Eurosong 2008

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Yúdai
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Yúdai » 21 mei 2008 21:19

Kvond dat podium niks :cry: De kleuren die flikkerden op alle mogelijke momenten...

Waar is de tijd dat er nog eens een echt podium werd gebouwd?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tffb9fz9 ... re=related[/youtube]

R....
Regular user
Regular user

Bericht door R.... » 21 mei 2008 21:29

Waar is de tijd dat België nog won, en dat Celine Dion Ne Partez Pas Sans moi zong???
:D :lol:
Who ever you are, I've always depended on the kindness of strangers

Siouxsie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Siouxsie » 21 mei 2008 22:02

Armenië sucks! Dat kabbelt maar door

Ik denk dat Bosnie wel eens zou kunnen winnen, de melodie zit nog altijd in mijn hoofd, ondanks de freakshow en het weinig aangenaam stemgeluid
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

Jannick
Regular user
Regular user

Bericht door Jannick » 21 mei 2008 22:23

Dat was gisteren maar een avondje van niks. Vorig jaar waren er nog heel wat liedjes die ik goed tot zeer goed vond (zo ben ik nog altijd madly in love met het stemgeluid van die Hongaarse in haar marcelleke aan de busstop), maar gisteren was het zoeken naar iets acceptabel.

Roemenië was veruit het beste van de avond, al mocht de dame gerust in haar thuisland gebleven zijn want meneer deed het meer dan voortreffelijk op z'n eentje.

Noorwegen had ook nog wel iets, en ze deed me aan Mariah Carey denken.

Bosnië heeft, zoals al aangehaald, een erg leuk melodietje, maar de rest is niet echt op en top.

Israël was ook nog ok en dan is er Ishtar waar ik ook nog vrolijk van werd.
De rest zei me niks en gaat dus vrij onverdiend naar de finale imho.
Misschien dat ik morgen nog op de hollandse zender de 2de halve meepik, maar dan ga ik er voor alle zekerheid toch ook een cursus bijnemen dat ik achteraf niet het gevoel heb dat ik mijn tijd nuttiger had kunnen besteden.
If all of the strenght and all of the courage come and lift me from this place

We all need a big reduction in the amount of tears

Blyss

Bericht door Blyss » 21 mei 2008 22:24

No Julisi No jalini, zéro points, maintenant c'est fini!

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 21 mei 2008 22:45

Dagonet schreef:Moet ik nu juichen omdat België niet doorgaat? Of blijten omdat Anciaux onze niet-verkozen-inzending €25.000 gesponserd heeft?

Met de €60.000 die hij Kate Ryan meegaf twee jaar geleden, is dat al €85.000 die hij investeerde in belachelijke en onkwalitatieve rotzooi. De randdebiel die hem als minister van cultuur aan het werk heeft gezet, verdient dringend een kogel.
:adore:

Ik vind het vooral spijtig dat Dustin the turkey er niet bij is. Dat was veruit het intelligentste nummer van heel het eurosong-gebeuren. Spijtig dat (Oost-)Europeanen geen gevoel voor humor hebben. :P
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

nomeis

Bericht door nomeis » 21 mei 2008 23:00

Irlande douze pointE

haha ik heb er van genoten
je vraagt je bijna af of alles wat over Berlijn ligt een grap is
het grappigste van al was nog het Backstreetboy moment van de Russian Twink, open met dat hemd! en natuurlijk de ex wereldkampioen kunstschaatsen die mee het podium opmocht om zijn trucjes te doen op een 'piste' van twee vierkante meter
de act van Slovenië was ook geniaal, iemand de kostuums van de achtergrondzangeressen gezien? :)

Jesse
Forum addict
Forum addict

Bericht door Jesse » 21 mei 2008 23:11

Dustin is ni door omdat ge met een protestsong tegen het songfestival wel 2 jaar te laat komt. 2006 was het jaar van de protestsongs (lordi, we are the winners). Beetje vlugger zijn volgende keer Ierland!? ik treur hier in ieder geval niet om.

