Eurosong 2008

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Wapiti

Bericht door Wapiti » 03 feb 2008 23:34

dancehallchicca schreef:Whahaha Tanya wat een klucht :lol: :lol: :lol: Ze kan niet zingen, ze is lelijk en die act mee die dansers was waarschijnlijk om het publiek af te leiden dat ze niet kan zingen en dansen en zeker niet de twee tergelijkertijd :lol: De dansact was dus walgelijk en de kleren die ze aanhadden waren echt voor strandjanetten.Marcel Vanthilt men grote favoriet had weer eens gelijk.Haar reclame voor tweedehands auto's is veel veel beter. :wink:
ik vond de commentaar van Marcel het beste dat ik vanavond gehoord heb, samen mee da alternatief Klara lied (wihoe, Go Clara!!!)

Blyss

Bericht door Blyss » 03 feb 2008 23:38

als je iets tegen tanja dexters hebt, moet je haar niet pakken op haar zang want die was goed vanavond.
trouwens één van de sympathiekste BV's die ik ooit heb ontmoet. schat van een mens!

nomeis

Bericht door nomeis » 03 feb 2008 23:58

Tanja mikte duidelijk op een bepaald doelpubliek, belachelijke act, belachelijke song, belachelijk kleed. Maar ik vond haar leuk!
Wat je niet kon zeggen van dat eerste huppelkut, al zeker niet van wouter met zijn namaak rockband (zelfs hun tattoos waren fake) en ishtar, ja eum het blijft wel hangen.
O en de show zelf is toch ook gewoon rond uit belachelijk, die 'grapjes' van bart peeters waar niemand om lacht en vooral dat belachelijk serviërsgedoe.
En toch kijk ik volgende week opnieuw!

koksmuts

Bericht door koksmuts » 03 feb 2008 23:59

stuurt gewoon Decadence, he. dat past goed bij zo'n Eurodinges.

Kahbe
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Kahbe » 04 feb 2008 00:01

nomeis schreef:Tanja mikte duidelijk op een bepaald doelpubliek, belachelijke act, belachelijke song, belachelijk kleed. Maar ik vond haar leuk!
Wat je niet kon zeggen van dat eerste huppelkut.
Die huppelkut was nochtans het enigste wat me facineerde. Die wenkbrauwen! Man! Wat een spectakel!

nomeis

Bericht door nomeis » 04 feb 2008 00:05

Dat en haar mooi haar (kuch kuch) waren dan ook het enige interessante.
Ag ja het Tinka Krita Krota Kinzading, was nog slechter dan hadise en dat wil wel al wat zeggen.
O en ik was Esther al vergeten blijkbaar.

Blackout
New user
New user

Bericht door Blackout » 04 feb 2008 13:58

Voor eurosong vind ik Ishtar een goede winnaar, omdat je er wel opgewekt van word en het zeker zal opvallen op het Songfestival. Zelf zou ik de single NOOIT kopen, maar daar dient Eurosong dan ook niet voor. Van Tanja Dexters ben ik aangenaam verrast! Ze heeft zichzelf bewezen met die halve finale plaats en dat is het belangrijkste, met als hoogtepunt de (bijna)homokus, natuurlijk :D

NutAssBitch
Experienced user
Experienced user

Bericht door NutAssBitch » 04 feb 2008 15:33

ISHTAR ISHTAR STEM OP ISHTAR

soetkin is een toffe
Kent u dat gevoel? Je wil niet naar buiten, maar je haar zit zo goed!

I've got a nice body, it's in my trunk!

* joy feeds life *

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 04 feb 2008 15:38

NutAssBitch schreef:ISHTAR ISHTAR STEM OP ISHTAR

soetkin is een toffe
mwuha. Toen ze op iets dat Bart Peeters zei "da's belachelijk", gewèldig.

En sorry, maar wat voor een randdebiel is die Peeters eigenlijk aan het worden? Catwalken als hij naar de jury stapt? Mensen foutief vertalen? Mongolisch dansen wanneer het eerste deel eindigt?

J-La
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door J-La » 04 feb 2008 15:46

Vinnce schreef:Mensen foutief vertalen?
ineens begon hij Nederlandse zaken te vertalen naar het Engels, het viel me ook op.. :-? en bovendien is Bart Peeters zowat de irritantste presentator ever

over de aflevering van gisteren: Tanja Dexters haar liedje vond ik niet mis, maar het klonk niet bepaald origineel.. het 1ste en 2de nummer waren slecht (EFR en dat R&B nummertje), Esther klonk niet mis maar ook te weinig origineel, Ishtar was tenminste origineel! dus mijn stem gaat voorlopig naar Ishtar :wink:

Blyss

Bericht door Blyss » 04 feb 2008 16:34

als we onze reputatie van saai land alle eer willen aandoen, stem dan ishtar.
willen we eens echt tonen dat we kloten aan ons lijf hebben, stem dan betty!

Faramir
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Faramir » 04 feb 2008 17:21

Blyss schreef:als we onze reputatie van saai land alle eer willen aandoen, stem dan ishtar.
willen we eens echt tonen dat we kloten aan ons lijf hebben, stem dan betty!
Allemaal goed en wel, maar intussen is het te laat om op Betty te stemmen (tenzij de jury haar opvist, natuurlijk) :D

Ik heb het pas daarnet -opgenomen- gezien, en ik vond persoonlijk dat Ishtar er zeker wel mocht wezen. Het enige dat ik ertegen kon bedenken was dat het misschien wat meer mocht 'inslaan als een bom'. Maar ... wat dan nog? Dat hoéft heus niet, kijk maar naar "Lejla" of "Molitva" of "Sanomi". Voor mij kán dat nummer, zeker gezien de kwaliteit - ik denk dat het nog van de tijd met verplicht orkest geleden is dat België dermate goeie muzikanten stuurde...
En voor ik het vergeet te vermelden, vind ik het nummer ook simpelweg leuk klinken. Goed geschreven, goed uitgevoerd. Niet (té) veel show, maar wél amusant.

