Oude liefde blijft bestaan... :'(

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
1 bericht • Pagina 1 van 1

Oude liefde blijft bestaan... :'(

Berichtdoor Evitjeuh » 19 dec 2007 22:33
Ik ga mijn verhaal een beetje inkorten want het is vrij lang en ingwikkeld.

Vorig jaar april werd ik verliefd op een meisje van 29 jaar (ik was toen 18).
Ik heb hier erg veel van afgezien, het heeft me zoveel pijn gedaan. Ik heb het lange tijd verzwegen voor haar. We hadden een heel goed contact en ik was bang dat zij mij zou laten vallen als ze wist dat ik gevoelens voor haar had.
Op een dag vertelde ik het toch, na de vraag van haar of ik gevoelens voor haar had. Ze vertelde me dat ze het al een hele tijd doorhad...
Onze vriendschap veranderde gelukkig niet. Helaas waren mijn gevoelens niet wederzijds. Zij voelde niets voor mij.

Zij kreeg in januari (dit jaar) gevoelens voor een andere vrouw (38 jaar).
In onze vriendschap kwamen enkele bulten en deuken in. Ze verwaterde ook stilletjes aan.
Al haar tijd en aandacht ging naar die ene vrouw.

Ik moet er waarschijnlijk niet bij vertellen hoe ik me voelde dan... Zo'n verdriet had ik nog nooit gehad.

Ik bleef steeds contact zoeken met haar. Maar helaas liet het haar allemaal vrij koud wat er met mij gebeurde. Zij was zo verliefd op die andere vrouw...

Ik verminderde het contact om haar te proberen vergeten. Ik ging door de hel op die moment.

Nu, 1jaar en 9maanden later, kan ik zeggen dat ik er zo goed als over ben. Nou ja,over, ik denk dat ik er nooit volledig over zal geraken. Zij is/was mijn eerste echte liefde.

Ik zie haar nu niet meer zoveel. Maar ik denk er nog zo veel aan. Ik ben er vaak nog steeds heel verdrietig om. Niet meer zo verdrietig dan vroeger, maar toch...
Ik denk vaak aan alles dat is gebeurd, alles dat juist in gebeurd is, aan hoe het vroeger was tussen ons (voor zij ook verliefd werd op een andere vrouw)...

Het is heel lang geleden dat ik er een goed gesprek mee gehad heb, als we tegen elkaar praten blijven we erg oppervlakkig.
Ik had dat even nodig, zo'n oppervlakkigheid, om mezelf over dit avontuur heen te kunnen zetten.
Maar ik ms het zo hard. Ik mis de band die we hadden.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Moet ik eens met haar praten en haar zeggen hoe ik voel?...

En hoe voel ik? Nog steeds verdrietig. Zij ligt me nog zo nauw aan het hart! Alles ligt nog oh zo gevoelig.

Het was het eerste meisje waar ik verliefd op ben geworden. Ik sluit me af van jongens. Ik flirt ermee, maar ik sluit me af als ze vragen om me beter te leren kennen enzo...

Ik leerde onlangs een meisje kennen waar ik gevoelens zou voor kunnen krijgen... helaas heeft zij een vriend.

Ik ben zo goed als zeker dat ik met een meisje aan mijn zij door het leven wil. Maar ik kan het moeilijk aanvaarden. Soms denk ik, misschien was het maar eenmalig? Misschien stel ik me gewoon aan?

Al deze vragen spoken door mijn hoofd. En ik vind er maar geen antwoord op. En wat moet ik met dat meisje?
IS het normaal dat alles zo gevoelig blijft liggen? Is het normaal dat ik zoooooo lang liefdesverdriet heb??

Sorrie voor mijn lange post, maar ik hoop hier steun te vinden want ik kan het niet meer alleen...
Evitjeuh

1 bericht • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Archief