Kledingsgewoonten bij lesbo's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
I*
New user
New user

Kledingsgewoonten bij lesbo's

Bericht door I* » 20 dec 2007 10:23

naar aanleiding van een marktonderzoek "kledij holebi-jongeren" wou ik graag eens weten wat jullie favoriete merken zijn, zijn er favoriete merken? wat zijn de voorkeuren van lesbische jongeren? naar wat gaan ze op zoek? zijn er voorkeuren in kleur, stof...? stappen ze doelgericht een winkel binnen? of gaan ze shoppen en zien ze wel?

edit door J-La: topictitel aangepast
Afbeelding
@ Sint-Niklaasstraat 19, GENT

www.caspaya.be

sofietje
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door sofietje » 20 dec 2007 10:28

wel... ik ben totaal verzot op mijn lucky brand jeansen , maar ik weet niet of dit typisch lesbisch is ?
ik ben stiekem ook wel fan van carhartt , en ik denk dat dit iets meer "cliché" is :lol:
voor de rest zie ik gewoon waar ik uit kom , als ik ga shoppen dan stap ik gewoon h&m , sting , lucky brand , fish and ships , mango , ... binnen :) zo goed als bijna elke winkel op de meir :D
steph schreef:Das nu ons Fie sie 8) Altijd attent op het juiste moment én op de juiste plaats! Dankuwel. Lieve :hugs: voor jou.

Ik blog : http://myvirginstateofmind.blogspot.com

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 20 dec 2007 11:39

dit sluit nauw aan bij het fashion-topic, maar omdat dit specifiek op lesbo's gericht is, mag het van mij wel open blijven!

nu nog een antwoord op de vragen bedenken...

NutAssBitch
Experienced user
Experienced user

Bericht door NutAssBitch » 20 dec 2007 13:09

een marktonderzoek zeg je...moet je dan niet wat gestructureerde vragenlijsten hebben?

nuja...ik ben niet echt een lesbo qua kledij...

...voorkeuren gaan uit naar de vrouwelijke dingetjes in de H&M, WE, Zara, JBC, Only, esprit, online, mango, munt, veromoda,...
Kent u dat gevoel? Je wil niet naar buiten, maar je haar zit zo goed!

I've got a nice body, it's in my trunk!

* joy feeds life *

I*
New user
New user

Bericht door I* » 20 dec 2007 13:14

NutAssBitch schreef:een marktonderzoek zeg je...moet je dan niet wat gestructureerde vragenlijsten hebben?

nuja...ik ben niet echt een lesbo qua kledij...

...voorkeuren gaan uit naar de vrouwelijke dingetjes in de H&M, WE, Zara, JBC, Only, esprit, online, mango, munt, veromoda,...
ik ben bezig aan een enquête, aan de hand van de antwoorden hier kan ik de enquête verder opstellen
Afbeelding

www.caspaya.be

CHeQuiTa
New user
New user
Contacteer:

Bericht door CHeQuiTa » 20 dec 2007 13:53

waarom niet gewoon ff met een fotootje laten zien wat je eigen stijl is?
ik begin vanavond wel want kloop nu nog in mijn pyama haha

maaruh enkele winkels waar ik kleding koop:
h&m
new yorker
vero moda, only
we
bershka
america today
zara
hönkemuller (lingerie)
men @ work
sting
mango
bjorn borg
bij verschillende oulets (maasmechelen village, designer outlet roermond, batavia stad lelystad)

schoenen: invito, divino, tango, pro, foot locker en de betere sneakerstore's
"Fuck prince Charming.. Where's my Cinderella..?!"

Hanneke

Bericht door Hanneke » 20 dec 2007 13:58

Ik kijk heel erg naar kleuren. Ik sta in de winkelopening en als ik zo de juiste kleuren niet zie hangen, trap ik het direct terug af. En dán de prijs natuurlijk, zoiets merk je spijtig genoeg niet eerst op. Ik vertik het om even veel geld als de gemiddelde vrouwelijke twintiger, uit te geven aan kleren. Enkel wat nodig is.

Merken? Als het 'snobmerken' zijn, geen kans. Vallen trouwens toch ver buiten het budget. Verder zal ik niet vlug meer een stap in H&M zetten :kots:
Alternatieve winkeltjes lust ik ook wel..

Stoffen. Geen 'prikstof' of echt wol, 'regenjasstof' als het gaat.

Vennen
New user
New user

Bericht door Vennen » 20 dec 2007 15:16

Esprit :love:

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 20 dec 2007 15:24

ik ben ook nogal voor Esprit en We kledij, af en toe afgewisseld met wat Bershka of H&M.. maar voor de rest ben ik niet merken-minded, waarmee ik bedoel dat ik iets koop als ik het mooi vind, niet omdat het van een bepaald merk is..

