Gay id gaat nu toch echt wel te ver!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Ik vind Gayid...

Suppertop ze mogen elke cent vanmij krijgen
0
Geen stemmen
We leuk maar hun betalingen worden toch veel
14
14%
Leuk gestart maar het is nu wel om zeep
35
35%
Weljongniethetero is toch veel beter!
51
51%

Totaal aantal stemmen: 100

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man
Contacteer:

Gay id gaat nu toch echt wel te ver!

Bericht door Stylistic Sagittarius » 21 dec 2007 20:10

Hey Iedereen,

Wil eigenlijk wel eens wat meningen horen ivm met gayid.
Je kent dat wel dat ding dat heel leuk begonnen is maar nu elke cent uit je portemane wil zuigen...
En als het bij al die betalingen nogniet genoeg geweest is betalen ze je terug met virussen in je msn die naar iedereen gaan met "hey ik heb een profiel op gayid kom lekker meebetalen en je msn om zeep helpen".

Ik heb men profiel bij hun verwijderd en eigenlijk hoop ik dat iedereen die die mening zowat deelt dat ook doet...
Maar laat het duidelijk zijn dat ik niets tegen gayid zelf heb of die mensen maar wel degelijk tegen dergelijke praktijken.
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 21 dec 2007 20:17

Even om de goede orde te bewaren:

We hebben hier reeds een dergelijk topic gehad. We hebben dat toen héél lang open gehouden, maar uiteindelijk is het gesloten omdat het een hoop heen-en-weer-gescheld geworden was, te wijten aan 1 of 2 gebruikers die niet voor rede vatbaar bleken te zijn. Daarom, nog even dit: er mag gerust gepraat worden over GayId, maar ik wil hier géén beschuldigingen zien die niet gestaafd kunnen worden!. Zulke zaken zullen onmiddellijk verwijderd worden, en als het uit de hand loopt zal dit topic geen lang leven beschoren zijn. Dus: géén geroddel, géén heen-en-weer-gescheld!

De firma dankt u. :-)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 21 dec 2007 20:35

Om daar meteen om in te gaan ben ik hier niet om roddels of gecsheld boven te halen enkel om een paar feiten aan het licht te brengen waarvan iedereen ze wel kent. Gayid heeft veel goeds gedaan ook, da gaat ge mij nooit horen ontkennen maar wat ze nu doen gaat er gewoon over...
Grtz Steve xXx

siegie
Forum addict
Forum addict

Bericht door siegie » 21 dec 2007 20:41

En wat doen ze juist buiten de virussen en geld vragen voor hun diensten?
Onderschrift lijkt slecht Nederlands.

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 21 dec 2007 20:51

siegie schreef:En wat doen ze juist buiten de virussen en geld vragen voor hun diensten?
De mensen in het zak zetten door ze eerst te lokken en dan af te dokken terwijl een ander da wel gratis kan, maar ze zichzelf beter vinden.
Grtz Steve xXx

dimitri
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door dimitri » 21 dec 2007 20:58

Stylistic Sagittarius schreef:
siegie schreef:En wat doen ze juist buiten de virussen en geld vragen voor hun diensten?
De mensen in het zak zetten door ze eerst te lokken en dan af te dokken terwijl een ander da wel gratis kan, maar ze zichzelf beter vinden.
Als da 'ander' wel gratis kan, dan ga je op da ander hé ;) zo simpel is dat LOL

Partners in crime

Re: Gay id gaat nu toch echt wel te ver!

Bericht door Partners in crime » 21 dec 2007 21:14

Stylistic Sagittarius schreef:Ik heb men profiel bij hun verwijderd en eigenlijk hoop ik dat iedereen die die mening zowat deelt dat ook doet...
Maar laat het duidelijk zijn dat ik niets tegen gayid zelf heb of die mensen maar wel degelijk tegen dergelijke praktijken.
dan heb je 't nog niet over dat "misbruiken" bericht, onderaan de gesprekskaderkes..

gaat er toch wel over..
en dat enkel als wraakactie omdat die kerel een email heeft rondgestuurd met een artikel over de wanpraktijken op gayid (dat bovendien niet door hem maar door een soort van onderzoeksjournalist geschreven is)
Laatst gewijzigd door Partners in crime op 21 dec 2007 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 21 dec 2007 21:33

het was een leuke site maar het is inderdaad een beetje te commercieel geworden. ik heb mijn profiel er nog maar kom er nog zelden op. simpel toch. er zijn nog andere manieren om mensen te leren kennen.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Vennen
New user
New user

