Gay id gaat nu toch echt wel te ver!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Ik vind Gayid...

Suppertop ze mogen elke cent vanmij krijgen
0
Geen stemmen
We leuk maar hun betalingen worden toch veel
14
14%
Leuk gestart maar het is nu wel om zeep
35
35%
Weljongniethetero is toch veel beter!
51
51%

Totaal aantal stemmen: 100

dejoris
New user
New user

Bericht door dejoris » 05 jan 2008 00:07

svekke schreef:
dimitri schreef: tjah, maar gayid is ook holebi-gericht hé, lnm.eu zal wel meer bekendheid hebben, alsook looknmeet.com !
mocht netlog nu een gay-interface hebben, dan deed meneer dresen het al lang in z'n broek. Alleen lijkt het voor netlog niet zo'n prioriteit (ja wat wil je, meer dan 90% is hetero)

ik zou zeggen, allen overstappen naar Netlog, want dat systeem staat al volledig op punt (in tegenstelling tot al die andere hopeloze startups van amateurs). Het zou wel eens rap kunnen gedaan zijn met gayid.
kweni ze, gayid is nog steeds in volle expansie (als ge da wa bijhoudt wat die allemaal beheren en opstarten :s) en ze zijn nog ma juist begonnen

svekke
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door svekke » 05 jan 2008 00:09

dejoris schreef:
svekke schreef:
dimitri schreef: tjah, maar gayid is ook holebi-gericht hé, lnm.eu zal wel meer bekendheid hebben, alsook looknmeet.com !
mocht netlog nu een gay-interface hebben, dan deed meneer dresen het al lang in z'n broek. Alleen lijkt het voor netlog niet zo'n prioriteit (ja wat wil je, meer dan 90% is hetero)

ik zou zeggen, allen overstappen naar Netlog, want dat systeem staat al volledig op punt (in tegenstelling tot al die andere hopeloze startups van amateurs). Het zou wel eens rap kunnen gedaan zijn met gayid.
kweni ze, gayid is nog steeds in volle expansie (als ge da wa bijhoudt wat die allemaal beheren en opstarten :s) en ze zijn nog ma juist begonnen
ze lopen achter

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 05 jan 2008 01:31

Kuikentje schreef:alle geile gays uit Nederland komen naar hier

heeeeeeeeeeeeeelp

one down, more to go
Zaalig waar zijn ze :twisted: ?
Me likes Dutch gay guys :oops: .
Khoor ze graag bezig en ze mogen er vaak echt wel zijn :hugs: !
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

Rein
Experienced user
Experienced user

Bericht door Rein » 05 jan 2008 11:02

dimitri schreef:
svekke schreef:
ps. ik heb eens gevraagd aan de manager wat hij van gayid vroeg, hij zei dat hij er nog nooit van gehoord had ! (en da was nie cynisch, dat was duidelijk) Dus je ziet hoe opgeblazen die gayid wel is, netlog is tenslotte geen kleine vis in belgië
tjah, maar gayid is ook holebi-gericht hé, lnm.eu zal wel meer bekendheid hebben, alsook looknmeet.com !
Het Gentse Netlog heeft de laatste tijd toch meer persaandacht als het over community websites gaat en zou volgens Belgische kranten in Europa even populair kunnen worden als MySpace en Facebook.

LNM heb ik al lang niets meer van gelezen in de pers.

dejoris
New user
New user

Bericht door dejoris » 05 jan 2008 15:56

svekke schreef:
dejoris schreef:
svekke schreef:

ze lopen achter
schijnbaar ni achter u ;)

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 05 jan 2008 23:59

Pooky schreef:ok, nu zijn ze echt een stap te ver gegaan.
Hun domme "client" installeert zich ongevraagd wanneer je naar de site surft.
Niet in Linux ;)
K_x schreef:bovendien blijft de geschiedenis die die man met zich meesleurt zo'n beetje een molensteen om de nek van GayId
Hoor ik hier de verborgen boodschap als dat deze persoon misschien wel eens opzettelijk de downfall van gayid zou kunnen beogen?

