Wat is je Sterrenbeeld en wat is je ideale man of vrouw?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Mr.indepentent
New user
New user

Wat is je Sterrenbeeld en wat is je ideale man of vrouw?

Bericht door Mr.indepentent » 15 dec 2007 15:45

:lol: Hi!!
Ik vraagde me af of het wel klopt dat sommige sterrenbeelden niet met elkaar konden overheen gaan en bij sommige juist wel dus wilde ik graag weten wat jullie sterrenbeeld zijn en ook je chinese sterrenbeeld?
en vertel me daarna wat de verschil bij je sterrenbeeld zit tussen de chinese en westernse sterrenbeeld?
en eventueel wie of wat je ideale man of vrouw is?

die van mijn is maagd :oops: :lol:
8) ideale man zal ik later wel vertellen LOL
Laatst gewijzigd door Mr.indepentent op 16 dec 2007 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.

angel in heaven
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door angel in heaven » 15 dec 2007 16:07

mijn sterrenbeeld steenbok

mijn ideale man / vrouw??! Eigenlijk heb ik daar nog niet echt grondig over nagedacht... ik weet wel wat er allemaal niet mag zijn of wel, maar dat wordt een veel te lange lijst om op te sommen en dat is ook zo relatief he. We zien wel wat komt en dan zal die ene persoon op dat moment wel mijn ideale partner zijn.
A cynic is a man who knows the price of everything and the value of nothing. (O. Wilde)

jezebella_001
New user
New user

Bericht door jezebella_001 » 15 dec 2007 22:02

Ik ben ook steenbok! Volgens mij is mijn ideale partner een maagd, want het is me al verschillende keren opgevallen dat er veel maagden in mijn dichte vriendenkring zijn. Mijn huidge partner is wel een waterman...en dat lijkt toch ook goed te klikken :wink:

TheRose
Regular user
Regular user

Bericht door TheRose » 15 dec 2007 22:10

Mijn sterrenbeeld is kreeft (past volledig bij mijn water-verslaving), en over mijn ideale vrouw zal ik nog even moeten nadenken (maar ik heb nog zeeën van tijd!! :D )

Maar wat mij altijd opvalt is dat mijn horoscoop altijd klopt :o
Echt vreemd.. beetje eng zelfs..

Maar of het feit dat bepaalde sterrenbeelden beter met elkaar over weg kunnen dan anderen, mm.. :-?

I have so my twuyfels.
And prepared to be amazed

kakeltjeeh
New user
New user

Bericht door kakeltjeeh » 15 dec 2007 22:31

Ik ben een kreeft en ik vind horoscopen trouwes echt onzin! Ze schrijven da zo algemeen da da eiglijk bij bijna iedereen klopt...

En ik geloof dus ook ni dat bepaalde sterrenbeelden beter bij elkaar zouden passen! :D

Mr.indepentent
New user
New user

Bericht door Mr.indepentent » 15 dec 2007 23:11

:grouphug: Hi!! wel iedereen heeft hun eigen mening, maar als je het al goed bekeken hebt dan merk je ook dat onze leven toch wel iets met sterrenbeeld te maken heeft hoor! 8) elke maand heeft hun eigen sterrenbeeld dus ook hun eigen karakter en kenmerken dus ons karakter heeft te maken met welke maand en dag we geboren zijn en bovendien niet vergeten je krijgt nog maals de DNA van je ouders erbij dus ook iets van je ouders :lol:

TheRose
Regular user
Regular user

Bericht door TheRose » 15 dec 2007 23:51

Mr.indepentent schreef::grouphug: Hi!! wel iedereen heeft hun eigen mening, maar als je het al goed bekeken hebt dan merk je ook dat onze leven toch wel iets met sterrenbeeld te maken heeft hoor! 8) elke maand heeft hun eigen sterrenbeeld dus ook hun eigen karakter en kenmerken dus ons karakter heeft te maken met welke maand en dag we geboren zijn en bovendien niet vergeten je krijgt nog maals de DNA van je ouders erbij dus ook iets van je ouders :lol:
Is dat niet wat deterministisch?? Volgens mij wordt je karakter niet bepaald door je sterrenbeeld (stel je voor, maar 12 verschillende soorten mensen) In het argument van Kakeltjeeh zit misschien wel wat, het is vrij algemeen. Maar da's mijn mening hé.
And prepared to be amazed

CHeQuiTa
New user
New user
Contacteer:

Bericht door CHeQuiTa » 15 dec 2007 23:56

ik ben zelf ook een steenbok
en ik val altijd op leeuwinnetjes heel grappig ik weet niet waarom
ook al weet ik van te voren nooit dat ze leeuw zijn
terwijl dat volgens mijn sterrebeeld niet mijn ideale partner zou zijn schijnt het..

denk dat ik gewoon een zwak heb voor leeuwinnetjes haha
"Fuck prince Charming.. Where's my Cinderella..?!"

