Great minds eh

Inderdaad. Het zou leuker zijn als die indeling overàl op de deuren stond.Mikau schreef: Ik las afgelopen week dat je kan stemmen hoe hetero-vriendelijk hun volgende fuif mocht zijn. Dit zijn de opties:
1) 100% Hetero-friendy (Iedereen moet kunnen meefeesten. Ik breng al mijn heterovrienden mee.)
2) 50% Hetero-friendly (hetero-jongens NEEN - hetero meisjes JA)
3) 50% Hetero-friendly (hetero-jongens JA - hetero meisjes NEEN)
4) 0% Hetero-friendly (hetero-jongens NEEN - hetero meisjes NEEN)
ik zie het al voor me: boven de ingang van de lido een electronisch bord. Iedere keer dat er iemand door de deur stapt "er zijn x homo's, y hetero jongens en z hetero meisjes, toegang niet toegestaan tot er homo's bij komen".kinkeh. schreef:Inderdaad. Het zou leuker zijn als die indeling overàl op de deuren stond.Mikau schreef: Ik las afgelopen week dat je kan stemmen hoe hetero-vriendelijk hun volgende fuif mocht zijn. Dit zijn de opties:
1) 100% Hetero-friendy (Iedereen moet kunnen meefeesten. Ik breng al mijn heterovrienden mee.)
4) 0% Hetero-friendly (hetero-jongens NEEN - hetero meisjes NEEN)![]()
Hoe gaan ze dat testen?
ooh neee!
Ze hebben een functionerende gaydar gebouwd!
PwahahahahaOmicron schreef:ik zie het al voor me: boven de ingang van de lido een electronisch bord. Iedere keer dat er iemand door de deur stapt "er zijn x homo's, y hetero jongens en z hetero meisjes, toegang niet toegestaan tot er homo's bij komen".kinkeh. schreef:Inderdaad. Het zou leuker zijn als die indeling overàl op de deuren stond.Mikau schreef: Ik las afgelopen week dat je kan stemmen hoe hetero-vriendelijk hun volgende fuif mocht zijn. Dit zijn de opties:
4) 0% Hetero-friendly (hetero-jongens NEEN - hetero meisjes NEEN)![]()
Hoe gaan ze dat testen?
ooh neee!
Ze hebben een functionerende gaydar gebouwd!
Tarara ook dat 2414 de laatste pagina is. 15042 is de laatste pagina voor mannen en 922 voor vrouwen.Veneysis schreef: (leuk weetje: wanneer je op de startpagina van gayid kijkt, zal je zien dat ze een ledenaantal van 201375 aanduiden. Wanneer je echter de ledenlijst afschuimt zie je dat het aantal niet klopt. (dit kan je gemakkelijk doen door meteen naar de laatste pagina te gaan. Dit is pagina 2414. Per pagina staan 10 leden, dus met een simpele rekensom kom je om en bij de 24140 leden. Oeps, ze hebben zich toch wel even 177,000 leden vergist.)
Het gatem niet om het aantal... het gatem over de kwaliteit die dat nummer inhoudOmicron schreef:welk land heb jij geselecteerd? als je alle landen neemt heb je 15000 enzoveel pagina'sVeneysis schreef:Ik kom toch nog steeds uit op 2414 pagina's. Niet dat het zo belangrijk is. Het is maar 'for the record'
Mijn punt is dat als ze zelfs al met simpele cijfers een loopje nemen...Stylistic Sagittarius schreef:Het gatem niet om het aantal... het gatem over de kwaliteit die dat nummer inhoudOmicron schreef:welk land heb jij geselecteerd? als je alle landen neemt heb je 15000 enzoveel pagina'sVeneysis schreef:Ik kom toch nog steeds uit op 2414 pagina's. Niet dat het zo belangrijk is. Het is maar 'for the record'.
yotira schreef: Wie de discipline heeft om elke dag in te loggen kan er perfect gebruik van maken.
omdat de firma achter lnm (nu dus gayid) de reclame beheerde van gaybelgium en daar zijn wat problemen rond geweest.dimitri schreef:
trouwens, waarom zitten gayid en gaybelgium zo tegen elkaar bezig? omdat de ene de grootste wil zijn?