Het is inderdaad zo dat een moeder zoiets aanvoelt...;Jo1990 schreef:Mijn moeder had het ook al door en zei tegen mij een moeder voelt zo iets aan... nja tis een speciale hé haha... dus de kans zit er wel in dat de jouwe dat ook voelt als je het zelf al denkt21st Century Kid schreef:23, and counting. 't Is er gewoon nog niet van gekomen. Eigenlijk doe ik het gewoon in mijn broek, terwijl dat nergens voor nodig is. Ik ben er zeker van dat een moeder dat van haar kind aanvoelt, of toch alleszins die van mij. Maar we zijn hier gewoon niet zo spraakzaam![]()
Ik heb in elk geval nog tot april, want de zus heeft dan maar het ultimatum in mijn plaats gesteld. Eind april trouwt ze, en ze wil, indien een slechte reactie, geen gezever op haar trouw![]()
We shall see
mijn moeder vroeg me toen ik net 17 jaar was, of ik niet meer iets voel voor jongens..;
voordat ik kon antwoorden kwam mijn vader uit de andere kamer zeggen zo van "dat is mijne zoon, die is 'normaal'; blablabla..."
Uiteindelijk heeft mijn moeder nog een half jaar lang lopen zeggen van "als ge thuiskomt met uw vriend of vriendin..." en zo, ze hield beide mogelijkheden open...
ik was natuurlijk zo dom en bang natuurlijk om er op in te gaan, na een tijdje spreekt ze enkel nog maar van mijn "toekomstige vrouw", nu ja, ooit komt het er wel van om te zeggen dat ik niet alleen iets voor meisjes voel, sterker nog: ik meer iets voor jongens voel...