sprankel
Regular user
Regular user

Bericht door sprankel » 06 jan 2008 03:45

als it'er voel ik mij verplicht om hier in te springen en dit even te verduidelijkken,

die client kan zich niet en met nadruk op niet ongevraagd installeren op een legale manier, daarvoor is steeds de toestemming nodig van de eindgebruiker en volgens mij heb je gewoon ergens verkeerd geklikt.

stel dat hij zich ongevraagd zou installeren zoals jij beschrijft dan is dat niet alleen illegaal maar daarvoor moet je nog is professioneel kunnen hacken ook want software automatisch laten installen van de moment dat je op een site komt is zowat onmogelijk dus om het wel te doen zou je al heel goeie mensen nodig hebben omdat klaar te spelen.

stel dat ze wonder boven wonder toch iemand in huis hebben die dat zou kunnen klaarspelen dan zou die individu wel ongelofelijk dom moeten zijn om zo'n praktijken te verrichten aangezien zelfs jij en ik onmiddellijk kunnen weten wie de verantwoordelijke is en wie er aansprakelijk zou zijn voor deze illegale praktijk. iemand die in staat is om dit te doen behoord tot de beste hackers ter wereld en geloof mij, die zijn niet dom en zij halen alles uit de kast zodat hun identiteit beschermt blijft.

conclusie, wat je zegt slaagt nergens op

op die verhalen van msn gekraakt, grote onzin, het feit is dat je je msn adres kunt opgeven samen met je wachtwoord van msn om zo uitnodigingen te sturen naar je msn lijst waarvoor je in ruil een silver account krijgt.

conclusie, je hebt zelf je msn en msn wachtwoord daarvoor opgegeven en daar dus zelf voor gezorgd en mee ingestemd.

over het feit of mac al dan niet beter is, daar kan ik een paar pagina's lang over schrijven, theorie komt erop neer dat mac eigenlijk op niet veel trekt in vergelijking met win. praktijk ligt anders met als hoofdreden het feit dat win een grootste marktaandeel heeft en dat de meeste mensen gewoon niet met een pc kunnen werken. meer ga ik er niet over zeggen, open een nieuw topic erover en dan wil ik gerust wat verder over discussiëren.

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 06 jan 2008 13:07

svekke schreef:
dan is http://www.facebook.com toch beter, volledig gratis en gebruiksvriendelijker.

@sprankel: als je ietwat minder betweterig had geweest had ik nog de moeite genomen om er op te reageren, maar nu niet dus :lol:
Laatst gewijzigd door Pooky op 06 jan 2008 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 06 jan 2008 13:13

Pooky schreef: dan is http://www.facebook.com toch beter, volledig gratis en gebruiksvriendelijker.
Idd, de nieuwe hype en het summum van tijdverspilling :D

Matthiasb
New user
New user

Bericht door Matthiasb » 06 jan 2008 18:10

En ook mijn account is met volle trots gedelete! :lol:

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 07 jan 2008 00:30

Matthiasb schreef:En ook mijn account is met volle trots (gedelete) deleted! :lol:
;)

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 07 jan 2008 01:10

neeje neeje: gedeletet :wink:

dejoris
New user
New user

Bericht door dejoris » 07 jan 2008 02:47

Chemistje schreef:
Pooky schreef: dan is http://www.facebook.com toch beter, volledig gratis en gebruiksvriendelijker.
ma da's weer zo ene waar ze u verplichte eerst lid te worde voor ge iet kunt zien :D

me not likes that

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 07 jan 2008 09:59

Chemistje schreef:
De nieuwe hype? Da spel bestaat al langer dan gisteren hoor :D gayID is idd achterlijk, het verzamelt trutjes van over het hele land, en zowat iedereen springt op een alternatief van zodra zich dat aanmeldt. Conclusie: netlog neemt het allemaal over soon :p
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 07 jan 2008 10:04

meh, ik ga niet echt op een alternatief springen, ik zit al op genoeg van die zaken, facebook, livejournal, tientallen fora, ik geraak wel aan nieuwe kameraden als ik wil.

