Het grote eindejaarsfeestenhaters-topic

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
lady_vampirella
Regular user
Regular user

Bericht door lady_vampirella » 24 dec 2007 21:48

Goh, ik doe niet echt mee aan dat gedoe, maar het stoort mij niet als andere mensen dat wel doen.

Die kerstverlichting is soms wel mooi.

Maar op kerstavond werk ik, op 2de kerst ook, het eindejaarsweekend ook...

Ik offer mij op om te werken zodat de collega's met kindjes thuis kunnen zijn :angelface: :roll:

Grtz.
“Look down at me and you see a fool;
look up at me and you see a god;
look straight at me and you see yourself” Charles Manson

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 24 dec 2007 22:51

en wat doet een gezin op kerstavond? samen tv kijken. een aflevering van xena en max zijn al gepasseerd. nu zijn we begonnen aan mr beans holiday.

hoe zielig kunnen we zijn :lol: but hey, we zitten samen voor tv. en dat gebeurt niet veel bij ons.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 24 dec 2007 23:28

Ik HOU van Kerstmis!

Maw: mijn fantastische vriendje (die zowat 300% fantastisch is) heeft gigantisch fantastische cadeautjes voor me uitgekozen, wat redelijk fantastisch is ;-)

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 24 dec 2007 23:43

Vinnce schreef:Ik HOU van Kerstmis!

Maw: mijn fantastische vriendje (die zowat 300% fantastisch is) heeft gigantisch fantastische cadeautjes voor me uitgekozen, wat redelijk fantastisch is ;-)
i hate you

NutAssBitch
Experienced user
Experienced user

Bericht door NutAssBitch » 24 dec 2007 23:54

het zou natuurlijk leuker zijn moest mijn ma niet zo een afgejaagd dwangneurotisch stressmens zijn dat geen kruimelke eten op de grond wil en al van zeven smorgens op is om alles klaar te maken en bijgevolg zuur is en kakt op alles en iedereen...bovendien heb ikvandaag drie keer slaag gekregen van mijn broer (met blauwe letsels tot gevolg), omdat we weer eens niet overeenkomen....HHHHHHHHHHHHHHH...thank god dat mijn lesbonichten er waren waarmee ik nog kan lachen...inderdaad...het was een vrij hypocriete bedoening...smile as long as there are other people around...en van zodra ze weg zijn...pats boem....weg de lof van de mama over mijn studies, de lof van de tantes, de leuke sfeer...weg sfeer...weg!

see, that's why i like christmas...voor een keer geen gedoe....geen ambras, geen gemot, geen geroep...al komt het erna wel eens zo hard op je bek...maar veel verschil met het gewone leventje is het niet
Kent u dat gevoel? Je wil niet naar buiten, maar je haar zit zo goed!

I've got a nice body, it's in my trunk!

* joy feeds life *

Walewein
Experienced user
Experienced user

Bericht door Walewein » 24 dec 2007 23:54

Prince Igor schreef:
Vinnce schreef:Ik HOU van Kerstmis!

i hate you
I hate him too :)
blatantlie schreef:wijze walleeraad, daar is iedereen mee gebaat
raskolnikow schreef:Uiteraard is Walewein ne freak. En nog authentiek ook. Niet zo een van die fakers.
Hannes schreef:[Vr 17:39] Hannes.: ik vind uw euri geil walewein

Milec2
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Milec2 » 25 dec 2007 00:05

Maar Vinnce is mooi :supersad:

Kuikentje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Kuikentje » 25 dec 2007 00:15

I like Christmas but I hate newyear

is er op die dag (1 januari) geen lesbo-bijeenkomst ofzow?

dan hoef ik niet tussen die blazen te gaan zitten en naar de lofzangen richting dochters en de andere brol te luisteren.

ja, m'n nichten worden de lucht in geprezen terwijl ik, jullie lieve onschuldige Kuikentje, met de vinger wordt gewezen omdat ik toevallig geen hoge richting gedaan heb.

mogelijkheid 1: een goei boek, de mp3 speler en het verste hoekje

mogelijkheid 2: vluchten naar een veiliger oord

mogelijkheid 3: thuisblijven en dagdromen over Karin

van Nieuwjaar moet ik serieus kotsen !
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 25 dec 2007 01:39

zijn mensen op het einde van de dag nu echt blij ? als het kerst is geweest ?

het enigste waar ik in slaag te voelen is eenzaamheid. na een hele opgefokte ongemakkelijke avond met mensen die ge amper kent met veel genante stiltes kan ik mij niet voorstellen hoe iemand zich er nu content of gelukkig bij kan voelen.

