reizen voor holebi's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
liesabetteken
New user
New user

reizen voor holebi's

Bericht door liesabetteken » 08 jan 2008 13:12

hey, ik heb misschien een rare vraag...

mn vriendin en ik zouden graag deze zomer op reis gaan.'t zal waarschijnlijk kreta worden, landen zoals egypte, marokko, turkije lijken ons ook wel intressant, maar worden een beetje opzijgeschoven doordat ze in de media niet echt als 'holebi-vriendelijk' overkomen. hoe veilig of onveilig zijn die landen voor holebi's? hebben jullie daar ervaring mee? kheb namelijk geen zin om op vakantie met mn geliefde de hele tijd te moeten denken dat we niet hand in hand mogen lopen. tis dan onze tijd om er samen es effe tussenuit te zijn en van elkaar en het land te genieten.

lies

B

Re: reizen voor holebi's

Bericht door B » 08 jan 2008 13:55

liesabetteken schreef:hey, ik heb misschien een rare vraag...

mn vriendin en ik zouden graag deze zomer op reis gaan.'t zal waarschijnlijk kreta worden, landen zoals egypte, marokko, turkije lijken ons ook wel intressant, maar worden een beetje opzijgeschoven doordat ze in de media niet echt als 'holebi-vriendelijk' overkomen. hoe veilig of onveilig zijn die landen voor holebi's? hebben jullie daar ervaring mee? kheb namelijk geen zin om op vakantie met mn geliefde de hele tijd te moeten denken dat we niet hand in hand mogen lopen. tis dan onze tijd om er samen es effe tussenuit te zijn en van elkaar en het land te genieten.

lies
Blijf dan maar in België! Of! Naar het schijnt is Wallonië ook wel een mooi land om lesbisch te zijn en hand in hand te lopen...

Dr.Feel
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Dr.Feel » 08 jan 2008 13:57

Loop dan gewoon niet hand in hand? :confi:

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 08 jan 2008 14:02

Och, vrouwen hand in hand, dat hebben ze nooit door in die landen, tzijn de homo's die geviseerd worden zeg ik u!
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

K_x
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door K_x » 08 jan 2008 15:34

Tjah, neem het zekere voor het onzekere en loop gewoon niet hand in hand als je naar landen wil waarvan je twijfelt of ze al dan niet holebi-vriendelijk zijn.

In ieder geval zou ik me niet laten tegenhouden door zoiets als ik echt een bepaald land zou willen bezoeken.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

liesabetteken
New user
New user

Bericht door liesabetteken » 09 jan 2008 11:07

kga mijn vraag anders formuleren :wink:

zijn er al mensen naar egypte geweest en hebben die hun ingehouden met hand in hand lopen of een onveilig gevoel gehad ivm hun geaardheid? tgaat nu tussen kreta of egypte, en thangt van jullie antwoorden af waar we naartoe gaan....

en niet hand in hand lopen is geen optie lol, dan gaan we gewoon ergens waar het wel ok is om dat te doen. ik vraag me gewoon af of het klopt wat je in de media hoort, en of jullie daar ervaring mee hebben.

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 09 jan 2008 11:17

ik ben nog niet naar Egypte geweest, maar als de keuze gaat tussen Kreta en Egypte zou ik voor Kreta gaan (als je persé hand-in-hand wil lopen)

in Egypte zijn ze niet zo vriendelijk voor holebi's, denk ik zo... is homoseksualiteit trouwens niet bij wet verboden daar?

kijk ook eens naar dit artikel "Protest tegen lesbische scène in Egyptische film"

liesabetteken
New user
New user

Bericht door liesabetteken » 10 jan 2008 10:33

dankuwel voor de antwoorden!

het zal dus kreta worden :D

jowein

Bericht door jowein » 06 feb 2008 23:59

Ik kwam deze site tegen,

ze is nog nieuw en nog in opbouw,
maar je weet nooit.

http://www.girlports.com/

Jooke
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Jooke » 09 feb 2008 19:18

Vreemd dat je je daardoor laat tegenhouden. Als ik op vakantie ga wil ik graag wat van het land zien. Ik hoef dan niet perse hand in hand te lopen met mijn lief. Doe ik hier ook zelden trouwens. Nu ja, als je romantiek voorop plaatst kies je idd beter voor Kreta. Wel zonde, want Egypte is echt tof.
To lose someone you love is to alter your life for ever. You don't get over it because 'it' is the person you loved. The pain stops, there are new people, but the gap never closes. How could it?

CrossBonesStyle
New user
New user
Contacteer:

Bericht door CrossBonesStyle » 23 feb 2008 16:59

Ik zou gewoon naar Brighton gaan meiden :p
Afbeelding

Sonne
Experienced user
Experienced user

Re: reizen voor holebi's

Bericht door Sonne » 06 mar 2008 12:38

liesabetteken schreef:hey, ik heb misschien een rare vraag...

lies
Ik begrijp u maar, t'is te hopen voor u da ge veel centjes hebt want reizen voor holebi's lijken precies extra duur?? :-?

Gesloten