Bericht door Vennen » 21 dec 2007 22:02

Partners in crime schreef:
Stylistic Sagittarius schreef:Ik heb men profiel bij hun verwijderd en eigenlijk hoop ik dat iedereen die die mening zowat deelt dat ook doet...
dan heb je 't nog niet over dat "misbruiken" bericht, onderaan de gesprekskaderkes..

gaat er toch wel over..
en dat enkel als wraakactie omdat die kerel een email heeft rondgestuurd met een artikel over de wanpraktijken op gayid (dat bovendien niet door hem maar door een soort van onderzoeksjournalist geschreven is)
En ik vind uw lettertype er over. Maar dat is mijn mening.

Zelf heb ik niets te maken met GayId, heb er ook geen account en zal dat ook nooit hebben. Dus ik hou mij hier buiten. Wou gewoon even komen piepen of dit topic anders was dan het vorige topic.

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 21 dec 2007 22:06

het is inderdaad totaal onbruikbaar geworden nu zelfs basisbehoeftheden als niet gelezen berichten bewaren of de zoekmachine betalend zijn geworden.

Het enige leuke is hun nieuws, zoals deze:

http://be.gayid.eu/news.html?newsid=4293

het is toch gieren om te zien hoe geweldig ze zichzelf wel niet vinden, de arrogantie druipt er gewoon af. :lol:
Ik vraag me af of eind 2008 de gayid-hype al zal uitgedoofd zijn, het "vast publiek" is nogal trendy aangelegd, dus binnen de korste keren zijn ze het er beu.

of dit nieuwsitem:

http://be.gayid.eu/news.html?newsid=4297

een indrukwekkende negende plaats idd, maar ze vertellen er wel niet bij dat de grote concurrerende communities "Facebook" en "Netlog" veel hoger scoren in die google zeitgeist :lol:

Matthiasb
New user
New user

Bericht door Matthiasb » 21 dec 2007 23:21

Het is dat er zoveel leuke mensen zitten, want anders was ik er misschien ook al weggeweest...

Zelf een simpele zoekfunctie kan je niet meer gebruiken, da wordt het wel erg... Maarja, dan zou ik een sms moeten sturen, en ben ik voor Maar 1€ in de week/maand? gold member.... Wil ik het nog beter hebben, dan moet ik al snel 4€ dokken...

Voor mij is het dus gewoon 1 hoop geldklopperij. Enkel is er geen ander initiatief, en zit iedereen op gayid, en daarom blijft iedereen er ook...

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 21 dec 2007 23:29

Matthiasb schreef:Het is dat er zoveel leuke mensen zitten, want anders was ik er misschien ook al weggeweest...

Zelf een simpele zoekfunctie kan je niet meer gebruiken, da wordt het wel erg... Maarja, dan zou ik een sms moeten sturen, en ben ik voor Maar 1€ in de week/maand? gold member.... Wil ik het nog beter hebben, dan moet ik al snel 4€ dokken...

Voor mij is het dus gewoon 1 hoop geldklopperij. Enkel is er geen ander initiatief, en zit iedereen op gayid, en daarom blijft iedereen er ook...
En juist daarom dat ik eraf ben gegaan en dat anderen ook aanraad zodat er een signaal komt dat dit niet geduld word! Als iedereen zegt maarja iedereen doet dat komt er dus geen verandering :wink: . Als er daar steeds meer afgaan zullen andere beter bronnen snel meer volk hebben.
Grtz Steve xXx

Partners in crime

Bericht door Partners in crime » 22 dec 2007 11:00

Stylistic Sagittarius schreef:En juist daarom dat ik eraf ben gegaan en dat anderen ook aanraad zodat er een signaal komt dat dit niet geduld word! Als iedereen zegt maarja iedereen doet dat komt er dus geen verandering :wink: . Als er daar steeds meer afgaan zullen andere beter bronnen snel meer volk hebben.
we hebben wel met een grote groep nichten te doen eh.. kritisch nadenken doen die niet..

dat fameuse artikel dat die tom heeft doorgestuurd over a**x en de werking van gayid zegt meer dan genoeg.. Toch bolt niemand het daar af en staan ze al die misbruiken oogluikend toe.. Tja, dan zijde tegen ne muur aant vechten/praten he

-M.