Mr.indepentent
New user
New user

Bericht door Mr.indepentent » 15 dec 2007 23:59

Hahaha! bij mij is het juist iets anders ik kan nooit goed overeen gaan met een tweeling dus ookal ken ik dat persoon niet toch maak ik wel ruzie mee en dat komt alleen voor bij mensen die tweeling zijn want ik kan er echt niet goed mee overeen en het blijkt dat ik best bij leeuwen en bij maagden behoor maar of dat allemaal wel klopt weet ik zelf niet LOL!!

CHeQuiTa
New user
New user
Contacteer:

Bericht door CHeQuiTa » 16 dec 2007 00:12

Mr.indepentent schreef:Hahaha! bij mij is het juist iets anders ik kan nooit goed overeen gaan met een tweeling dus ookal ken ik dat persoon niet toch maak ik wel ruzie mee en dat komt alleen voor bij mensen die tweeling zijn want ik kan er echt niet goed mee overeen en het blijkt dat ik best bij leeuwen en bij maagden behoor maar of dat allemaal wel klopt weet ik zelf niet LOL!!
ik heb dat met kreeften.. ik weet niet waarom maar op een of andere manier kan ik ze gewoon niet luchten (in het algemeen, er is tot nu namelijk 1 uitzondering, wie weet in de toekomst meer)
"Fuck prince Charming.. Where's my Cinderella..?!"

NutAssBitch
Experienced user
Experienced user

Bericht door NutAssBitch » 16 dec 2007 00:20

tweeling + tweeling staat garant voor RUZIE RUZIE RUZIE DISCUSSIE...tell me why
Kent u dat gevoel? Je wil niet naar buiten, maar je haar zit zo goed!

I've got a nice body, it's in my trunk!

* joy feeds life *

Wappy
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Wappy » 16 dec 2007 00:20

Mr.indepentent schreef:Hahaha! bij mij is het juist iets anders ik kan nooit goed overeen gaan met een tweeling dus ookal ken ik dat persoon niet toch maak ik wel ruzie mee en dat komt alleen voor bij mensen die tweeling zijn want ik kan er echt niet goed mee overeen...
Dat is onzin natuurlijk :lol: ... Euhm ik ben tweeling.
"It doesn't matter what you look like, doesn't matter what you sound like, doesn't matter if they like you, just remember to be kind."

jezebella_001
New user
New user

Bericht door jezebella_001 » 16 dec 2007 10:29

Mr.indepentent schreef::grouphug: Hi!! wel iedereen heeft hun eigen mening, maar als je het al goed bekeken hebt dan merk je ook dat onze leven toch wel iets met sterrenbeeld te maken heeft hoor! 8) elke maand heeft hun eigen sterrenbeeld dus ook hun eigen karakter en kenmerken dus ons karakter heeft te maken met welke maand en dag we geboren zijn en bovendien niet vergeten je krijgt nog maals de DNA van je ouders erbij dus ook iets van je ouders :lol:
Ik vind het toch ook vaak treffend dat veel mensen écht zijn zoals hun sterrenbeeld. Ik geloof dus wel in de karakterschetsen van de astrologische kalender. Zo ben ik bijvoorbeeld ook een échte steenbok en herken ik niets van een tweelingen in mezelf (bijvoorbeeld). In horoscopen die de toekomst voorspellen geloof ik dan weer niet...maar ik lees hem wel elke week :wink:

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 16 dec 2007 11:00

Nou ik ben stier :lol: , ik denk dat het wegens nogal vage omschrijving deels met mij zal overeenstemmen. Over mijn liefdesleven (tot nu toe n nog steeds single) kan ik het volgende zeggen (als ik het internet mag geloven)

De Stier is vurig, maar kan ook terughoudend zijn. Zeer actief in de liefde, maar ook georganiseerd, hartstochtelijk en attent. Stier is een tedere minnaar en houdt zich graag met alle elementen van het liefdesspel bezig. Seksualiteit speelt een grote rol. Wanneer de Stier van iemand houdt, heeft hij erg veel over voor de geliefde. Bij werkelijke liefde is hij zeer trouw. Als de seksualiteit bevredigend is, zal de Stier een trouwe partner voor het leven zijn. Stier verlangt van de partner rust, huiselijke gezelligheid, vrede en harmonie. De partner moet niet te royaal met geld omgaan, want de Stier houdt van financiële zekerheid. De Stiervrouw heeft de neiging een partner te zoeken die haar een bepaalde "welstand" biedt. De Stierman zoekt een vrouw die goede smaak heeft, zich goed weet te kleden, huiselijk is en vooral goed kan koken. In de liefde is Stier jaloers, bezitterig, terughoudend, heeft onverwachte emotionele uitbarstingen.
Geschikte levenspartner: Maagd en Steenbok.
Bron: http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/stier.html

