Gay id gaat nu toch echt wel te ver!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Ik vind Gayid...

Suppertop ze mogen elke cent vanmij krijgen
0
Geen stemmen
We leuk maar hun betalingen worden toch veel
14
14%
Leuk gestart maar het is nu wel om zeep
35
35%
Weljongniethetero is toch veel beter!
51
51%

Totaal aantal stemmen: 100

BastardPriest
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 07 feb 2008 11:54

Moh, ik had je antwoord nog niet gezien, maar zelf al besloten dat het misschien eens tijd was dat ik ging overstappen naar firefox, daarmee is dan ook het probleem opgelost 8)

Great minds eh :P

Mikau
Regular user
Regular user

Bericht door Mikau » 13 feb 2008 11:43

Ze gaan zo ver als ze willen, blijkbaar.

Een marketingstunt?
Ik las afgelopen week dat je kan stemmen hoe hetero-vriendelijk hun volgende fuif mocht zijn. Dit zijn de opties:
1) 100% Hetero-friendy (Iedereen moet kunnen meefeesten. Ik breng al mijn heterovrienden mee.)
2) 50% Hetero-friendly (hetero-jongens NEEN - hetero meisjes JA)
3) 50% Hetero-friendly (hetero-jongens JA - hetero meisjes NEEN)
4) 0% Hetero-friendly (hetero-jongens NEEN - hetero meisjes NEEN)

Daar ik opties 2 en 3 te belachelijk vindt om woorden aan te verspillen, laat ik dit bericht dan ook tot dit.
I'm not a human error, I'm an error-prone human.

kinkeh.
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door kinkeh. » 13 feb 2008 13:03

Mikau schreef: Ik las afgelopen week dat je kan stemmen hoe hetero-vriendelijk hun volgende fuif mocht zijn. Dit zijn de opties:
1) 100% Hetero-friendy (Iedereen moet kunnen meefeesten. Ik breng al mijn heterovrienden mee.)
Inderdaad. Het zou leuker zijn als die indeling overàl op de deuren stond. :lol:

Hoe gaan ze dat testen?

ooh neee!
Ze hebben een functionerende gaydar gebouwd! :o
PLayground love

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 13 feb 2008 13:45

kinkeh. schreef:
Mikau schreef: Ik las afgelopen week dat je kan stemmen hoe hetero-vriendelijk hun volgende fuif mocht zijn. Dit zijn de opties:
Inderdaad. Het zou leuker zijn als die indeling overàl op de deuren stond. :lol:

Hoe gaan ze dat testen?

ooh neee!
ik zie het al voor me: boven de ingang van de lido een electronisch bord. Iedere keer dat er iemand door de deur stapt "er zijn x homo's, y hetero jongens en z hetero meisjes, toegang niet toegestaan tot er homo's bij komen".

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 13 feb 2008 17:53

Omicron schreef:
kinkeh. schreef:

Hoe gaan ze dat testen?

ooh neee!
ik zie het al voor me: boven de ingang van de lido een electronisch bord. Iedere keer dat er iemand door de deur stapt "er zijn x homo's, y hetero jongens en z hetero meisjes, toegang niet toegestaan tot er homo's bij komen".
Pwahahahaha :roflmao:
Ik stel mzelf vaak marginaal op maar moets ik voor dat typsel verantwoordelijk zijn zouk niet meer durven buitenkomen :D .
Dit toont nogmaar eens aan dat mixen het beste is dat je je maar kan bedenken :wink: . Veel evrcshillende mensne bij elkaar want als je veel dezelfde mensen bij elkaar zet krijg je een "de mening die het extreemst gaan we uitvoeren" :D:D:D .
Maarbon bekijk het van de zonnige kant...

Gayid laat je lachen :roflmao: .
(Btw ik lach wel degelijk met hun, niet om hun :wink: )
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

svekke
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door svekke » 13 feb 2008 17:59

zou je dan ook extra credits krijgen als je met de baas van gayid gaat praten op de fuif?

"het schijnt" dat dat de vorige keer zo was
:D

owja
:takemeimyours:

Veneysis
New user
New user

Bericht door Veneysis » 13 feb 2008 21:11

Het al te commercieel worden van Gayid vind ik niet zozeer een punt. Het is een logisch gevolg van ons ingewortelde kapitalistische gedachtegoed. Tenzij iemand er ijzersterke principes op nahoud, is het enorm moeilijk om aan de verleiding te weerstaan een immens populair product financieel te gaan uitbuiten. Zo is het altijd al geweest en zo zal het altijd zijn.
Komt daarbij dat, draai en keer het, gayid een quasi-monopolie heeft. Concurrenten krijgen ofwel te weinig leden in hun kamp of ze kunnen het technisch niet aan. Een monopolie brengt automatisch onfaire prijzen met zich mee en een bak vol grommelende gebruikers. Opnieuw dit is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.

