Wat is je Sterrenbeeld en wat is je ideale man of vrouw?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 25 dec 2007 17:52

Ik ben steenbok, bij wat pas ik dan wel en niet? :P
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

Manhattan
Regular user
Regular user

Bericht door Manhattan » 25 dec 2007 18:18

Piui schreef:Ik ben steenbok, bij wat pas ik dan wel en niet? :P
Wel, ik heb ook naar die site zitten zoeken maar vind die dus niet. Astrologie is dan wel een hoop nonsens, ik lees dat wel graag

@Stylistic Sagitarius : http://www.mandala.be/leeuw.htm. Al mijn veronderstelde positieve eigenschappen, zonder de negatieve. Een horoscoopsite naar mijn hart :D
The same thing we do every night pinky, try to take over the world !

ezel
Experienced user
Experienced user

Bericht door ezel » 25 dec 2007 20:15

Ik ben een kreeft, en ik pas bij iedereen 8)
punt!

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 25 dec 2007 22:29

Manhattan schreef:
Wel, ik heb ook naar die site zitten zoeken maar vind die dus niet. Astrologie is dan wel een hoop nonsens, ik lees dat wel graag

@Stylistic Sagitarius : http://www.mandala.be/leeuw.htm. Al mijn veronderstelde positieve eigenschappen, zonder de negatieve. Een horoscoopsite naar mijn hart :D
da ding werkt niet :P .
jij past goed bij vissen maagden en stieren en totaal niet bij watermannen en tweelingen :wink: .
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

Manhattan
Regular user
Regular user

Bericht door Manhattan » 26 dec 2007 22:15

Je hebt gelijk, de link werkt hier niet :-? Nochthans als je 'leeuw + astrologie' googled kom je wel op die site terecht.

En dan nog in oude spelling ... wel de loftrompet blazen over mijn veronderstelde karaktereigenschappen mag van mij in elke verstaanbare taal. En vreemd genoeg is eigenlof ook een eigenschap van de leeuw. Mhm ... Voici, le lion :
Spoiler! :
Omdat je best wel een opschepper bent -en meer dan een beetje hou je ervan in het middelpunt van de belangstelling te staan! Anderen hebben daar meestal weinig op tegen want zij genieten van jouw oprechte warmte en genegenheid.

Vol geestdrift en wilskracht, bij tijden ook trots en verwaand, wil je je eigen zin doen. Je bent echter behoorlijk eerlijk en het respekt van de anderen is belangrijk voor jou.

Je kompromitteert jezelf nooit en je kunt je vastbijten in een doel met vasthoudendheid en toewijding.

Je koninklijke houding brengt je in posities waar leiderschap en autoriteit van belang zijn. Pas ervoor op dat je niet stijfhoofdig, dominerend of neerbuigend doet want dan verlies je de goodwill en de bewondering die je geniet.

Omdat je uitgesproken theatraal bent, leef je je leven op grote schaal, waar en wanneer dat maar enigszins mogelijk is. Je kracht en energie bezielen degenen die met jou in kontakt komen.

Aquarius

Bericht door Aquarius » 27 dec 2007 12:42

seg en wat is de tegenpool van waterman? :)

searchingforyou
New user
New user

Bericht door searchingforyou » 27 dec 2007 13:37

Sterrebeeld van bij ons: Schorpioen
Sterrebeeld bij de chinezen: Slang
Keltisch Boomteken: Kastanjeboom
voila :D

Ideale man of vrouw?

Ik kan tussen de 2 nog niet kiezen maar mijn partner zou wel dit moeten zijn:

- Vriendelijk
- Niet egoïstisch
- Eerlijk
- Trouw
- Financieel ok (ik bedoel dat ik niet iemand wil die alles uitgeeft of niet iemand die nooit eens iets durft kopen)
- Iemand die durft verder gaan (ik bedoel dat ik wel iemand wil die zijn gevoelens durft te uiten en natuurlijk verder wil gaan dan alleen kussen, inderdaad bedoel ik niet direct of op elk moment+ er kan aan gewerkt worden en ik bedoel zoals in een gewone relatie)
--Geen dierenhater

dat is wat er momenteel op mijn lijst staat :D

footballplayster
New user
New user

Bericht door footballplayster » 27 dec 2007 14:22

Ik ben een LEEUW grrrwl :lol:

Volgens mij passen leeuw en leeuw wel perfect hoor!! :roflmao:
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...