Bericht door -M. » 22 dec 2007 11:41

Ik vind vooral die jeanet op de hoofdpagina hilarisch.
"Welkom op Gayid...Blabla... Schrijf je nu in. Tis gratis" Replay "Welkom op Gayid...Blabla... Schrijf je nu in. Tis gratis"
:roflmao:.

Partners in crime

Bericht door Partners in crime » 22 dec 2007 11:44

-M. schreef:Ik vind vooral die jeanet op de hoofdpagina hilarisch.
"Welkom op Gayid...Blabla... Schrijf je nu in. Tis gratis" Replay "Welkom op Gayid...Blabla... Schrijf je nu in. Tis gratis"
met de ironische nadruk op gratis

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 22 dec 2007 11:50

Stylistic Sagittarius schreef:Hey Iedereen,

Wil eigenlijk wel eens wat meningen horen ivm met gayid.
Je kent dat wel dat ding dat heel leuk begonnen is maar nu elke cent uit je portemane wil zuigen...
En als het bij al die betalingen nogniet genoeg geweest is betalen ze je terug met virussen in je msn die naar iedereen gaan met "hey ik heb een profiel op gayid kom lekker meebetalen en je msn om zeep helpen".

Ik heb men profiel bij hun verwijderd en eigenlijk hoop ik dat iedereen die die mening zowat deelt dat ook doet...
GayID was al van bij het begin een geldgericht concept! Ik zou zeggen, loop gewoon allemaal over naar facebook 8)
Matthiasb schreef: [...]

Enkel is er geen ander initiatief, en zit iedereen op gayid, en daarom blijft iedereen er ook...
het initiatief zal er wel nog komen, als der markt een gat heeft, dan wordt het vroeg of laat opgevuld he :D

svekke
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door svekke » 22 dec 2007 12:44

laat ze toch gewoon doen, ze zijn zielig en onbelangrijk
al hun concurrenten lachen met hen en sponsers haken af.. zegt dat niet genoeg ?

inderdaad, loop over naar Netlog of facebook ofzo
of blijf hier en zoek u een lief bij de jongerenverenigingen

Partners in crime

Bericht door Partners in crime » 22 dec 2007 13:07

't is gewoon zielig da mensen geld betalen
* om mensen te leren kennen
* om erbij te horen
* om in de gratie te vallen van de staff
* voor een organisatie die mensen discrimineert, hun democratische rechten beknopt en mensen belachelijk maakt door leugens op hun site te zetten

Doordat gayid blijft geld binnen rijven, zal een alternatief dat het met minder middelen moet doen, nooit van de grond geraken

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 22 dec 2007 13:18

Partners in crime schreef:'t is gewoon zielig da mensen geld betalen
* om mensen te leren kennen
* om erbij te horen
* om in de gratie te vallen van de staff
* voor een organisatie die mensen discrimineert, hun democratische rechten beknopt en mensen belachelijk maakt door leugens op hun site te zetten

Doordat gayid blijft geld binnen rijven, zal een alternatief dat het met minder middelen moet doen, nooit van de grond geraken
Maar gelukkig is er daarom wjnh!
Die goed gebalanceerde holebi gelegenheden in Vlaanderen wil hebben en nog het beste vanal die aan de mensen denken in plaats van aan de centen!
Grtz Steve xXx

Walewein
Experienced user
Experienced user

Bericht door Walewein » 22 dec 2007 14:04

-M. schreef:Ik vind vooral die jeanet op de hoofdpagina hilarisch.
Ja, idd, heerlijk. :roll: Maar nog beter zijn die egocentrische, nietszeggende, navelstaarderige en oppervlakkige jeanettenfilmkens op die site. Koop een camera en een draadloze microfoon, ga een discotheek binnen en zoek u een portie mediageile nichten, liefst met een Antwerps accent, die denken dat ze de koning van de wereld zijn. :roll: :)
blatantlie schreef:wijze walleeraad, daar is iedereen mee gebaat
raskolnikow schreef:Uiteraard is Walewein ne freak. En nog authentiek ook. Niet zo een van die fakers.
Hannes schreef:[Vr 17:39] Hannes.: ik vind uw euri geil walewein

Gesloten