Gay id gaat nu toch echt wel te ver!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Ik vind Gayid...

Suppertop ze mogen elke cent vanmij krijgen
0
Geen stemmen
We leuk maar hun betalingen worden toch veel
14
14%
Leuk gestart maar het is nu wel om zeep
35
35%
Weljongniethetero is toch veel beter!
51
51%

Totaal aantal stemmen: 100

liketobeyou
New user
New user

Bericht door liketobeyou » 04 mar 2008 21:53

Waar ik mij vooral aan erger is dat ze die polls de wereld in sturen alsof die representatief zijn voor holebi's, terwijl het gaat om een poll onder hun leden (bvb vrouwen zijn hierin al zwaar ondervertegenwoordigd). Wat mij nog meer ergert is dat de media dit zomaar overneemt; studio brussel, het laatste nieuws,... Ik voel mij zeer ongemakkelijk bij het feit dat gayid gaat functioneren als een spreekbuis voor holebi's. Dat ze zich bezig houden met hun commerciële activiteiten...

Hun ingeving om voortaan hetero-holebi-uitgaan te gaan promoten (wat op zich niet slecht is) is ook niet enkel te danken aan diepzinnige maatschappelijke reflectie. Als de conflicten met organisatoren van holebi-evenementen zich blijven opstapelen, kan je op termijn niets anders meer doen dan alternatieven te zoeken. (gisteren mochten bvb d-club en the room eraan geloven op gayid, na eerder think!, enzovoort).

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 05 mar 2008 11:25

ik hou van becute
*grin*
***MINGE!***

Coming from the camp I was walking along the dyke smoking a fag thinking how queer it is to feel so gay on such a rainy day!

American Boy

Bericht door American Boy » 07 mei 2008 15:43

GayID spreekt m echt nie aan,
het is me een beetje asociaal, positieve discriminatie ofzo
Liever niet,

mattie
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Gay id gaat nu toch echt wel te ver!

Bericht door mattie » 12 mei 2008 20:29

Stylistic Sagittarius schreef:Hey Iedereen,

Wil eigenlijk wel eens wat meningen horen ivm met gayid.
Je kent dat wel dat ding dat heel leuk begonnen is maar nu elke cent uit je portemane wil zuigen...
En als het bij al die betalingen nogniet genoeg geweest is betalen ze je terug met virussen in je msn die naar iedereen gaan met "hey ik heb een profiel op gayid kom lekker meebetalen en je msn om zeep helpen".

Ik heb men profiel bij hun verwijderd en eigenlijk hoop ik dat iedereen die die mening zowat deelt dat ook doet...
Maar laat het duidelijk zijn dat ik niets tegen gayid zelf heb of die mensen maar wel degelijk tegen dergelijke praktijken.
wat is dat eigenlijk?

R....
Regular user
Regular user

Bericht door R.... » 14 mei 2008 05:09

mattie schreef:
Stylistic Sagittarius schreef:Hey Iedereen,

Wil eigenlijk wel eens wat meningen horen ivm met gayid.
Je kent dat wel dat ding dat heel leuk begonnen is maar nu elke cent uit je portemane wil zuigen...
En als het bij al die betalingen nogniet genoeg geweest is betalen ze je terug met virussen in je msn die naar iedereen gaan met "hey ik heb een profiel op gayid kom lekker meebetalen en je msn om zeep helpen".

Ik heb men profiel bij hun verwijderd en eigenlijk hoop ik dat iedereen die die mening zowat deelt dat ook doet...
Maar laat het duidelijk zijn dat ik niets tegen gayid zelf heb of die mensen maar wel degelijk tegen dergelijke praktijken.
wat is dat eigenlijk?
ik zal je zeggen wat da is... Dat zijn een bende Showtrienen met nen air van hier tot in Tokyo die compleet ongepast is, niets als brol dus wat daar scepter zwaait op die site.. En hun nieuwe site is al compleet belachelijk.. Vroeger was da nog tof.. ma nu.. my god.. trekt op niets meer.. En die presentatoren dan, Lonis en Martey.. Uit welke weide langs de E40 ze die hebben gehaald weet ik niet, maar ze zouden ze beter vlug terug plaatsen. En die beheerder, alex, is zo achterbaks en laag bij de grond als het maar kan zijn.. Als ge daar iets zegt wat niet met hun mening strookt wordt je profiel verwijderd. Op wat slaat dat nu?? Zeg nu zelf... Wel Jong Niet Hetero is stukken beter dan gayid.. Veeeelle beter.. zeg dat ik het gezegd heb! 8)
Who ever you are, I've always depended on the kindness of strangers

