Wasted years

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Nicy
New user
New user

Wasted years

Bericht door Nicy » 13 okt 2007 02:41

Ik zit de laatste tijd een beetje in een dipje. Het is alsof ek één van deze dagen ben opgestaan en bij mezelf dacht "Where the hell is my social life? ... did I ever have a social life? ..."

Ik ben 18 jaar dus tis nu ni dat ek tijd tekort kom om aan een lief/lieven te geraken. (alhoewel ik me vaak de vraag stel hoe :-? )

Maar als ek dan alles op een rijtje zet...
Ik heb nog nooit een relatie gehad (of iets dat ook nog maar in de buurt kwam)
Ik heb nog nooit met iemand geflirt
Ik heb zelfs nog nooit gekust
Zeker als ek mijn vrienden bezig hoor heb ek soms het gevoel "I've been wasting the best years of my life, goddammit"

Ja ik ben ervan bewust dat deze post heeel erg zielig moet klinken maar soit het is laat, ik ben moe en het moest eruit ...

Aaaah lucht op

Apollo
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Apollo » 13 okt 2007 09:28

Ik kan je perfect in je verhaal vinden. Ik zit soms met dezelfde gedachten. Ikzelf heb ook nog nooit een relatie gehad of zelfs niets wat er nog maar in de buurt komt. En ik ben al 24. Maar de truc is om het je allemaal niet aan te trekken. Geniet van je vrijgezellenleven. Doe nu de dingen die je niet kan doen met een lief. Sta er gewoonweg minder bij stil bij het feit dat je nog geen lief hebt. Zoiets overvalt je meestal op de momenten dat je het minste verwacht. Nu moet je gewoonweg van je leven genieten.
Adventure lies ahead. You only need to take the first step.

aardbeitje

Bericht door aardbeitje » 13 okt 2007 11:36

Ik quote Michael Jackson hierbij 'You are not alone'.
Het is absoluut niet abnormaal, ik heb nog wel enkele vrienden die in dezelfde 'situatie' (voor zover dat ik je wil stigmatiseren *kuch*)
Ik vind het zelfs mooi dat je nog zo 'puur' bent en voor de rest beaam ik Apollo.

koksmuts

Bericht door koksmuts » 13 okt 2007 13:01

hey Nicy, uw post kan ook over mezelf gaan (en ik ben 22...) :wink:

Blyss

Bericht door Blyss » 13 okt 2007 13:06

zelfs al ben je 40. alle momenten dat je piekert over het verleden, zijn momenten die je niet in je toekomst investeert.

-M.

Bericht door -M. » 13 okt 2007 13:14

*sluit zich aan bij het rijtje "zieligaards"*
:)

Kikkerkop

Bericht door Kikkerkop » 13 okt 2007 13:26

Ik ben ook 18 en heb nog nooit een lief gehad, geflirt al wel maja.

en een lief hebben heeft niks te maken me sociaal zijn he.
er zijn mensen genoeg me hopen vrienden zonder lief.

Zolang ik mij maar amuseer lief of nie

roosej

Bericht door roosej » 13 okt 2007 14:46

je bent 18, dat geeft echt niet. er zijn zeker en vast nog mensen van je leeftijd die nog nooit gekust hebben(ik ken er verschillende). Ik vind het net speciaal, dat je nog nooit gekust hebt. je bent nog puur :P . de persoon met wie je dan de eerste keer kust, kan zich zeer vereerd en speciaal voelen 8)
liever dat dan iemand die de tel is kwijtgeraakt ofzo :wink: op je 14 denk ik (ik toch :P ) dat het niet cool is, maar nu gaan niet veel mensen je daarom raar bekijken. en dan nog, if they do, dat doet er niks toe.
echt, overhaast niks, geniet gewoon van het leven en de vrijheid en je vrije tijd. Wat komen moet, dat komt wel :) en zeker niet met iemand kussen om eens gekust te hebben, dat is stom en daar ga je achteraf misschien wel spijt van krijgen. (ja, ik spreek uit ervaring :P )

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 13 okt 2007 15:18

Blyss schreef:zelfs al ben je 40. alle momenten dat je piekert over het verleden, zijn momenten die je niet in je toekomst investeert.
hmm, I agree with Blyss

Daar is echt niets zieligs aan, alhoewel ik ook vaak dat gevoel had. Nog altijd eigenlijk als ik andere mensen bezig hoor dat zij al vanaf hun 15 à 16 begonnen met vriendjes en seks en relaties en weet ik veel wat nog.
Dan heb ik ook wel vaak gevoel dat iek gienlijk groot stuk heb gemist of "achterstand" heb.

Ik probeer er gewoon niet teveel aan te denken. Ik was ook 18 een een heel pak maanden voor mijn eerst kus.
Ik was ook maar 3 maanden verwijderd van ijn 19de verjaardag voor ik mijn eerste vriendje had, en seks enzo.