Nu kon gayid twee kanten uit, de goede en de slechte. De goede kant zou zijn dat ze blijvend kwaliteit leveren en hun producten optimaliseren en hun leden (betalende klanten) tevreden houden.
Jammer genoeg gingen ze de slechte kant uit. In plaats van hun monopolie immer te garanderen, blijven ze op het idee ervan rusten en doen ze niet veel meer dan nieuwe functies in het leven roepen om hun lievelingsleden aan hun kant te houden.

Tot zover vertelde ik zaken die bijna wetmatigheden zijn geworden bij alle (quasi-)monopoliehouders. Het bijzondere aan gayid is dat ze een product hebben aangeboden op een medium dat weinig wettelijke bescherming kent, en dat ze een onzekere minderheidsgroep vertegenwoordigen.
De meerderheid van de leden op gayid (dan spreek ik niet over die paar mediageile en wannabee-populaire gevallen, maar wel over de overige 20,000 leden) zijn mensen die vaak te verlegen of te bang zijn om naar een fuif of een bijeenkomst te gaan om zo mensen te leren kennen. Reken daarbij dat er geen klanten of leden-vereniging bestaat die hun belangen beschermt. Dit geeft gayid enorm veel macht. Zet dus een bende kinderachtige geesten aan het hoofd en je krijgt de huidige situatie. Het niet dulden van commentaar, het verwijderen van berichten en profielen en valse berichtgeving zijn schering en inslag. Het betalend maken van profielen, maar toch willekeurig VIP-accounts uitdelen aan lievelingetjes. Het is allemaal te herleiden tot de oorzaken die ik hierboven heb genoemd.

Hoe dan ook zal het zich vroeg of laat wreken. Uit ervaring blijkt dat een kinderachtige mentaliteit moeilijk uit te drijven valt, en een dezer dagen zal een slimme geest wel een alternatief lanceren dat succes zal kennen. Gayid zal er alles aan doen om het tegen te gaan, volop berichten en reclame censureren en zodoende hun eigen strop toedraaien...

(leuk weetje: wanneer je op de startpagina van gayid kijkt, zal je zien dat ze een ledenaantal van 201375 aanduiden. Wanneer je echter de ledenlijst afschuimt zie je dat het aantal niet klopt. (dit kan je gemakkelijk doen door meteen naar de laatste pagina te gaan. Dit is pagina 2414. Per pagina staan 10 leden, dus met een simpele rekensom kom je om en bij de 24140 leden. Oeps, ze hebben zich toch wel even 177,000 leden vergist.)

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 13 feb 2008 21:24

Veneysis schreef: (leuk weetje: wanneer je op de startpagina van gayid kijkt, zal je zien dat ze een ledenaantal van 201375 aanduiden. Wanneer je echter de ledenlijst afschuimt zie je dat het aantal niet klopt. (dit kan je gemakkelijk doen door meteen naar de laatste pagina te gaan. Dit is pagina 2414. Per pagina staan 10 leden, dus met een simpele rekensom kom je om en bij de 24140 leden. Oeps, ze hebben zich toch wel even 177,000 leden vergist.)
Tarara ook dat 2414 de laatste pagina is. 15042 is de laatste pagina voor mannen en 922 voor vrouwen.
Dan kom je wel maar op een 150,000 leden terecht (neem aan dat de inactieve toch ook nog mee tellen)

Veneysis
New user
New user

Bericht door Veneysis » 13 feb 2008 21:32

Ik kom toch nog steeds uit op 2414 pagina's. Niet dat het zo belangrijk is. Het is maar 'for the record'

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 13 feb 2008 21:36

Veneysis schreef:Ik kom toch nog steeds uit op 2414 pagina's. Niet dat het zo belangrijk is. Het is maar 'for the record'
welk land heb jij geselecteerd? als je alle landen neemt heb je 15000 enzoveel pagina's

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 13 feb 2008 21:39

Omicron schreef:
Veneysis schreef:Ik kom toch nog steeds uit op 2414 pagina's. Niet dat het zo belangrijk is. Het is maar 'for the record'
welk land heb jij geselecteerd? als je alle landen neemt heb je 15000 enzoveel pagina's
Het gatem niet om het aantal... het gatem over de kwaliteit die dat nummer inhoud :wink: .
Grtz Steve xXx

Veneysis
New user
New user

Bericht door Veneysis » 13 feb 2008 21:42

Ik had inderdaad enkel België geselecteerd. Wanneer ik alle landen selecteerde kom ik nu dus aan jouw aantal. Wil dit dan zeggen dat er maar 24140 profielen binnenlands zijn en de overige 125000 buitenlands. Dat kan ik toch maar moeilijk geloven.

