LADYBIRDS

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
jezebella_001
New user
New user

LADYBIRDS

Bericht door jezebella_001 » 08 nov 2007 18:28

Nieuw concept voor lesbische vrouwen "and friends" in Culture Club Gent: Ladybirds. Dit feestje gaat morgen (vrijdag 9/11) voor de eerste keer door. Wie gaat er? I do!!

ingrid
New user
New user

Bericht door ingrid » 09 nov 2007 11:18

ik niet, de vroegere organisators van lime organiseren nu ladybirds, da zijn meer hetero-party's. ik vrees dat dat weer hetzelfde zal zijn, ik ken wel leukere party's om naar toe te gaan.

ik wacht nog wel even op een fuif zoals planet pussy in de hobbit op 1 december

en het is trouwens in de culture club, drank te duur, en veel inkom...

nee dank u

Mateo
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Mateo » 09 nov 2007 20:33

de inkom is indd veel hoger dan soortgenoten in de categorie lesboparties

ladybirds
New user
New user

ladybirds

Bericht door ladybirds » 13 nov 2007 13:18

Hallo,

Just to let ya know...Ladybirds is niet van Lime en het is ook geen heteroparty (check foto's op www.cultureclub.be en binnenkort ook op www.ladybirds.be). En duur....ach ja, tis precies of het 200 euro inkom is .....8 euro inkom en pintjes aan 2 euro...could be worse ...en voor de rest ....goeie muziek, leuke mensen en supergoeie sfeer ! C U @ the next one :D

miss brightside
Regular user
Regular user

Bericht door miss brightside » 23 nov 2007 17:09

ik ben spijtig genoeg niet lang kunnen blijven maar kvond de muziek heel goed en er was eens schoon volk aanwezig (wat meestal niet te zeggen valt over andere lesbo feestjes hehe)

laat die volgende editie dus maar snel komen!!

Sonne
Experienced user
Experienced user

Bericht door Sonne » 14 dec 2007 22:45

ingrid schreef:en het is trouwens in de culture club, drank te duur, en veel inkom...

nee dank u
Juist hetzelfde als in de Red & Blue :roll:

jezebella_001
New user
New user

Bericht door jezebella_001 » 15 dec 2007 22:26

Ik ben geweest nr eerste ladybirds en ik ga zeeeeeker terug!!! De muziek was super goed, veel echt knappe, vrouwelijke meisjes en een goede sfeer en ambiance. De inkom en de duurdere drank moet je er voor één keertje maar bijnemen vind ik...das nu eenmaal de Culture Club. Ladybirds vindt ook maar één keer in de drie maand plaats of zo...dus zo'n kostelijke onderneming is dat dan ook weer niet.
Volgende feestje is op 2 februari las ik. Meer info en foto's vind je op www.ladybirds.be

CHeQuiTa
New user
New user
Contacteer:

Bericht door CHeQuiTa » 16 dec 2007 01:08

wat voor muziek word er gedraaid?
werd van de website namelijk niet echt wijzer..
het lijkt me wel leuk om eens een keertje naar zo een lesboparty te gaan
ben namelijk nog nooit ergens uitgegaan naar een plek dat alleen maar maar voor holebi's is..
"Fuck prince Charming.. Where's my Cinderella..?!"

smack the poohie

Bericht door smack the poohie » 16 dec 2007 04:07

Muziek? Vooral electro!
Publiek? Toch 60% hetero hoor (vandaar dat ze zo vaak benadrukken hoeveel "vrouwelijks" daar rondloopt 8) , nu ja voor mij helemaal geen probleem hoor laat dat duidelijk zijn.
Maar een echt holebi-feestje kon je dat toch niet noemen.

jezebella_001
New user
New user

Bericht door jezebella_001 » 16 dec 2007 10:39

smack the poohie schreef:Muziek? Vooral electro!
Publiek? Toch 60% hetero hoor (vandaar dat ze zo vaak benadrukken hoeveel "vrouwelijks" daar rondloopt 8) , nu ja voor mij helemaal geen probleem hoor laat dat duidelijk zijn.
Maar een echt holebi-feestje kon je dat toch niet noemen.
wrong wrong wrong...electro??? De muziek was erg commercieel vond ik en daarom voor elk wat wils. Er werd tamelijk veel R&B gedraaid en ook enkele moodmakers zoals pump up the jam enzo.
Hebben wij het wel over hetzelfde feestje???
Wat de hetero's betreft: ik heb één heterokoppel gezien. Je weet trouwens van niemand die je niet kent 100% zeker of ze hetero of holebi zijn...dus al die vrouwelijke meisjes moeten toch niet direct in de categorie hetero gepropt worden? Ze bestaan...you know, de vrouwelijke lesbo's :D . Ik zie trouwens ook niet in waarom hetero's met alle plezier naar een lesbofeestje zouden komen...??

