makkelijk zittende kleren...hard to find

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Blyss

makkelijk zittende kleren...hard to find

Bericht door Blyss » 08 dec 2007 20:43

en dan heb ik het vooral over t-shirts en pulls. Ik vind dat de meeste shirts aan je nek snijden ofwel zijn ze zo dik dat je er zelfs bij vrieskou in zweet. zo'n ding waar je je lekker comfortabel in voelt, is echt een zeldzaamheid, ofwel ga ik naar de verkeerde winkels.

Ik begrijp bv. niet wat er leuk is aan spannende truitjes en koltruien, ik vind het vreselijk om die te dragen.

zijn er hier nog zo'n moeilijke mensen op gebied van kledij? of kennen jullie tips?

Lorenzo
Senior user
Senior user

Bericht door Lorenzo » 08 dec 2007 20:50

Ik draag ook nooit coltruien omdat dat niet goed zit...

Voor de rest heb ik nog niet echt problemenen ondervonden. T-shirts die aan je nek snijden, welke Tshirts draag jij!?
Lacroix, sweetie; Lacroix, sweetie
Lacroix, sweetie; La - La - Lacroix
I'm chanting as we speak.

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 08 dec 2007 21:05

Lorenzo schreef:Ik draag ook nooit coltruien omdat dat niet goed zit...

Voor de rest heb ik nog niet echt problemenen ondervonden. T-shirts die aan je nek snijden, welke Tshirts draag jij!?
Idem dito.
Of Blyss moet meer nek hebben dan iemand anders natuurlijk, al zal ik dat uiteraard nooit durven beweren.

Blyss

Bericht door Blyss » 08 dec 2007 21:24

ik bedoel zo t shirts met een dikke boord aan , is niet echt snijden, snijden, maar zo een constant onaangenaam gevoel. komt net iets te hoog ook

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 08 dec 2007 21:27

in welke winkels koop jij die t-shirts zoal, als ik vragen mag?

Blyss

Bericht door Blyss » 08 dec 2007 22:01

goh H en M, sportwinkels. vind de t shirts van adidas en nike bv echt onaangenaam om dragen, zeker bij het sporten.

B_Out
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door B_Out » 08 dec 2007 22:36

polo's ? :-? Ja jongen, een beetje gaan winkelen tot ge ne keer nen winkel tegenkomt die u wel ligt.

Ik hou van aansluitende kledij, om die reden heb ik ook geen truien. Ik ben altijd blij dat het terug lente is....
Ik heb wel van die truien met een rits...

Waarom... ik vind het eleganter.
[Outro_Spective]

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 07 jan 2008 14:28

nog nooit tegengekomen. als ze niet lekker zitten dan koop ik ze toch gewoon niet. gelukkig heb ik dat probleem nooit bij de merken die ik koop. (nadeel is natuurlijk wel dat ik er ook de prijs voor betaal.) :-?
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Tinseltoy
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Tinseltoy » 08 jan 2008 17:56

B_Out schreef:polo's ? :-? Ja jongen, een beetje gaan winkelen tot ge ne keer nen winkel tegenkomt die u wel ligt.

Ik hou van aansluitende kledij, om die reden heb ik ook geen truien. Ik ben altijd blij dat het terug lente is....
Ik heb wel van die truien met een rits...

Waarom... ik vind het eleganter.
Je hebt ook aansluitende truien hoor, B_Out. Die draag ik altijd, samen met aansluitende broeken en t-shirts. Dat is inderdaad eleganter.

PS: IK weeg 100 kilo
Beam this!
Afbeelding

Mikau
Regular user
Regular user

Bericht door Mikau » 09 jan 2008 10:15

Hm, ik zat zo'n beetje met hetzelfde probleem. Ik heb het weten op te lossen door me niet te beperken op vlak van kledingwinkels. Vroeger ging ik altijd naar dezelfde klerenwinkels maar na enkele minder leuke ervaringen ben ik er van af gestapt en zoek ik naar leuke kleren waar dan ook.

Als er iets is wat ik eventueel zou willen maar met nog een kleine wijziging er aan, dan haal ik zelf naald en draad boven of roep ik vlug wat hulp in (goeie 'ouwe' mama - waarom de winkel laten retoucheren als de service ook persoonlijker kan? :wink: ).

Zelf draag ik niet graag spannende kleren (of kleren die juist te los zitten) en van die truien met véél te dikke en hoge kollen komen al helemaal niet in mijn kleerkast. Als je iets koopt, koop het dan enkel en alleen als je 100% tevreden bent over hoe het rond je lijf zit. Het maakt niet uit hoe stijlvol iets is, als het je maat niet is of niet goed zit dan koop je het best niet: comfort gaat nog steeds boven stijl, maar kan er wél meer gecombineerd worden als je hard genoeg zoekt.
I'm not a human error, I'm an error-prone human.

Piui
New user
New user

Bericht door Piui » 09 jan 2008 10:45

Cos (deftige broertje van H&M) es proberen, superdegelijke materialen en snijden doet dat niet. Nu, mss ben ik niet echt een referentie, bij mij snijdt der niet zoveel..

Of gewoon zeer open tshirts dragen, die zijn toch compleet, nee?

Afbeelding

Afbeelding

(PS, denk mss het hoofd van de mannen even weg, het gaat hem over het concept :) )
Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis

Siem!

Bericht door Siem! » 09 jan 2008 20:28

Hmmm...Ga voor merken, zou ik dan durven stellen. Let op hé, niks tegen de H&M en consorten, maar met een H&M-broek sta ik bijvoorbeeld simpelweg niet. En die zitten altijd verkeerd.

Niet dat merken per se beter zijn, maar als je iets gevonden hebt dat goed zit, is de kans wel groot dat er meer stukken van hetzelfde merk aangenaam om dragen zijn, niet?

(En wat die diep uitgesneden t-shirts betreft: niet iedereen komt daar mee weg :) )

Gesloten