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 14 mei 2008 08:45

R.... schreef:Wel Jong Niet Hetero is stukken beter dan gayid.. Veeeelle beter.. zeg dat ik het gezegd heb! 8)
Ja, maar waarom die twee met elkaar vergelijken? Ze hebben een totaal ander opzet en doel.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 14 mei 2008 08:50

Stilicho schreef:
R.... schreef:Wel Jong Niet Hetero is stukken beter dan gayid.. Veeeelle beter.. zeg dat ik het gezegd heb! 8)
Ja, maar waarom die twee met elkaar vergelijken? Ze hebben een totaal ander opzet en doel.
dacht ik ook ja...

dat is het zelfde als de delhaize vergelijken met de mediamarkt en dan tot de conclusie te komen dat je je electronica veel beter in de mediamarkt koopt.

R....
Regular user
Regular user

Bericht door R.... » 14 mei 2008 14:11

Omicron schreef:
Stilicho schreef:
dacht ik ook ja...

dat is het zelfde als de delhaize vergelijken met de mediamarkt en dan tot de conclusie te komen dat je je electronica veel beter in de mediamarkt koopt.
heel waarschijnlijk wel, maar ander doel of geen ander doel, het is een op zich staand feit dat gayid alleen maar er op achter uit is gegaan en dat het wat mij betreft meteen verbannen mag worden van het internet of dat er een nieuw alternatief zoals gayid wordt opgestart maar dan stukken beter en met geen uilskuikens die het beheren..

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 14 mei 2008 14:14

R.... schreef:
Omicron schreef:
Stilicho schreef:
dacht ik ook ja...

heel waarschijnlijk wel, maar ander doel of geen ander doel, het is een op zich staand feit dat gayid alleen maar er op achter uit is gegaan en dat het wat mij betreft meteen verbannen mag worden van het internet of dat er een nieuw alternatief zoals gayid wordt opgestart maar dan stukken beter en met geen uilskuikens die het beheren..
Niets houdt u tegen om zelf iets op te starten. Als iedereen die zo zit te zagen over Gay-id eens werkelijk zijn handen uit de mouwen zou steken en zelf een alternatief uitwerken, het zou er alleen maar op verbeteren.
Ze hebben geen monopolie hoor, het staat iedereen vrij om zo dingen te ontwikkelen.

R....
Regular user
Regular user

Bericht door R.... » 14 mei 2008 14:35

Omicron schreef: Niets houdt u tegen om zelf iets op te starten. Als iedereen die zo zit te zagen over Gay-id eens werkelijk zijn handen uit de mouwen zou steken en zelf een alternatief uitwerken, het zou er alleen maar op verbeteren.
Ze hebben geen monopolie hoor, het staat iedereen vrij om zo dingen te ontwikkelen.
what ever... :roll:

Jootje
New user
New user

Bericht door Jootje » 24 mei 2008 10:48

Ik heb met Gayid nog geen nare ervaringen gehad.
Dat Alex een arrogante zak is kan best zijn maar jullie moeten ook wel begrijpen dat dit zijn hoofdbezigheid is.

Ge moogt niet onderschatten wat de maandelijkse kosten zijn om zo een website te onderhouden.
En dit kan je dus blijkbaar niet alleen financieren met sponsors. Kijk maar naar zijn vorige bedrijven allemaal, die zijn één voor één failliet gegaan.
Dus vind ik het langs de ene kant maar normaal dat je voor bepaalde zaken moet betalen.