I*
New user
New user

Bericht door I* » 20 dec 2007 15:46

J-La schreef:ik ben ook nogal voor Esprit en We kledij, af en toe afgewisseld met wat Bershka of H&M.. maar voor de rest ben ik niet merken-minded, waarmee ik bedoel dat ik iets koop als ik het mooi vind, niet omdat het van een bepaald merk is..
en de zaken die je dan mooi vindt, zijn die dan vaak van eenzelfde merk of verschillende merken die vaak terugkomen? of is da echt uiteenlopend?
Afbeelding

www.caspaya.be

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 20 dec 2007 17:19

Zonder te willen offtopic gaan, verbaas ik er mij wat over dat het woord lesbo zomaar wordt gebruikt alsof het een positieve betekenis zou hebben. Is dat dan zo? Ik dacht dat het niet bepaald politiek correct was om het te gebruiken, zoals neger een beetje..

lady_vampirella
Regular user
Regular user

Bericht door lady_vampirella » 20 dec 2007 17:43

Van mij is dat vrij eenvoudig.
Mijn kledij is neutraal, eerder vrouwelijk.

Ik stap gewoon een winkel binnen, met betaalbare prijzen :roll: en dan zie ik wil wat mij aan staat.

Ik winkel eigenlijk niet zo graag.

Grtz.
“Look down at me and you see a fool;
look up at me and you see a god;
look straight at me and you see yourself” Charles Manson

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 20 dec 2007 17:50

Piui schreef:Zonder te willen offtopic gaan, verbaas ik er mij wat over dat het woord lesbo zomaar wordt gebruikt alsof het een positieve betekenis zou hebben. Is dat dan zo? Ik dacht dat het niet bepaald politiek correct was om het te gebruiken, zoals neger een beetje..
Woorden evolueren hé. Connotaties kunnen veranderen.
+ Het is niet omdat het niet politiek correct is dat een niet-lesbo het woord lesbo gebruikt, dat het door lesbo's niet met een positieve betekenis kan gebruikt worden 8) Ik vind "lesbo" alvast gemakkelijker om te zeggen dan "lesbienne" of zo.

OT: Wat ik het liefst zie/koop/zou willen kopen:
Van die versleten broeken, ietwat wijde truis, "coole" t-shirts... ('k geloof dat je dat skater-kleren zou kunnen noemen, maar kben niet zo thuis in die termen... de Zimba is bijvoorbeeld een leuke winkel)
Of hemdjes.

Vennen
New user
New user

Bericht door Vennen » 20 dec 2007 18:51

Piui schreef:Zonder te willen offtopic gaan, verbaas ik er mij wat over dat het woord lesbo zomaar wordt gebruikt alsof het een positieve betekenis zou hebben. Is dat dan zo? Ik dacht dat het niet bepaald politiek correct was om het te gebruiken, zoals neger een beetje..
Negers zeggen toch ook 'neger'?!

Lai'ke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lai'ke » 20 dec 2007 20:26

Ik shop zowat overal en in mijn kleerkast hangt er vanalles: Mexx, EDC, D.E.P.T. (recent ontdekt maar wat een schone kleren :D), Sandwich, Avalanche, Esprit, Only, Turnover (stijlvolle rokken maar soms verschrikkelijk duur),...

Ik ga vaak naar de iets duurdere kleding grijpen omdat ik iets krijg als er 20 mensen rondom mij met hetzelfde topje of rokje rondhuppelen.

Als ik toch wat favoriete winkels van mezelve moet vernoemen dan zijn dat: Cream, Brooklyn, Boulevard (in mijn hometown Maldegem) en Imania (in de bijna hometown van mijn lief Denderleeuw)... Af en toe vind ik ook nog wel iets leuk in Leeloo (Brugge) maar de laatste tijd raak ik nog bitter weinig in Brugge.
Remember the compliments you receive, forget the insults;
if you succeed in doing this, tell me how.
Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly.

Els1985

Bericht door Els1985 » 20 dec 2007 20:33

streepjes !!

CHeQuiTa
New user
New user
Contacteer:

Bericht door CHeQuiTa » 20 dec 2007 20:46

Vennen schreef:
haha jah precies maar alleen een neger kan een andere neger, neger noemen..
zo is het ook precies met lesbo's..
want als een blanke, neger tegen mij zou zeggen dan zou ik em egt wel deze blik geven: :wtf:
denk dat het met lesbo's ook zo is..
"Fuck prince Charming.. Where's my Cinderella..?!"

Emilie
New user
New user

Bericht door Emilie » 20 dec 2007 21:31

ik koop wel merkkleding maaar alleen voor broeken en schoenen
als ik een broek nodig heb ga ik bijna altijd voor carrhart
voor schoenen loopt het zowat tussen vanalles, van vans tot etnies en es maar ook all stars
mn t-shirts en truien zijn dikwijls van allerlei bands
maar soms kan er ook wel eens iets tussenzitten van vans en dergelijke
(dus meer het skate genre)

Els1985

Bericht door Els1985 » 20 dec 2007 23:53

CHeQuiTa schreef:
Vennen schreef:
haha jah precies maar alleen een neger kan een andere neger, neger noemen..
zo is het ook precies met lesbo's..
want als een blanke, neger tegen mij zou zeggen dan zou ik em egt wel deze blik geven: :wtf:
denk dat het met lesbo's ook zo is..
als iemand lesbo tegen mij zou zeggen zou ik die blik geven wsl...

fade
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door fade » 21 dec 2007 00:11

de leeloo in brugge :rock: !!! overduidelijk mijn soort winkel :D
Het gras groeit niet sneller door aan de sprietjes te trekken.

Gesloten