Manhattan
Regular user
Regular user

Bericht door Manhattan » 27 dec 2007 16:32

franske schreef:seg en wat is de tegenpool van waterman? :)
Waterman gaat best samen met een waterman, weegschaal of tweelingen

Leeuw met leeuw, kreeft en tweelingen. Dusja de leeuw en de leeuw gaan perfect samen :D

Aldus de wijze woorden geciteerd van deze site :
http://www.mandala.be/relatieastrologie.htm

Van Keltisch boomteken heb ik nog nooit gehoord. Staat dan ook nooit in de eindejaarslibelle ...

footballplayster
New user
New user

Bericht door footballplayster » 27 dec 2007 17:14

Manhattan schreef:
franske schreef:seg en wat is de tegenpool van waterman? :)
Waterman gaat best samen met een waterman, weegschaal of tweelingen

Leeuw met leeuw, kreeft en tweelingen. Dusja de leeuw en de leeuw gaan perfect samen :D

Aldus de wijze woorden geciteerd van deze site :
http://www.mandala.be/relatieastrologie.htm

Van Keltisch boomteken heb ik nog nooit gehoord. Staat dan ook nooit in de eindejaarslibelle ...
Dank je;):d
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...

Aquarius

Bericht door Aquarius » 27 dec 2007 19:50

Seg maar ze zeggen altijd iets anders...
Welk is nu juist?
Ik was nog verliefd op een kreeft (nee geen echte :P ) en daar was toch beetje liefde tussen.

Ik denk toch dat die iets te ver bekeken is wat de verklaring betreft met de zonnetekens :wink:

Manhattan
Regular user
Regular user

Bericht door Manhattan » 28 dec 2007 11:33

franske schreef:Seg maar ze zeggen altijd iets anders...
Welk is nu juist?
Ik was nog verliefd op een kreeft (nee geen echte :P ) en daar was toch beetje liefde tussen.

Ik denk toch dat die iets te ver bekeken is wat de verklaring betreft met de zonnetekens :wink:
Wel Franske, je hebt volledig gelijk. Die relatiehoroscopen verschillen allemaal van site tot site, en de raadgevingen zijn meestal zo algemeen dat je er niets aan hebt. Tegenwoordig kan iedere prutser zijn eigen site oprichten en zijn 'waarheid' verkondigen ... dan hebben ze zogezegd een 'universitair diploma als paragnost' :roll: alsof zoiets ooit wetenschappelijk onderbouwd kan zijn.

PokerFace
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door PokerFace » 30 dec 2007 09:39

Ik ben maagd! De sterrenbeeldmatches zijn niet van toepassing op mij. In elk geval heeft nog geen enkele 'realiteit' deze bevestigd.
Once the music hits your system, there's no way you are gonna stop.

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 30 dec 2007 12:19

Manhattan schreef:
franske schreef:Seg maar ze zeggen altijd iets anders...
Welk is nu juist?

Wel Franske, je hebt volledig gelijk. Die relatiehoroscopen verschillen allemaal van site tot site, en de raadgevingen zijn meestal zo algemeen dat je er niets aan hebt. Tegenwoordig kan iedere prutser zijn eigen site oprichten en zijn 'waarheid' verkondigen ... dan hebben ze zogezegd een 'universitair diploma als paragnost' :roll: alsof zoiets ooit wetenschappelijk onderbouwd kan zijn.
Dat gaat misschien over daghoroscopen...
Maar als je doorheen de gehele geschiedenis kijkt hebben de mensen sterrenkunde altyd al een hoog aanzien gegeven. En als je naar algemene karakteristieken kijkt en dan vergelijkt met sterrenbeelden komt het toch vaak voor dat die goed tot heel goed kloppen. Op alles zijn uitzonderingen uiteraard een kreeft kan bevoordbeeld meer weg hebben van een leeuw of omgekeerd. Maar op algemene lijn zit er een kern van waarheid in. En wil nu niet van onderwerp veranderen maar kan dit ooit van dingen zoals religie ook gezegd worden? En die gaan dan met stukken meer lopen als een universitair diploma hoor!
Anyways let's stick on -topic .
Als er zijn die willen verdergaan op de slechtheid van religie :arrow:
http://weljongniethetero.be/forum/viewt ... 334#705334
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

tirol

Bericht door tirol » 30 dec 2007 12:32

Ik ben zelf een steenbok. Ik denk dat ik wel bij iedereen past.