De tijd dat alles gratis was op het internet is al heel lang passé hoor. Trouwens welke dating site bijvoorbeeld is er nog gratis??
Ik moet daarover lang nadenken hoor.

En zoals er hier al gezegd is, iedereen staat vrij zelf iets op te starten. Doe je dit voor je plezier en in je vrije tijd en je moet er niets achter verdienen of je moet er niet van kunnen leven dan kan je dit eventueel gratis doen voor de leden.
Maar anders zal het niet lang duren vrees ik.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 24 mei 2008 10:51

Jootje schreef: Ge moogt niet onderschatten wat de maandelijkse kosten zijn om zo een website te onderhouden.
En dit kan je dus blijkbaar niet alleen financieren met sponsors. Kijk maar naar zijn vorige bedrijven allemaal, die zijn één voor één failliet gegaan.
Laten we een kat een kat noemen... de enige reden waarom die firma's failliet zijn gegaan binnen de drie jaar is omdat het standaard is voor de belastingen om pas na 3 jaar controle vna de boeken te doen, ze sjoemelen er op los voor de eerste drie jaar en dan verklaren ze de firma failliet, ik ken nog mensen die zo serieus geld bijeen gekregen hebben

Milec2
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Milec2 » 24 mei 2008 11:07

Inderdaad, kijk maar http://www.aslpage.be , die is gratis al die jaren, en dat is niet failliet, nu ja het is vrijwilligerswerk, en de eigenaars kunnen er niet echt hun brood mee verdienen. Ze hebben wel een samenwerking met chat.to.be.

gayid is er alleen maar om zoveel mogelijk geld uit de mensen hun zakken te kloppen...

Jootje
New user
New user

Bericht door Jootje » 24 mei 2008 11:13

Milec2 schreef:Inderdaad, kijk maar http://www.aslpage.be , die is gratis al die jaren, en dat is niet failliet, nu ja het is vrijwilligerswerk, en de eigenaars kunnen er niet echt hun brood mee verdienen. Ze hebben wel een samenwerking met chat.to.be.

gayid is er alleen maar om zoveel mogelijk geld uit de mensen hun zakken te kloppen...
Nu ja Milec2, je zegt het zelf he, het is vrijwilligerswerk.
Het zal er wel iets mee te maken hebben hoor. Ik vind het maar normaal dat je voor bepaalde zaken moet betalen.

Het is mss wel een beetje overdreven maar soit.

Laurenti

Bericht door Laurenti » 24 mei 2008 14:33

Laten we beleefd blijven en GayID als commerciële netwerksite aanschouwen, hierbij maken we een onderscheid met de gratis diensten van BeCute. Ontevreden clienteel raad ik aan om over te stappen en voor de rest hoop ik dat iedereen zijn sociaal leven ook buiten het internet manifesteert.

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 24 mei 2008 16:41

t was daar gisteren dus weer fuifje in de noxx van gayID...

Net leuk verhaaltje gehoord van iemand die daar VIP is.

Alex was in een goeie bui...

gratis champagne in het vip stuk, gratis pralines, chocola, ...
dat koppel kreeg nog iets hoger dan vip, omdat ze "zo schattig zijn" mochten ze ook in de skyboxen ofzo (iets van balkons waar je over dansvloer kijkt ofzo). de gortige oude pervert dat het is die Alex...
Blijkbaar stond daar op de dansvloer super veel volk met poppers :-? (kweet niet of dat op elke noxx fuif zo is maar ik vind zo iets niet normaal!)
en Alex heeft hen op kosten van gayID met de taxi naar huis laten gaan (wat nog redelijk ver was).
Blijkbaar heeft GayID toch wel geld teveel... (of hij moet heel veel verdienen met de cola's van 3 euro t stuk...)

