Hoe oud was je toen je het thuis vertelde?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Hoe oud was je toen je het thuis vertelde?

jonger dan 16, zoja hoe oud?
176
17%
16
116
11%
17
112
11%
18
85
8%
19
78
7%
20
55
5%
21
49
5%
ouder dan 21, zoja hoe oud?
85
8%
ik heb me nog niet geout
293
28%

Totaal aantal stemmen: 1049

I don't know
Webmaster
Webmaster
Geslacht: Man

Re: Hou oud was je toen je het thuis vertelde?

Bericht door I don't know » 07 apr 2010 22:28

Turbine schreef:Ze reageerde goed, ze zei dat ze het verwacht had. :P Ik was maandag naar vg café geweest en had men moeder verteld dat ik met vriendinnen op stap ging, zij zei dat ze dat al niet geloofde. :lol:
Mijn moeder was zelf ook opgelucht dat ik het haar vertelde, ze heeft wel een paar tranen gelaten maar dat is normaal. :wink:

Mijn vader weet het nog niet en dat ga ik hem dit weekend vertellen, hij zal ook wel positief reageren. :wink:
Ahah :p precies zoals bij mij !!! :lol: juist heb ik het bij mijn pa fout aanboord gelegd, maarja was verplicht van mijn ma om het te zeggen. Ik wou eerst niet, wou nog efkes wachten maar zij zei het dan volledig tegen mijn goesting!!!! Kon mij niet voorbereiden voor mijn pa zijn reactie of de manier hoe het hem te zeggen...
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

Turbine
New user
New user

Bericht door Turbine » 07 apr 2010 22:51

Maar je vader heeft het wel geaccepteerd ?

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 07 apr 2010 22:53

Turbine schreef:Maar je vader heeft het wel geaccepteerd ?
Ja, hij had wel spijt van zijn reactie en wou er nog eens overpraten maar dat overpraten is nog altijd niet gebeurd. Hoeft voor mij eigenlijk niet, hij heeft een geen probleem mee en doet nogaltijd zoals vroeger tegen mij. Al voel ik dat het nu eigenlijk alleen maar over de oppervlakkige dingen gaat terwijl vroeger soms wat dieper gingen. 1 tante weet het ook en die heeft er zelfs nooit iets van gevraagt of anders gereageerd dus dat vind ik gewoon wijs :D

Turbine
New user
New user

Bericht door Turbine » 07 apr 2010 23:00

Dan is het goed. :D Ik vraag mij af hoe mijn familie gaat reageren, ik verwacht ook wel goed, ze zijn best open minded. :P

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 07 apr 2010 23:04

Turbine schreef:Dan is het goed. :D Ik vraag mij af hoe mijn familie gaat reageren, ik verwacht ook wel goed, ze zijn best open minded. :P
De mijne ook, op misschien 2 mensen na. Al de rest zal er geen problemen mee hebben :D Aan mijn moeder haar kant zijn ze bijna allemaal opgegroeid met een paar vrienden of vriendinnen die homo of bi waren dus :) juist mijn neven en nichten kan ik niet inschatten :lol:
Als je uw familie goed kent zal dat wel goed verlopen :wink: ik duim allezins voor u :D

Turbine
New user
New user

Bericht door Turbine » 07 apr 2010 23:20

Merci :D Mijn neven en nichten zullen er ook geen problemen mee hebben denk ik, ik kan dat ook moeilijk inschatten. Maar ik duim allezins ook voor u. :D

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 08 apr 2010 17:49

Turbine schreef:Merci :D Mijn neven en nichten zullen er ook geen problemen mee hebben denk ik, ik kan dat ook moeilijk inschatten. Maar ik duim allezins ook voor u. :D
Merci :wink: Ik ga het denkik nog niet snel zeggen, eerst zelf zekerheid hebben enzo ... Ik denk dat de meeste geen problemen gaan maken, zeker mijn nichten niet. 1 neef ben ik wat bang voor omdat die onbewust dingen zegt die bijvoorbeeld niet bedoeld is om rond te bazuinen.

Galione
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Galione » 09 apr 2010 09:43

:offtopic: (sorry)
Zijn PB'tjes niet makkelijker voor een vraag-en-antwoordconversatie? :merci:
Leef!

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 13 apr 2010 20:04

En bij deze mag het :offtopic: -gebeuren verplaatsen naar het daarvoor voorziene babbeltopic. Ook pb's, Facebook en/of msn en varianten behoren tot de opties. Hier mag het terug on-topic gaan, de firma dankt u! :merci:
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

medica
Regular user
Regular user

Bericht door medica » 21 apr 2010 16:55

21 dus.. goede reacties.. wisten het blijkbaar allang #()$*_!@~`!! maar wel lief. Ze doen er absoluut niet moeilijk over, er zijn er in onze kennisenkring zelfs twee getrouwd en daar waren ze ook gewoon bij.. al maakte de ambtenaar een foutje:P U mag nu de bruid.. eh... eh.. kut:P eh bruidegom kussen. :oops: :oops: :oops: :oops:
Spr 7-18: Kom, laten we dronken worden van de liefde,
laten we genieten van het minnespel tot in de morgen.

