en ja, als ik mijn leven zo bekijk, zag je echt al van kleinsaf af dat ik homo zou worden.
kijk eens terug op jouw leven: was je als kind al vroeg geïnteresseerd in de dingen van het andere geslacht? waren er al tekenen dat je later niet meer in dat andere geslacht geïnteresseerd zou worden?
en zoja, vertel een paar leuke anecdotes. misschien herkennen we wel dingen bij elkaar.
of was jij net een typische jongen of meisje?
of ken je iemand waarvan je nu denkt van: damn, die was in zijn jeugd echt wel zoals iemand van het andere geslacht en hij/zij is nu 100% hetero.
zo'n verhalen kunnen natuurlijk ook heel interessant zijn.
het is gewoon een open discussie! geen stellingname van mijn kant dat alle holebi's al van jongsaf tekenen vertonen! gewoon eens kijken hoe het zit.
en ja: misschien nog een klein bijvraagje: herinner je je nog de eerste ervaringen, fantasieën, afbeeldingen of filmpjes in je vroege puberjaren waarbij je echt wel naar het eigen geslacht keek en je ervan bewust was? dus zowat je eerste tienercrush? en als je zo'n afbeeldingen of filmpjes terugvindt op het net: post ze! (als ze zedig zijn natuurlijk