Jorikske
New user
New user

Bericht door Jorikske » 25 dec 2007 02:20

ppfff azu saai dat het was dernet, ik tussen 4 mensen tss de 50-60 jaar. En praten over de mensen in grembergen en wie da wie was ppfff soms kon ik eens mee. Ben blij dat ik nu in men bedje lig en kan genieten van de pijn in men lichaam (twas kaasschotel en wie denkte dat er allergisch is aan (koeien)kaas, moi, ik eet dat toch zo graag é ppfff).
Hopelijk is seffes het wat leuker.

ps: hier worden geen cadeautjes uitgedeeld :p (als je enkel in deze periode veel cadeautjes moet uitdelen ppfff niks voor mij en zeker nie omda ik niemand heb)
go sam go sam

Kleurloos Satijn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleurloos Satijn » 25 dec 2007 11:13

NutAssBitch schreef:het zou natuurlijk leuker zijn moest mijn ma niet zo een afgejaagd dwangneurotisch stressmens zijn dat geen kruimelke eten op de grond wil en al van zeven smorgens op is om alles klaar te maken en bijgevolg zuur is en kakt op alles en iedereen...
Ik ken dat!
Mijn moeder is ook zo'n vreselijke stresskip,
maar héél erg logisch is dat niet omdat zij eigenlijk niet zo graag kookt, en ík dus gisteren de hele dag in de keuken heb gestaan om het kerstmaal te verzorgen.
Zónder stress, weliswaar, want geef toe: als je kan kiezen tussen koken en studeren...
En toch loopt zij dan zo maar wat over en weer te briesen...
Horendol wordt ik ervan!

Walewein
Experienced user
Experienced user

Bericht door Walewein » 25 dec 2007 11:15

Prince Igor schreef:zijn mensen op het einde van de dag nu echt blij ? als het kerst is geweest ?
Ah, gij stelt terechte vragen. Daar hou ik van.

Wel, kindje Igor, het antwoord is nee. Niemand is gelukkig met kerstmis. Behalve Vinnce dan, want die is perfect en daarom haten we hem. Maar, laat dit een troostende gedachte zijn: ook bij die mensen die 600 euri uitgegeven hebben aan kadootjes en eten is de kerst mislukt. Dus wij hebben tenminste 600 euri in de pocket.

Merry f*cking Christmas.
blatantlie schreef:wijze walleeraad, daar is iedereen mee gebaat
raskolnikow schreef:Uiteraard is Walewein ne freak. En nog authentiek ook. Niet zo een van die fakers.
Hannes schreef:[Vr 17:39] Hannes.: ik vind uw euri geil walewein

bob
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door bob » 25 dec 2007 11:24

Prince Igor schreef:zijn mensen op het einde van de dag nu echt blij ? als het kerst is geweest ?
Je kan pas echt gelukkig zijn als het elk dag kerstmis is :angelface:
Weg met al het hypocriet gedoe.

oswald

Bericht door oswald » 25 dec 2007 11:32

Ik haat enkel het anti-kerst gedoe.
Kerstmis en nieuwjaar is gewoon een gelegenheid om eens met iedereen aan tafel te zitten en decadent te eten.

surferke

Bericht door surferke » 25 dec 2007 11:44

'k Ben gisteren naar de middernachtmis geweest, 'k zit nu op 't werk, 'k ga seffes terug naar huis, een goed steakske bakken en mijn ouders komen deze namiddag. Meer hoeft dat voor mij niet te zijn. Om maar te zeggen dat al dat consumerism voor mij ook niet hoeft! 't Is gewoon tegen de geest van Kerstmis in.

Kleurloos Satijn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleurloos Satijn » 25 dec 2007 11:52

:o
Werken op kerstdag?
Sounds pretty shitty...

Varkentje Knor

Bericht door Varkentje Knor » 25 dec 2007 11:57

Moh - knuffeltjes voor de mij hatende mensjes ;-)

Nee, serieus: Dit is op een of andere manier wél een leuke kerst. Veel daarvan heeft te maken met de kookkunsten van m'n schoonma ;-)

surferke

Bericht door surferke » 25 dec 2007 12:18

Kleurloos Satijn schreef::o
Werken op kerstdag?
Sounds pretty shitty...
Zotteke :)

bieke007
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door bieke007 » 25 dec 2007 13:53

Kleurloos Satijn schreef:
NutAssBitch schreef:het zou natuurlijk leuker zijn moest mijn ma niet zo een afgejaagd dwangneurotisch stressmens zijn dat geen kruimelke eten op de grond wil en al van zeven smorgens op is om alles klaar te maken en bijgevolg zuur is en kakt op alles en iedereen...
Ik ken dat!
maar héél erg logisch is dat niet omdat zij eigenlijk niet zo graag kookt, en ík dus gisteren de hele dag in de keuken heb gestaan om het kerstmaal te verzorgen.
Zónder stress, weliswaar, want geef toe: als je kan kiezen tussen koken en studeren...
Horendol wordt ik ervan!
Mijn ma was vanmorgen aan het kuisen omdat er vanmiddag bezoek komt... En neen het is hier niet vuil! :roll:
every new beginning comes from some other beginning's end

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 25 dec 2007 13:59

bieke007 schreef:
Kleurloos Satijn schreef:
Ik ken dat!
Horendol wordt ik ervan!
Mijn ma was vanmorgen aan het kuisen omdat er vanmiddag bezoek komt... En neen het is hier niet vuil! :roll:
Overdreven kuisgedrag is al eens te wijten aan een gebrek aan liefde, kan da kloppen?
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

Gesloten