Soit, aan iedereen: kom gewoon zelf eens kijken en vorm je eigen mening...

Sonne
Experienced user
Experienced user

Bericht door Sonne » 16 dec 2007 12:33

jezebella_001 schreef: wrong wrong wrong...electro??? De muziek was erg commercieel vond ik en daarom voor elk wat wils. Er werd tamelijk veel R&B gedraaid en ook enkele moodmakers zoals pump up the jam enzo.
Aan wie regelmatig uitgaat naar holebifuiven, zijn jullie die muziek op de duur niet beu? Dat is altijd hetzelfde naar mijn mening, commercieel, en stereotype (YMCA, bv).
Ik was sinds lange tijd nog es naar een holebifuif geweest maar ik was niet verrast, dat het wederom weer dezelfde resem liedjes was die ik op elke holebifuif al gehoord heb. :roll:

smack the poohie

Bericht door smack the poohie » 16 dec 2007 14:09

het waren wel degelijk hetero's! Je kan het nie op hun gezichten lezen das waar maar als je ze persoonlijk kent van op andere feestjes dan ist wa anders natuurlijk 8) .
Dus, geen gezever, 't is in de CC, muziek? vooral techno maar ook "commercieel dan (zo goed?),
maar toch geen holebi-feestje. Zo zie ik het toch.

CHeQuiTa
New user
New user
Contacteer:

Bericht door CHeQuiTa » 16 dec 2007 17:28

hmm.. ik ga zelf eigenlijk alleen maar uit naar plaatsen waar urban muziek gedraaid word (hiphop, r&b, dancehall, reggaeton)
en jammer genoeg ben ik nog nooit een holebifeest tegengekomen waarin deze muzieksoort centraal stond (wel jammer eigenlijk)

maar het lijkt me wel leuk om eens een keertje naar ladybirds te gaan, alleen jammer dat het zo ver weg is

Vennen
New user
New user

Bericht door Vennen » 16 dec 2007 21:28

Na dit topic te lezen, heb ik toch wel zin gekregen om de volgende keer te gaan.

2 februari zei je toch? I'll be there!

CHeQuiTa
New user
New user
Contacteer:

Bericht door CHeQuiTa » 17 dec 2007 00:07

jah me too (als ik mijn rijbewijs dan al heb tenminste)

ingrid
New user
New user

Bericht door ingrid » 17 dec 2007 09:58

ik blijf thuis, tis me vorige keer niet bevallen en de rest van ons groepje ook niet...

geen ladybirds niet meer voor mij

sisterbliss
Experienced user
Experienced user

Bericht door sisterbliss » 03 jan 2008 20:28

Wel als ik over een fuif de laatste tijd nog eens enthousiast geweest ben, dan was het Ladybirds wel. De Culture Club heerst sowieso als locatie, de mensen waren leuk en de muziek ook heel goed (elektronica en soul). Wij hadden twee heterovriendinnen mee en zelfs die hebben zich te pletter geamuseerd.

Dat er veel hetero's rondlopen kan ik nog bevestigen, noch ontkennen. Dat kun je immers niet altijd van iemands gezicht aflezen voor zover ik me kan herinneren. :wink:

In ieder geval ik ben blij met het initiatief, het werd wel weer tijd voor een beetje quality clubbing. Ik kijk al uit naar de volgende editie, inclusief onderbroekendéfilé!
Rumble young girl, rumble!

ladybirds
New user
New user

Ladybirds

Bericht door ladybirds » 05 jan 2008 20:00

For your information :

LADYBIRDS (second edition) : new party concept for gay women&friends...HAPPY. NAUGHTY. SPARKY. SEXY.
February 1st ! 2008 @ Culture Club

DJ LoTTo and special act "Le défilé de petites culottes" !!!

Check out our website for more info !
www.ladybirds.be[/spoiler]

Jill_L
New user
New user

Bericht door Jill_L » 16 jan 2008 16:39

I'm going :D

whoa_ellie
New user
New user

Bericht door whoa_ellie » 17 jan 2008 14:36

Ik wil keihard afkomen, maar vertrek s morgens naar zwitserland vo te gaan snowboarden, dus ik weet nie of ik er ga geraken ..
Ik zal mn best doen, wil t eigenlijk nie missen :D
Till you noticed I was watching you instead of you watching me..

// BE MY STARFUCK //

Gesloten