iamamiwhoami
Experienced user
Experienced user

Bericht door iamamiwhoami » 05 mei 2010 12:31

18. aan de ene kant vind ik het jammer dat ik 't niet vroeger heb gedaan, maar aan de andere kant wilde ik er ook eerst wel zelf zeker van zijn. en ik ben er nog elke dag blij om dat ik 't gezegd heb.
- burning bridges can help you learn to fly -

Martijn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Martijn » 05 mei 2010 19:48

Amai en ik dacht dat ik laat was. Ik heb vorig jaar tijdens de examenperiode een klein depressieke gehad door de samenloop van allerlei omstandigheden. (voornamelijk de stress) Toen heb ik het er met de mama eventjes over gehad en heb toen ook gevraagd om het aan de papa te zeggen. We hebben het er wel niet zo vaak over maar dat ligt vooral aan mij denk ik. Ik ben er niet zo happig op om volledig uit de kast te komen.

Calix

Bericht door Calix » 10 mei 2010 20:19

Tot mijn grote spijt nog steeds niet geout.
Al vind ik het wel vervelend wanneer ik mensen hoor zeggen "Ah, uw ouders weten het nog niet ofwa?" Alsof het zo simpel is.

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 11 mei 2010 20:11

Calix schreef:Tot mijn grote spijt nog steeds niet geout.
Al vind ik het wel vervelend wanneer ik mensen hoor zeggen "Ah, uw ouders weten het nog niet ofwa?" Alsof het zo simpel is.
Eigenlijk HOEFT het niet zo moeilijk te zijn. Soms is het moeilijker het te moeten verzwijgen, dan effe doorbijten en hun evt negatieve reacties te aanhoren, om dan gewoon jezelf te kunnen zijn.
Maar toch... ik snap het.
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com

MarsManneke
New user
New user

Bericht door MarsManneke » 12 mei 2010 16:51

vorig jaar in de zomer. Was dus nog net 18. Mama en zus accepteren het, papa allesbehalve.. Ben voor hem ng steeds hetero en moet ng steeds met een meisje thuis komen ... Dusja zo geweldig is het ng net niet thuis

Fluostift
Regular user
Regular user

Bericht door Fluostift » 05 jun 2010 18:23

Ik was 15 toen mijn broer het aan de keukentafel eruit floepte. Letterlijk tussen de soep en de patatten. Vrij genant moment maar kom, het is gezegd dus ik ben er blij mee.

Music
Regular user
Regular user

Bericht door Music » 06 jun 2010 20:06

16. Ik had gedacht dat mijn moeder het er moeilijker mee zou gehad hebben. Maar niets was minder waar. Zowel mijn vader als mijn moeder hebben heel begripvol gereageerd. Het meeste schrik had ik voor de reactie van mijn grootouders. De ouders van mijn vader hebben het er in het begin heel moeilijk mee gehad. Weet je, ik kan dat best begrijpen dat het voor hun ook niet makkelijk was als hun enige kleindochter zoiets verteld. Het is niet dat ze er boos voor geweest zijn hoor, maar laat ons zeggen dat ze toch wel wat schrokken toen ik het hen vertelde.

katastrofe
Experienced user
Experienced user

Bericht door katastrofe » 06 jun 2010 22:31

Ik heb het twee weken geleden gezegd aan mijn mama en mijn 2 broers, ze namen het goed op en nu geven ze tussendoor zeer toffe opmerkingen.
Bv.: we gaan mijn kamer renoveren en mijn broer zei, we moeten maken dat je bed stevig genoeg is zodat als jij ooit een vriendin mee naar huis neemt, jullie niet door het bed zakken. :roflmao:
Dus mijn mama en mijn broers hebben het toch wel super opgenomen nadat ze over de shock heen waren. Met het tegen mijn vader vertellen ga ik wel nog eventjes wachten. :P
Ζομεν ουχ ώς θελομεν, άλλ' ώς δυναμεθα
"We leven niet zoals we willen, maar zoals we kunnen"

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 09 jun 2010 20:51

Tof dat te horen, Katastrofe :)

Ik heb het deze week aan mama en broer verteld. Mijn andere broer weet het al langer dan ikzelf :-?
Mama zwijgt erover, maar dat had ik wel verwacht... Als ik erover wil praten, zal ze wel mee praten, maar er waarschijnlijk niet zelf over beginnen. Al bij al, is het niet slecht en ik ben blij en opgelucht dat het eruit is.

Aan papa vertel ik het ook wel eens op een goed moment. Dan zal hij er vervolgens over zwijgen tot ik thuiskom met een meisje, vermoed ik.

katastrofe
Experienced user
Experienced user

Bericht door katastrofe » 11 jun 2010 21:31

Ik heb het juist tegen mijn vader verteld. ik heb eerst drie passoa's moeten drinken voor ik het durfde te zeggen en toen ik het toen eindelijk zei zegt hij tegen mij dat hij het al langer wist en dat hij gewoon wachtte tot ik het hem zou vertellen. :)
Ik had totaal die reactie niet verwacht. :P
Ζομεν ουχ ώς θελομεν, άλλ' ώς δυναμεθα
"We leven niet zoals we willen, maar zoals we kunnen"

Gesloten