Skin
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Skin » 22 mei 2008 03:49

Jannick schreef:Dat was gisteren maar een avondje van niks. Vorig jaar waren er nog heel wat liedjes die ik goed tot zeer goed vond (zo ben ik nog altijd madly in love met het stemgeluid van die Hongaarse in haar marcelleke aan de busstop), maar gisteren was het zoeken naar iets acceptabel.
Unsubstantial blues, inderdaad nog steeds een supermooi liedje :love: Samen met dat van Georgië vorig jaar de absolute toppers (al dacht het publiek er blijkbaar anders over).

Dit jaar vond ik Noorwegen echt schitterend: een leuk nummer, 1 van de weinige serieuze inzendingen en een enorm lekkere frontzangeres en achtergrondzangeres. 8) Zij mogen winnen zaterdag! En Azerbaijan vond ik ook leuk. :lol:

R....
Regular user
Regular user

Bericht door R.... » 22 mei 2008 11:58

nomeis schreef:Irlande douze pointE

haha ik heb er van genoten
je vraagt je bijna af of alles wat over Berlijn ligt een grap is
het grappigste van al was nog het Backstreetboy moment van de Russian Twink, open met dat hemd! en natuurlijk de ex wereldkampioen kunstschaatsen die mee het podium opmocht om zijn trucjes te doen op een 'piste' van twee vierkante meter
de act van Slovenië was ook geniaal, iemand de kostuums van de achtergrondzangeressen gezien? :)
oh my ja, en dan begon da hemdje nog zo wat te wapperen :lol:
zalig gewoon...
mmm Slovenië... was dat niet met die madam in zo'n soort kooi??
Ik ben echt van van Irlande douze points! 8) da was pas een krachtig liedje, even goe en belachelijk als die Oekraïnse travestiet met een discobal op hare kop vorig jaar..

La dolce vita
Experienced user
Experienced user

Bericht door La dolce vita » 22 mei 2008 16:35

Ik heb er dinsdagavond 8 goedgeraden. Ik dacht dat Ierland en Slovenië zouden doorgaan, maar het werden Finland en Azerbaidzjan. Sorry, maar Finland gaat enkel door om wille van zijn vuurwerk en omdat het op het einde was. En Azerbaidzjan omdat het overal wel wat landgenoten zitten heeft.

Ach wat, het zou nog erger gekund hebben denk ik. Pakweg Montegro of zo dat zou doorgegaan zijn... Enfin, het was fijn voor België. Jammer maar helaas. Misschien hadden we het beter gedaan als we op het einde van de show zaten.

Deze avond ga ik zeker weer kijken. Al is het dan wel op Nederland 1 want digitale televisie heeft hier zijn intrede nog niet gedaan...

moon_man
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door moon_man » 22 mei 2008 18:06

nomeis schreef:de act van Slovenië was ook geniaal, iemand de kostuums van de achtergrondzangeressen gezien? :)
OMG die kledij van de backings was gewoon weg hilarisch, ik heb ze van dicht gezien en lach strijk van het lachen.

Iemand al pronostiekje wie er de Barbara Dex award kan krijgen?

Ik denk dat Estland en Andorra al veel kans maken :lol:

Na het bekijken van de repetities is het nu zeer moeilijk om een lijstje te maken met landen waarvan ik denk dat ze doorgaan.

Ik ga me er toch aan wagen en ik denk dat dit de 10 landen zijn die we zaterdag in de finale zien:

- IJsland
- Zweden
- Turkije
- Oekraine
- Albanië
- Bulgarije
- Denemarken
- Georgië
- Macedonië
- Portugal

Ik denk dat Georgië en Macedonië niet thuishoren in de finale. Die landen zou ik graag vervangen door Zwitserland en Cyprus, maar ik denk dat ze niet echt gaan scoren die en Kroatië is ook niet kansloos denk ik.
Laatst gewijzigd door moon_man op 23 mei 2008 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben anders en gestoord.......