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 24 mei 2008 16:56

Maarten schreef:t was daar gisteren dus weer fuifje in de noxx van gayID...

dat koppel kreeg nog iets hoger dan vip, omdat ze "zo schattig zijn" mochten ze ook in de skyboxen ofzo (iets van balkons waar je over dansvloer kijkt ofzo). de gortige oude pervert dat het is die Alex...
Blijkbaar stond daar op de dansvloer super veel volk met poppers :-? (kweet niet of dat op elke noxx fuif zo is maar ik vind zo iets niet normaal!)
en Alex heeft hen op kosten van gayID met de taxi naar huis laten gaan (wat nog redelijk ver was).
Blijkbaar heeft GayID toch wel geld teveel... (of hij moet heel veel verdienen met de cola's van 3 euro t stuk...)
en wat, pray tell, heeft het gedrag van de eigenaar van gay id met de site te maken?
Als Tim het ineens in zijn kop krijgt om iemand op zijn kosten naar huis te sturen dan heeft dat bitter weinig met WJNH te maken.

liketobeyou
New user
New user

Bericht door liketobeyou » 24 mei 2008 19:13

Omicron schreef:
Maarten schreef:t was daar gisteren dus weer fuifje in de noxx van gayID...

en wat, pray tell, heeft het gedrag van de eigenaar van gay id met de site te maken?
Als Tim het ineens in zijn kop krijgt om iemand op zijn kosten naar huis te sturen dan heeft dat bitter weinig met WJNH te maken.
@ omicron: Er staat natuurlijk op kosten van Gayid en niet op kosten van de eigenaar... En toegegeven dat mag waarschijnlijk ook. Maar ik denk dat gewoon een aantal mensen vragen stellen bij bedrijfsethiek die gayid hanteert. Mensen gaan voordelen toekennen op basis van hun uiterlijk lijkt mij ook niet de beste pr... En het onderscheid tussen de site en de man erachter lijkt mij vooral een theoretische redenering. De praktijk wijst andere dingen uit.

Ik heb het al gezegd en ik herhaal het nog eens. Voor vele holebi's (vooral mannen) is gayid dé manier om andere holebi's te leren kennen. En de redenering: "als het u niet aanstaat, bol het daar dan af", is wat mij betreft wat te eenvoudig. Ok, er zijn andere manieren om holebi's te leren kennen, maar ieder zijn meug. Veel mensen vinden hun draai niet in de traditionle holebiwerking en gayid vult die leemte. Het is dan jammer dat de firma die een quasi-monopolie heeft op "online mensen leren kennen", regelmatig uit de bocht gaat. Het is een lastige kwestie, gayid blijft een commercieel initiatief en ze doen inderdaad wat ze willen. Maar langs de andere kant mag je best wel kritsich staan ten opzichte van een medium dat zoveel invloed heeft op het sociaal leven van vele mensen. De eigenaar zei zelf ooit eens dat je profiel verwijderen sociaal zelfmoord plegen is. Een nogal zware uitspraak volgens mij, maar bij een groot aantal mensen is dat wel de trieste realiteit...

Tim
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Tim » 24 mei 2008 19:25

Omicron schreef:Als Tim het ineens in zijn kop krijgt om iemand op zijn kosten naar huis te sturen dan heeft dat bitter weinig met WJNH te maken.
Dan heb ik waarschijnlijk gewoon wat te veel gedronken. ;)
Help WJNH een handje, wat moeten we volgens jou doen tegen 2012?

Word ook WJNH-vrijwilliger en maak veel plezier en nieuwe vrienden! Klik hier voor meer info!

ezel
Experienced user
Experienced user

Bericht door ezel » 24 mei 2008 19:27

Maarten schreef:
Op feestjes waar noxx niet voor verhurud wordt, wordt er ook 3 euro voor gevraagd. Ik betwijfel dan ook sterk dat men veel winst heeft gemaakt met de drank. De winst zal voornamelijk gemaakt zijn met de toegangstickets neem ik aan. (tenzij je de drank goedkoper kunt overnemen van noxx, maar dat zal wel niet denk ik, anders zou die op de gebruikelijke noxx feestjes ook goedkoper zijn)
punt!

Gesloten