Nog enkele bondige opmerkingen
- Bart Peeters is en blijft irri
- De servosletten eveneens
- Net als vorige uitzending: laag niveau (behalve 1 artiest nu)
- Tanja Dexters zingt beter dan de vorige keer, maar "goed" vind ik het nog niet. En ik erger me dood aan haar accent, zowel in het Nederlands als in het Engels.

Dr.Feel
Forum addict
Forum addict

Bericht door Dr.Feel » 04 feb 2008 18:20

Die servosletjes zijn hilarisch! Hilarisch zeg ik u!

Voor de rest, van dominique revisited wordt een mens vrolijk. En dat is wat we willen in deze barre tijden!

Kijk bv eens wat Estland stuurt:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=7UrXh-xZrR0[/youtube]

Dat is pas erg. Nah.

Siouxsie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Siouxsie » 04 feb 2008 19:25

Ishtar for Eurovision, punt. Je wordt er meteen opgewekt van, en heel Europa zal spontaan een glimlach op hetg ezicht krijgen als ze het horen. Zeer 'meisje met de prei', en zie wat voor hype dat was.

En Tania Dexters een doorslagje van Helena Paparizou? Inderdaad ja, net zoals Katy Satyn een doorslagje is van Ruslana meets Carola meets Helena meets Charlotte Nilson meets....
even erg als Dexters dus !

Neenee, dan Ishtar maar !
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

Dreamkeuh_v
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dreamkeuh_v » 04 feb 2008 20:51

Daarstraks in de auto nog over eurosong gehad aangezien dat
Raeven - Shut down the heatmachine (M. Garvin / M. Paelinck)
in mijn school vertoeven...
maar ik vind het niet meer de moeite waard om te kijken.
de voorrondes niet als eurosong zefl.
ik vind het maar flauw met die halve finale.
vroeger was het zo luek met zn allen een avondje eurozong maja dat zit er nu niet meer in :)
kijk al paar jaar niet mer...
The One Who Is Worth Your Tears Would Never Make You Cry...

Neleuh1985
Forum addict
Forum addict

Bericht door Neleuh1985 » 04 feb 2008 21:04

Ishtar is het beste liedje van de eerste twee eurosongvoorrondes. En geef toe, met dat liedje vallen we zeker op! Is het niet in de positieve zin dan wel in de negatieve zin. En liedjes die opvallen, winnen vaak. Ze moeten daarom niet goed zijn! 8)
Don't regret the things you've done but regret the things you didn't do!!!!

Blyss

Bericht door Blyss » 04 feb 2008 22:18

Siouxsie schreef:Ishtar for Eurovision, punt. Je wordt er meteen opgewekt van, en heel Europa zal spontaan een glimlach op hetg ezicht krijgen als ze het horen. Zeer 'meisje met de prei', en zie wat voor hype dat was.

En Tania Dexters een doorslagje van Helena Paparizou? Inderdaad ja, net zoals Katy Satyn een doorslagje is van Ruslana meets Carola meets Helena meets Charlotte Nilson meets....
even erg als Dexters dus !

Neenee, dan Ishtar maar !
ik word er depressief van. meningen verschillen dus. voor mij geen omhooggevallen conservatoriummensen die tussen de lijnen zeggen "wij hebben tenminste muziek gestudeerd".

we hebben door europa op straat getourd en weten wat de europeanen willen. met zo'n pretentie heb je er bij mij meteen gelegen.
ach, vreselijke mensen, vreselijke song! maar ooo zooo typisch belgie van zoiets te willen sturen.

maar ja: tussen alle borsten en billen zal ons tante nonneke misschien wel opvallen.

Siouxsie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Siouxsie » 04 feb 2008 22:44

dat die conservatorium gestudeerd hebben, interesseert mij nu es geen ene reet
ik vind het een vrolijk lied, 't is anders, ik word er happy van
Bety was ook anders en kon ik wel smaken, mag van mij ook gaan - zolang het er dus maar uitspringt, met andere woorden

het zal in ieder geval meer opvallen dan Dexters en Satijn, een zoveelste doorslagje van echt goede nummers die wel ooit gewonnen hebben (stuur een van deze twee bimbo's en je krijgt zelfde scenario als Xandee en Kate met sleet)
sus me met je hartslag
wij ons wij ons wij ons

quickie
Senior user
Senior user

Bericht door quickie » 05 feb 2008 00:08

Voor mij is het duidelijk: The Nation needs Betty 8)
"The first thing we do: let's kill all the lawyers!" (W. Shakespeare, Henry VI, Part II)

gj
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gj » 05 feb 2008 11:29

Vinnce schreef:
NutAssBitch schreef:ISHTAR ISHTAR STEM OP ISHTAR

soetkin is een toffe
mwuha. Toen ze op iets dat Bart Peeters zei "da's belachelijk", gewèldig.

En sorry, maar wat voor een randdebiel is die Peeters eigenlijk aan het worden? Catwalken als hij naar de jury stapt? Mensen foutief vertalen? Mongolisch dansen wanneer het eerste deel eindigt?
Idd! :adore:

en ik moet wel zeggen dat het lied van ishtar blijft zitten! Fak. Het is wel goed, en ik denk zelfs dat het nog ver gaat geraken, want al die andere liedjes gaan weer barslecht of cliché zijn.
JE VEUX QU'ON BAISE SUR MA TOMBE.

Gesloten