Nu over de stierenman en stierenvrouw dat klopt niet helemaal. Ik zoek iemand die zich goed weet te kleden, lief is er graag ook nog leuk uit ziet, ... Warmte en tederheid kan geven, eigenlijk de perfecte man gewoon
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

exurbanite

Bericht door exurbanite » 16 dec 2007 11:16

Ik ben schorpioen. En volgens mij gaat dat echt alleen samen met schorpioen.
Moeilijk sterrenbeeld, maar we doen het niet met opzet hoor. :P
Spoiler! :
Schorpioen is het teken van diepte en extremen. Als er iets is waar een Schorpioen niets van moet hebben is het wel oppervlakkigheid en middelmatigheid. De wereld van de Schorpioen is de wereld achter de dingen, en hij voelt zich onweerstaanbaar aangetrokken tot alles wat verborgen, geheim en verdrongen is. Een Schorpioen zal nooit compromissen sluiten uit gemakzucht en kan voor anderen een voorbeeld of een leider zijn. Zijn gevoel kent extremen zoals liefde en haat en een Schorpioen bezit grote psychische krachten die ze voor het welzijn van anderen in kunnen zetten, maar waarmee ze anderen evengoed van zich afhankelijk kunnen maken. Daarmee is het verantwoordelijk omgaan met macht het overheersende thema van dit dierenriemteken. Een Schorpioen is taai, volhardend, wilskrachtig en vaak niet zo makkelijk in de omgang.
Meer: http://www.astroweb.be/astrologie/schorpioen.htm
Btw, ik vind de algemene karakterschetsen van sterrenbeelden geen zever. Ze kloppen vaak en 't kan wel eens aan de periode van het jaar (hoeveelheid zon, wind en al die nest) liggen hoe je basiskarakter is.
Slechte argumentatie, toch wil ik er in geloven.
Daghoroscopen en toekomstvoorspelling is wat anders.

aardbeitje

Bericht door aardbeitje » 16 dec 2007 11:26

Ik ben maagd ^^

mijn ideale wederhelft is in staat om samen te leven met mij 8)

Els_1
New user
New user

Bericht door Els_1 » 16 dec 2007 11:35

Ik ben een rammeke en mijn vriendin is een kreeftje. Dus eigenlijk geen ideale partner want water en vuurtekens komen niet overeen (zeggen ze é).

Ik bekijk het anders...als ik in vuur en vlam staat komt mijn kreeftje eraan om me te blussen en da geeft stoom é!!!!! hihi
"De mens heeft zijn fantasie om hem voor te bereiden op de werkelijkheid."

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 16 dec 2007 11:56

aardbeitje schreef:Ik ben maagd ^^
Ik ook! Trouw met mij, aardbeitje :ibi2: Jij opperlesbo!

Nuja. Patneranalyse aan de hand van sterrenbeelden gaat me een straat te ver. Entertainmentsgewijze mijn horoscoop lezen in de metro, vind ik nog net kunnen - al hecht ik er zelden geloof aan: Als er al iets van uitkomt, is dat meestal veeleer te wijten aan de vage algemeenheid van zo'n horoscoop.

Enfin, echt geloven in een horoscoop, wie doet dat tegenwoordig nog? :) Ik alleszins niet. Ter illustratie heeft mijn moeder hetzelfde sterrenbeeld als ik - maar hetzelfde karakter? Nee, dat kan ik ten zeerste tegenspreken ;)

angel in heaven
Experienced user
Experienced user

Bericht door angel in heaven » 16 dec 2007 12:13

TheRose schreef:Maar wat mij altijd opvalt is dat mijn horoscoop altijd klopt :o
Echt vreemd.. beetje eng zelfs..
Dat is niet zo moeilijk he, die mensen die zorgen wel dat er altijd iets klopt en als je dan je horoscoop leest dan zoek je gwn dingen die kloppen.

Ik weet niet hoe het komt, maar ik geloof eerder in de chinese horoscopen.

@ Mr. Independent: mss kun je vragen of je er een poll kunt bijsteken? zou nog leuk zijn om es te zien wat het meest vertegenwoordigd is?
A cynic is a man who knows the price of everything and the value of nothing. (O. Wilde)

Mr.indepentent
New user
New user

Bericht door Mr.indepentent » 16 dec 2007 12:14

Lol!! ik en mijn moeder zijn beide maagd en van karakter zijn we anders maar we hebben enkele kernmerken meegepakt van de sterrenbeeld.. een paar voorbeelden ervan zijn, graag netjes zijn, lief, trouw, ect... dat is iets wat tipisch bij maagd voorkomt :P

En Maagd, steenbok, schorpioen, stier whatever trouw gewoon met me eerder wie lol ik wil een vriendje LOL!! :roflmao:

Gesloten