegma énorm lekker is.

sven25

Bericht door sven25 » 10 jan 2008 12:37

Hey allemaal ik heb ook net gestemd.Ik voel me wel wat down na al deze uitspraken.Ik ben namelijk wel besneden (word ik nu verbannen? snik).

Verder kan ik er nietveel over vertellen;ben besneden toen ik 5 of 6 jaar was.Jammer genoeg werd ik wel raar bekeken in de kleedkamer enzo :cry:

Gesloten