Veneysis
New user
New user

Bericht door Veneysis » 13 feb 2008 21:48

Stylistic Sagittarius schreef:
Omicron schreef:
Het gatem niet om het aantal... het gatem over de kwaliteit die dat nummer inhoud :wink: .
Mijn punt is dat als ze zelfs al met simpele cijfers een loopje nemen...

yotira
New user
New user

Woehoew!

Bericht door yotira » 14 feb 2008 23:50

't is ni mogelijk

zijn jullie nu weer aan het kankeren geslaan over GAYiD

Er is daar één grote oplossing voor

1 surf er niet meer naartoe
2 praat er niet over

altijd een kleine minderheid die maar altijd moet kankeren.
GAYiD.EU is een commercieel project, wether you like it or you hate it.

Dus ja, het is normaal dat je moet betalen voor extra diensten.
Wie de discipline heeft om elke dag in te loggen kan er perfect gebruik van maken.

Het internet is groot genoeg en er zijn alternatieven genoeg!

greetoz

Y.

Pooky
Forum addict
Forum addict

Re: Woehoew!

Bericht door Pooky » 15 feb 2008 00:13

yotira schreef: Wie de discipline heeft om elke dag in te loggen kan er perfect gebruik van maken.

discipline?!

brrr, je zo voor minder in opstand komen :D

neen, dit commercieel praatje van lnmmedia kan me niet overtuigen :P

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Re: Woehoew!

Bericht door Stylistic Sagittarius » 15 feb 2008 00:18

Voor Yotira's oplossing:

Wij praten er wel over.
We roepen er Zelfs naar!
Want al die onschuldige zieltjes die niets anders kennen dan gayid(en geloof mij, DIE ZIJN ER), moeten weten dat er ook nog andere sectoren zijn die een leuk alternatief bieden. Dat Gayid alles gaat proberen voorkomen dat zo een geroep hun bereikt toont nog maar eens met watvoor... *neen laat ik het voor mij houden* we te maken hebben.
Grtz Steve xXx

Mikau
Regular user
Regular user

Bericht door Mikau » 15 feb 2008 09:09

Ach, we houden gewoon onze eigen poll - gayid-style - over deze kwestie:

Ga je er vanaf nu niet meer over praten?
1 ja
2 Ja
3 jA
4 JA
5 ja!
6 JA!
7 Ja (jazeker, 2 en 7 lijken op elkaar, maar 7 is iets ronder getekend)
8 jA!
9 nee

Een bedrijf zou feed-back nuttig moeten vinden om zichzelf meer te kunnen toespitsen op haar doelgroep. Tevens geloof ik, naast vrijheid in denken, ook in vrije meningsuiting.
I'm not a human error, I'm an error-prone human.

dimitri
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door dimitri » 03 mar 2008 21:50

Alé, de homosites maken ruzie...

Klik

gaybelgium heeft in het verleden ook al pers gehaald met internetpolls (en daar persberichten over verstuurd)
gayid.eu doet dit sindskort ook om de haverklap.
het is een interessante manier om de site in de aandacht te brengen, maar heeft het enige waarde die polls? Nul de botten!

trouwens, waarom zitten gayid en gaybelgium zo tegen elkaar bezig? omdat de ene de grootste wil zijn?

gayid is een totaal andere site als gaybelgium, niet te vergelijken.

gayid is een profielsite met nieuwsitems en video's
gaybelgium is een nieuwssite met bijkomende holebicontent en zoekertjesrubriek

te vergelijken? nee.

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 04 mar 2008 01:15

Als we vergeten hoe de mentaliteit van de mensen die erachter staan in elkaar zit, ben ik het met je eens.
Grtz Steve xXx

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 04 mar 2008 09:08

dimitri schreef:
trouwens, waarom zitten gayid en gaybelgium zo tegen elkaar bezig? omdat de ene de grootste wil zijn?
omdat de firma achter lnm (nu dus gayid) de reclame beheerde van gaybelgium en daar zijn wat problemen rond geweest.
en ipv het op te lossen zoals volwassen mensen/bedrijven het voor de rechter te doen zijn ze alletwee met modder beginnen te smijten naar elkaar, wie er begonnen is: je ne sais pas...

Gesloten