Maar kijk nu, ik ben er morgen 8 maanden mee samen en ik ben er nog steeds tot over mijn oren verliefd op.

U leven is heus niet verspilt, alhoewel ge natuurlijk ook neit zomaar op u gat moet blijven zitten.
als ge wilt leven, leef dan !

just do it !
het gaat heus niet zomaar vanzelf komen hoor

Nicy
New user
New user

Bericht door Nicy » 13 okt 2007 15:54

Bedankt voor de positieve reacties :) Ik had gistere nochtans zoiets van "I am sooo going to regret this post in the mornin"
Ik zal ni zeggen da ek nu opgelucht ben maar in ieder geval al beter gezind

Ni dat ek hier constant over zit te piekeren maar het overvalt me inderdaad op momenten ... zoals gistere:
Van aan het station tot bij mij thuis is het ongeveer 30min per fiets (heb nog geen auto), als ge dan om 1uur 's nachts thuiskomt, moe, koud en alleen ... well you get the picture
Ik heb wel vaker last van zulke 'mood swings' :roll:

Then again wat is de kans da ge iemand gaat vinden op een 'hetero'-fuif? Misschien volgende vrijdag toch is naar gent gaan

Gwydion
New user
New user

Bericht door Gwydion » 13 okt 2007 16:58

Pweh.
De eerste keer dat ik een meisje kuste was ik 15. 6 maand later was het de eerste keer dat'k een jongen kuste en sindsdien zijn er nog veel gevolgd..

Dat hangt denk ik allemaal af van je persoonlijkheid. Ik was nogal op zoek naar m'n identiteit, en natuurlijk flirt men dan.
Maar weet je, ik heb nu zelfs spijt dat ik al zo "ver sta" op seksueel gebied..
Welke 16jarige denkt er nu aan een pauze >_<

Ik zou me er niet teveel van aantrekken dat je nog zo weinig ervaring hebt. Zoals men al zei, het 'siert' je ergens mss wel.
Ervaringen zijn overgewaardeerd.
(\_/)
(O.o)
'(_ _)'
This is Bunny.
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Afbeelding

aardbeitje

Bericht door aardbeitje » 13 okt 2007 17:32

roosej schreef:je bent 18, dat geeft echt niet. er zijn zeker en vast nog mensen van je leeftijd die nog nooit gekust hebben(ik ken er verschillende). Ik vind het net speciaal, dat je nog nooit gekust hebt. je bent nog puur :P . de persoon met wie je dan de eerste keer kust, kan zich zeer vereerd en speciaal voelen 8)
liever dat dan iemand die de tel is kwijtgeraakt ofzo :wink: op je 14 denk ik (ik toch :P ) dat het niet cool is, maar nu gaan niet veel mensen je daarom raar bekijken. en dan nog, if they do, dat doet er niks toe.
echt, overhaast niks, geniet gewoon van het leven en de vrijheid en je vrije tijd. Wat komen moet, dat komt wel :) en zeker niet met iemand kussen om eens gekust te hebben, dat is stom en daar ga je achteraf misschien wel spijt van krijgen. (ja, ik spreek uit ervaring :P )
you dirty little slut.. grapje schat!! 3rd time's the charm!

Mateo
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Wasted years

Bericht door Mateo » 13 okt 2007 20:58

Nicy schreef:Maar als ek dan alles op een rijtje zet...
Ik heb nog nooit een relatie gehad (of iets dat ook nog maar in de buurt kwam)
Ik heb nog nooit met iemand geflirt
Ik heb zelfs nog nooit gekust
Zeker als ek mijn vrienden bezig hoor heb ek soms het gevoel "I've been wasting the best years of my life, goddammit"
ik herken mezelf 8) and i turned out just fine!

ik was 19 toen deze nieuwe wereld voor mij open ging.. en het is geen ramp om pas op die leeftijd uw eerste lief op te doen en je eerste ervaringen te hebben.. het is natuurlijk als puber niet leuk dat je (hetero)vrienden steeds vriend(innet)jes hebben, maar het is zeer zeker ook geen ramp! Het komt nog wel.. en dan geniet je er evenzeer van hoor..

Nicy
New user
New user

Bericht door Nicy » 13 okt 2007 21:49

Robbie Williams - Feel

"I just wanna feel real love
Feel the home that I live in
I got too much love
Running through my veins
To go to waste"

Vond het perfect passen :oops:
http://www.youtube.com/watch?v=fcbazH6aE2g

Live by heart, not by mind. Never look back, never regret. There is no past, no future ... only the present.