lizzy
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door lizzy » 07 jan 2008 03:58

Ikzelf ben boogschutter en ik heb ooit gelezen dat die het beste zouden passen bij steenbokken (wat niet zo bleek uit de bovenstaande links) maar ik geloof in dit geval er toch graag in omdat mijn vlam kwa sterrebeeld steenbok is ^^.

Eigenlijk geloof ik niet echt in die dingen maar ze zijn idd wel leuk om te lezen.

En mijn chinees sterrebeeld is: konijn
Geen idee waar dat voor staat :P

Mijn ideale partner:

Moet me gewoon die felbegeerde verliefdheid doen voelen en moest die dan nog is beantwoord worden zou dat eens zo fantastisch zijn ;).
Al moet ik stiekem wel bekennen dat ik nogal kieskeurig ben ;P

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 07 jan 2008 10:02

tirol schreef:Ik ben zelf een steenbok. Ik denk dat ik wel bij iedereen pas.
Neenee, ge past niet bij watermannen en nog iets, tstaat hier ergens!
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

Aquarius

Bericht door Aquarius » 07 jan 2008 11:30

Piui schreef:
tirol schreef:Ik ben zelf een steenbok. Ik denk dat ik wel bij iedereen pas.
Neenee, ge past niet bij watermannen en nog iets, tstaat hier ergens!
nee idd bij boogschutters en vissen ook niet.

ik ben beetje verder gegaan: ik ben dus waterman met ascendant boogschutter, wat de tweeling als ideale partner maakt...
Daarom ook niet zomaar iemand :) een tweeling die ascendant leeuw is 8) maar mijn ouders passen zo ook niet ineen als we rekening houden met die ascendant, anders wel perfect

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 08 jan 2008 01:12

NutAssBitch schreef: jaja ik heb er zeker een heleboel gelezen! vrij recente onderzoeken zelfs (zoek maar eens op PubMed)...en er zijn er uiteraard ook die foefelen of geen resultaten in het voordeel van astrologie vinden...maar ipv daar steeds op te focussen, kan men zich beter eens bezig houden met wat wel iets opbracht...
Ik geloof er geen knijt van, maar goed: ge hebt mij nieuwsgierig gemaakt en ik ga u op uw woord testen ;)
NutAssBitch schreef:en ja, zon en maan en sterren...allemaal hemellichamen eh

Lees nog eens goed die voorgaande post van mij ;) Zon en maan staan heel dichtbij: niemand betwist hun invloed op de aardse natuur. Maar sterrebeelden zijn volledig fictief, snappie?
ALS er al een statistisch verband is, zal het alleszins niet door de sterren komen, dat kan ik u gerust op een blaadje komen presenteren. Het is net hetzelfde met homeopatie: er is nul (niet, zero, nebula) actieve werking, maar TOCH helpt het mensen vooruit als ze er maar in geloven.

eekhoorntje
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door eekhoorntje » 08 jan 2008 09:51

ik ben tweeling en kom bijgevolg kei slecht overeen met gj
Spoiler! :
mihi
Spoiler! :
gefopt
tweeling gaat beste samen mettttt watermannen en boogschuttersss, wat ik vreemd vind want ik drink geen water, tenzij het spuitwater is, dus ik kom overeen met spuitwatermannen. Boogschutters kan ik wel inkomen :) heb dat al wel meermaals gedaan in mijn leventje, boogschieten en het is leuk :) op den indianemanier natuurlijk, zonder zoeker.

Ah en tweelingen zelf, ja, da's fun verzekerd :) da's soms zot hoeveel tweelingen er in een kamer zijn en hoe hectisch het dan wel niet word. I love it :)
***MINGE!***

Coming from the camp I was walking along the dyke smoking a fag thinking how queer it is to feel so gay on such a rainy day!

Gesloten