'Goeie seks'

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gast

'Goeie seks'

Bericht door Gast » 30 dec 2007 21:08

Gisteren zat ik op café met iemand die ik al een tijdje niet meer gezien had en we komen op een of andere manier bij het onderwerp seks aan.

Zij zei: jaja ik ben een tijdje samen geweest met X. Niet lang, maar de seks was wel goed.

Nu vraag ik mij eigenlijk af wat de definitie is van goeie seks. (persoonlijk dan)

Moet er veel gestreeld worden? Zacht en teder..
Moet het per se orale seks zijn?
Moet er veel afwisseling zijn?
Lekker wild?
...

Of gewoon goeie communicatie = goeie seks?

Of maakt het gewoon niet uit?

Julia
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Julia » 05 jan 2008 12:09

Ja daar moet voor mij minstens wat sm aan te pas komen 8)
Neen dus :o
Goede seks: Er volledig in opgaan is voor mij wel een teken dat het goed is...laat ons zeggen als ze een bom twee meter verder tot ontploffing brengen en ik merk het niet, dan zit dat wel snor 8)
Voor de rest zijn er nog wel enkele criteria maar die hou ik lekker voor mezelf :lol: , zou niet willen dat iedereen hier straks allemaal goede seks gaat hebben he :wink:
Een pessimist is een optimist met ervaring.
No victory without suffering..

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 05 jan 2008 12:12

Wat goede seks is, is toch voor iedereen verschillend!
Dus stop met je afvragen of wat jij op dat moment aan het doen bent, wel goed zou zijn. Als jij het plezant vindt (en de andere ook liefst), is het al lang dik in orde.
Laatst gewijzigd door Keyser Soze op 05 jan 2008 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 05 jan 2008 12:26

Goeie seks? Dat valt niet te beschrijven in handelingen. Als je denkt dat bij goeie seks altijd gestreeld moet worden, of altijd gepijpt of geneukt moet worden, als het noodzakelijk is dat er veel afwisseling is, als het altijd teder en romantisch moet zijn, als het altijd wild moet zijn, als het ... soit: al dat moéten is fout.

Wat is goeie seks? Goeie seks is passie & lust. De invulling is bijkomstig.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Blyss

Bericht door Blyss » 05 jan 2008 12:48

goeie seks is gewoon seks die je een wowgevoel geeft, geen handleiding met standjes. gewoon opgaan in je lust en gevoel.
Moet wel 1 ding zeggen: wanneer ik me sterk tot iemand aangetrokken voel, zowel fysiek als mentaal, is de seks altijd goed.

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 05 jan 2008 13:22

goede seks heeft enkel te maken met de ingesteldheid van jullie beiden. dat is net iets dat ge kunt controleren. als ge er alletwee helemaal in opgaat en an niets anders kunt denken op dat moment. dan zal het wel goed zijn.

het is geen lijst van handelingen. het is hoé je het beleeft.

[StoFFel]
New user
New user

Bericht door [StoFFel] » 05 jan 2008 13:42

Goeie seks... bestaat er dan slechte seks ook? :P Héhé!

Neen, goeie seks is seks waarvan ge allebei geniet en de wereld rondom u efkes vergeet :)
On ne voit bien qu'avec le cœur.
L'essentiel est invisible pour les yeux.

JaN-PeNaAn™
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door JaN-PeNaAn™ » 05 jan 2008 16:35

goede seks?
ik tsien *zet knopjes van hemd open voor de nek*

lol
nuja, ieder heeft zijn eigen voorkeuren...
dus net als degenen voor me
seks is echt afhankelijk van persoon tot persoon...
wat je bij de ene geweldig vind, kan bij een ander een complete afknapper zijn...

belive me, bin there done that
JaN-PeNaAn™
Afbeelding
Some things are better whit attitude!

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 07 jan 2008 10:45

Must: beide toch wel tevreden zijn van het hele gebeuren

Extraatjes die bijdragen tot super seks: gevoelige plekken weten te raken, de sfeer van het moment, soms zelfs stuntelige onhandigheid of de slappe lach, tegelijk klaarkomen etc etc.

(PS: tiny remark for those of you using English: try to restrain yourself from doing so if it's full of mistakes :wink: )
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

jumperke
New user
New user
Contacteer:

Bericht door jumperke » 08 jan 2008 01:07

Goeie seks is altijd anders.

Echt, routine is dodelijk voor je seksleven! En ik kan het weten!

Dus voor mij: afwisseling graag! Maar toch, 99% van de tijd geniet ik het meest van hele zweterige, stomende knuffelseks. Zo heerlijk dicht tegen elkaar waarbij ik achteraf mijn ogen helemaal moet afdrogen omdat ze vol zweet gelopen zijn. ;)
WANTED: URBAN DANCERS
www.fusedafunk.be

quickie
Senior user
Senior user

Bericht door quickie » 08 jan 2008 16:00

Goeie seks is nat, zweterig, plakkerig, wild, ongedwongen, heftig, passioneel, helemaal opgaan in de ander, zijn bezwete lichaam vlak tegen het mijne voelen, geen besef meer van tijd of ruimte, steeds meer en meer naar die spetterende climax toe tot je echt geen "pàp" meer kan zeggen en voldaan, wet & sticky in elkaars armen in slaap valt. Dàt is goeie seks voor mij 8) :wink:
"The first thing we do: let's kill all the lawyers!" (W. Shakespeare, Henry VI, Part II)