Facebook vind ik niet super eigenlijk.

svekke
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door svekke » 08 jan 2008 00:05

Heb net opgevangen dat er blijkbaar een zware discussie aan de gang was op die shoutbox van gayid (stel je voor), en dit is een knipsel van de conversatie (wat handig dat ze het voor niet geregistreerden niet afschermen, wat het dus publiekelijke inhoud maakt) :

aanleiding: een zekere JT geeft kritiek op iets
Conanti_dabitur : boodschap kwam over, denk ik ;)

BATMAN: @ JT : groot gelijk jongen ! Moet maar ne keer zien naar die VIP-statuten - meestal zijn da mannekes van rond de 16-18 jaar... Smells naar.... je weet wel....

Release_Yourself : Oei oei oei, gayid in opstand! Niet goed, niet goed xD!

Lil_Mister_Apprehensive : @batman: dat is wel niet echt zo, mijn ex is 24 en die eeft ook VIP oor^^
JT wordt verwijderd
Alex : Oops... KOEKEBOE .. DELETE FUNCTION ACTIVE ...

Ziggy: een eigen mening hebben is soms taboe!
Dcampi, die van JT verneemt dat hij verwijderd is, en dit schrijft in de shoutbox, wordt ook verwijderd (z'n posts verdwijnen ook)
kevin_haverals : denk da de jongen gewoon even zen mening wou zeggen meer niet hoor alexx. Ok mss heb je gelijk als nie blij is bol af maarja ...

B_Style : als mensen het hier zo slecht vinden, waarom blijft men hier dan rondhangen? just wondering..

kevin_haverals : ja klopt hoor mss had hij slechte dag ofzo e :) maar zeg ni da hij gelijk heeft he, maar jongen wou gewoon mening zegge wss

Jeffkeuh : Enige vorm van (opbouwende) kritiek moet kunnen, maar idd als het hier zo slecht is, waarom blijf je dan? :)

Lil_Mister_Apprehensive : Nja ie moet et dan wel privé houden... en kzie ni in waarom hij zou klagen maarj:)

Alex : Mening mag uiteraard geventileerd worden... maar als ze het zo slecht vinden, moeten ze het maar afbollen dan elke dag hier meer dan 4-5 uur te zitten

blah : er is geen beter alternatief...
maar doe het hen maar is na, kost sowieso al veel geld voor dit online laten staan, vooral gayidtv dan...
dus we mogen ze toch ook een beetje bewonderen :)

Maaaaart : Idd! ik heb niet te klagen over gayid! GO ALEX!

DietrichDC : en wat vinden jullie over het feit dat email - adressen niet worden doorgestuurd tijdens privé-gesprekken ?

Jeffkeuh: Sja dat van die emailadressen is idd niet zo leuk. Maarja weer eens, iedereen voert zijn eigen beleid, niet tevorangeen, er zijn alternatieven :) En Gayid is goed, anders zou er hier op dit uur niet zoveel geshout worden ;)

kevin_haverals : kijk hou nu op me klage
is zo en kijk kunt ni akkoord zijn maar is dan pech e:s

Release_Yourself : We (l) gayid, we do! lalalala!