R....
Regular user
Regular user

Bericht door R.... » 22 mei 2008 21:34

oh la, kben aant volgen op nederland 1, nu komt zwitserland, ma de beste vondk tot nu toe al Zweden en Oekraïne!! Vooral Oekraïne! Dit is men tof favoriet tot nu toe! Ik hop dat die gaan winnen... oh nee, zwitserland heeft precies en balad, afvoeren..hehehe.. en de zanger van Ijsland is zo gay als een picknickmand... en nog eens lelijk ook eigenlijk, ma soit.. hehehe I love eurosong.. so much fun..

ps: zwitserland begon met ballad ma wou dan lekker swingen ma mmm... het vuurwerk was er te veel aan en de backingvocals maken rare bewegingen, voor de rest ist liedje wel cava.. belange ni slecht, België was slechter.. hehehe 8)

gj
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gj » 22 mei 2008 21:48

Ijsland was :love:

en zweden begon zo zwak vond ik, allez stil :S de rest suckt ook Turkije. Enkel Oekraine was nog cava.
JE VEUX QU'ON BAISE SUR MA TOMBE.

Jesse
Forum addict
Forum addict

Bericht door Jesse » 22 mei 2008 22:27

1. Turkijke
2. Denemarken
3. Oekraïne
4. IJsland
5. Bulgarije
6. Portugal
7. Cyprus
8. Kroatië
9. Zweden
10. Malta

zij gaan door naar de finale volgens mij.

oh, en de barbara dexprijs gaat naar georgië!

R....
Regular user
Regular user

Bericht door R.... » 22 mei 2008 22:54

Jesse schreef:1. Turkijke
2. Denemarken
3. Oekraïne
4. IJsland
5. Bulgarije
6. Portugal
7. Cyprus
8. Kroatië
9. Zweden
10. Malta

zij gaan door naar de finale volgens mij.

oh, en de barbara dexprijs gaat naar georgië!
ik denk eerder

Oekraïne,
Zweden
Portugal
Tjechië
Malta
Turkije
Hongarije
Iceland
Zwitserland
Bulgarije

mmm buiten Cyprus en Kroatië hebben we het zelfde

ze zijn nu aant zeggen wie doorgaat

en dat zijn

Oekraïne
Georgie
Kroatië
Albanië
Denemarken
Zweden
Ijsland
Letland (afschuwelijke act, piraten, alle nu mensen)
Turkije
Portugal

Ik had er dus 5 op de 10 juist, en jij Jesse jij had er 7 van de 10 juist...

mmm ma letland.. alle nu, dan hadden we beter Piet Piraat gestuurd, of plop, dan hadden we mss wel in de finale gezeten, want da van letland was precies het zelfde, alleen met een beetje techno eronder...
Laatst gewijzigd door R.... op 22 mei 2008 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Jesse
Forum addict
Forum addict

Bericht door Jesse » 22 mei 2008 23:01

IJsland
Zweden
Turkije
Oekraïne
Albanië
Letland
Kroatië
Denemarken
Georgië
Portugal

Dit zijn de laatste 10 finalisten voor zaterdag!

ik had er toch mooi 7 juist :greenthing:

Albanië verbaasd me enorm.
en nu hebben we toch 2 clowneske acts in de finale he (ze kunnen blijkbaar gewoon ni ontbreken).

Mr Johansson
Senior user
Senior user

Bericht door Mr Johansson » 22 mei 2008 23:35

Jesse schreef:IJsland
en nu hebben we toch 2 clowneske acts in de finale he (ze kunnen blijkbaar gewoon ni ontbreken).
Het feit dat die wel gekozen werden (dat van die piraten :roll: ) vind ik een enorme belediging voor Ishtar. Onze inzending kon ook enigszins clownesk genoemd worden, maar dan nog op vrij hoog niveau en met zowel een kinds karakter als een serieus aspect. Moest Ishtar vanavond meegedaan hebben, waren ze er wel door geraakt denk ik, massa's lager (ja, nog lager) niveau dan dinsdag.

gj
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gj » 22 mei 2008 23:42

Kvond nu ook wel dat het niveau zeer laag lag. Ijsland was mijn favoriet. Zweden en Oekraine waren goed. De rest kon mij echt niet bekoren.
JE VEUX QU'ON BAISE SUR MA TOMBE.

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 23 mei 2008 00:21

vanavond was idd enorm laag...

ik heb zelfs de uitslag niet afgewacht, I don't care, het gaat echt niet meer om muziek!

Gesloten