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 08 jan 2008 20:05

jumperke schreef:Goeie seks is altijd anders.
helemaal mee eens! de ene keer rustig, de andere keer wild.. vooral het gevoel is bepalend voor mij of het goeie seks was, en niet het eindigen in een orgasme.. goeie seks geeft mij een goed gevoel, doet me verlangen naar een volgende keer en doet me mijn vriendin nog liever zien (oooh zo schoon)

blacktear
Regular user
Regular user

Bericht door blacktear » 08 jan 2008 20:22

J-La schreef:
jumperke schreef:Goeie seks is altijd anders.
helemaal mee eens! de ene keer rustig, de andere keer wild.. vooral het gevoel is bepalend voor mij of het goeie seks was, en niet het eindigen in een orgasme.. goeie seks geeft mij een goed gevoel, doet me verlangen naar een volgende keer en doet me mijn vriendin nog liever zien
i totally agree 8)
en zeker als men vriendin er ook naar verlangt, want dan weet ik dat ze er van geniet en dat ze er een heel goed gevoel over heeft ( wat soms moeilijk is wegens vroegere gebeurtenissen)
A genius can get from A to D , without passing
through B and C.
I need the B and C...

Silke PinkH
Experienced user
Experienced user

Bericht door Silke PinkH » 18 jan 2008 21:18

Ik denk dat goeie seks (voor mij toch) begint in iets rustig, passioneel romantisch, en dat met een absoluut 'NOG' effect eindigd. En als lesbische vrouw heb ik de sjanse dat zowel ik als mijn vriendin kunnen blijven doorgaan en wel 3 of 4 keer een NOG effect kunnen ervaren in 1 vrijpartij. En dat geen een van de twee in slaap valt, das ook belangrijk, want das zo'n afknapper. Dus schematisch: Rustig + passie --> Vurig, passioneel, en een 'NOG' effect --> Even terug rustig --> Om weer het 'NOG' effect te voelen --> zo kan je dus lang doorgaan als je wil, omdat met een lieve kus en een lange knuffel en lang in elkaars armen liggend te eindigen...

XxX Silke
Some of you are thinking: Eppic love can't happen to me... But when true love enters your life, eppic happens.

BeTheB
New user
New user

Bericht door BeTheB » 19 jan 2008 17:03

Goeie seks is seks waar ge allebei ongelooflijk hard van geniet, en waar ge van blijft nagenieten (dus iets dat niet alleen goed was op dat moment, maar waar ge ni achteraf van denkt 'eikebah, heb ìk DIEJE gast gepijpt? brr' :))
En dat is ook iets waar ik niet echt een actie op kan plakken (no pun intended)... Hangt van persoon tot persoon af, van moment tot moment, van stemming tot stemming... Van ik tot ik, van hem tot hem, van ons tot ons :) (ja ik voel me weer een beetje poëtisch vandaag, das doorgaans ook wel een basis voor goeie seks :))

Twilightje
Senior user
Senior user

Bericht door Twilightje » 26 jan 2008 17:30

Goede seks heeft meer te maken met compatibiliteit (en gevoel etc zoals hierboven aangehaald) dan met techniek. Ik vind het belangrijk dat ik me helemaal op mijn gemak kan voelen bij mijn sekspartner, dat niets hoeft en dat er over gesproken (en gelachen) kan worden. Ik persoonlijk hou niet zo van overdreven passioneel gedoe, misschien ben ik niet zo romantisch aangelegd.

bambi
Regular user
Regular user

Bericht door bambi » 27 jan 2008 16:34

Volgens mij moet je goeie seks inderdaad ook niet zien als goeie technieken. Je vind toch ook elke keer andere dingen leuk, dat hangt van het moment af namelijk. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je elkaar goed aanvoelt en samen kan wegdwalen van alles om je heen.
De tijd die stilstaat, en niets anders meer dan jullie twee. Als alles goed aanvoelt ....

Enfin, dat is toch voor mij belangrijk :)
I will find you, love you, marry you and live without shame.

grey_unicorn
New user
New user

Bericht door grey_unicorn » 06 feb 2008 01:18

Voor mij hangt het er ook wel een beetje vanaf met wie ik seks heb. Ik ervaar ook twee verschillende vormen. Seks is voor mij het fysieke, het loutere genot. De liefde bedrijven (ja ik zoek een minder melige term) is voor mij die speciale gewaarwording die je met je partner kan hebben, twee die één worden.

Seks beoordeelijk dus op de intensiteit van mijn seksuele gevoelens

Die ander op de intensiteit van de verbondenheid.

Maar ik kan de twee ook afwisselend ervaren binnen dezelfde relatie.

Obscura
Regular user
Regular user

Bericht door Obscura » 11 feb 2008 19:48

"goeie seks" is een uiterst subjectief begrip eh:) logisch... niet?
tis puur wat je er zelf van denkt en bij voelt!
De ene keer kan het wijs zijn hevig seks te hebben, terwijl je op een ander moment net juist opt gemakje wil :)

Manuel
New user
New user

Bericht door Manuel » 21 feb 2008 13:07

Ik zit met een probleem: ik ken al een jongen bijna 9 maanden en hij is erg lief enzo en we kussen vaak maar daar stopt het dan mee.Hij praat nooit over intieme dingen met mij, dus nooit over sex.En inderdaad de eerste keer dat we alleen in bed samen lagen liep het erg fout: ik voelde me onzeker omdat ik op sexvlak niets van hem wist: waarvan houdt hij (geen idee) etc... Hij ziet er ook anders uit dan mij: wit van huid, behaard en ik onbehaard en beetje gebruind...Op sex vlak zei hij dat "neuken" hij erg belangrijk vond (dus hij mij neuken) maar daar heb ik geen ervaring mee.Verder op sexvlak is hij onbesneden en ik besneden (had hij nog nooit gezien!?) Dus een enorme tegenvaller op sexvlak.Hij is wel een lieve jongen en we gaan iedere week samen weg..maar gaat dit ooit nog beter worden?

Gesloten