Kikkerkop

Bericht door Kikkerkop » 13 okt 2007 21:51

Nicy schreef:Robbie Williams - Feel

"I just wanna feel real love
Feel the home that I live in
I got too much love
Running through my veins
To go to waste"

Vond het perfect passen :oops:
:lol: :lol: :lol:

2Wicky

Bericht door 2Wicky » 15 okt 2007 01:38

Later zul je hopelijk wel inzien dat het geen wasted years waren...

Tenzij je nu aan de drugs gaat, al je geld uitgeeft aan hoeren en jaren op de dool gaat, een totale drop out wordt, ja dan kun je wel spreken van lichtelijk wasted jaren, maar nu... niet teveel panikeren! Je bent nog heel jong, en alles op zijn tijd!

Lady Ignasia
Regular user
Regular user

...

Bericht door Lady Ignasia » 15 okt 2007 09:04

Ik weet hoe het voelt, keb er ook al enkel jaren 'last' van, weinig vrienden, weinig of geen mensen die ook maar iets om me geven...
Het laatste jaar haddek dan weer een aantel nieuwe mensen leren kennen die uiteindelijk toch niet zo 'goed' voor mij bleken te zijn en mij enkel aan het gebruiken waren.

De laatste maanden haddek alleen maar meedelijde met mezelf, en was dat eigenlijk grondig beu.
Dus hebbek beslote om er iets aan te doen, de vrienden gingen niet zomaar binne komen gewandeld...

Ik heb me aangesloten bij de holebigroep bij mij in de buurt en ik doe nu ook vrijwilligers werk...
De mensen aanvaarden mij goed en ik denk dat dit een zeer goede keuze is geweest voor mij.

Mss is dit ook een mogelijkheid voor sommigen onder jullie die een beetje eenzaam zijn of nood hebben aan meer?

x
nevermind my mistakes... I'm just dyslexic!

Dance like no-one is watching!
Where can you run to escape from yourself?

Apomes
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Apomes » 15 okt 2007 10:15

Oh ik krijg flashbacks :). Op mijn 18de had ik ook nog steeds geen relaties gekend, niet gekust,...terwijl al mijn vrienden wel al! Op dat moment vond ik dat erg. Toen outte ik me en opeens ging alles in stroomversnelling. Of ik spijt heb dat het zo lang geduurd heeft? niet echt! Of het me blij maakt? niet echt!

Alles gewoon zijne tijd geven en kom wat onder de mensen! De kans dat ge de liefde van uw leven gaat vinden in de zelfhulpsectie van de standaarboekhandel is klein.

Zaterdag waren een vriend en ik ook nog bezig dat we te weinig genieten van onze jeugdjaren. Die avond hebben we ons goed geamuzeerd en waren we aangenaam aangeschoten! Met als gevolg dat de zondag naar de kloten was (koppijn, keelpijn,...)

Dit om te illustreren dat alles zijn voor- en nadelen heeft.
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

B_Out
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door B_Out » 15 okt 2007 15:59

Ik was 18 toen ik voor het eerst zat te tongzoenen, ergens 23 toen ik voor de eerst keer seks had...

Nu pas 28 en het loopt nog altijd 'niet lekker', toch volgens de norm. Zelf heb ik daar weinig tot geen last van, of ik dingen gemist heb... waarschijnlijk wel, maar toen ik dingen aan het missen was deed ik waarschijnlijk andere dingen. Als ik zie hoe ik evolueer tov mensen met een lief dan ben ik soms blij liefloos te zijn.

Alhoewel hoe ouder ik wordt hoe rustig ik word en hoe meer ik toch weleens denk... nu wordt het echt wel tijd.

Anderzijds... ik heb een leuk leven...
[Outro_Spective]

ZF
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door ZF » 16 okt 2007 13:05

B_Out schreef:Ik was 18 toen ik voor het eerst zat te tongzoenen, ergens 23 toen ik voor de eerst keer seks had...

Nu pas 28 en het loopt nog altijd 'niet lekker', toch volgens de norm. Zelf heb ik daar weinig tot geen last van, of ik dingen gemist heb... waarschijnlijk wel, maar toen ik dingen aan het missen was deed ik waarschijnlijk andere dingen. Als ik zie hoe ik evolueer tov mensen met een lief dan ben ik soms blij liefloos te zijn.

Alhoewel hoe ouder ik wordt hoe rustig ik word en hoe meer ik toch weleens denk... nu wordt het echt wel tijd.

Anderzijds... ik heb een leuk leven...
Bij het lezen hiervan, denk ik onmiddellijk aan mijn eigen leven. Niet dat ik 18 was bij mijn eerste tongzoen, maar de rest komt wel overeen :-) Mijn vader heeft het hier erg moeilijk mee, het feit dat ik er geen haast in zie, dat ik alles rustig laat lopen. Maar idd, ik heb een leuk leven! En het is mijn leven! Ik leef! En op dit moment zou ik veel minder leven, indien ik een relatie had...
KNUFFELS

Gesloten