Mr_Jintse: ik kan toch maar zeggen dat ik tevorangeen ben van gayid :) wat afleiding tijdens het blokken is altijd welkom :d

Moob001: Wa zien ik hier allemaal? Zijn der weer aan't klagen ja? ^^
Blij zijn me wat ge hier allemaal krijgt zou ik zeggen? Ondankbare mensen =P

Geoffrey1988:
how how !!! wie klaagt hier over GAYiD !!!! zijt verd****e content da het er is !!!! dit is tenminste een propere gay profiel site ga is naar gaydar of iet anders daar komde wa meer tege ze !!!!
@ MAARTEN je hebt gelijk jongen GO ALEX YOURI EN BENJI !!!!!!!!!!!!!!!!

fille2: zonder gayid had ik ni zoveel gay friends go gayid
Die laatste zin is nog de beste van allemaal
Laatst gewijzigd door svekke op 08 jan 2008 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 08 jan 2008 00:14

Ze bedoelen dan toch ook de gay-gay-gay-friends.
Ik ben nu ook niet op en top mannelijk maareuh... :lol: :lol: :lol:
p.s. die misbruik valt daar tochwel heel hard op eigenlijk e :wink: .

@Matthiasb: You go girl :merci:
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

Mikau
Regular user
Regular user

Bericht door Mikau » 08 jan 2008 08:57

Of ze al dan niet mensen willen verwijderen zodat bepaalde (schadelijke) meningen niet naar boven komen is feitelijk hun zaak: op hun privé-domein doen ze wat ze willen. De manier waarop vind ik echter wel cru én kinderachtig. Maar goed, vrijheid van meningsuiting is - helaas - niet absoluut.
Spoiler! :
Afbeelding
edit door J-La: graag spoilers gebruiken als je afbeeldingen groter zijn dan 500*500 px
I'm not a human error, I'm an error-prone human.

dejoris
New user
New user

Bericht door dejoris » 09 jan 2008 00:34

Chemistje schreef:
=> ooit van beveiligingsinstellingen gehoord? ;)

dejoris
New user
New user

Bericht door dejoris » 09 jan 2008 00:39

the_unknown schreef:Die laatste zin kan ik wel begrijpen van sommigen, en daar speelt gayid volgens mij ook gretig op in. Alleen maken ze er grandioos misbruik van.

Voor de rest zou ik zeggen: "dat is weer eens een typische reactie die we van Alex(ander) kunnen verwachten, niet?"

En ik weet eigenlijk niet wie het volgende heeft gelezen...
http://www.gaybelgium.be/content/EEAlEk ... LdCq.shtml
In afwachting van het vonnis in deze simpele zaak over onbetaalde facturen gebeurde er iets zeer vreemds. De curator van het failliete After The Hype stelde in zijn syntheseconclusie GayBelgium verantwoordelijk voor het faillissement van After The Hype! Onze website had immers bericht over een ingrijpende vernieuwingsoperatie van het magazine QT, dat werd uitgegeven door After The Hype.
GayBelgium publiceerde enkele maanden voor het faillissement van After The Hype inderdaad een artikel waarin gemeld werd dat de doelgroep van QT Magazine verlegd werd van het gay segment naar het ruimere heteropubliek. GayBelgium gebruikte de websites van After The Hype zelf als bron, het moest dus wel waar zijn!

Maar volgens de advocaat van zaakvoerder Alexander Dresen en zijn failliete vennootschap was de publicatie van dit eenvoudig artikel de doodsteek voor After The Hype. De curator eiste prompt een schadevergoeding van 250.000 euro van GayBelgium, toevallig net het bedrag dat Alexander Dresen (via zijn nieuwe vennootschap LNM Media) betaalde voor de overname van het handelsfonds van After The Hype. Vreemd genoeg werd tijdens de mondelinge pleidooien voor de rechtbank van koophandel te Gent door de tegenpartij met geen woord gerept over deze waanzinnige tegeneis en de eventuele schuld van GayBelgium aan het faillissement.
=> Dat is toch wel ne goeie, niet? Vrije meningsuiting is helemaal niet aan de orde op gayid, dat zou ondertussen toch al duidelijk moeten zijn. Anders wordt je ofwel geblokkeerd, ofwel voor het gerecht gesleept (zoals gaybelgium).
ey! na-aper :D

zo komt ge terug op mijn post waar ik zeg van eens te googlen naar 'After The Hype', ma da had wss toch niemand gedaan :D naja.. ge ziet heel wa interessante meningen dan ze :)

Gesloten