middel tegen menstruatie

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Zoën
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Zoën » 13 jun 2008 17:16

dyslectisch

Rouge
New user
New user

Bericht door Rouge » 13 jun 2008 19:08

Ik verschiet ervan hoeveel lesbische meisjes de pil gebruiken. Of zijn jullie allemaal bi?
Zelf pak ik da ook (om mijn 'hormonenhuishouden' een beetje op orde te houden) maar ik dacht dat ik daarmee een hele unieke lesbo was.

W817
Regular user
Regular user

Bericht door W817 » 13 jun 2008 19:20

in mijn geval is het niet om niet zwanger te worden, maar eveneens om alles wat regelmatig te houden zonder al te veel last

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 13 jun 2008 20:47

W817 schreef:in mijn geval is het niet om niet zwanger te worden, maar eveneens om alles wat regelmatig te houden zonder al te veel last
idem hier, en zo zullen er nog wel een pak zijn :wink:

Mwah
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mwah » 13 jun 2008 21:44

J-La schreef:
W817 schreef:in mijn geval is het niet om niet zwanger te worden, maar eveneens om alles wat regelmatig te houden zonder al te veel last
idem hier, en zo zullen er nog wel een pak zijn :wink:
jups :)

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 14 jun 2008 12:15

De grootste reden is natuurlijk de 'ongemakken' wat wegnemen, maar ook al zeg je dat je op vrouwen valt... Je weet nooit wat je in het heetst van de strijd meemaakt :wink:

W817
Regular user
Regular user

Bericht door W817 » 14 jun 2008 12:46

Djamila schreef:De grootste reden is natuurlijk de 'ongemakken' wat wegnemen, maar ook al zeg je dat je op vrouwen valt... Je weet nooit wat je in het heetst van de strijd meemaakt :wink:
ook al zou er in het heetst van de strijd iets gebeuren met een man, dan toch niet zonder condoom.

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 14 jun 2008 14:05

W817 schreef:
Djamila schreef:De grootste reden is natuurlijk de 'ongemakken' wat wegnemen, maar ook al zeg je dat je op vrouwen valt... Je weet nooit wat je in het heetst van de strijd meemaakt :wink:
ook al zou er in het heetst van de strijd iets gebeuren met een man, dan toch niet zonder condoom.
Als het al zou gebeuren zou het 98% met iemand zijn dat ik heel goed ken en bijgevolg ook zijn gezondheidsstatus ;)

Danika
Regular user
Regular user

Bericht door Danika » 14 jun 2008 14:54

Rouge schreef:Ik verschiet ervan hoeveel lesbische meisjes de pil gebruiken. Of zijn jullie allemaal bi?
Zelf pak ik da ook (om mijn 'hormonenhuishouden' een beetje op orde te houden) maar ik dacht dat ik daarmee een hele unieke lesbo was.
Ik zou om de week mijn maandstonden hebben zonder de pil :P
En omdat ik dat wel al een jaar had, zo om de week maandstonden, begon ik een beetje bloedtekort te krijgen enzo, en niks anders van hormonen hielp, dus werd het de pil...
Is blijkbaar toch niet zo gezond voor je vruchtbaarheid enzo, want er kan weefsel over je eierstokken groeien bij heel lang gebruik... Wordt het moeilijker om kinderen te krijgen (eisprong lukt niet meer enzo).
Maar de pil doornemen is helemaal niet gevaarlijk, de pil was origineel zelfs gemaakt om een hele tijd je maandstonden niet te hebben, maar vanwege de reacties van de vrouwen (die dat bewust en onbewust vreemde vonden, is wel een hele verandering) hebben ze dat aangepast ofzo.
Ik heb alleen maar meer last gekregen van mijn maandstonden door de pil, maar er was niet echt een andere optie :P
Hoewel het nu wel beter zou kunnen zijn, dat weet ik niet eh, want ik had mijn maandstonden zonder een eisprong blijkbaar :P Dan is de pil echt wel handig :P
Maar ik ben te lui om er mee te stoppen nu (neem ze al 5 jaar). 't Is zo ongelooflijk gemakkelijk eh...

Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Bericht door Sweet Sugah'Lips » 14 jun 2008 16:01

Disco Trut schreef:
Is het niet een kléin beetje voortvarend om alle lesbische vrouwen meteen als 'mogelijk toch wel bi' te bestempelen?
Geen zin in discussie...

Enige comment: Het is geen veralgemening wat ik typte, enkel persoonlijke mening.

Asmow
New user
New user

Bericht door Asmow » 14 jun 2008 16:34

Sith Lord Nemo schreef:ik ben mannelijk sinds m'n geboorte
en sindsdien heb ik geen
menstruatie meer
werkt echt!
:roflmao: Mwahaha!!!

Ontopic: pil doornemen, dat klinkt me het beste...
Maar doe dit niet elke maand, dat is zeer ongezond!
Ik weet niet of het al bestaat in belgie, maar er is een pil die je mag doornemen en die zorgt er dan voor dat je zolang je ze neemt je regels niet meer hebt.
Mss ook eens raad vragen aan de apotheker.
Dan hoef je niet naar een arts...
Just putting the 'ass' in 'classy'...

Zoën
Experienced user
Experienced user

Bericht door Zoën » 14 jun 2008 18:01

Disco Trut schreef: .... Verder heb ik ontdekt dat héél veel genoeg water drinken al een stuk helpt, en verder: perdofemina! :love: En wat het nog het geweldigst van alles kan helpen: drugs! :love:
Best ook niet té veel. Want dan krijg je je regels soms helemaal niet meer.
dyslectisch

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 15 jun 2008 20:46

Asmow schreef:
Sith Lord Nemo schreef:ik ben mannelijk sinds m'n geboorte
en sindsdien heb ik geen
menstruatie meer
werkt echt!
:roflmao: Mwahaha!!!

Ontopic: pil doornemen, dat klinkt me het beste...
Maar doe dit niet elke maand, dat is zeer ongezond!
Ik weet niet of het al bestaat in belgie, maar er is een pil die je mag doornemen en die zorgt er dan voor dat je zolang je ze neemt je regels niet meer hebt.
Mss ook eens raad vragen aan de apotheker.
Dan hoef je niet naar een arts...
de pil doornemen mag wel altijd, dat is totaal niet gevaarlijk!
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

Zoën
Experienced user
Experienced user

Bericht door Zoën » 15 jun 2008 20:58

Disco Trut schreef:
@Zoën: niet teveel wat? Ik gebruik zelden tot nooit pijnstillers, maar de enige die een beetje helpt bij mij is perdofemina :-)
Niet té veel water drinken. Moest voor medische redenen proberen 4liter water per dag te drinken vroeger.
Dan spoel je al je hormonen weg. Soms kan dat handig zijn. :-? Maar ik raad het je niet aan. Zéér vreemd gevoel.
dyslectisch

Gesloten